w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej otrzymanej z
dnia 9 luty 2020 roku w temacie: Mieszkańcy i radni wobec raportu o
stanie gminy przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*Odp. Nie. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie **szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym*

2) Jak przygotowywano ww.raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

*Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*

3) jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

*Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.*

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy

*Odp. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6
radnych.*

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odp.  Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.*

6) Ilu mieszkańców wypowiadało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odp. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do dyskusji. *

--

pozdrawiam,

Joanna Bednarska
Kierownik Referatu Obsługi Burmistrza i Urzędu

Urząd Miasta w Trzebini

Wydział Organizacyjny i Spraw Administracyjno-Gospodarczych
ul. Marszałka Piłsudskiego 14,
32 - 540 Trzebinia
tel. 32 71 11 012
{{ email }}
www.trzebinia.pl

Uprzejmie informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul.
Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: {{ email }}
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia
korespondencji w sprawie złożonego przez Panią/Pana wniosku
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne(Dz.U. 2017 poz. 570).
Dane osobowe są udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
- podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
- podmiotom serwisującym nasze systemy informatyczne,
- podmiotom świadczącym nam usługi prawne, audytowe, doradcze,
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpoznania
sprawy zainicjowanej Pani/Pana wnioskiem.
Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie
przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi prowadzenie korespondencji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do
danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany,
w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
------------------------------------------------
Pomóż nam chronić środowisko
- zastanów się czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne?

Załączniki

  • bcpklibamjeddcld.png