Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie590
Kujawsko-Pomorskie400
Lubelskie490
Lubuskie310
Łódzkie480
Małopolskie860
Mazowieckie990
Opolskie260
Podkarpackie520
Podlaskie230
Pomorskie460
Śląskie920
Świętokrzyskie320
Warmińsko-Mazurskie200
Wielkopolskie790
Zachodniopomorskie400

Listy

odpowiedz na wniosek przez ZBUCZYN w sprawie Zasady działania gazet władzy #684

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30.11.2020 r.

Katarzyna Jasińska

Urząd Gminy Zbuczyn

tel 25/6416 390

1

FW: FW: Wniosek o informację przez LESZNO w sprawie Zasady działania gazet władzy #775

W odpowiedzi na wniosek Urząd Gminy w Lesznie informuje:

1B,

2C,

3 średni roczny nakład w 2019 wyniósł 4000 egzemplarzy,

4A ,

5B - ogłoszenia dotyczące inicjatyw społecznych lub ekologicznych publikujemy za darmo,

6D,

7E,

8C

Z poważaniem

Monika Jaskulska

Urząd Gminy w Lesznie

wniosek o informację przez CHEŁM ŚLĄSKI w sprawie Zasady działania gazet władzy #691

Witam,

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Celina Ganobis

Sekretarz Gminy

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Zasady działania gazet władzy #621

Dzień dobry, w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Pozdrawiam
--

===================================================
Robert Dobek
Inspektor
Urząd Gminy Stolno
86-212 Stolno
tel. 56 677 09 20
Tel/fax., 56 677 09 00, 56 6770906
www.stolno.com.pl <http://www.stolno.com.pl>
===================================================
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomośćpocztowa i wszelkie załączone do niej pliki sąpoufne i
podlegająochronie prawnej.
Jeżeli nie jesteśjej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja,
dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymałPan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszęo
niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
===================================================

KLAUZULA ZGODY

1.Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Stolno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno,
e-mailowosekretariat@stolno.com.pl, telefonicznie 566770900 lub
601941666 lub 500157824

2.Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres iodo@stolno.com.pl <mailto:iodo@stolno.com.pl>

Szczegóły na www.bip.stolno.com.pl <www.bip.stolno.com.pl>

1

odpowiedz na wniosek przez PUCHACZÓW w sprawie Zasady działania gazet władzy #510

--
Katarzyna Wójcik-Kęcik
Sekretarz Gminy Puchaczów

Urząd Gminy Puchaczów
ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów
tel. (81) 75-75-012
NIP: 713-10-45-716, REGON: 000550143

---------------------------------------
Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może zawierać informacje zastrzeżone i prawnie chronione.
Jeżeli przez pomyłkę otrzymali Państwo niniejszą wiadomość, prosimy o poinformowanie o tym fakcie nadawcy
i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami.

This e-mail is intended solely for the addressee, may contain proprietary and legally privileged information.
If you have received this e-mail by mistake please notify the sender and delete this e-mail along with attachments.

1

Re: Wniosek o informację przez JANOWO w sprawie Zasady działania gazet władzy #587

Witam,
w załęczeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z wyrazami szacunku,

Dorota Paczyńska
Sekretarz Gminy
e-mail: sekretarz@janowo.pl <mailto:sekretarz@janowo.pl>
tel. +48 89 650 40 04

Urząd Gminy Janowo
13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14
tel. +48 89 626 44 80
fax +48 89 626 44 80 wewn. 100
www.janowo.pl <http://www.janowo.pl>

Niniejsza wiadomość została wysłana automatycznie i jest przeznaczona
wyłącznie dla zamierzonego adresata i może zawierać informacje o
charakterze poufnym. W razie stwierdzenia, że nie jesteś zamierzonym
adresatem, prosimy poinformować nadawcę oraz niezwłocznie usunąć wiadomość.

W dniu 30.11.2020 o 04:33, sprawa-34536@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Zasady działania gazet władzy #758

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, który wpłynął do Urzędu Miasta w dniu 30 listopada 2020r.

