Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie350
Kujawsko-Pomorskie250
Lubelskie220
Lubuskie320
Łódzkie160
Małopolskie190
Mazowieckie300
Opolskie130
Podkarpackie300
Podlaskie220
Pomorskie300
Śląskie200
Świętokrzyskie160
Warmińsko-Mazurskie380
Wielkopolskie390
Zachodniopomorskie430

Listy

FW: przez Nadleśnictwo Złotoryja w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #408

Z poważaniem,
Anna Nieruchalska
Sekretarka
tel. kom: +514 600 627 | tel. IP Cisco: 1330 100

[cid:image001.jpg@01D6BCE6.842D9C90]Nadleśnictwo Złotoryja

59-500 Złotoryja, ul. Staszica 18
tel.: +48 76 878 83 08

anna.nieruchalska@wroclaw.lasy.gov.pl<mailto:anna.nieruchalska@wroclaw.lasy.gov.pl>

2

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Spychowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #194

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam pismo z odpowiedzią na wniosek z dnia 04.11.2020.
Pozdrawiam.

Z poważaniem

Adam Gełdon
Starszy specjalista ds. komunikacji społecznej i promocji, administrator SILP i baz danych
tel. kom.: +48 692 431 909

[wizytówka do poczty]

12-150 Spychowo, ul. Mazurska 3
tel.: +48 89 622 53 96, tel. sekr.: +48 89 622 50 82

www.spychowo.olsztyn.lasy.gov.pl<http://www.spychowo.olsztyn.lasy.gov.pl/>

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Czerniejewo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #226

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Informuję, że pismo zostało podpisane przez Pana Nadleśniczego Zbigniewa Błasiaka podpisem kwalifikowanym.

Z poważaniem

Radosław Wylegała
Inżynier nadzoru
Nadleśnictwo Czerniejewo
62-250 Czerniejewo Głożyna 5
tel. sekr. +48 61 427 30 41

Pragniemy poinformować, iż administratorem Państwa danych osobowych (ADO) jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Czerniejewo z siedzibą w Czerniejewie (62-250) Głożyna 5, e-mail: czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl<mailto:czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl>. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie www - kliknij tutaj<https://czerniejewo.poznan.lasy.gov.pl/rodo#.XrzuXWgzaUk>. Niniejsza wiadomość została wysłana w celu realizacji czynności urzędowych, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy powierzonej w związku z realizowaniem zadań przez Administratora.

1

dot. odpowiedź na pytania przez Nadleśnictwo Narol w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #119

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Marian Kraczowski

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: 20201117131103 przez Nadleśnictwo Pisz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #22

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):

20201117131103

1

Watchdog Polska przez Nadleśnictwo Bartoszyce w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #171

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam pismo dot. udostępnienia informacji publicznej.

Nadleśnictwo Bartoszyce
Julita Dziełak

1

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwie Trzcianka przez Nadleśnictwo Trzcianka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #213

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek przesłany mailem dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie konsultacji społecznych, zgłaszania uwag oraz współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej w Nadleśnictwie Trzcianka.

Z poważaniem

Monika Bartol
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: +48 660 797 405
[logo_min_60]<http://www.trzcianka.pila.lasy.gov.pl/>

Nadleśnictwo Trzcianka<http://www.trzcianka.pila.lasy.gov.pl/>

64-980 Trzcianka, ul. Ogrodowa 2
tel.: +48 67 210 10 92, tel. sekr.: 67 216 32 40

www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

2

udzielenie odpowiedzi na wniosek z 4.11.2020 przez Nadleśnictwo Gniewkowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #342

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek z 4 listopada 2020r. ( e-mail g. 20.49) o udostepnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Katarzyna Sołtys
Starszy specjalista ds. kadr
tel. kom.: +48 602 308 766
tel. IP 1206131

[11]
88-140 Gniewkowo, ul. Dworcowa 10
tel.: +48 52 351 02 59, +48 52 351 02 29
tel. kom. +48 606 998 428

2

Konsultacje społeczne - Nadleśnictwo Turawa przez Nadleśnictwo Turawa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #77

Dzień dobry,
PGL LP Nadleśnictwo Turawa w odpowiedzi na wiadomość e-mail z dnia 4.11.2020r. ws. konsultacji społecznych w Nadleśnictwach, przesyła w załączeniu pismo Zn. spr. ZG.0172.2.2020.MW.

Z poważaniem

Michał Waluś
Specjalista Służby Leśnej
tel: +48 77 421 20 11 wew. *334
kom: +48 668 115 163, IP: 3233334
[cid:image001.jpg@01D6BCDF.98ECE840]

46-045 Turawa, ul. Opolska 35
tel.: +48 77 421 20 37, fax.: +48 77 421 20 74

www.turawa.katowice.lasy.gov.pl<../../../../Desktop/www.katowice.lasy.gov.pl>

2

RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Wolsztyn w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #426

Dzień dobry.

W odpowiedzi na poniższe zapytanie w załączeniu przesyłam odpowiedź.

