'

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PERZÓW

    W odpowiedzi na Państwa wniosek uprzejmie informuję:

    Pkt. 1. Radni Ne podejmowali uchwały o szczegółowych wymogach dotyczących raportu;

    Pkt.2. raport przygotowany został przez pracowników Urzędu, całość prac koordynowała sekretarz;

    Pkt.3. o procedurach poinformowano mieszkańców poprzez BIP –urzędu;

    Pkt. 4. Podczas sesji dwóch radnych zabrało głos na temat raportu;

    Pkt.5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił chęci zabrania głosu w sprawie raportu;

    Pkt. 6. Odpowiedź negatywna.

    Proszę o potwierdzenie odbioru.

    Weronika Urbańska

    Sekretarz Gminy

    ____________________________________

    Urząd Gminy w Perzowie
    Sekretarz
    63-642 Perzów 78
    NIP : 6191945096 Regon : 250855200
    tel. 62 7861852 fax. 62 7861509
    e-mail: <mailto:barbara.grzegorek@perzow.pl> sekretarz@perzow.pl
    <http://www.info-trans.pl/> http://www.perzow.pl

    Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO − informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Perzowie jest Wójt Gminy Perzów z siedzibą 63-642 Perzów 78.

    Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania przez Urząd Gminy w Perzowie Państwa danych osobowych znajdują się na stronie <http://perzow.nowoczesnagmina.pl/?p=document&action=show&id=9454&bar_id=7852> Biuletynu Informacji Publicznej ( <http://bip.perzow.pl> http://bip.perzow.pl).