Dzień dobry

Poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

Pozdrawiam

Grzegorz Radtke

Urząd Gminy Bukowiec

tel. 52-33-09-330

fax. 52-33-09-312

Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14, 86 – 122 Bukowiec, tel. 52/33 093 10. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod nr tel. 52/33 093 27, e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}> . Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych: www.bip.bukowiec.pl/ochrona-danych-osobowych/ <http://bip.bukowiec.pl/ochrona-danych-osobowych/>