Z poważaniem

Ilona Rosłaniec

Inspektor ds. dokumentacji organu wykonawczego

Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki

ul. Konstytucji 3 Maja 1

05-300 Mińsk Mazowiecki

e-mail: <mailto:sekretariat@umminskmaz.pl> ilona.roslaniec@umminskmaz.pl

cid:image001.jpg@01D4620F.B4C18580

2

Gmina Łopuszno - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOPUSZNO w sprawie Zasady działania gazet władzy #427

Szanowni Państwo,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na skierowany drogą e – mailową
wniosek o udostępnienie informacji publicznej Stowarzyszenia Sieć
Obywatelska Watchdog Polska we wskazanym w treści przedmiotowego wniosku
zakresie.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego e - maila.

---
Łączę wyrazy szacunku

Damian Rozmus

inspektor ds. kultury i dziedzictwa kulturowego, promocji, ochrony
zdrowia, sportu i rekreacji oraz współpracy z organizacjami
pozarządowymi
w Urzędzie Gminy w Łopusznie
ul. Konecka 12, 26 - 070 Łopuszno
tel. 41) 382 12 43, e - mail: damian.rozmus@lopuszno.pl oraz
gmina@lopuszno.pl

1

Fwd: Prośba o udzielenie odpowiedzi na informację publiczną przez Gminny Ośrodek Kultury w Dobrej w sprawie Zasady działania gazet władzy #58

/Dzień dobry,/
/W związku z zapytaniem przesłanym do UG Dobra i przekazaniem nam po raz
kolejny tej samej ankiety i nformujemy, że już odpowiadaliśmy na Państwa
zapytanie i przesyłamy poniżej kopie odpowiedzi./
/Z poważaniem//
//Urszula Palka Ranosz //
//GOK Dobra/

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Wniosek o informację
Data: Wed, 18 Nov 2020 12:33:00 +0100
Nadawca: Dyrektor GOK <dyrektor@gok.gminadobra.pl>
Firma/Organizacja: Gminny Ośrodek Kultury w Dobrej
Adresat: sprawa-34004@fedrowanie.siecobywatelska.pl

--
Urszula Palka Ranosz
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej
34-642 Dobra 490
18 3330239
kom.604245135

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Prośba o udzielenie odpowiedzi na informację publiczną
Data: Wed, 9 Dec 2020 09:05:51 +0100
Nadawca: sekretarz@gminadobra.pl
Adresat: Urszula Palka-Ranosz <dyrektor@gok.gminadobra.pl>

Proszę o udzielenie do sieci obywatelskiej Watchdog Polska informacji
publicznej wg załączonego zapytania.

**

*Anna Mańka*

*Sekretarz*

*Urząd Gminy Dobra*

Dobra 233, 34-642 Dobra

tel. 18 333 00 20 wew. 111
e-mail: anna.manka@gminadobra.pl <mailto:anna.manka@gminadobta.pl>

**

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Urząd Gminy Mniów przez MNIÓW w sprawie Zasady działania gazet władzy #671

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 30.11.2020r. informuję:

1) b

2) c

3) średni nakład 2000 sztuk

4) a

5) b

6) d

7) d, e, f, g - Powiatowy Urząd Pracy

8) c

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NAMYSŁÓW w sprawie Zasady działania gazet władzy #541

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 listopada 2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej w sprawie gazety gminnej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

Wioletta Jachym

Wydział Organizacyjny

Urzędu Miejskiego w Namysłowie

ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów

tel. 77 419-03-19, fax 77 410-03-34

www.namyslow.eu <http://www.namyslow.eu/> , www.bip.namyslow.eu
<http://www.bip.namyslow.eu/>

_________________________________

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów
reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, z którym można się skontaktować
poprzez:

- korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów,

- adres e-mail: <mailto:urzad.miejski@namyslow.eu>
urzad.miejski@namyslow.eu,

- numer telefonu: +48 77 419-03-00.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych - Pana Jana Hołowacza, z
którym można się skontaktować poprzez:

- korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów,

- adres e-mail: <mailto:iod@namyslow.eu> iod@namyslow.eu,

- numer telefonu: + 48 77 419-03-51.

