Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez TUCHOMIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,W odpowiedzi na wniosek z dn. 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi Wójta Gminy Tuchomie (pismo znak OP.1431.3.2020 z dn. 18 lutego 2020 r.).
Z poważaniem,
Jacek Żmuda-TrzebiatowskiSekretarz Gminy Tuchomie
_____________________________
Urząd Gminy Tuchomietel. 59 821 50 40www.tuchomie.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UGiM w Miechowie przez MIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.
Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ DOT.RAPORTU O STANIE GMINY przez SMOŁDZINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam uzupełniony wniosek dot.raportu o stanie gminy.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
W razie pytań proszę o kontakt tel: 59 8117 215 wew.115
Aneta Rusinek
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIERZCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoją wiadomość
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Do: sekretarz@wierzchowo.pl
Wysłaną: 2020-02-10 15:46:07
Odczytano w dniu 2020-02-18 13:39:34
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
FW: Informacja publiczna przez TARNÓW OPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.
Pozdrawiam
Wioletta Polańska
Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim
ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
FW: WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NR 318/2020 - odpowiedź przez Kraków w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
2From: Kucharyk Marta
Sent: Tuesday, February 18, 2020 1:25 PM
To: Kancelaria Rady Miasta Krakowa <br.umk@um.krakow.pl>
Subject: WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NR 318/2020 - odpowiedźSzanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedź Prezydenta Miasta Krakowa na WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NR 318/2020 dot. mieszkańców i Radnych wobec raportu o stanie gminy.
Marta Kucharyk
Kierownik ReferatuKANCELARIA RADY MIASTA KRAKOWA
Referat Obsługi Sesji Rady Miasta Krakowa+48 12 616 14 00
marta.kucharyk@um.krakow.pl<mailto:marta.kucharyk@um.krakow.pl>________________________________
[cid:image001.jpg@01D298DD.BDAC5D70]
Urząd Miasta Krakowa
31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
tel. +48 12 616 14 03, fax +48 12 616 17 20
www.krakow.pl<http://www.krakow.pl/>________________________________
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Or.1431.8.2020
Lubawa, 18 lutego 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej ( t.j. Dz.U.2019.1429) w odpowiedzi na złożony
elektronicznie 10 lutego 2020 r. wniosek o udostępnienie informacji
publicznej informuję,
Odp.1 Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie miasta.
Odp.2 Raport o stanie miasta przygotowali pracownicy merytoryczni
odpowiedzialni za realizację zadań opisanych w raporcie. Koordynatorem
odpowiedzialnym za całość był wiceburmistrz.
Odp.3 b, 3 f
Odp.4 Podczas debaty na temat raportu 9 radnych zabrało głos.
Odp. 5, 6 Mieszkańcy miasta nie zgłosili się do zabrania głosu w
debacie nad raportem o stanie miasta.
Katarzyna Żuchowska
Sekretarz Miasta
W dniu 2020-02-10 o 13:26, sprawa-19694@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
1Or.1431.8.2020
Lubawa, 18 lutego 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej ( t.j. Dz.U.2019.1429) w odpowiedzi na złożony
elektronicznie 10 lutego 2020 r. wniosek o udostępnienie informacji
publicznej informuję,Odp.1 Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie miasta.Odp.2 Raport o stanie miasta przygotowali pracownicy merytoryczni
odpowiedzialni za realizację zadań opisanych w raporcie. Koordynatorem
odpowiedzialnym za całość był wiceburmistrz.Odp.3 b, 3 f
Odp.4 Podczas debaty na temat raportu 9 radnych zabrało głos.
Odp. 5, 6 Mieszkańcy miasta nie zgłosili się do zabrania głosu w
debacie nad raportem o stanie miasta.Katarzyna Żuchowska
Sekretarz Miasta
W dniu 2020-02-10 o 13:26, sprawa-19694@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19694@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
>
>
>
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STĘSZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam;
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie następujących informacji publicznych przedstawiam poniżej odpowiedzi na zadane pytania dot. raportu o stanie gminy:
Pytanie nr 1)
Rada Miejska Gminy Stęszew nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
Pytanie nr 2)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Pytanie nr 3)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
Pytanie nr 4)
1 radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Pytanie nr 5)
Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Pytanie nr 6)
Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Dorota Stachowiak
Sekretarz Gminy Stęszew
ul. Poznańska 11
62-060 Stęszew
tel. 618197143
1
From: Dorota Stachowiak [ <mailto:sekretarz@steszew.pl> mailto:sekretarz@steszew.pl]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 10:01 AM
To: Aleksandra Stawna < <mailto:astawna@steszew.pl> astawna@steszew.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: <mailto:sprawa-20020@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-20020@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-20020@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-20020@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:59 PM
To: <mailto:sekretarz@steszew.pl> sekretarz@steszew.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-20020@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20020@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Gmina Olsztyn_odpowiedź_wniosek o udostępnienie informacji publicznej_raport o stanie gminy przez Olsztyn w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję pismo Pani Justyny Sarny-Pezowicz Dyrektor
Wydziału Strategii i Funduszy Europejskich - odpowiedź na Państwa
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. _Raportu o stanie
Olsztyna za rok 2018_, przesłanego do Urzędu Miasta Olsztyna dnia 10
lutego 2020 r.
