Na podst. art. 2 ust. 1 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 6 września 20014
r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1429
ze zm.) przedstawiam informacje, o których mowa we winsoku:

1. Radni Gminy Purda nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy jst, a informacje
przekazywali do sekretarza.

3. Społeczność byłą informowana o możliwości zabrania głosu w sprawie
raportu poprzez Biuletyn Informacji Publicznej oraz tablice ogłoszeń.

4. Głos w sprawie raportu zabrało 5 radnych.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w sprawie raportu.

6. Żaden nie wypowiedział się.

--
Pozdrawiam
Lucyna Kruszyńska
Inspektor ds. Obsługi Biura Interesanta
Urząd Gminy Purda
11-030 Purda 19
89 522 89 56

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Gminę Purda znajduje się na stronie
https://bip.purda.pl/cms/11681/obowiazek_informacyjny

W dniu 2020-02-10 o 13:42, {{ email }} pisze: