Witam serdecznie,

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej, informuję iż:

1. Radni nie podjęli Uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 a ustawy o samorządzie gminnym.
2. Raport przygotowany był:

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów, samodzielnych stanowisk i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (Biuro Rady)

3. Jak informowano społeczność lokalną o tym kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu:

a) informowano na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
5. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
6. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.

Urząd Gminy Bartoszyce

Jolanta Sosińska

Kierownik referatu OA

Tel. 89 307 05 16

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy Bartoszyce. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Inofrmacji Publicznej

Sekretariat Urzędu Gminy

Plac Zwycięstwa 2

11-200 Bartoszyce

Tel. (89) 300 03 69

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy Bartoszyce.

Szczegółow informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletyny Informacji Publicznej.

Załączniki

  • image001_lkV5wgT.jpg