Witam,

poniżej udzielam odpowiedzi na pytania dotyczące raportu o stanie gminy.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp. TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport?

Odp.: Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odp.: Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej.

4). Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5). Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: Żaden mieszkaniec gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. Żaden mieszkaniec gminy nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Agnieszka Dąbrowska

inspektor ds. obsługi Rady Gminy, promocji i komunikacji społecznej

tel.: 48/320-20-97 wew. 44

_________________________________________________________________________________

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku informujemy,

iż Państwa adres e-mail oraz inne dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Gminy w Goździe , ul. Radomska 7,

26-634 Gózd w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania Państwa danych zawarte są na stronie: www.gozd.pl