Z poważaniem

Jacek Szymków

Starszy Specjalista SL ds. ochrony lasu

Tel.: 68 384 21 46 wew. *331

64-200 Wolsztyn, ul Bohaterów Bielnika 29

tel. sekr.:+48 683 84 21 46

<http://www.lasy.gov.pl> www.lasy.gov.pl

"Przed wydrukowaniem zastanów się czy jest to konieczne. Pomyśl o środowisku."

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.

Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.

Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.

4

FW: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kup w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #63

Kup, dnia 17.11.2020
Zn.spr.: ZG.0172.5.2020
wyłącznie pocztą elektroniczną:
sprawa-33564@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

Dotyczy: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach.

Szanowni Państwo,
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup poniżej
zamieszcza odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym pocztą elektroniczną przez
Nadleśnictwo Kup w dniu 04 listopada 2020 r.

Ad. 1
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy
przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi
dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla
każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia
gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane
przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę
społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony
społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia
gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku,
gdyż w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej
informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku
dotyczą wszelkich przejawów „współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o
gospodarce leśnej” w postaci „zgłaszania postulatów, wniosków i uwag”, które
definiujecie m.in. jako „przesłanie zapytania”. Nie sposób przyjąć – jak wynika z

Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o
obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze
etc.) jest „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o
gospodarce leśnej”. Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić,
jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie
muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie
„formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce
leśnej”.

Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie
mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie
wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie
gromadzi choćby informacji o przypadkach „wyrażania zaniepokojenia w postaci
artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną”. Tak samo nie rejestruje
każdego „udziału w spotkaniu na temat gospodarki leśnej” każdej osoby z zewnątrz w
sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie
archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o
nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów
czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej
niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie
adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami
o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej
w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism
składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną lub elektroniczną,

Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji
w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Zakładając
hipotetycznie, że Nadleśnictwo posiadałoby profil w serwisie społecznościowym to,
w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów
czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod
adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie
ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji „strony społecznej”
(tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).

Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w
zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i
przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide:
wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:
 ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
 brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub
pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody
dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a
częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność
przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie
pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
 koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych
w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w
tym dokumentacji korespondencji;
 możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub
udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej
ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy
wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości
oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie
społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście
przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych
w postaci publikacji w mediach „zainicjowanych przez stronę społeczną” w sytuacji,
gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i
prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych
mediach); informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może
być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1
ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej,
przekształcenie i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z
uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych
dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na
podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te
koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości
odpowiadającej tym kosztom.

W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi,
Nadleśnictwo Kup wzywa Państwa do:
 uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż „przestrzeń ostatnich trzech
lat” wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także
doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie
przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do
danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle
mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
 wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych
informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie
nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu
odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i
poinformować Państwa o opłacie.

Ad.2
2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej
oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to
jakie zmiany są planowane?

W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub
prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów
ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z
dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania
planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji
stanu lasu, a także obowiązującej w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i
wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009).

Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w
nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych „procesów rozpatrywania
postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na
temat gospodarki leśnej” sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest
zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek
konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni,
jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie
sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te
ostatnie wynikają i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego
wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas
uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły,
nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA
w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).

Z poważaniem
Jarosław Jańczyk
Nadleśniczy Nadleśnictwa Kup
/dokument podpisany elektronicznie/

z poważaniem

Marek Blizna
Specjalista Służby Leśnej
ds. stanu posiadania, ewidencji gruntów i urządzania lasu.
[cid:image001.png@01D6BCDE.6E620ED0]
Nadleśnictwo Kup
ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup
tel: 77 4695212 wew. 334, kom. + 48694489761

2

Przeczytano: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Chełm w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #129

Twoja wiadomość

Do: chelm@lublin.lasy.gov.pl
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 04.11.2020 21:49

odczytano w dniu 17.11.2020 12:38.

Odpowiedź przez Nadleśnictwo Krosno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #415

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie w trybie udzielenia informacji publicznej z dnia 04.11.2020.
Z poważaniem
Bogdan Baranowski
Zastępca Nadleśniczego

[logo_poczta1]
66-600 Krosno Odrzańskie, Osiecznica ul. Krośnieńska 42
tel.:+48 68 383 50 87, tel fax. + 48 68 383 70 78 wew. 53
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>

2

FW: Message from KM_C454e przez Nadleśnictwo Kłobuck w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #58

W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 04.11.2020 roku.

Jerzy Wierus

Starszy Specjalista Służby Leśnej

tel.: +48 34 317 29 95, tel. kom.: +48 602 103 426, IP: 3212331

o1

42-100 Kłobuck, ul. Zakrzewska 85

www.klobuck.katowice.lasy.gov.pl<http://www.klobuck.katowice.lasy.gov.pl>

2

Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Rudy Raciborskie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #70

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.

