Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
Konsultacje w nadleśnictwach - uzupełnienie wniosku przez Nadleśnictwo Borki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #4
Przesyłam kolejną korespondencję z Nadleśnictwa Borki.
Grażyna Czalej-Gawrycka
St. Specjalista
Nadleśnictwo Borki
Tel. 87 42 17 045 w. 42
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Krucz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #219
Z poważaniem
Joanna Kupka
Starszy Specjalista Słuzby Leśnej
Ds. Stanu Posiadania
tel. kom. +48 507 603 230
64 - 720 Lubasz, Krucz 28
tel. +48 67 255 18 25 wew. 27, tel. Sekr.: +48 67 255 18 25
Odpoqwiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Damnica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #314
Witam
Nadleśnictwo Damnica przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Beata Syc
Specjalista ds. pracowniczych
beata.syc@szczecinek.lasy.gov.pl<mailto:beata.syc@szczecinek.lasy.gov.pl>
[LogoND11]
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - odpowiedź nadleśnictwa_18.11.2020 r. przez Nadleśnictwo Łochów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #368
Nadleśnictwo Łochów przesyła w załączeniu swoją odpowiedź na poniższy wniosek Stowarzyszenia Watchdog Polska o udostępnienie informacji publicznej w sprawie prowadzonych przez nadleśnictwo konsultacji społecznych.
Pismo z odpowiedzią zostało podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłane wyłącznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku - email: sprawa-33869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Z poważaniem
Konrad Podgajny
St. specjalista ds. Stanu posiadania
tel. IP: 1706333 tel. (25) 675 20 78
07-130 Łochów, ul. Wyszkowska 28
tel. sekr.: (25) 675 11 24, fax.: (25) 675 21 24
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
4
From: [External] sprawa-33869@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33869@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:50 PM
To: 1706 Nadleśnictwo Łochów <lochow@warszawa.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez Nadleśnictwo Białowieża w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #2
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź Nadleśnictwa Białowieża na Państwa wniosek o udostępnienie informacji.
Z poważaniem
Maria Nowicka-Szpakowicz
St. Specjalista SL ds. ochrony przyrody
tel +48 575 003 223
[n bza] [unesco]
17-230 Białowieża, ul. Wojciechówka 4
tel.: +48 85 68 12 405
www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl<http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/>
Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Radoszyce (dawn. Ruda Maleniecka) w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #262
Twoja wiadomość
Do: Anna Pecyna-Oleksik
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:25 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 18 listopada 2020 14:44:38 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
RE:Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kaczory w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #216
Dzień dobry.
W nawiązaniu do Państwa wniosku, Nadleśnictwo Kaczory w załączeniu przesyła pismo Nadleśniczego Nadleśnictwa Kaczory.
Z poważaniem.
Adam Przypaśniak
St. Specjalista Służby Leśnej ds. Urządzania Lasu
Tel.kom.+48 604 058 985
GRAFIKA Z LOGO DO POCZTY EMAIL
64-810 Kaczory, ul. Kościelna 17
Tel. +48 67 283 14 61
<http://www.kaczory.pila.lasy.gov.pl/> www.kaczory.pila.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33717@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33717@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0813 Nadleśnictwo Kaczory RDLP Piła
Subject: [SPAM ESET] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33717@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2MzA3LjQxNDk0LjEzNDc2ODg5NjM5NDM3MDgzNzc0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFdlZCwgMDQgTm92IDIwMjAgMjA6NDk6MjMgLTAwMDB8a2Fjem9yeUBwaWxhLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
WDE:ZG.0172.6.2020.BJ4 dotyczy Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach. przez Nadleśnictwo Chmielnik w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #249
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Chmielnik w załączeniu przesyła skan pisma znak
ZG.0172.6.2020.BJ4 z dnia 18.11.2020 r - dotyczy Konsultacje społeczne w
Nadleśnictwach.
Z poważaniem
Barbara Milewicz
Specjalista ds. administracji
tel. kom.: +48 789 225 846
26-020 Chmielnik, ul. Leśna 72
tel.: +48 41 354 30 47, tel. fax.: + 48 41 354 20 06
www.chmielnik.radom.lasy.gov.pl
Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Jamy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #345
Dzień dobry,
w załączniku przekazujemy pismo w odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia
04.11.2020r.
Z poważaniem
Aleksandra Żelazny
Specjalista SL ds. BHP i p.poż.
tel. kom.: +48 608 559 619
cid:image001.gif@01D432D9.326E2BC0
86-318 Rogóźno, Jamy 5
tel.: +48 56 451 30 28, tel. sekr.: +48 56 46 897 34
tel. IP: 1209613
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
Ochrona Danych Osobowych: Klauzula informacyjna
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej
adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane
jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie
tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez
osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę
wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z
komputera.
