Dzień dobry,

W imieniu Burmistrza Pruszcza Gdańskiego Janusza Wróbla uprzejmie odpowiadam
na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. dot. udostępnienia informacji
publicznej: Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy:

1) Czy Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp.: Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odp.: a) nie informowano o tym mieszkańców

Do dnia 31 maja każdego roku Burmistrz przedstawia Radzie Miasta Raport o
stanie miasta.

9 maja 2019 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszcz
Gdański został ogłoszony Raport o stanie miasta Pruszcz Gdański za rok 2018.
Poniżej link.

<http://www.e-bip.pl/Start/51/Information/229505>
http://www.e-bip.pl/Start/51/Information/229505

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odp.: W debacie nad Raportem o stanie miasta wzięło udział 4 radnych.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odp.: Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat Raportu o stanie miasta.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odp.: Żaden z obecnych na sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański mieszkańców nie
zabrał głosu na temat raportu o stanie miasta.

Z poważaniem

Alicja Dąbrowska

Biuro Rady Miasta Pruszcz Gdański

Tel. 58 775 99 43

e-mail: <mailto:{{ email }}>
{{ email }}

Administratorem danych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, który powołał
Inspektora Ochrony Danych (kontakt: <mailto:{{ email }}>
{{ email }}). Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy
wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie
wykracza poza te kompetencje. Jeśli przepisy prawa zezwalają lub nakazują
dane będą udostępnione odbiorcy. Dane przechowywane będą przez okres
niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Osoba, której
dane dotyczą może wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec
przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania
danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań
ustawowych chyba, że jest warunkiem

Załączniki

  • image002.jpg