Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany w
dniu 10 lutego 20202 r. informuję, co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Głos zabrał 1 Radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Zgłosił się 1 mieszkaniec.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

W debacie wypowiedział się 1 mieszkaniec.

Z poważaniem,

Mirella Godawa

Sekretarz Miasta i Gminy Dolsk

Urząd Miasta i Gminy Dolsk

Plac Wyzwolenia 4

63-140 Dolsk

61 28 25 001

606 230 492

{{ email }}

Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne
i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość
niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę
wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub
właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać,
ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dolsk
Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych Osobowych: e-mail: {{ email }}, tel. +48 792 304 042.

Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu
i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz
czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
przekazane do innych podmiotów.

Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: www.dolsk.pl

Załączniki

  • image001_5iZWDyA.png
  • image002_JnKX7Lv.png
  • image003.png
  • image004.png
  • image005.png
  • image006.png
  • image007.png
  • image008.png
  • image009.png
  • image010.png
  • image011.png
  • image012.png