Konsultacje społeczne w decyzjach o gospodarce leśnej - WATCHDOG POLSKA przez Nadleśnictwo Kańczuga w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #109
W załączeniu pismo odpowiedź na wniosek z dnia 04.11.2020 r.
Dariusz Żurek
Nadleśnictwo Kańczuga
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Jamy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #345
Dzień dobry,
w załączniku przekazujemy pismo w odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 04.11.2020r.
Z poważaniem
Aleksandra Żelazny
Specjalista SL ds. BHP i p.poż.
tel. kom.: +48 608 559 619
cid:image001.gif@01D432D9.326E2BC0
86-318 Rogóźno, Jamy 5
tel.: +48 56 451 30 28, tel. sekr.: +48 56 46 897 34
tel. IP: 1209613
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
Ochrona Danych Osobowych: Klauzula informacyjna
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
3
From: [External] sprawa-33846@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33846@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1209 Biuro N.Jamy
Subject: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33846@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2OTc1LjQxNDk0LjUxOTk1NTY4NzcyNTMxMjI5ODJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAwNCBOb3YgMjAyMCAyMDo0OToyOSAtMDAwMHxqYW15QHRvcnVuLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Odpowiedź ws. konsultacji społecznych nadleśnictw. przez Nadleśnictwo Nowa Sól w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #419
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź Nadleśnictwa Nowa Sól ws. wniosku dotyczącego konsultacji społecznych.
Z poważaniem
Krzysztof Dąbrowski
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 601 629 322
tel. +48 68 387 24 31 w, 16
[stopka_logo]
67-100 Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9
tel.: +48 68 387 24 31, fax.: +48 68 387 93 93
www.nowasol.zielonagora.lasy.gov.pl<http://www.nowasol.zielonagora.lasy.gov.pl/>
Administratorem Pana/i danych osobowych jest Nadleśnictwo Nowa Sól z siedzibą przy ul. Ciepielowskiej 9, 67-100 Nowa Sól. Pełna treść informacji w zakresie przetwarzania Pana/i danych osobowych znajduje się na stronie internetowej http://www.nowasol.zielonagora.lasy.gov.pl/ oraz w siedzibie Administratora.
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeżeli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited.
If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.
Nadleśnictwo Smardzewice przez Nadleśnictwo Smardzewice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #167
Dzień dobry
Nadleśnictwo Smardzewice przesyła odpowiedź na pismo w sprawie konsultacji społecznych w Nadleśnictwie
otrzymane w dniu 04 listopada 2020 roku.
Z wyrazami szacunku
Tomasz Rogaczewski
Leśniczy ds. szkółkarskich
tel. kom.: +48 694 408 876
97-213 Smardzewice, ul. Główna 1a
tel.: +48 44 725 73 10
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Nadleśnictwo Polanów_odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Polanów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #325
Dzień dobry
Przesyłam w załączeniu odpowiedź Nadleśnictwa Polanów na Państwa wniosek z dnia 04.11.2020 r. (data wpływu wniosku 05.11.2020 r.) o udzielenie odpowiedzi na pytania odnoszące się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej.
Jednocześnie bardzo proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem
Zenon Niedziałek
Specjalista ds. infrastruktury
Nadleśnictwo Polanów
ul. Klonowa 12, 76-010 Polanów
Tel.: +48 692 409 561 ; 094 348 97 05 ; +48 94 3188 237 wew. 674
WDE: ZG.0172.14.2020.PD dot. udostępnienia informacji publicznej przez Nadleśnictwo Starachowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #264
Dzień dobry,
w załączeniu Nadleśnictwo Starachowice przesyła pismo z dn. 18.11.2020r. zn. spr.: ZG.0172.14.2020.PD dotyczące udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
Dorota Stachowicz
Referent ds. administracyjnych
tel. kom.: +48 600 075 415
[cid:image001.png@01D3ECF8.FC4792F0][RDLP w Radomiu Nadleśnictwo Starachowice]
27‑200 Starachowice, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 14d
tel.: +48 41 274 53 84
www.starachowice.radom.lasy.gov.pl<www.lasy.gov.pl>
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i objęte zakazem ich ujawniania. Odbiorcą tej wiadomości może być jedynie jej uprawniony adresat. Jeżeli nie jesteś osobą uprawnioną do jej otrzymania informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie lub jakiekolwiek inne podobne działanie jest prawnie zabronione i może być karalne. Jeżeli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, uprzejmie prosimy poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu, dziękujemy.
Nadleśnictwo Żołędowo_odpowiedź przez Nadleśnictwo Żołędowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #362
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Nadleśnictwa Żołędowo na wniosek o udostępnienie informacji z 4.11.2020 r.
