Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WEJHEROWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres miasto@wejherowo.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - NS.1431.7.2020 przez NEKLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Urząd Miasta i Gminy Nekla przesyła odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy
Nekla na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, złożony w dniu 10
lutego 2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Z poważaniem,

Katarzyna Nowaczyk

Sekretarz Gminy Nekla

tel. +48 61 4373 174

<mailto:k.nowaczyk@gminanekla.pl> k.nowaczyk@gminanekla.pl

<http://www.nekla.eu/> www.nekla.eu

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Nekla, mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10,
62-330 Nekla, tel.: 61 43-86-011, adres e-mail:
<mailto:nekla@gminanekla.pl> nekla@gminanekla.pl. Szczegółowa informacja o
obowiązku informacyjnym dostępna jest na stronie internetowej www.nekla.eu w
zakładce Gmina.

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWINY (dawn. Sitkówka-Nowiny) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej wskazuję co następuje:

Ad 1. NIE

Ad 2. a)

Ad 3. a)

Ad 4. DWÓCH

Ad 5. ŻADEN

Ad 6. ŻADEN.

Pozdrawiam

2

Odpowiedź - informacja publiczna Urząd Miasta Łodzi przez Łódź w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Szanowni Państwo Szymon Osowski i Katarzyna Batko - Tołuć,
W nawiązaniu do przekazanego w dniu 3 lutego 2020 r. zapytania, dot. udzielenia informacji publicznej, w załączeniu przekazuję odpowiedź.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem
Daria Rosławska - Bławat
Inspektor
Biuro Strategii Miasta
Departament Architektury i Rozwoju
Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 113
90 - 926 Łódź
tel. 42 638 44 23
fax. 42 638 44 41
[ mailto:a.wosiek@uml.lodz.pl | d.roslawska@uml.lodz.pl ]

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie Państwo prawo do dostępu i sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu i cofnięcia wyrażonej zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu. Klauzula informacyjna jest dostępna na stronie [ http://www.bip.uml.lodz.pl/ | www.bip.uml.lodz.pl ] , pod każdą ze spraw realizowanych przez Urząd Miasta Łodzi.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

LOGO-stopka.jpg

Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl

_____

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

5

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DZIAŁOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przesyłam poniż ej odpowiedzi na poszczególne pytania zawarte we wniosku.

Ad 1 – NIE

Ad 2 – ppkt a

Ad 3 – ppkt b; e; g.

Ad 4 – 0

Ad 5 – 0

Ad 6 - 0

Z poważaniem

Agnieszka Iwan

______________________________

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach

ul. Skalbmierska 5

28-440 Działoszyce

tel. 41/3526010

Fax 41/3526900

1

mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PIŃCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

odp. NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

odp. pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):

odp. informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

odp. radnych 5, zabierali głos wielokrotnie

link do protokołu z sesji
<http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/pliki/Protokol_Nr_X_2019_26_06_2019_26.doc>

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

odp. 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
odp. 0
--
Marcin Kozłowski
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Pińczowie
tel. 606856258

Wysyłanie wiadomości e-mail: Sieć Obywatelska przez SUPRAŚL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Pozdrawiam
M.Brajczewski

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):

Sieć Obywatelska

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GÓROWO IŁAWECKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OG. 1431.6.2020

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2010 r. o udostępnienie informacji
publicznej informuję:
1)Rada Gminy Górowo Iławeckie nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa
w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2) Nad przygotowywaniem raportu o stanie gminy pracowali poszczególni
pracownicy wydziałów i składali informacje do osoby odpowiedzialnej.
3) Poprzez Biuletyn Informacji Publicznej informowano społeczność
lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat
treści raportu o stanie gminy.
4) 4 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.
5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Z poważaniem
Agnieszka Kordek
Urząd Gminy w Górowie Iławeckim

odp na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez BIAŁA RAWSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

Ilona Chojecka

--
Ilona Chojecka
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II 57
96-230 Biała Rawska
tel. (046) 815 93 77 (wew. 119)

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Białej Rawskiej
2. kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
5. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
6. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

1

Odpowiedź na informację publiczną przez LUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy w Lubinie w dniu 3 lutego 2020 r.

pozdrawiam

Z poważaniem
Artur Jędrak
Biuro Rady Gminy

Email: jedrak@ug.lubin.pl
tel. (76) 84 03 150

Urząd Gminy w Lubinie, 
ul. Księcia Ludwika I  3 
59-300 Lubin

---
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin
tel. +48 (76) 8403-100
fax: +48 (76) 8403-140
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/
http://www.ug.lubin.pl/
----------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Gmina Lubin.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami,
zawartymi w zakładce Inspektor Ochrony Danych Osobowych
na stronie internetowej http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

1

odp udostępnienie inf. publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

Ilona Chojecka

--
Ilona Chojecka
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II 57
96-230 Biała Rawska
tel. (046) 815 93 77 (wew. 119)

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Białej Rawskiej
2. kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
5. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
6. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez RĄBINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Urząd Gminy
78 – 331 Rąbino 27
Ewa Główczyńska
podinspektor

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KORYTNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Szanowni Państwo

W załączniku przesyłamy odpowiedź na Wasz wniosek.