Z poważaniem
Karolina Witek
Specjalista Służby Leśnej
ds. nasiennictwa, szkółkarstwa, zamówień publicznych i edukacji leśnej
tel.: +48 32 410 30 29 w. 335, tel. kom.: +48 660 730 885, IP: 3226335
[logo unia LP PL]
47-430 Rudy, ul. Rogera 1
tel.: +48 32 410 30 29, fax.: +48 32 410 32 81
www.rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl <http://www.rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/>

2

Udostępnienie informacji przez Nadleśnictwo Kolbuszowa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #110

Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na złożony przez Państwa wniosek.

Pozdrawiam,
Adam Orlewski
Nadleśnictwo Kolbuszowa
tel: 693 910 044
36-100 Kolbuszowa, Świerczów 138
adam.orlewski@krosno.lasy.gov.pl<mailto:adam.orlewski@krosno.lasy.gov.pl>

1

informacja publiczna przez Nadleśnictwo Kolbudy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #38

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa zapytanie.

Z poważaniem

Agata Murawska
Starszy referent
ds. zamówień publicznych
tel. 58 682 65 60
________________________________
Nadleśnictwo Kolbudy
ul. Os. Leśników 15
83-050 Kolbudy

[cid:image001.jpg@01D6BCD5.4D181C50] [cid:image002.jpg@01D6BCD5.4D181C50] [cid:image003.jpg@01D6BCD5.4D181C50]

4

Informacja publiczna przez Nadleśnictwo Lądek Zdrój w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #386

Dzień dobry

Nadleśnictwo Lądek Zdrój w załączeniu przesyła odpowiedz na pytania i
wnioski zawarte we wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia
04.11.2020 r.

Krzysztof Krawczyk

Specjalista ds. zamówień publicznych

Tel.: 74 814 14 41 *616, IP Cisco: 1323616

Tel. kom.: 536 092 499

<mailto:krzysztof.krawczyk@wroclaw.lasy.gov.pl>
krzysztof.krawczyk@wroclaw.lasy.gov.pl

4

odpowiedź Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska-1.pdf przez Nadleśnictwo Sieniawa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #122

Dzień dobry,
Nadleśnictwo Sieniawa przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa pismo.

Z poważaniem
---------------------------------------------------------
Robert Jurkiewicz
NADLEŚNICTWO SIENIAWA
tel.: (16) 622 79 65
tel. kom.: 609 140 964
e-mail: robert.jurkiewicz@krosno.lasy.gov.pl<mailto:robert.jurkiewicz@krosno.lasy.gov.pl>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Łomża w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #17

Dzień dobry.

Nadleśnictwo Łomża w załączeniu wysyła odpowiedź i wnioski (dot. wniosku o
udostepnienie informacji publicznej otrzymanym w dniu 04.11.2020 r. za
pośrednictwem poczty elektronicznej).

Z upoważnienia Nadleśniczego Nadleśnictwa Łomża

Z poważaniem

Emilia Zalewska

Referent ds. administracyjno-gospodarczych

18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60

tel.: +48 86 2165494

<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl

6

FW: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Sobibór w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #146

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam pismo Nadleśnictwa Sobibór w odpowiedzi na wniosek z 04.11.2020 w sprawie konsultacji społecznych.

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka Kiszczak
Specjalista Służby Leśnej
Tel.: 082 571-98-11 w. 32
Te. kom. 533 199 638

www.sobibor.lublin.lasy.gov.pl
www.facebook.com/nadlesnictwosobibor

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe (LP) od 1924 r. opiekuje się w imieniu Skarbu Państwa i obywateli ogólnonarodowym dobrem, jakim są lasy. Prowadzimy zrównoważoną gospodarkę leśną, chroniąc lasy przed różnymi zagrożeniami, zwiększając ich powierzchnię i zasobność, dbając o różnorodność biologiczną, a jednocześnie udostępniając je wszystkim oraz zaspokajając zapotrzebowanie polskich firm i rodzin na drewno. Pracujemy dla lasu i dla ludzi.

1

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Drygały w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #9

Nadleśnictwo Drygały w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Dariusz Chełstowski

st. spec. ds. zamówień publicznych

tel. 87 424 05 67

Nadleśnictwo Drygały

Drygały, ul. Grunwaldzka 22

12-230 Biała Piska

tel. 87 424 05 60

fax. 87 424 05 70

drygały@bialystok.lasy.gov.pl

1

odpowiedź na zapytanie przez Nadleśnictwo Kutno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #157

Dzień Dobry

Nadleśnictwo Kutno przesyła w załączeniu odpowiedź na zapytanie przesłane przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog.

Z poważaniem
Dorota Rybicka
PGL LP Nadleśnictwo Kutno
Starszy Spec. ds. Zagospodarowania Lasu
Chrosno 13, 99-306 Łanięta
tel: +48 (24) 356 73 75
kom: 534 073 265

1

Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Gdańsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #35

Twoja wiadomość

Do: Katarzyna Rybakowska - N Gdańsk
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:13 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 8 listopada 2020 19:52:10 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

FW: odpowiedz na wniosek przez Nadleśnictwo Mircze w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #138

Z poważaniem,

Alfred Drączkowski
Sektretarz

Tel. 84 651 90 02 w. 19

alfred.draczkowski@lublin.lasy.gov.pl
<mailto:alfred.draczkowski@lublin.lasy.gov.pl>

2