Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie40
Kujawsko-Pomorskie50
Lubelskie30
Lubuskie50
Łódzkie10
Małopolskie30
Mazowieckie30
Opolskie10
Podkarpackie30
Podlaskie20
Pomorskie10
Śląskie40
Świętokrzyskie10
Warmińsko-Mazurskie30
Wielkopolskie10
Zachodniopomorskie20

Listy

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #32

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #31

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #30

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #29

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #28

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #27

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #26

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #25

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #24

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #23

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #22

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #21

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #20

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #19

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #18

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #17

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #16

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #15

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #14

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #13

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #12

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #11

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #10

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #9

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #8

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?

2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?

a) Jeśli tak, to jakich?

3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?

a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?

4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.

5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.

6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.

7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?

8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.

9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?

10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?

11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.

Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres {{EMAIL}} .

Łączymy wyrazy szacunku,

Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji