Dzień dobry,

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej według
zadanych we wniosku pytań dotyczących raportu o stanie Gminy Kłodawa.
Ad.1
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2
a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy, zebrane informacje przekazali do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu tj. zastępcy burmistrza,

b) raport omawiany był z pracownikami ,

c) raport napisała zastępca burmistrza na podstawie otrzymanych informacji od pracowników,

d) nie ;

e) nie ;

f) nie dotyczy.

Ad.3
Informacja na temat zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2018 rok została podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty (strona internetowa, tablice ogłoszeniowe).

W debacie mogli wziąć udział radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciał zabrać głos w debacie zobowiązany był złożyć pisemne zgłoszenie,poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Miejskiej. Zgłoszenia mogły być składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja,podczas której miał być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy mogli być dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny był na stronie internetowej gminy Kłodawa, a także w biurze Rady.

Na stronie internetowej została zamieszczona treść Raportu o stanie Gminy Kłodawa za rok 2018.

d) nie dotyczy,

e) nie dotyczy,

f) nie dotyczy,

g) nie dotyczy,

h) nie dotyczy.

Ad.4 Podczas debaty głos zabrało 4 radnych.

Ad.5 Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.

Ad.6 Mieszkańcy nie wypowiadali się.

Pozdrawiam
Izabela Nowak
Kierownik Referatu Administracji i Kadr

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
63 2730622 wew.111