Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez OKONEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2194 z OKONEK
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej z dnia 28 września 2020 dot. cyfryzacji gminy.
Z poważaniem
Anna Bindek
Wydział Organizacyjny
Urząd Miejski w Okonku
ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek
tel. 67 2669 003, fax. 67 266 99 76
<mailto:{{ email }}> {{ email }}, <mailto:{{ email }}>
{{ email }}
<http://www.okonek.pl/> www.okonek.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe naszych klientów
w celu realizacji czynności urzędowych. Administratorem danych osobowych
jest Gmina Okonek reprezentowana przez Burmistrza Okonka. Klient ma prawo
dostępu do treści danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych,
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Szczegółowa klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje
się w na stronie internetowej <http://www.okonek.pl> www.okonek.pl oraz w
Biuletynie Informacji Publicznej -zakładka ochrona danych osobowych. W
przypadku dodatkowych pytań można kontaktować się z Inspektorem ochrony
danych poprzez adres e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}.