Mała Wieś, dnia 24.02.2020 r.

OR.1431.31.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska


{{ email }}

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.02.2020 r., doręczony drogą poczty elektronicznej w dniu 10.02.2020 r.,
zgodnie z treścią ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2018. poz. 1330 z późn. zm.), udzielamy
informacji zgodnie z treścią wniosku: proszę o udostępnienie informacji
publicznej w następującym zakresie:

1) "Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?"

Odpowiedź: Dnia 24 czerwca 2019 r. Rada Gminy Mała Wieś przyjęła uchwałę
nr 48/VII/2019 w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Mała Wieś wotum zaufania.

2) "Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)"
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) "Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi)":
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4.) "Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?"

Odpowiedź: Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy nikt z radnych
nie poprosił o głos.

5.) "Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?"

Odpowiedź: Nikt z mieszkańców gminy nie zgłosił Przewodniczącemu Rady Gminy
Mała Wieś chęci zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6.) "Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?"

Odpowiedź: Nie zgłoszono wcześniej chęci zabrania głosu w debacie, nikt z
mieszkańców nie wypowiadał się na temat raportu o stanie gminy.

Wójt Gminy Mała Wieś

/-/Zygmunt Wojnarowski

Sekretariat

Urząd Gminy Mała Wieś
ul.. Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś
tel. 24 269 79 60
fax 24 269 79 61
<http://www.malawies.pl/> www.malawies.pl

Załączniki

  • KLAUZULA_IFORMACYJNA_informacja_publiczna.docx
  • OR.1431.31.2020.pdf