Urząd Gminy w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuje:

Ad. 1 W Gminie Łąck obowiązuje uchwała dot. kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego, zgodnie z art. 19 c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Adres strony www.
http://uglack.bip.org.pl/pliki/uglack/xxii-223-2017.pdf ,

Ad.2 W Gminie Łąck nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego zgodnie z art. 41 e ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie,

Ad. 3 W Gminie Łąck nie powołano Gminnej Rady Oświatowej

Ad. 4 W Gminie Łąck obowiązuje uchwała Rady Gminy Łąck dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, adres strony
http://uglack.bip.org.pl/pliki/uglack/vi-56-2011ebe0.pdf ,

Ad. 5 W latach 2014-2016 Rada Gminy Łąck podjęła 251 uchwał

Ad. 6 W latach 2014-2016 przeprowadzono 15 konsultacji z mieszkańcami Gminy
Łąck

Ad. 7 Gmina Łąck utworzyła Młodzieżową Radę Gminy

Ad. 8 W Gminie Łąck nie utworzono Gminnej Rady Seniorów

Ad. 9 W Gminie Łąck nie wyodrębniono funduszu sołeckiego

Ad. 10 W Gminie Łąck nie funkcjonuje budżet obywatelski

Z poważaniem

Agnieszka Woźniak

Sekretarz Gminy Łąck