Pełną treść klauzuli informacyjnej, dotyczącej przetwarzania danych
osobowych, znajdzie Pani/Pan w Biuletynie Informacji Publicznej i stronie
internetowej Urzędu Miejskiego w Namysłowie -
<https://namyslow.eu/5136/3758/informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-p
rzez-urzad-miejski-w-namyslowie-klauzula-informacyjna-rodo.html> RODO.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znak Or.1431.75.2020 z dnia 30.11.2020 przez KUNÓW w sprawie Zasady działania gazet władzy #785

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony drogą e-mailową wniosek o
udostępnienie informacji publicznej znak Or.1431.75.2020 z dnia
30.11.2020 r. dot. wydawanego kwartalnika w Gminie Kunów.

pozdrawiam

Paulina Ogłaza

1

Odpowiedź na wniosek o informację przez SOŚNICOWICE w sprawie Zasady działania gazet władzy #619

Dzień dobry,

Przesyłam odpowiedź na Państwa zapytanie:

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;
b) kwartalnikiem;
c) dwumiesięcznikiem;
d) miesięcznikiem;
e) dwutygodnikiem;
f) tygodnikiem;
g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy
o opisanie sytuacji.

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:
a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;
b) jest dostępna tylko online;
c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;
d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie
średniego nakładu rocznego w 2019 roku.
1500 szt.

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:
a) jest bezpłatna;
b) jest płatna.

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?
a) tak;
b) nie.

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do
redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów
płatnych.
a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w
którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;
b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów,
ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor
naczelny lub zespół redakcji;
c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze
publikowane w gazecie;
d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony
decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub
nigdy nie są publikowane w gazecie;
f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z
prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
mieszkańców,
a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;
b) radnych opozycji;
c) radnych rządzącej koalicji;
d) organizacje społeczne;
e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);
f) lokalny biznes;
g) inne podmioty (jakie?). osoby prywatne

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o
których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka
odpowiedzi):
a) odmówiono publikacji takiego tekstu;
b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;
c) żadne z powyższych.

Z poważaniem

_________________________

Anna Wocławek
Inspektor ds. promocji

Urząd Miejski w Sośnicowicach

ul. Rynek 19

44-153 Sośnicowice

tel. (32)335-86-33

Informacja publiczna Tczew przez TCZEW w sprawie Zasady działania gazet władzy #468

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie inf. publicznej.

Z poważaniem
Małgorzata Mykowska
rzecznik prasowy
Urzędu Miejskiego w Tczewie
pl. Piłsudskiego 1
83-110 Tczew
tel. 58 77 59 320

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Tczew z siedzibą przy Pl. Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew.
Pani/Pana dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą zasad przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tczewie, prosimy udać się na stronę internetową:

https://tczew.pl/email-ochrona-danych-osobowych/

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DRELÓW w sprawie Zasady działania gazet władzy #407

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
Radosław Struczyk
Informatyk
=========================
Urząd Gminy w Drelowie
ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów
Tel. (83) 372 32 33, Fax.: (83) 372 00 37
E-mail: radoslaw.struczyk@drelow.pl

1

Gmina Pajęczno przez PAJĘCZNO w sprawie Zasady działania gazet władzy #304

Odpowiadając na zadane pytania:

1. Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;
b) kwartalnikiem;
c) dwumiesięcznikiem;
d) miesięcznikiem;
e) dwutygodnikiem;
f) tygodnikiem;
g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy
o opisanie sytuacji.

Gmina Pajęczno była wydawcą pisma "WIADOMOŚCI Z PAJECZAŃSKIEGO RATUSZA" do
roku 2019 kiedy to została zmieniona nazwa na "PAJĘCZNO.PL" z określeniem
jako kwartalnik.

Jednakże od momentu tej zmiany wydawanie pisma nie zostało podjęte i żaden
jego numer nie ukazał się.

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:
a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;
b) jest dostępna tylko online;
c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;
d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie
średniego nakładu rocznego w 2019 roku. - nie było

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:
a) jest bezpłatna;
b) jest płatna.

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?
a) tak;
b) nie.

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do
redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów
płatnych.
a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w
którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;
b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów,
ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor
naczelny lub zespół redakcji;
c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze
publikowane w gazecie;
d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony
decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub
nigdy nie są publikowane w gazecie;
f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z
prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
mieszkańców,
a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;
b) radnych opozycji;
c) radnych rządzącej koalicji;
d) organizacje społeczne;
e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);
f) lokalny biznes;
g) inne podmioty (jakie?).

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o
których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka
odpowiedzi):
a) odmówiono publikacji takiego tekstu;
b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;
c) żadne z powyższych.

