Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez TUCHOMIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,W odpowiedzi na wniosek z dn. 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi Wójta Gminy Tuchomie (pismo znak OP.1431.3.2020 z dn. 18 lutego 2020 r.).
Z poważaniem,
Jacek Żmuda-TrzebiatowskiSekretarz Gminy Tuchomie

_____________________________
Urząd Gminy Tuchomietel. 59 821 50 40www.tuchomie.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UGiM w Miechowie przez MIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Pozdrawiam,
Dorota Faracik 
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78

1

UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ DOT.RAPORTU O STANIE GMINY przez SMOŁDZINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam uzupełniony wniosek  dot.raportu o stanie gminy.

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

W razie pytań proszę o kontakt tel: 59 8117 215 wew.115

Aneta Rusinek

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIERZCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoją wiadomość

Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Do: sekretarz@wierzchowo.pl
Wysłaną: 2020-02-10 15:46:07

Odczytano w dniu 2020-02-18 13:39:34

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

FW: Informacja publiczna przez TARNÓW OPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Pozdrawiam

Wioletta Polańska

Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim

ul. Dworcowa 6

46-050 Tarnów Opolski

1

FW: WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NR 318/2020 - odpowiedź przez Kraków w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Or.1431.8.2020

Lubawa, 18 lutego 2020 r.

Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej ( t.j. Dz.U.2019.1429) w odpowiedzi na złożony
elektronicznie 10 lutego 2020 r. wniosek o udostępnienie informacji
publicznej informuję,

Odp.1 Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie miasta.

Odp.2 Raport o stanie miasta przygotowali pracownicy merytoryczni
odpowiedzialni za realizację zadań opisanych w raporcie. Koordynatorem
odpowiedzialnym za całość był wiceburmistrz.

Odp.3  b, 3 f

Odp.4  Podczas debaty na temat raportu 9 radnych zabrało głos.

Odp. 5, 6  Mieszkańcy miasta nie zgłosili się do zabrania głosu w
debacie nad raportem o stanie miasta.

Katarzyna Żuchowska

Sekretarz Miasta

W dniu 2020-02-10 o 13:26, sprawa-19694@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STĘSZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam;

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie następujących informacji publicznych przedstawiam poniżej odpowiedzi na zadane pytania dot. raportu o stanie gminy:

Pytanie nr 1)

Rada Miejska Gminy Stęszew nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.

Pytanie nr 2)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Pytanie nr 3)

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

Pytanie nr 4)

1 radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Pytanie nr 5)

Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Pytanie nr 6)

Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Dorota Stachowiak

Sekretarz Gminy Stęszew

ul. Poznańska 11

62-060 Stęszew

tel. 618197143

1

Gmina Olsztyn_odpowiedź_wniosek o udostępnienie informacji publicznej_raport o stanie gminy przez Olsztyn w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w załączeniu przekazuję pismo Pani Justyny Sarny-Pezowicz Dyrektor
Wydziału Strategii i Funduszy Europejskich - odpowiedź na Państwa
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. _Raportu o stanie
Olsztyna za rok 2018_, przesłanego do Urzędu Miasta Olsztyna dnia 10
lutego 2020 r.

Jednocześnie uprzejmie informuję, że odpowiedź została również
zamieszczona na stronie
http://bip.olsztyn.eu/bip/dokument/365686/ok_1431_40_2020_wniosek_raport_o_stanie_gminy/

Pozostaję z poważaniem

--
Izabela Meissner
Wydział Strategii i Funduszy Europejskich
Urząd Miasta Olsztyna
Plac Jana Pawła II 1
10-101 Olsztyn
tel. 89 527-31-11, wew. 393
www.olsztyn.eu [1]

Links:
------
[1] http://www.olsztyn.eu

1

Odpowiedź na wniosek przez PNIEWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Pniewy, dnia 18 lutego 2020 r.

BSA.1431.4.2020

Sz. P.

Szymon Osowski

Sz.P.

Katarzyna Batko-Tołuć

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej, zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429)
uprzejmie informuję:

1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot.
raportu o stanie gminy.

