FW: informacja publiczna przez SANOK w sprawie Monitoring samorządy #2238 z SANOK
From: Biuro Rady Gminy Sanok [mailto:{{ email }}]
Sent: Thursday, February 1, 2018 9:15 AM
To: Gmina Sanok <{{ email }}>
Subject:
Witam,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30.01.2018
r., informuję iż, w gminie Sanok:
Nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
Nie powołano rady oświatowej;
Nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z
mieszkańcami;Rada Gminy Sanok w roku 2014 podjęła -92 uchwały, w roku 2015 - 111 uchwał,
oraz w roku 2016- 101 uchwał;Nie prowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016;
Nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
Nie utworzono gminnej rady seniorów;
Wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała Rady Gminy Sanok XLIII/360/14 z dnia
31.03.2014 r., - gmina.sanok.com.pl/bip/
Brak jest obowiązujących zarządzeń wydanych w związku z realizacją funduszu
sołeckiego;Nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem,
Paweł Wdowiak
Gmina Sanok
ul. Kościuszki 23
38-500 Sanok