1

FW: Wniosek o informację przez DĄBRÓWKA w sprawie Zasady działania gazet władzy #768

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam pismo dotyczące udostępnienia informacji publicznej.

Lidia Sikorska-Księżnik

Starszy Inspektor do spraw promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi

Urząd Gminy Dąbrówka

ul. Tadeusza Kościuszki 14

05-252 Dąbrówka

tel. (29) 642-82-58

IParter - Pokój nr 1

<mailto:lidia.sikorska@dabrowka.net.pl> lidia.sikorska@dabrowka.net.pl | <http://www.dabrowka.net.pl/> www.dabrowka.net.pl

Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Dąbrówce reprezentowany przez Wójta Gminy Dąbrówka. Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu wykonania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań realizowanych w interesie publicznym. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie w siedzibie Administratora i na stronie <https://www.dabrowka.net.pl/RODO> https://www.dabrowka.net.pl/RODO.

2

FW: Informacja publiczna przez MOGILANY w sprawie Zasady działania gazet władzy #603

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 30 listopada 2020 r. przesłany do Urzędu Gminy Mogilany
za pomocą poczty elektronicznej w dniu 30 listopada 2020 r.

Z poważaniem

Edyta Mączeńska

Urząd Gminy Mogilany

ul. Rynek 2

32-031 Mogilany

tel. 12 270 10 13 wew. 8

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych, (RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że Administratorem
Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Mogilany z siedzibą w Rynek 2,
32-031 Mogilany. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu
uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych odo.dmarek@onet.pl. Szczegółowa klauzula informacyjna znajduje się
na stronie internetowej Administratora: http://mogilany.pl/rodo w zakładce
RODO.

Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i mogą
podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
powyższej wiadomości, nie może jej Pan/Pani ujawniać, kopiować,
dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O
błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć wiadomość.

1

Re: Wniosek o informację przez SŁOPNICE w sprawie Zasady działania gazet władzy #442

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

*ul. Ursynowska 22/2*

*02-605 Warszawa*

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
listopada 2020 r. Urząd Gminy Słopnice uprzejmie informuje, iż:

1. Gazeta wydawana jest rzadziej niż trzy razy do roku.

2. Jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i onilne.

3. Średni nakład wynosi 1000 egz.

4. Gazeta jest bezpłatna.

5. Gazeta nie prowadzi sprzedaży ogłoszeń.

6. Nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony
decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji, ponadto
gazeta służy do informowania mieszkańców gminy o aktualnościach i
wydarzeniach z jej życia.

7. W 2019 roku nadesłano tekst z organizacji społecznych.

8. Odpowiedź „c”: Żadne z powyższych.

Bardzo proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości.

--
*Z poważaniem, *

*Katarzyna Curzydło*

/_______________/

/

Urząd Gminy Słopnice
34-615 Słopnice 911 /

/tel. 18 33 26 200/

/NIP 737-14-10-411
ePUAP:/ugslopnice/skrytka
/_/www.slopnice.pl/ <http://www.slopnice.pl/>_

W dniu 2020-11-30 o 04:33, sprawa-34391@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

RE: Wniosek o informację przez GŁÓWCZYCE w sprawie Zasady działania gazet władzy #664

Gmina Główczyce wydaje bezpłatny biuletyn informacyjny pn. „Wieści gminne” (jako informator gminny).

Ad. 1

Kwartalnik

Ad. 2

Odp. c)

Ad. 3

2 tys. egzemplarzy

Ad. 4

Odp. a)

Ad. 5

Odp. b)

Ad. 6

Biuletyn zawiera tylko informacje z działalności Wójta, urzędu gminy, rady gminy i jednostek organizacyjnych gminy.

