Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 4 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 5 | 0 |
Lubelskie | 3 | 0 |
Lubuskie | 5 | 0 |
Łódzkie | 1 | 0 |
Małopolskie | 3 | 0 |
Mazowieckie | 3 | 0 |
Opolskie | 1 | 0 |
Podkarpackie | 3 | 0 |
Podlaskie | 2 | 0 |
Pomorskie | 1 | 0 |
Śląskie | 4 | 0 |
Świętokrzyskie | 1 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 3 | 0 |
Wielkopolskie | 1 | 0 |
Zachodniopomorskie | 2 | 0 |
Listy
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #32
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #31
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #30
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #29
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #28
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #27
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #26
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #25
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #24
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #23
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #22
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #21
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #20
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #19
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #18
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #17
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #16
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #15
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #14
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #13
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #12
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #11
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #10
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #9
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #8
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji