Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn.10.09.2018 r. uprzejmie informuję:
1. Starostwo Powiatowe w Bochni posiada wdrożony elektroniczny obieg dokumentów, który jest główną formą dekretacji dokumentów i jest kompatybilny z platformą EPUAP.
2. Decyzje administracyjne w sprawach, których dotyczy art. 39 KPA są przekazywane za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą tych podmiotów z pewnymi wyjątkami, a mianowicie:
- w przypadku gdy pismo, postanowienie lub decyzja administracyjna zawierają załączniki wielkoformatowe m.in. projekt budowlany,mapy, przedmiotowe dokumenty wraz z załącznikiem przesyłane są w formie papierowej, z uwagi na brak możliwości skanowania wielkoformatowych dokumentów
- w przypadku decyzji dot. wyłączeń gruntów z produkcji rolnej decyzje wydawane są w wersji papierowej ponieważ Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Dep. Geodezji i Kartografii wymaga 2 egzemplarzy decyzji z klauzulą prawomocności
- w przypadku decyzji, które służą za podstawę wpisu do ksiąg wieczystych Sąd Wieczystoksięgowy wymaga od organów publicznych oryginałów decyzji ze stosownymi pieczęciami.

Z poważaniem

Bogusława Fruga
Z-ca Dyrektora Wydziału
Organizacyjno-Prawnego
e-mail: {{ email }}
tel. 14 6153701

Starostwo Powiatowe w Bochni
ul. Kazimierza Wielkiego 31
32-700 Bochnia
tel. 14 6153700
fax 14 6153708