Ad. 7

Odp. e)

g) Gminny Ośrodek Kultury

Ad. 8

Odp. c)

Z poważaniem

Urząd Gminy Główczyce

ul. Kościuszki 8

76-220 Główczyce

NIP 8392145446

Joanna Lipczyńska

Sekretarz Gminy Główczyce

Tel: 59 811 49 75

Kom: 537210033

Email: <mailto:r.teterka@glowczyce.pl> j.lipczynska@glowczyce.pl

tel. +48 59 811 60 10

fax + 4859 811 61 59

<mailto:ug@glowczyce.pl> cid:image003.jpg@01D6747E.1A6C8830 <http://ug.glowczyce.ibip.pl/public/?id=2505> cid:image004.png@01D6747E.1A6C8830 <https://glowczyce.dt.pl/> cid:image005.png@01D6747E.1A6C8830 <https://www.facebook.com/glowczyce> cid:image006.jpg@01D6747E.1A6C8830 <https://glowczyce.dt.pl/kontakt/> Telephone Background PNG | PNG Mart

8

Sprawa 34298 przez DOBRA w sprawie Zasady działania gazet władzy #350

W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną z dnia 7 grudnia 2020 roku
informuję co następuje:

Urząd Gminy Dobra nie wydaje żadnej gazety.

Lokalna gazeta pn. "Dobrzańskie wieści" wydawana jest przez jednostkę
organizacyjną Gminy tj. Gminny Ośrodek Kultury w Dobrej.

W związku z powyższym państwa wniosek został przekazany wg właściwości do
GOK celem udzielenia odpowiedzi.

Anna Mańka

Sekretarz

Urząd Gminy Dobra

Dobra 233, 34-642 Dobra

tel. 18 333 00 20 wew. 111
e-mail: <mailto:anna.manka@gminadobta.pl> anna.manka@gminadobra.pl

1

Odp: Wniosek o informację przez Gminny Ośrodek Kultury w Wierzbinku w sprawie Zasady działania gazet władzy #216