Jednocześnie uprzejmie informuję, że odpowiedź została również
zamieszczona na stronie
http://bip.olsztyn.eu/bip/dokument/365686/ok_1431_40_2020_wniosek_raport_o_stanie_gminy/
Pozostaję z poważaniem
--
Izabela Meissner
Wydział Strategii i Funduszy Europejskich
Urząd Miasta Olsztyna
Plac Jana Pawła II 1
10-101 Olsztyn
tel. 89 527-31-11, wew. 393
www.olsztyn.eu [1]
Links:
------
[1] http://www.olsztyn.eu
Odpowiedź na wniosek przez PNIEWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Pniewy, dnia 18 lutego 2020 r.
BSA.1431.4.2020
Sz. P.
Szymon Osowski
Sz.P.
Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej, zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429)
uprzejmie informuję:
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot.
raportu o stanie gminy.
2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje
do Sekretarza Gminy.
3. Społeczność lokalną informowano na stronie internetowej gminy i w
Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Podczas debaty głos zabrało 2 radnych.
5. Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
6. Żaden mieszkaniec się nie wypowiedział na temat raportu.
Z poważaniem
Magda Balcer
Inspektor
Biuro Rady Miejskiej Pniewy
tel. 61 29 38 611
<mailto:magda.balcer@pniewy.wlkp.pl> magda.balcer@pniewy.wlkp.pl
Gmina Pniewy
Urząd Miejski Pniewy
ul. Dworcowa 37
62-045 Pniewy
tel. (48) 612938600
<mailto:urzad@pniewy.wlkp.pl> urzad@pniewy.wlkp.pl
<http://www.pniewy.wlkp.pl> www.pniewy.wlkp.pl
informacja publiczna przez KLIMONTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy Klimontów na
Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.
Pozdrawiam
Irena Lipiec
Inspektor
Urząd Miasta i Gminy Klimontów
Tel. 15 866 11 00
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MIEDŹNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Z poważaniem
*Anna Kuras*
Urząd Gminy Miedźno
ul. Ułańska 25
42-120 Miedźno
tel. 34 317 80 10 wew. 27
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLSZANICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Sekretariat
Urząd Gminy Olszanica
--
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w
Olszanicy. Jednocześnie zawiadamiamy, że wysyłając do nas wiadomość,
dane osobowe przekazujecie Państwo dobrowolnie i będą przetwarzane
wyłącznie w celu wykonania usługi, wykonania obowiązku prawnego,
realizacji zadań ustawowych lub załatwienia sprawy, do czasu trwania
umowy lub okresu przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.
Ponadto mają Państwo prawo do dostępu do danych osobowych, do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych –
kontakt z IDO gfx-consulting@wp.pl oraz prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego – UODO.
1Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.Sekretariat
Urząd Gminy OlszanicaW dniu 2020-02-10 08:57, sprawa-18990@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
> odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości
> raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
> instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
> wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
> (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
> urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
> temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18990@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872--
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w
Olszanicy. Jednocześnie zawiadamiamy, że wysyłając do nas wiadomość,
dane osobowe przekazujecie Państwo dobrowolnie i będą przetwarzane
wyłącznie w celu wykonania usługi, wykonania obowiązku prawnego,
realizacji zadań ustawowych lub załatwienia sprawy, do czasu trwania
umowy lub okresu przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.
Ponadto mają Państwo prawo do dostępu do danych osobowych, do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych –
kontakt z IDO gfx-consulting@wp.pl oraz prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego – UODO.
informacja publiczna przez DĘBNICA KASZUBSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.
