Kopia - Fwd: Re: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ZGIERZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #731 z ZGIERZ
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin
Data: Fri, 9 Oct 2020 11:24:12 +0200
Nadawca: Artur Michalski <{{ email }}>
Firma/Organizacja: Urząd Gminy Zgierz
Adresat: {{ email }}
Szanowni Państwo,
Przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Proszę o wiadomość zwrotną z potwierdzeniem odczytania odpowiedzi.
Przesyłam skan dokumentu z uwagi na fakt, że Pani Sekretarz podpisująca
dokument jest w trakcie oczekiwania na otrzymanie zestawu do składania
podpisu elektronicznego, w związku z niedawnym objęciem tego stanowiska.
--
Sygnatura
Artur Michalski
Zastępca Kierownika Referatu Samorządowo-Administracyjnego
tel.: 42-716-25-15, wew. 234
Urząd Gminy Zgierz
ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz
tel. (42) 716-25-15
faks (42) 716-45-54
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zgierz.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.gminazgierz.pl w klauzuli
informacyjnej lub klikając link
<https://gminazgierz.pl/serwis/klauzula-informacyjna-urzedu-gminy-zgierz/>.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin
Data: Fri, 9 Oct 2020 11:24:12 +0200
Nadawca: Artur Michalski <{{ email }}>
Firma/Organizacja: Urząd Gminy Zgierz
Adresat: {{ email }}Szanowni Państwo,
Przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Proszę o wiadomość zwrotną z potwierdzeniem odczytania odpowiedzi.
Przesyłam skan dokumentu z uwagi na fakt, że Pani Sekretarz podpisująca
dokument jest w trakcie oczekiwania na otrzymanie zestawu do składania
podpisu elektronicznego, w związku z niedawnym objęciem tego stanowiska.>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:47:59 -0000
> Nadawca: {{ email }}
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
>--
SygnaturaArtur Michalski
Zastępca Kierownika Referatu Samorządowo-Administracyjnego
tel.: 42-716-25-15, wew. 234Urząd Gminy Zgierz
ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz
tel. (42) 716-25-15
faks (42) 716-45-54Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zgierz.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.gminazgierz.pl w klauzuli
informacyjnej lub klikając link
<https://gminazgierz.pl/serwis/klauzula-informacyjna-urzedu-gminy-zgierz/>.