Z poważaniem
Weronika Wróblewska
Specjalista Służby Leśnej ds. zamówień publicznych
tel. 52 360 53 91
tel. kom. 578 598 888
[stropka]
86-031 Osielsko, Żołędowo ul. Parkowa 4A
tel.: +48 52 360 53 70, fax.: + 48 52 360.53 80
www.zoledowo.torun.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Udostępnienie infrmacji publicznej przez Nadleśnictwo Tuszyma w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #125
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź Nadleśniczego Nadleśnictwa Tuszyma
na wniosek z dnia 05.11.2020 r.,
Z poważaniem
Rafał Mazur
Specjalista ds. stanu posiadania i LMN
Administrator SILP
tel. kom.: +48 884 991 866
[cid:image001.jpg@01D60404.51498000]
39-321 Tuszyma 147
tel.: +48 17 227 70 05, tel. sekr.: + 48 17 58 13 111
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Udostępnienie informacji publicznej. przez Nadleśnictwo Grodziec w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #229
Dzień dobry!
Nadleśnictwo Grodziec przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z upoważnienia Nadleśniczego
Kornelia Klinowska
Starszy referent ds. administracji
tel. kom.: +48 534 337 765
62 - 580 Grodziec, ul. Leśna 50
tel. 63 248 50 27 fax 63 248 50 27 wew. *8
<http://www.grodziec.poznan.lasy.gov.pl/> www.grodziec.poznan.lasy.gov.pl
Pragniemy poinformować, iż administratorem Państwa danych osobowych (ADO)
jest Nadleśnictwo Grodziec, z siedzibą ul. Leśna 50, 62-580 Grodziec. Pełna
treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie www -
<http://www.grodziec.poznan.lasy.gov.pl/documents/688762/0/N.+Grodziec+Klauz
ula+og%C3%B3lna.pdf/a7c36757-67e8-be01-a863-c61de54904ba> kliknij tutaj..
Niniejsza wiadomość została wysłana w celu realizacji czynności urzędowych,
wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania
władzy powierzonej w związku z realizowaniem zadań przez Administratora.
FW: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Strzelce w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #147
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Strzelce przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa pytania. Pismo przesłano wyłącznie drogą elektroniczną (e-mail).
Z poważaniem,
Marek Danilczuk
Specjalista SL ds. ochrony lasu
ul. Grabowiecka 20A
22-500 Hrubieszów
tel. 82 568 32 10 w. 109
2
From: [External] sprawa-33648@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33648@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <mailto:sprawa-33648@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-33648@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: strzelce@lublin.lasy.gov.pl <mailto:strzelce@lublin.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33648@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33648@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na pytania i wnioski przez Nadleśnictwo Stary Sącz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #100
Dzień dobry
W załączniku przesyłam pismo z odpowiedzią
Jerzy Pustułka
Specjalista SL ds. Ochrony lasu i Edukacji
tel. kom.: +48 664 050 032
[cid:image001.jpg@01D6BDB1.F8AF2FE0]
33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5
tel. sekr.: +48 18 44 60 991
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.11.2020 r. przez Nadleśnictwo Osusznica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #324
Dzień dobry,
W załączeniu pismo zawierające szczegóły.
Z poważaniem
Krzysztof Połczynski
Starszy Specjalista Służby Leśnej
ds. zamówień publicznych i lasów niepaństwowych
tel. kom.: +48 606 563 068
[LP_logo_Nadl]
77-130 Lipnica, Osusznica 3
tel.: +48 59 82 18 367, tel./fax 82 18 396
www.osusznica.szczecinek.lasy.gov.pl<http://www.osusznica.szczecinek.lasy.gov.pl/>
2From: [External] sprawa-33825@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33825@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: Nadleśnictwo Osusznica <osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33825@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33825@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Konsultacje społeczne w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Borki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #4
Przepraszam, jeszcze raz.
Grażyna Czalej-Gawrycka
St. Specjalista
Nadleśnictwo Borki
Tel. 87 42 17 045 w. 42
RE: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #3
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa zapytanie.
Z poważaniem
Sebastian Ostaszewski
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.:+48698609814
[Opis: Opis: Opis: Bielsk]
17-100 Bielsk Podlaski ul.Studziwodzka 39
tel.+48857312867 ; fax +48857302617
2From: [External] sprawa-33504@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33504@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0103 Nadleśnictwo Bielsk
Subject: [SPAM] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33504@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33504@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Konsultacje społeczne w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Borki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #4
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam pismo Nadleśnictwa Borki w sprawie 33505.
Grażyna Czalej-Gawrycka
St. Specjalista
Nadleśnictwo Borki
Tel. 87 42 17 045 w. 42
konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Pieńsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #396
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Pieńsk w odpowiedzi na pytania zawarte w Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznych przesyła pismo Z.0172.2.2020
Z poważaniem
Joanna Cepowska
Referent ds. administracyjnych
[cid:image001.jpg@01D6BDAF.66358BC0]
59-930 Pieńsk, ul. Wysoka 2
tel.: +48 75 778 62 35, tel. sekr.: + 48 75 778 62 35
www.lasy.gov. pl<http://www.lasy.gov.%20pl>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129