Z poważaniem
Gmina Dębnica Kaszubska
DANUTA FIEDOT
WSPÓŁPRACA Z SEKTOREM GOSPODARCZYM
URZĄD GMINY
DĘBNICA KASZUBSKA
tel. 59 813 23 34 fax. 059 813 16 34
email: d.fiedot@debnicakaszubska.eu <mailto:d.fiedot@debnicakaszubska.eu>
www.debnicakaszubska.eu <http://www.debnicakaszubska.eu/>
www.facebook.com/gminadebnicakaszubska
<https://www.facebook.com/gminadebnicakaszubska/>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZUMOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu przekazuje odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
W dniu 10.02.2020 o 09:29, sprawa-19162@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem
*Małgorzata Głębocka*
Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W
przypadku, gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez
pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym
fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych
w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Szumowo z siedzibą: ul.
1 Maja 50, 18-305 Szumowo. Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji
w zakresie przetwarzania danych osobowych – jest dostępna tutaj
<http://ug-szumowo.pbip.pl/?event=informacja&id=4669>. Dowiesz się z
niej, w jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz
związane z tym prawa.
Pozdrawiamy
[Logo gminy] <http://szumowo.pl>
*Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl
*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>
2Dzień dobry
W załączeniu przekazuje odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznejW dniu 10.02.2020 o 09:29, sprawa-19162@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19162@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Z poważaniem
*Małgorzata Głębocka*Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W
przypadku, gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez
pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym
fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych
w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Szumowo z siedzibą: ul.
1 Maja 50, 18-305 Szumowo. Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji
w zakresie przetwarzania danych osobowych – jest dostępna tutaj
<http://ug-szumowo.pbip.pl/?event=informacja&id=4669>. Dowiesz się z
niej, w jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz
związane z tym prawa.Pozdrawiamy
[Logo gminy] <http://szumowo.pl>
*Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>
Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Stosownie do złożonego przez Państwa w dniu 03.02.2020r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej, informuję, że odpowiedź Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego znajduje się w załączniku do niniejszej wiadomości.
Pozdrawiam,
Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87
Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87
1Stosownie do złożonego przez Państwa w dniu 03.02.2020r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej, informuję, że odpowiedź Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego znajduje się w załączniku do niniejszej wiadomości.
Pozdrawiam,
Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87> ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> Od: Gmina <gmina@aleksandrow-lodzki.pl>
> Do: joanna.marciniak@aleksandrow-lodzki.pl, leszek.filipiak@aleksandrow-lodzki.pl, proton@aleksandrow-lodzki.pl
> Data: 3 lutego 2020 09:38
> Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
>
>
>
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
> Data: Mon, 03 Feb 2020 08:00:06 -0000
>
> Nadawca: sprawa-18025@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Odpowiedź-Do: sprawa-18025@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Adresat: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18025@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl (http://www.siecobywatelska.pl)
> www.watchdogportal.pl (http://www.watchdogportal.pl)
> www.funduszesoleckie.pl (http://www.funduszesoleckie.pl)
> www.informacjapubliczna.org (http://www.informacjapubliczna.org)
> NIP 526282872
>Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Świnoujście 18 lutego 2020
Szymon Osowski
Katarzyna Batko – Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa
BIK.1431.10.1.2020
Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej nadesłany drogą e-mail w dniu 10 lutego 2020 r. a dotyczący Raportu o stanie gminy, informuję że:
Ad. 1. Rada Miasta Świnoujście nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących Raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp. Raport omawiano i opiniowano na poszczególnych komisjach stałych Rady Miasta Świnoujście (członkami komisji jest 21 radnych) oraz podczas samej sesji Rady Miasta. Na sesji głos zabrało 12 radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. Nikt się nie zgłosił.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. Nikt się nie zgłosił.
Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.
Hanna Lachowska
Główny Specjalista
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych
Urząd Miasta Świnoujście
www.swinoujscie.pl
<http://www.facebook.com/swinoujsciemiasto> www.facebook.com/swinoujsciemiasto
From: Sekretariat <sekretariat@um.swinoujscie.pl>
Sent: Tuesday, February 11, 2020 9:00 AM
To: 'bik' <bik@um.swinoujscie.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19618@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19618@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19618@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 11:45 AM
To: sekretariat@um.swinoujscie.pl <mailto:sekretariat@um.swinoujscie.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19618@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19618@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMzMTUxNTczLjQxOTk3LjEzMjIzNDkyNTY3MjE1NzQ4MjAxQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTA6NDU6MTUgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAdW0uc3dpbm91anNjaWUucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Pismo-Informacja publiczna [Sprawa#SE.1431.10.2020] przez OŻAROWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: SE.KW-00042/20
Znak sprawy: SE.1431.10.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.2020.02235
Wysłane przez: Ewa Paks
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo znak SE.1431.10.2020
z dnia 18 lutego 2020 roku.