2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje
do Sekretarza Gminy.

3. Społeczność lokalną informowano na stronie internetowej gminy i w
Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Podczas debaty głos zabrało 2 radnych.

5. Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

6. Żaden mieszkaniec się nie wypowiedział na temat raportu.

Z poważaniem

Magda Balcer

Inspektor

Biuro Rady Miejskiej Pniewy

tel. 61 29 38 611

<mailto:magda.balcer@pniewy.wlkp.pl> magda.balcer@pniewy.wlkp.pl

Gmina Pniewy

Urząd Miejski Pniewy

ul. Dworcowa 37

62-045 Pniewy

tel. (48) 612938600

<mailto:urzad@pniewy.wlkp.pl> urzad@pniewy.wlkp.pl

<http://www.pniewy.wlkp.pl> www.pniewy.wlkp.pl

1

informacja publiczna przez KLIMONTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy Klimontów na
Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Pozdrawiam

Irena Lipiec

Inspektor

Urząd Miasta i Gminy Klimontów

Tel. 15 866 11 00

przesłano odpowiedź na zły adres
1

odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MIEDŹNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--

Z poważaniem

*Anna Kuras*

Urząd Gminy Miedźno
ul. Ułańska 25
42-120 Miedźno
tel. 34 317 80 10 wew. 27

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLSZANICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Sekretariat
Urząd Gminy Olszanica

--
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w
Olszanicy. Jednocześnie zawiadamiamy, że wysyłając do nas wiadomość,
dane osobowe przekazujecie Państwo dobrowolnie i będą przetwarzane
wyłącznie w celu wykonania usługi, wykonania obowiązku prawnego,
realizacji zadań ustawowych lub załatwienia sprawy, do czasu trwania
umowy lub okresu przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.
Ponadto mają Państwo prawo do dostępu do danych osobowych, do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych –
kontakt z IDO gfx-consulting@wp.pl oraz prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego – UODO.

1

informacja publiczna przez DĘBNICA KASZUBSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Z poważaniem

Gmina Dębnica Kaszubska
DANUTA FIEDOT
WSPÓŁPRACA Z SEKTOREM GOSPODARCZYM
URZĄD GMINY
DĘBNICA KASZUBSKA
tel. 59 813 23 34        fax. 059 813 16 34
email: d.fiedot@debnicakaszubska.eu <mailto:d.fiedot@debnicakaszubska.eu>
www.debnicakaszubska.eu <http://www.debnicakaszubska.eu/>
www.facebook.com/gminadebnicakaszubska
<https://www.facebook.com/gminadebnicakaszubska/>

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZUMOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przekazuje odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej

W dniu 10.02.2020 o 09:29, sprawa-19162@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem
*Małgorzata Głębocka*

Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W
przypadku, gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez
pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym
fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych
w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Szumowo z siedzibą: ul.
1 Maja 50, 18-305 Szumowo. Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji
w zakresie przetwarzania danych osobowych – jest dostępna tutaj
<http://ug-szumowo.pbip.pl/?event=informacja&id=4669>. Dowiesz się z
niej, w jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz
związane z tym prawa.

Pozdrawiamy

[Logo gminy] <http://szumowo.pl>

*Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl

*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>

2

Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Stosownie do złożonego przez Państwa w dniu 03.02.2020r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej, informuję, że odpowiedź Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego znajduje się w załączniku do niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam,
Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87

Joanna Marciniak

Inspektor,

Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,

42 270 03 87

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Świnoujście 18 lutego 2020

Szymon Osowski

Katarzyna Batko – Tołuć

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Warszawa

BIK.1431.10.1.2020

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej nadesłany drogą e-mail w dniu 10 lutego 2020 r. a dotyczący Raportu o stanie gminy, informuję że:

Ad. 1. Rada Miasta Świnoujście nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących Raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd

d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. Raport omawiano i opiniowano na poszczególnych komisjach stałych Rady Miasta Świnoujście (członkami komisji jest 21 radnych) oraz podczas samej sesji Rady Miasta. Na sesji głos zabrało 12 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. Nikt się nie zgłosił.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. Nikt się nie zgłosił.

Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.

Hanna Lachowska

Główny Specjalista

Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych

Urząd Miasta Świnoujście

www.swinoujscie.pl

<http://www.facebook.com/swinoujsciemiasto> www.facebook.com/swinoujsciemiasto

Pismo-Informacja publiczna [Sprawa#SE.1431.10.2020] przez OŻAROWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: SE.KW-00042/20
Znak sprawy: SE.1431.10.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.2020.02235
Wysłane przez: Ewa Paks

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo znak SE.1431.10.2020
z dnia 18 lutego 2020 roku.
Grzegorz Czapla
Wójt Gminy
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Pismo-Informacja publiczna [Sprawa#SE.1431.9.2020] przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: SE.KW-00041/20
Znak sprawy: SE.1431.9.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.2020.02234
Wysłane przez: Ewa Paks

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo znak SE.1431.9.2020
z dnia 18 lutego 2020 roku.
Grzegorz Czapla
Wójt Gminy
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SE.1431.5.2020 przez PSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

SE.1431.5.2020

1

Udostępnienie informacji publicznej przez SANDOMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

IP.1431.7.2020.JSZK

Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska WATCHDOG POLSKA
w Warszawie

Pan
Szymon Osowski
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie Zarządu

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. (wpł. 10.02.2020 r.) udzielam następującej informacji na zapytania ad 1 – 6:

1. Radni Miasta Sandomierza nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o której mowa w art 28aa ustawy o samorządzie gminnym.
2. Raport o stanie gminy przyjęto w sposób opisany w punkcie 2a wniosku (pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej).
3. Społeczność lokalna była poinformowana o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy w sposób opisany w punktach b i h wniosku (publikacja na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w dniu 06.06.2019 r. zawiadomienia o sesji Rady Miasta, na której będzie przedstawiony w/w raport oraz rozwieszenie plakatów z porządkiem obrad sesji z adnotacją o wymogu złożenia wniosku o zabranie głosu – vide załącznik).
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 10 radnych.
5. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie zgłosił się nikt z mieszkańców Sandomierza.
6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się nikt z mieszkańców Sandomierza.

Informację wytworzyła: Renata Tkacz – inspektor w Biurze Rady Miasta Sandomierza
Informację udostępnił: Jacek Szkodziński – inspektor ds. informacji publicznej w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu

Sandomierz, 18 lutego 2020 r.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BIELSK PODLASKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej na temat
raportu o stanie gminy, przesłany 10 lutego 2020 roku uprzejmie
informuję, że w załączniku przesyłam skan pisma z odpowiedzią na ww.
wniosek.

Z wyrazami szacunku,

Małgorzata Gałka

Urząd Miasta Bielsk Podlaski

ul. M. Kopernika 1

17-100 Bielsk Podlaski

Tel: 690 606 808

2

Pismo-Informacja publiczna [Sprawa#SE.1431.8.2020] przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: SE.KW-00040/20
Znak sprawy: SE.1431.8.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.2020.02233
Wysłane przez: Ewa Paks

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo znak SE,.1431.8.2020 z dnia 18 lutego 2020 roku.
Grzegorz Czapla
Wójt Gminy

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOZIEGŁOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na maila z dnia 10.02.2020r. poniżej przesyłam wnioskowane informacje.

1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp.: NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odp.: h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Raport został opublikowany 30 maja 2019r. w BIP. Natomiast sesja, podczas której odbyła się debata nad raportem o stanie gminy miała miejsce 27 czerwca 2019r.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 4

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 0

Z poważeniem

Krzysztof Bąk

Sekretarz Gminy i Miasta Koziegłowy

Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
Pl. Moniuszki 14

42-350 Koziegłowy

Tel.: 34 314 12 19

2

dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej przez TRZCIANKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. dot.
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Małgorzata Rybarkiewicz

Inspektor ds. administracyjno-gosp.

Urząd Miejski Trzcianki

tel 67 352 73 06

1