Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o informację przez Średzka Komunikacja Publiczna sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1106
--
Średzka Komunikacja Publiczna Sp. z o.o.
ul. Legnicka 29, 55-300 Środa Śląska
tel. 782 402 402
ŚREDZKA KOMUNIKACJA PUBLICZNA SP. Z O.O., ul. Legnicka 29, 55-300 Środa
Śląska; nr KRS: 0000706091; nr NIP: 913-162-42-14.
Niniejsza wiadomość jest przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w niej
odbiorcy i może zawierać dane osobowe lub informacje poufne. Jeśli nie
są Państwo adresatem tej wiadomości proszę o niezwłoczne
poinformowanie nas o tym fakcie pocztą elektroniczną pod adresem:
skp@srodaslaska.pl lub telefonicznie pod nr 782 402 402 oraz usunięcie
tej
wiadomości ze skrzynki mailowej. Dziękuję.
1W dniu 2021-02-13 23:51, sprawa-35895@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35895@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pismo NO-45/2/2021 przez „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1504
Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wołominie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1329
Odpowiedź - Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1890
1. Czy spółka prowadzi BIP? - tak
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki -
http://pgk.koszalin.ibip.pl/public/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. -
2021-02-09
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP - nie
b) strona www. – nie
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP - tak
b) strona www. - nie
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez
organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP - nie
b) strona www. – nie
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? tak
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP - nie
b) strona www. - nie
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP – nie
b) strona www. – nie
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP – nie
b) strona www. – nie
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. –
przychody netto ze sprzedaży 57 961 300,34 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. – brak
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.? – wnioskujący nie wskazał
szczególnego interesu publicznego w uzyskaniu informacji
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.? - wnioskujący nie wskazał
szczególnego interesu publicznego w uzyskaniu informacji
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.? - wnioskujący nie wskazał szczególnego interesu
publicznego w uzyskaniu informacji
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak,
prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
https://bip.koszalin.pl/artykul/1596/6571/uchwaly-zgromadzen-wspolnikow
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach? - wnioskujący nie wskazał szczególnego interesu
publicznego w uzyskaniu informacji13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019
r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w
art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i
materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i
materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] - wnioskujący nie
wskazał szczególnego interesu publicznego w uzyskaniu informacji
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? - wnioskujący nie wskazał
szczególnego interesu publicznego w uzyskaniu informacji
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki -
/PGKKoszalin/domyslnaZ pozdrowieniami,
Joanna Kaźmierczak
Kierownik ds. Instalacji Komunalnej i Organizacji
Specjalista ds. systemu zarządzaniatel.: +48 508 373 471
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Komunalna 5 75-724 Koszalin
tel. 94 348 44 44 fax. 94 348-44-34
www.pgkkoszalin.pl pgk@pgkkoszalin.pl
NIP: 669-05-05-783 REGON: 330253984
KRS: 0000045697 (Sąd Rejonowy w Koszalinie IX Wydział Krajowego Rejestru
Sądowego) Kapitał zakładowy: 6 332 000,00
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w
Przedsiębiorstwie jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z
o.o.. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie BIP Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej pod
adresem http://pgk.koszalin.ibip.pl/public/?id=216428GIF89a 0 0 ((8x 8(8p(0x000 0(x@X ظ(8hx0 P` 0 (008``p 8x08p(0p8 88@x0 (800PX88Hpx (08h0@x8а08x@HPP`Ƞа(08X8@p8Hx@PX``hhxhx @08(0@PPXpxȐ8@X`0@xX(h``h@p8H(8`ppPhhxx0Xh , @ H*\ȰÇ#JȐ;+8Р#BUVaB˗0*HFk Il})C|0!@@x.(H >qLM
Fr@dBqB4,Lx$h J05@y1)bHH X bh@HQrFVf#kx` 85l0+OEP4`8Guj5aH0B0G&)xMB] wu!0Dy$aȂYmtF
S4R xLiH `_~
GnUЈA:~QC<0B+ 1_