Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek przez WLEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 3.02.2020 r. Z poważaniem. Bogusława Bieszczad
--
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępniona na stronie internetowej:www.bip.wlen.pl
informacją na temat przetwarzania przez Urząd Miasta i Gminy Wleń danych osobowych.
Wysyłanie wiadomości e-mail: informacja-raport przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o informację publiczną.
Maria Lesiakowska - Sekretarz Gminy Ręczno
--
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta wiadomość oraz przesłane wraz z nią jakiekolwiek pliki są przeznaczone wyłącznie dla osób i instytucji,
do których wiadomość jest kierowana. Jeśli nie jesteś adresatem tej wiadomości to znaczy, że wiadomość
dotarła pomyłkowo. Nie powinieneś jej rozsyłać, rozpowszechniać ani kopiować, ponieważ jakiekolwiek działania
w związku z treścią wiadomości są surowo zabronione. Prosimy o natychmiastowe poinformowanie o pomyłkowym
otrzymaniu wiadomości na adres e-mail: mkconsulting@onet.eu oraz trwałe usunięcie jej z komputera.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Ręczno. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych
oraz poprawiania danych, prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz na stronie Administratora: https://www.reczno.pl
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WRÓBLEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry.
Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na niniejszy wniosek.
Z poważaniem,
Tomasz Woźniak
Wójt Gminy Wróblew
2
From: sprawa-18263@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18263@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 9:46 AM
To: gmina@wroblew.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18263@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRODY (woj. lubuskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
OB.1431.3.2020
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy Brody podaje poniżej dane dotyczące raportu o stanie gminy.
Wójt
Ryszard Kowalczuk
1
From: sprawa-17903@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-17903@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 3, 2020 8:54 AM
To: gmina@brody.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. Tablice ogłoszeń4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17903@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
OR.1431.3.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy:
1.1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie
2. 2. Nad raportem o stanie gminy pracowali Pracowali poszczególni
pracownicy i składali informacje do Sekretarza Gminy.
3. 3. Informacja była umieszczonaw Biuletynie Informacji Publicznej.
4. 4. W debacie na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 2 radnych.
5.Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.
Sekretarz Gminy
Magdalena Leitgeber
**
odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 przez OPORÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
OR.1431.2.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy:
1.1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie
2. 2. Nad raportem o stanie gminy pracowali Pracowali poszczególni
pracownicy i składali informacje do Sekretarza Gminy.
3. 3. Informacja była umieszczonaw Biuletynie Informacji Publicznej.
4. 4. W debacie na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 2 radnych.
5.Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.
Sekretarz Gminy
Magdalena Leitgeber
**
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ROZPRZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@rozprza.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYTNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Urząd Gminy w Bytnicy udziela odpowiedzi na zadane pytania zamieszczone w n/w mailu:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp. nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 3
5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 1
6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 2
Z poważaniem
Marlena Żyłanis
Urzad Gminy Bytnica
68 391 87 14, 68 391 87 00 wew. 44,
<mailto:m.szaja@bytnica.pl> m.szaja@bytnica.pl
From: sekretariat-bytnica [mailto:sekretariat@bytnica.pl]
Sent: Tuesday, February 04, 2020 9:26 AM
To: m.szaja@bytnica.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-17905@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-17905@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 03, 2020 8:54 AM
To: sekretariat@bytnica.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17905@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjQyMTkwLjIzNDEyLjk3ODE2MTMzMDcwNDA4NTg0MDBAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNzo1Mzo0MSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBieXRuaWNhLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
ORG.1431.6.2020 Kobiele Wielkie, dn. 04.02.2020
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich w odpowiedzi na e-mailowy wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. informuje
według układu postawionych pytań.
1) nie
2) odpowiedź d)
3) odpowiedź b) i h) ( zamieszczenie informacji w przedmiotowej sprawie
na tablicy ogłoszeń w urzędzie)
4) 4 radnych
5) nikt
6) nikt
Sekretarz Gminy
Józef Szpruch
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
ug@kobielewielkie.pl
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Kobiele
Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
* kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych
podmiotów,państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
W dniu 2020-02-03 09:04, sprawa-18083@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
> odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości
> raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
> instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
> wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
> (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
> urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
> temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18083@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
Wysyłanie wiadomości e-mail: ora_1431_6_2020.pdf przez Grudziądz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
ora_1431_6_2020.pdf
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Anna Bochen
W dniu 20.01.2020 o 09:48, sprawa-17607@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
===================================================
Anna Bochen
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Stolno
86-212 Stolno
tel. 56 677 09 04,601 16 17 22
Tel/fax., 56 677 09 00, 56 6770906
www.stolno.com.pl <http://www.stolno.com.pl>
===================================================
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomośćpocztowa i wszelkie załączone do niej pliki sąpoufne i
podlegająochronie prawnej.
Jeżeli nie jesteśjej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja,
dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymałPan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszęo
niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
===================================================
KLAUZULA ZGODY
1.Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Stolno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno,
e-mailowosekretariat@stolno.com.pl, telefonicznie 566770900 lub
601941666 lub 500157824
2.Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres iodo@stolno.com.pl <mailto:iodo@stolno.com.pl>
Szczegóły na www.bip.stolno.com.pl
1W załączeniu odpowiedź na państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.Z poważaniem
Anna BochenW dniu 20.01.2020 o 09:48, sprawa-17607@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17607@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>--
===================================================
Anna Bochen
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Stolno
86-212 Stolno
tel. 56 677 09 04,601 16 17 22
Tel/fax., 56 677 09 00, 56 6770906
www.stolno.com.pl <http://www.stolno.com.pl>
===================================================
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomośćpocztowa i wszelkie załączone do niej pliki sąpoufne i
podlegająochronie prawnej.
