W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych Urząd
Gminy Chodów odpowiada:

> *1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?*
>
TAK. Uchwała Nr VIII.34.19 Rady Gminy ( chodow.bip.net.pl/Rada
Gminy/Uchwały RG
>
> *2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
>
> *3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):*
>
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> Wywieszono informację w Urzędzie Gminy. Od 2020 roku będzie specjalna
> informacja na fb, BIP, www.
>
> *4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?*
>
Brak dyskusji
>
> *5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?*
>
Nikt się nie zgłosił
>
> *6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?*
>
Nikt się nie wypowiedział.

Z poważaniem

Henryka Trzaskalska

Sekretarz Gminy