W odpowiedzi na Wasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przekazuję następujące informacje:

- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- nie obowiązuje w gminie jedna, ogólna uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach: 2014 - 85, w
2015 - 111, w 2016 - 74,

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016 -
0,

- nie utworzono młodzieżowej radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim),

- nie funkcjonuje w gminie budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty.

Załączniki

  • Image061217134221.pdf