4. w z
YZ 722 Chet 2 Ć "f
TZ LA © 674 ;
4 PE /
GOŁDAPI
|OŁDAP
Gołdap, 12.10.2020 r.
Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap
WA.1431.89.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2019 r.,
poz. 1429 ze zm.) odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.
w zakresie cyt.:
„1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a)
b)
c)
d)
e)
Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
zaufanym lub podpisem cyfrowym
Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
Zwykłym mailem
Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy
wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie
(ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg
Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, tel. +48 87 615 60 00, fax +48 87 615 08 00, e-mail: pomQgoldap.pl, www.goldap.pl
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku
odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian
technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie
regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a)
b)
c)
d)
e)
Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy |
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Nie, choć byłaby taka potrzeba
Inne, jakie.”
uprzejmie informuję, co następuje:
ad. 1.
a)
b)
d)
ad. 2.
ad. 3
ad. 5
Sporządził: Piotr Mietliński : | w
Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap,
Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
zaufanym lub podpisem cyfrowym,
Zwykłym mailem,
Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
w urzędzie (poniżej 25% usług),
Tak,
Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji,
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową,
Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy.