Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez Przemyśl w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11 lutego 2020 r. (data wpływu do Kancelarii Ogólnej tut. Urzędu Miejskiego w Przemyślu),
poniżej kolejno udzielam odpowiedzi na zapadane pytania:

1. Nie.
2. a.
3. b.
4. 1 radny.
5. 1 osoba.
6. 1 osoba.

Z poważaniem
Alicja Kołcz

Biuro Rady Miejskiej
i Współpracy z Zarządami Osiedli
Urząd Miejski w Przemyślu
Rynek 1
37-700 Przemyśl

tel.: 16 678 54 92, wew. 325
radamiejska@um.przemysl.pl

Informacja publiczna Gmina Jastrząb przez JASTRZĄB w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W związku z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330, 1669) udzielam informacji
publicznej:

1. Radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Nad raportem pracowali pracownicy merytoryczni i składali do
koordynatora (sekretarza).
3. Nie informowano społeczności lokalnej o prawie uczestnictwa i
możliwości zabrania głosu w debacie w trakcie sesji rady gminy.
4. Radni nie zabierali głosu na temat raportu.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie

Sekretarz Gminy Jastrząb

Albert Bobrowski

udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu gminy przez BIELINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11.02.2020 o
udostępnienie informacji publicznej dotyczącej przygotowania i debaty w
sprawie raportu o stanie gminy.

Jadwiga Wójcik

Sekretarz Gminy Bieliny

1

odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. przez ISTEBNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Istebna udziela odpowiedzi na wniosek dotyczący Raportu o stanie
gminy za 2018 r.

Ad. 1 nie

Ad.2 odpowiedź 3a)

Ad.3 odpowiedź 3b aktualności UG w dniu 22.5.2019 r.

Ad.4. Głos zabrało 9 radnych

Ad.5 i 6. W sesji nie uczestniczył żaden mieszkaniec.

Teresa Łaszewska

Sekretarz Gminy

-------

Z dniem 01.01.2020 r. wygasa adres sekretarz@ug.istebna.pl
<mailto:sekretarz@ug.istebna.pl> . Przyszłą korespondencję proszę kierować
na nowy adres sekretarz@istebna.eu <mailto:sekretarz@istebna.eu> .

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy informacja publiczna przez WRZEŚNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący kwestii związanych z opracowaniem i przyjęciem raportu o stanie gminy informuję, iż

1. Radni Miasta i Gminy Września nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2. Przygotowanie ww. raportu odbywało się zgodnie ze wskazaniem w punkcie 2 a) tj. ,,pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)”.
3. W nawiązaniu do pytania numer 3, tj. ,,Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi)” w przypadku Gminy Września zastosowanie miał wariant wskazany w punkcie 3 b): ,,informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej”.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 7 radnych.
5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,
Joanna Andrzejak
Referat Obsługi Inwestorów
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września

tel. 61 640 40 81
kom. 515 484 905
email: joanna.andrzejak@wrzesnia.pl

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEŻNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Marzena Osińska

Zastępca Wójta

___________________

Urząd Gminy Brzeżno

tel. 94 3642742

fax. 94 3642741

<http://www.gmina.brzezno.pl/> www.gmina.brzezno.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARTOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam serdecznie,

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej, informuję iż:

1. Radni nie podjęli Uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 a ustawy o samorządzie gminnym.
2. Raport przygotowany był:

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów, samodzielnych stanowisk i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (Biuro Rady)

3. Jak informowano społeczność lokalną o tym kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu:

a) informowano na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
5. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
6. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.

Urząd Gminy Bartoszyce

Jolanta Sosińska

Kierownik referatu OA

Tel. 89 307 05 16

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy Bartoszyce. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Inofrmacji Publicznej

Sekretariat Urzędu Gminy

Plac Zwycięstwa 2

11-200 Bartoszyce

Tel. (89) 300 03 69

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy Bartoszyce.

Szczegółow informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletyny Informacji Publicznej.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRODKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

1

dot. Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy przez SIERPC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wystosowane przez Państwo pismo dotyczące udostępnienia
informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadanie pytania.

Pozdrawiam,

Katarzyna Fiok

Katarzyna Fiok

Biuro ds. Promocji i Komunikacji

Urząd Miejski w Sierpcu

ul. Piastowska 11a

09-200 Sierpc

Tel. 24 275 86 49

2

Dot. mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SIERPC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wystosowane przez Państwo pismo dotyczące udostępnienia
informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadanie pytania.

Pozdrawiam,

Katarzyna Fiok

Biuro ds. Promocji i Komunikacji

Urząd Miejski w Sierpcu

ul. Piastowska 11a

09-200 Sierpc

Tel. 24 275 86 49

2

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w związku z Państwa zapytaniem informuję, że:

- radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu
o stanie gminy;

- nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje do
koordynatora(zastępcy wójta)

- społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos
na temat treści ww. raportu informowano na stronie internetowej gminy lub w
Biuletynie Informacji Publicznej;

- podczas debaty na temat raportu głos zabrało 4 radnych;

- mieszkańcy nie zgłosili się do udziału w debacie i nie wypowiadali się na
temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

Ewelina Wylot

Inspektor ds. transportu, OSP i obsługi Rady Gminy

tel. 58 58 85 226 w.27

e-mail: obsluga.rady@lubichowo.pl

______________________________
ZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona
wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub
uprzywilejowane informacje. Jeśli Pan/Pani nie jest zamierzonym odbiorcą,
wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie
jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione.
Jeśli Pan/Pani nie jest zamierzonym odbiorcą, prosimy powiadomić o tym
nadawcę, usunąć tę wiadomość i zniszczyć wszystkie jej kopie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI: informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
dostępne są na stronie internetowej Urzędu Gminy pod adresem
<http://lubichowo.pl/p,83,ochrona-danych-osobowych>
http://lubichowo.pl/p,83,ochrona-danych-osobowych oraz u wyznaczonego
Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem: <mailto:iod@lubichowo.pl>
iod@lubichowo.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MOSKORZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

-- Dzień dobry

Przesyłam, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Iwona Ptaszek
tel.34 3542003 wew.24

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIŚNIEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Załączam odpowiedź Nr A.1431.5.2020 z dnia 20 lutego 2020 r. na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem

Wioleta Hołubiec

Urząd Gminy Wiśniew

Tel. 25 641 73 13

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZOZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wiadomość e-mail przesłaną w dniu 10 lutego 2020 r. odnośnie raportu o stanie gminy udzielam odpowiedzi na zadane pytania.

Ad. 1

Rada Miejska w Brzozowie nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2

Raport opracowali pracownicy poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego w Brzozowie przy koordynacji Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego
i Kadr Urzędu Miejskiego w Brzozowie.

Ad. 3

Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości zabrania głosu podczas debaty nad raportem za pomocą serwisu internetowego Gminy Brzozów.

Ad. 4

Podczas debaty nad raportem głos zabrało sześciu radnych.

Ad. 5

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie nad raportem.

Ad. 6

Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie nad raportem.

Z poważaniem

Paweł Mycka

Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej w Brzozowie

1

odpowiedź informacja publiczna przez NOWA SŁUPIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Mariusz Trepka

Treść niniejszej wiadomości jest poufna i przeznaczona wyłącznie dla jej
adresatów. W razie pomyłkowego przesłania Państwu tej wiadomości, prosimy o
poinformowanie o tym nadawcy przez wysłanie odpowiedzi zwrotnej.
Rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze bez zgody nadawcy jest zabronione i może być karalne.
Administratorem danych osobowych zawartych w korespondencji mailowej z
Państwem jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia. Państwa dane są
przetwarzane w celu wynikającym z prowadzonej komunikacji elektronicznej.
Informujemy, że Państwa identyfikacja przez administratora nie jest możliwa.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych mogą Państwo uzyskać od
naszego Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem:
<mailto:sekretarz@nowaslupia.pl> sekretarz@nowaslupia.pl.

2

udostępnienie informacji publicznej przez WILKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dołączając przesyłam odpowiedź do wniosku z dnia 11 lutego 2020 r. w
przedmiocie udostępniania informacji publicznej.

Z poważaniem

Katarzyna Winiecka

2

udzielenie informacji publicznej przez MARKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem,

Monika

1

udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączniku odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem

Monika

1

ODPOWIEDŹ: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADYMNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Beata Surówka

Sekretariat Urzędu Gminy Radymno
tel. 16 628 11 38 wew. 21

<mailto:ugradymno@pro.onet.pl> ugradymno@pro.onet.pl
<http://www.ugradymno.pl/> www.ugradymno.pl

<http://ugradymno.ires.pl/28866/28866/art28395.html> Klauzula informacyjna RODO

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Gmina Rymanów przez RYMANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

RA.1431.2.2020

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzelenie informacji
publicznej dot. stanu raportu gminy.

Z poważaniem
Małgorzata Żarnowska
Kierownik Referatu Administracji i Oświaty
Urzędu Gminy Rymanów

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry
Poniżej odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej( w załączeniu także odpowiedź w formie pdf)

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: Mieszkańcy i
radni wobec raportu o stanie gminy
Urząd Gminy w Baćkowicach w odpowiedzi na wniosek z dnia 11 lutego
2020r. informuje:
Pytanie: 1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź: - Nie podjęto uchwały.

Pytanie: 2. Jak przygotowywano ww. raport.
Odpowiedź: Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy urzędu i
składali informacje do koordynatora.

Pytanie: 3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu.
Odpowiedź: a) informację zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy,
b) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób
tj. na sesji Rady Gminy.

Pytanie: 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?
Odpowiedź: - 5

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź: - 0

--
Pozdrawiam
Małgorzata Klusek
oc@backowice-gmina.pl

Dopełniając obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w
Baćkowicach, reprezentowany przez Wójta.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: iod@czi24.pl
3. Więcej informacji uzyska Pan/Pani pod adresem:
http://bip.backowice-gmina.pl/klauzula.pdf

1

Odpwiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie miasta - Miasto Tczew przez TCZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.dotyczący udostępnienia informacji publicznej nt. raportu o stanie miasta - informuję, jak poniżej:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Rada Miejska w Tczewie nie podjęła takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.Informacje o możliwości zabrania głosu zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tczewie.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? Nikt z radnych nie zabrał głosu.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1 mieszkaniec.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1 mieszkaniec.

Z poważaniem

Katarzyna Schwarz-Blomberg
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Kadr
tel: 58 775 93 14

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Tczew z siedzibą przy Pl. Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew.
Pani/Pana dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą zasad przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tczewie, prosimy udać się na stronę internetową:

https://tczew.pl/email-ochrona-danych-osobowych/

informacja dot. raportu o stanie gminy przez SŁUBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam,

W odpowiedzi na Państwa wiadomość przedstawiam odpowiedzi do zadanych
pytań.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? NIKT

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? NIKT

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? NIKT

Pozdrawiam
Katarzyna Ciastek
Biuro Rady