Witam,   W odpowiedzi na wniosek informujemy, iż: 1. a gazeta jest wydawana 3 lub 4 razy w roku 2. a 3. nakład jednorazowy gazety wynosi 1000 szt., a więc rocznie jest to od 3000 szt. do 4000 szt. 4. a 5. b 6. d 7. i 8. W  2020 roku nie nadesłano żadnego tekstu z prośbą o nieodpłatną publikację w gazecie Pozdrawiam, Magdalena Tomaszewska Dnia 8 grudnia 2020 08:35 GOK Wierzbinek &lt;gok.wierzbinek@gmail.com&gt; napisał(a): --- Treść przekazanej wiadomości --- Temat: Wniosek o informację Data: Mon, 07 Dec 2020 10:43:22 -0000 Nadawca: sprawa-34162@fedrowanie.siecob Odpowiedź-Do: sprawa-34162@fedrowanie.siecob Adresat: gok.wierzbinek@gmail.com Szanowni Państwo, 16 listopada 2020 r. skierowaliśmy do Państwa wniosek o
następującej treści: Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1
ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących
informacji publicznych: 1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest: a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku; b) kwartalnikiem; c) dwumiesięcznikiem; d) miesięcznikiem; e) dwutygodnikiem; f) tygodnikiem; g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w
wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji. 2) Czy wydawana przez Państwa gazeta: a) jest dostępna tylko w wersji papierowej; b) jest dostępna tylko online; c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online; d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie. 3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o
podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku. 4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o
informację czy: a) jest bezpłatna; b) jest płatna. 5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń? a) tak; b) nie. 6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania
nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o
zasady umieszczania tekstów płatnych. a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji
tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów
do publikacji; b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji
tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje
każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji; c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są
zawsze publikowane w gazecie; d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie
umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół
redakcji; e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo
rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie; f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie; 7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i
materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można
wybrać kilka odpowiedzi): mieszkańców, a) przewodniczącego/przewodnicz rady gminy; b) radnych opozycji; c) radnych rządzącej koalicji; d) organizacje społeczne; e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły); f) lokalny biznes; g) inne podmioty (jakie?). 8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i
materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można
wybrać kilka odpowiedzi): a) odmówiono publikacji takiego tekstu; b) nie udzielono żadnej odpowiedzi; c) żadne z powyższych. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
elektronicznej na adres: sprawa-34162@fedrowanie.siecob UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi, dlatego
wzywamy Państwa do niezwłocznego jej udzielenia. -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org www.informacjapubliczna.org NIP 526282872 -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego &gt; W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-16 21:25:05.048454+00:00
z
&gt; adresu gok.wierzbinek@gmail.com : &gt; Na podstawie art. 61
ust. 1 i
&gt; Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie &gt; do
informacji
&gt; publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
wnosi &gt;
&gt; o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1)
Prosimy
&gt; o &gt; informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest: a)
&gt; wydawana rzadziej niż &gt; trzy razy do roku; b)
kwartalnikiem; c)
&gt; dwumiesięcznikiem; d) miesięcznikiem; &gt; e) dwutygodnikiem;
f)
&gt; tygodnikiem; g) inna opcja, np. zakończono wydawanie &gt;
gazety,
&gt; przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji. 2) Czy
wydawana
&gt; &gt; przez Państwa gazeta: a) jest dostępna tylko w wersji
&gt; papierowej; b) jest &gt; dostępna tylko online; c) jest
dostępna
&gt; zarówno w wersji papierowej, jak i &gt; online; d) inna
sytuacja.
&gt; Prosimy o jej opisanie. 3) Jeśli gazeta jest &gt; dostępna w
&gt; wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu
rocznego w &gt;
&gt; 2019 roku. 4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej,
&gt; prosimy o &gt; informację czy: a) jest bezpłatna; b) jest
płatna.
&gt; 5) Czy gazeta prowadzi &gt; sprzedaż ogłoszeń? a) tak; b)
nie. 6)
&gt; Czy istnieją zasady (spisane lub &gt; niepisane) umieszczania
&gt; nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi &gt;
nam o
&gt; zasady umieszczania tekstów płatnych. a) tak, istnieje
regulamin &gt;
&gt; zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym
zawarte są
&gt; jasne &gt; kryteria przyjmowania tekstów do publikacji; b)
tak,
&gt; istnieje regulamin &gt; zamieszczania nadesłanych do redakcji
tekstów,
&gt; ale o tym, czy tekst zostanie &gt; umieszczony decyduje
każdorazowo
&gt; redaktor naczelny lub zespół redakcji; c) nie &gt; istnieje
&gt; regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze
publikowane w
&gt; &gt; gazecie; d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś
tekst
&gt; zostanie &gt; umieszczony decyduje każdorazowo redaktor
naczelny lub
&gt; zespół redakcji; e) nie &gt; istnieje regulamin, a nadesłane
do
&gt; redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie &gt; są
publikowane w
&gt; gazecie; f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie; 7) Czy w
&gt;
&gt; 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i
materiały z
&gt; prośbą o ich &gt; nieodpłatną publikację przez (można wybrać
kilka
&gt; odpowiedzi): mieszkańców, a) &gt;
przewodniczącego/przewodnicz &gt; rady gminy; b) radnych opozycji; c) radnych &gt; rządzącej
koalicji;
&gt; d) organizacje społeczne; e) instytucje lokalne (np. &gt;
biblioteki,
&gt; szkoły); f) lokalny biznes; g) inne podmioty (jakie?). 8)
Jeśli
&gt; &gt; w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i
materiały,
&gt; o których mowa &gt; w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można
wybrać
&gt; kilka odpowiedzi): a) odmówiono &gt; publikacji takiego
tekstu; b)
&gt; nie udzielono żadnej odpowiedzi; c) żadne z &gt; powyższych.
&gt; Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie &gt;
&gt; elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by
nie
&gt; zmieniać podanego &gt; adresu. Szymon Osowski i Katarzyna
Batko-
&gt; Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie &gt; z zasadami
reprezentacji

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KURZĘTNIK w sprawie Zasady działania gazet władzy #645

Dzień dobry ,

w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 30-11-2020r.
--
Z poważaniem
Alicja Kreńska
Urząd Gminy Kurzętnik
ul. Grunwaldzka 39
13-306 Kurzętnik
tel. 56 47 405 15

1

Odpowiedź na wniosek przez BOGUCHWAŁA w sprawie Zasady działania gazet władzy #714

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Proszę o potwierdzenie otrzymania.

Z poważaniem

Karolina Wilk

Biuro Rady Miejskiej i Burmistrza

telefon: 17 87-55-204

Email: <mailto:k.wilk@um.boguchwala.pl> k.wilk@um.boguchwala.pl

cid:image001.jpg@01CD806A.324E66A0

Urząd Miejski w Boguchwale przetwarza dane osobowe zgodnie
z RODO, więcej szczegółów na stronie Internetowej:
<http://www.boguchwala.pl/> www.boguchwala.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:iod@boguchwala.pl>
iod@boguchwala.pl

2