Grzegorz Czapla
Wójt Gminy
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Pismo-Informacja publiczna [Sprawa#SE.1431.9.2020] przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: SE.KW-00041/20
Znak sprawy: SE.1431.9.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.2020.02234
Wysłane przez: Ewa Paks
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo znak SE.1431.9.2020
z dnia 18 lutego 2020 roku.
Grzegorz Czapla
Wójt Gminy
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Wysyłanie wiadomości e-mail: SE.1431.5.2020 przez PSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
SE.1431.5.2020
Udostępnienie informacji publicznej przez SANDOMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
IP.1431.7.2020.JSZK
Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska WATCHDOG POLSKA
w Warszawie
Pan
Szymon Osowski
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie Zarządu
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. (wpł. 10.02.2020 r.) udzielam następującej informacji na zapytania ad 1 – 6:
1. Radni Miasta Sandomierza nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o której mowa w art 28aa ustawy o samorządzie gminnym.
2. Raport o stanie gminy przyjęto w sposób opisany w punkcie 2a wniosku (pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej).
3. Społeczność lokalna była poinformowana o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy w sposób opisany w punktach b i h wniosku (publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w dniu 06.06.2019 r. zawiadomienia o sesji Rady Miasta, na której będzie przedstawiony w/w raport oraz rozwieszenie plakatów z porządkiem obrad sesji z adnotacją o wymogu złożenia wniosku o zabranie głosu – vide załącznik).
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 10 radnych.
5. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie zgłosił się nikt z mieszkańców Sandomierza.
6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się nikt z mieszkańców Sandomierza.
Informację wytworzyła: Renata Tkacz – inspektor w Biurze Rady Miasta Sandomierza
Informację udostępnił: Jacek Szkodziński – inspektor ds. informacji publicznej w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu
Sandomierz, 18 lutego 2020 r.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BIELSK PODLASKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej na temat
raportu o stanie gminy, przesłany 10 lutego 2020 roku uprzejmie
informuję, że w załączniku przesyłam skan pisma z odpowiedzią na ww.
wniosek.
Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Gałka
Urząd Miasta Bielsk Podlaski
ul. M. Kopernika 1
17-100 Bielsk Podlaski
Tel: 690 606 808
Pismo-Informacja publiczna [Sprawa#SE.1431.8.2020] przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: SE.KW-00040/20
Znak sprawy: SE.1431.8.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.2020.02233
Wysłane przez: Ewa Paks
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo znak SE,.1431.8.2020 z dnia 18 lutego 2020 roku.
Grzegorz Czapla
Wójt Gminy
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOZIEGŁOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na maila z dnia 10.02.2020r. poniżej przesyłam wnioskowane informacje.
1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp.: NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp.: h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
Raport został opublikowany 30 maja 2019r. w BIP. Natomiast sesja, podczas której odbyła się debata nad raportem o stanie gminy miała miejsce 27 czerwca 2019r.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: 4
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: 0
Z poważeniem
Krzysztof Bąk
Sekretarz Gminy i Miasta Koziegłowy
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
Pl. Moniuszki 14
42-350 Koziegłowy
Tel.: 34 314 12 19
2
From: Krzysztof Bąk [mailto:sekretarz@kozieglowy.pl]
Sent: Tuesday, February 18, 2020 12:02 PM
To: um@kozieglowy.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19397@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19397@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19397@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 10:20 AM
To: sekretarz@kozieglowy.pl <mailto:sekretarz@kozieglowy.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19397@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19397@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872__________ ESET NOD32 Antivirus __________
Ta wiadomość e-mail została przeskanowana. Nie znaleziono zagrożeń.
wiadomość e-mail z tematem FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - nie zawiera zagrożeń
Wersja silnika detekcji: 20859 (20200218)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej przez TRZCIANKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. dot.
informacji publicznej.
Pozdrawiam
Małgorzata Rybarkiewicz
Inspektor ds. administracyjno-gosp.
Urząd Miejski Trzcianki
tel 67 352 73 06
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187