Dzień dobry,

w odpowiedzi na zadane pytania uprzejmie informuję, że:

1. Dotychczas nie była podejmowana uchwała w sprawie trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego.
Kwestie te zawarte były w załączniku do Zarządzeń Wójta o powołaniu komisji
konkursowej.
Ostatnie Zarządzenie Wójta Gminy Trojanów Nr 11/2017 z dnia 19.06.2017r.
(www.trojanow.pl <http://www.trojanow.pl> - BIP zakładka Prawo).

2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

3. Nie powoływano gminnej rady oświatowej.

4. Podjęto uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami ( Uchwała nr XII/42/2011 z dnia 26.08.2011r. www.trpjanow.pl
<http://www.trpjanow.pl> - BIP zakładka Prawo).

5. W roku 2014 podjęto 36 uchwał, w roku 2015 - 52 uchwały, w roku
2016 - 53 uchwały.

6. W roku 2014 przeprowadzono 1 konsultację, w roku 2015 - 2
konsultacje, w roku 2016 - 1 konsultację

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. W gminie wyodrębniono fundusz sołecki ( Uchwała nr XLVI/180/2014 z
dnia 31.03.2014r. www.trojanow.pl <http://www.trojanow.pl> - BIP, zakładka
Prawo).

10. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Pozdrawiam

Jarosław Ryszkowski