Jeżeli nie jesteśjej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja,
dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymałPan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszęo
niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
===================================================KLAUZULA ZGODY
1.Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Stolno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno,
e-mailowosekretariat@stolno.com.pl, telefonicznie 566770900 lub
601941666 lub 5001578242.Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres iodo@stolno.com.pl <mailto:iodo@stolno.com.pl>Szczegóły na www.bip.stolno.com.pl
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
w załączniku przesyłamy odpowiedź na wniosek.
1
From: sprawa-18241@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18241@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 03, 2020 9:45 AM
To: ugstrzelce@post.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18241@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18241@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxOTQ5Mjc0LjI4Mzg0LjQ4NTg5Nzg3NjkzOTQ4ODU1MDlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwODo0NDo1MiAtMDAwMHx1Z3N0cnplbGNlQHBvc3QucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@stolno.com.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@rawamazowiecka.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez INOWŁÓDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@inowlodz.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:05
odczytano w dniu 04.02.2020 07:44.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Stronie Śląskie przez STRONIE ŚLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z Urzędu Miejskiego w Stroniu Ślaskim.
Z poważaniem
Agnieszka Gawron
Podinspektor ds. Obsługi Rady Miejskiej
--
Biuro Obsługi Rady Miejskiej
tel. (074) 811 77 46
rada.miejska@stronie.pl
Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Stroniu Śląskim
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję:
1.Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Stronia Śląskiego mający siedzibę w Urzędzie Miejskim w Stroniu Śląskim przy ul. Kościuszki 55, 57-550 Stronie Śląskie.
2.Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby administratora jak powyżej lub na adres e-mail:iod@stronie.pl
3.Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi lub realizacji umowy, podstawą przetwarzania danych jest art. 6 pkt 1 lit. b, lit. c, lit. e, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
7.Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt dla organów gminy.
8.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9.W przypadku wątpliwości, co do prawidłowości przetwarzania Pani/Pana danych osobowych mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Podane przez Panią/Pana dane osobowe są dobrowolne.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKOMLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@skomlin.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:44
odczytano w dniu 2020-02-03 14:45.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAWONIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@zawonia.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:57
odczytano w dniu 2020-02-04 07:09.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MYSŁAKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Twoja wiadomość
Do: gmina@myslakowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:56
odczytano w dniu 2020-02-04 07:09.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Twoja wiadomość
Do: urzad@zabkowiceslaskie.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:57
odczytano w dniu 2020-02-03 16:49.
Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOGDANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<gmina@bogdaniec.pl> o 03.02.2020 08:53
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o03.02.2020 16:38
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SULMIERZYCE (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Twoja wiadomość
Do: sulmierzyce@gminyrp.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:44
odczytano w dniu 2020-02-03 16:21.
RAO.1431.5.2020.Odpowiedź na wniosek zdnia 03.02.2020.pdf przez LUBISZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-17928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-17928@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
_Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej_
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3
lutego 2020r. informuję:
ad. 1) Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie określenia szczegółowych
wymogów dotyczących raportu;
ad. 2) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy urzędu i składali
informacje do zastępcy wójta;
ad. 3) mieszkańców poinformowano o dacie sesji, na której będzie
omawiany raport o stanie gminy oraz o możliwości udziału w debacie nad
raportem poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej gminy i
w Biuletynie Informacji Publicznej
ad. 4) nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu;
ad. 5 i 6) mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie nad raportem.
Urszula Stolarska
Z-ca Wójta Gminy
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
RAO.1431.5.2020.Odpowiedź na wniosek zdnia 03.02.2020.pdf
--
_*
URZĄD GMINY LUBISZYN*_/*
*/Plac Jedności Robotniczej 1
66-433 Lubiszyn
woj. lubuskie/
/tel. +48 95 727 71 30
tel. +48 519 513 130
fax +48 95 727 71 46
http: www.lubiszyn.pl
e-mail:urzad@lubiszyn.pl
Zastanówmy się czy jest konieczność drukowania każdego maila. Wspólnie
zadbajmy o środowisko.
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez DĄBIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03.02.2020
r. Przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:
Pytanie 1 - nie przyjęto uchwały
Pytanie 2 - odpowiedź "a"
Pytanie 3 - odpowiedź "b"
Pytanie 4 - głos zabrało 3 radnych
Pytanie 5 - 0 mieszkańców
Pytanie 6 - 0 mieszkańców
_________________________________
Cecylia Szofer
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego
tel. 68 888 60 24
Urząd Gminy Dąbie ul. Szeroka 4 66-615 Dąbie
<http://www.dabie.pl/> www.dabie.pl
P Pomyśl o ŚRODOWISKU zanim wydrukujesz
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GAWORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Gaworzyce, 03.02.2020
SEK.1431.3.2020
Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-17806@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W załączniku do niniejszego e-maila przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w temacie jw. (pismo SEK.1431.3.2020 z 03.02.2020).
Anita Stangret
Sekretarz Gminy Gaworzyce
Urząd Gminy w Gaworzycach
ul. Dworcowa 95
59-180 Gaworzyce
tel. 76 83 16 285
fax 76 83 16 286
---
Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187