Z up. Wójta

Antoni Panufnik

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Korytnica

Ul. Adama Małkowskiego 20

07-120 Korytnica

Tel. 25 66 12 284

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY KORCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Rada Miejska nie rozpatrywała projektu uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
_b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy radni nie zabrali głosu.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

W debacie na temat raportu o stanie gminy mieszkańcy nie zabrali głosu.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

W debacie na temat raportu o stanie gminy mieszkańcy nie zabrali głosu.

Odpowiedź na informację publiczną przez KĘTRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

--

*Jagoda Pyrka*
_________________________________________________________________
Inspektor ds. obsługi rady

Urząd Gminy Kętrzyn
Tadeusza Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

Tel: +48 89 751 36 66 wew. 14
Fax: +48 89 751 27 46
www.gminaketrzyn.pl

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MSZANA DOLNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W odpowiedzi na Państwa wniosek kolorem czerwonym udzielono odpowiedzi z Urzędu Gminy Mszana Dolna.

Pozdrawiam

Sekretariat Urzędu Gminy Mszana Dolna
Urząd Gminy Mszana Dolna
e-mail: gmina@mszana.pl
www: www.mszana.pl
tel: 183310009
fax: 185417187

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Mszana Dolna jest Urząd Gminy Mszana Dolna z siedzibą ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych: www.mszana.pl
Niniejsza wiadomość jest przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w niej odbiorcy i może zawierać informacje poufne. Jeśli nie jesteście Państwo adresatem tej wiadomości prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie nadawcy pocztą elektroniczną pod adresem: gmina@mszana.pl.
Proszę również o usunięcie wiadomości, nie kopiowanie oraz nie przekazywanie jej osobom nieupoważnionym.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRZEGOWO (dawn. Strzegowo-Osada) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zadane pytania Urząd Gminy w
Strzegowie informuje:

Ad. 1 Nie

Ad. 2 odp. a

Ad. 3 odp. b

Ad. 4 - 0

Ad. 5 - 0

Ad. 6 - 0

---
Pozdrawiam

Urząd Gminy w Strzegowie
Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo
tel. 23 6794004, 23 6794060
fax 23 6794085
www.strzegowo.pl [1]

_________________________________________________________________________________________________________________________
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona tylko dla określonych
adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
Zakazane jest rozpowszechnianie, a także wykorzystywanie informacji
przez osoby nieuprawnione.
Osoba, która otrzymała wiadomość omyłkowo proszona jest o jej
skasowanie.
DZIĘKUJEMY.

Links:
------
[1] http://www.strzegowo.pl

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUCZĘPY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W dniu 2020-02-10 o 13:54, sprawa-19777@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ZARSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Urząd Gminy Zarszyn
ul. Bieszczadzka 74
38-530 Zarszyn

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

3

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19045@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

1

Odpowiedź na wniosek z 9.02.2020 - Gmina Chełmek przez CHEŁMEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Znak: OSO.0004.6.2020 Chełmek, 12 lutego 2020 r.

Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul.Ursynowska 22/2 02 – 605 Warszawa Szymon Osowski Katarzyna Batko-Tołuć

W nawiązaniu do wniosku (email z 9.02.2020) o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski w Chełmku informuje :

ad. 1. Rada Miejska w Chełmku nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,

ad. 2. - odp. "a" – pracownicy wydziałów i jednostek samorządowych składali do Sekretarza Miejskiego,

ad. 3. - odp. "b" – na stronie gminy i BIP zamieszczano zawiadomienia o sesji (sesja 28.V.2019 – przedstawienie raportu, sesja 11.06.2019 – debata nad raportem)

ad. 4. - czterech radnych,

ad. 5. - 0

ad. 6. - 0

Sekretarz Miejski Janina Świerz /-/

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek - raport o stanie gminy przez BORNE SULINOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem
Anna Łozińska
Insp. ds. obsługi Rady Miejskiej i samorządów lokalnych

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

odpowiedź na wniosek - raport o stanie gminy

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GŁÓWCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na państwa wniosek poniżej udzielam odpowiedzi na poszczególne pytania:

Ad. 1

Odp.: Nie

Ad. 2

Odp.: a)

Ad. 3

Odp.: b)

Ad. 4

Odp.: Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy.

Ad. 5

Odp.: Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

Ad. 6

Odp.: Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie Gminy.

Z poważaniem

Joanna Lipczyńska

Sekretarz gminy

1

FW: Zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot. Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przez JEŻÓW SUDECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Ewa Nidzgorska

Sekretarz Gminy Jeżów Sudecki

<mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl> sekretarz@jezowsudecki.pl

tel 757-132-254 w.130