Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie40
Kujawsko-Pomorskie50
Lubelskie30
Lubuskie50
Łódzkie10
Małopolskie30
Mazowieckie30
Opolskie10
Podkarpackie30
Podlaskie20
Pomorskie10
Śląskie40
Świętokrzyskie10
Warmińsko-Mazurskie30
Wielkopolskie10
Zachodniopomorskie20

Listy

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez SUWAŁKI w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #30

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@gmina.suwalki.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez MICHAŁOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #20

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@michalowice.malopolska.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez ŚWIEBODZIN w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #17

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: poczta@um.swiebodzin.pl
Temat: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym
świecie
Data: 7.5.2023 09:44

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez GRODZISK WIELKOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #40

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres grodzisk@grodzisk.wlkp.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #31

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres info@gminaslupsk.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Read-Receipt: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez NOWA SÓL w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #15

Wiadomość wysłana w dniu 7 maja 2023 07:44:13 GMT-00:00 do sekretariat@nowasol.pl o temacie „Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie” została wyświetlona. Nie gwarantuje to, że wiadomość została przeczytana lub zrozumiana.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #39

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres info@swietajno.ug.gov.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez CHOCIANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #2

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: bok@chocianow.pl
Temat: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym
świecie
Data: 2023-05-07 09:38

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Kielce w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #36

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: bip@um.kielce.pl
Temat: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym
świecie
Data: 2023-05-07 09:53

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #42

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #41

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #40

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #39

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #38

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #37

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #36

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #35

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #34

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #33

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji