W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji
publicznej informuję:

-odnośnie pkt 1- czy w gminie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej - NIE

-odnośnie pkt 2 - czy utworzono radę działalności pożytku publicznego -TAK

-odnośnie pkt 3- czy powołano w gminie radę oświatową - NIE

- odnośnie pkt 4- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - TAK, adres:
bip.gminazgierz.pl/Article/get/id,51745.html

- odnośnie pkt 5- informacja o liczbie przyjętych uchwał w poszczególnych
latach 2014-2016: 2014-113 uchwał, 2015-226, 2016-184

- odnośnie pkt 6 - informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z
mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016: 2014- 0, 2015-2, 2016-0 ( w
trybie art. 5a ustawy o samorządzie gminnym)

- odnośnie pkt 7- czy utworzono młodzieżową radę gminy -NIE

- odnośnie pkt 8 - czy utworzono gminną radę seniorów - NIE

- odnośnie pkt 9 - czy wyodrębniono w gminie fundusz solecki - NIE(rok
2018), adres: bip.gminazgierz.pl/Article/get/id,51249.html

- odnośnie pkt 10 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego
wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie -nie dotyczy
(nie wyodrębniono funduszu sołeckiego)

- odnośnie pkt 11 - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (.) - NIE

- odnośnie pkt 12 - NIE

- odnośnie pkt 13 - nie dotyczy

Mirosława Maciak

Urząd Gminy Zgierz