Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CIECHANOWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) po rozpatrzeniu
wniosku o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu
Miejskiego w Ciechanowcu dnia  10 lutego 2020 r., przekazuję następujące
informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Nie.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
_*h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.*_

Tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
**_**_

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

1.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

0

--

Łączę wyrazy szacunku.

Magdalena Kondraciuk

------------------------------------------------------------------------

/tel. (86) 277-11-45 wew.16 fax. (86) 277-10-66
kondraciuk.m@ciechanowiec.pl <mailto:kondraciuk.m@ciechanowiec.pl%20.>
www.ciechanowiec.pl
/

_Ogólna klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu dostępna
pod adresem_:
http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/ochrona_danych_osobowych/

_Klauzula informacyjna dla osób składających *wnioski o udostępnienie
informacji publicznej *__dostępna pod adresem_:
http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/inf_nie_w_b.html?vid=1151053

/N//iniejsza wiadomość elektroniczna zawiera poufne i chronione prawem
informacje, które są przeznaczone wyłącznie dla wskazanego w niej
adresata. Jeżeli nie jesteś adresatem wiadomości, prosimy o jej
nieujawnianie, zawiadomienie nadawcy o jej otrzymaniu oraz usunięcie
wraz z wszystkimi załącznikami./

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Chitka Anna, Urząd Miasta i Gminy w Pasymiu.

1

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Anna Zdancewicz

1

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Zabrze w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: Katarzyna Sobczyk
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10 lutego 2020 11:00:07 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana o godzinie 10 lutego 2020 15:36:39 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Otrzymałeśdokument Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej - raport o gminie przez PROSZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

![Intradok](cid:d3b7c2489a0c2bb84899b088b50b1fa4@intradok.ug)

| |
---
|

### Otrzymałeś dokument Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport
o gminie

| ![IntraDOK 4](cid:ed01fbd39fd77b2fcd590a85019e3d53@intradok.ug) |
---
|

Otrzymałeś dokument z systemu IntraDOK 4.

|
Nazwa dokumentu: | Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o
gminie
---|---
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Wewnętrzny | 88/02/2020/Wew
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Wersja dokumentu: | 1
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Komórka organizacyjna: | BRP
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Nadawca: | Gas Magdalena
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Odbiorca: | Gas Magdalena
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Data na dokumencie: | 11-02-2020
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Data rejestracji: | 11-02-2020 14:25
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Znak: | BI.1431.6.2020:2
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
Wiadomość dla użytkowników: | Odpowiedź na informację publiczną.
![](cid:b06d6a691f5847eb3088837c8a79a7e5@intradok.ug)
|

IntraDOK 4

|
---|---|---

![Intradok](cid:ae60a952c699363d95408b3229fc1ee9@intradok.ug)

7

Informacja publiczna przez BORZYTUCHOM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na zapytanie w ramach informacji publicznej
informuje jak niżej:

Pkt 1. Nie - radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Pkt 2. Nad przygotowaniem raportu pracowali pracownicy urzędu składając
informację do sekretarza, który koordynował prace nad raportem.

Pkt 3. Społeczność lokalną, o możliwości zabrania głosu w debacie
informowano na stronie BIP urzedu.

Pkt 4. W debacie głos zabrał 1 radny.

Pkt 5. Do udziału w debacie nikt z mieszkańców się nie zgłosił.

Pkt 6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

Pozdrawiam L. Megier

odpowiedź na wniosek przez OZORKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam serdecznie

W załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek złożony 3 lutego 2020
roku o udzielenie informacji publicznej na temat "Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie Gminy Ozorków".

Z wyrazami szacunku

"Kontaktując się z Urzędem Gminy Ozorków za pośrednictwem wiadomości e-mail,
przekazujesz swoje dane osobowe w postaci: imienia i nazwiska, numeru IP,
adresu e-mail, numeru telefonu, stanowiska pracy. Prosimy o zapoznanie się z
treścią
<http://www.ug-ozorkow.pl/index.php/component/content/article/87-info-o-gmin
ie/839-obowiazek-informacyjny-dot-rodo> klauzuli obowiązku informacyjnego"

2

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PUSZCZA MARIAŃSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Twoja wiadomość

Do: urzad@puszcza-marianska.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-09 22:54

odczytano w dniu 2020-02-11 14:17.

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<ug@lipnik.pl> o 2020-02-10 14:13

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-11 14:22

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez Spytkowice (pow. wadowicki) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W rozpatrzeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy
Spytkowice ( powiat nowotarski) niniejszym informuje:

Ad.1

Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy o samorządzie
gminnym.

Ad. 2

a)

Ad.3

g)

Ad.4.

5 radnych

Ad.5

0 mieszkańców

Ad.6

0 mieszkańców

z poważaniem:

Grażyna Wojdyła - Sekretarz Gminy

--
mgr Grażyna Wojdyła
Sekretarz Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
(1211132)
18 26 88 953
18 26 88 370 wew 21

Czas Pracy: Poniedziałek - Piątek od 7:45 do 15:45

odpowiedź 10.02.2020 (Inne) przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Ta wiadomość została wysłana automatycznie przez system eDOK
Do wiadomości dołączone są następujące załączniki:
odpowiedź IP — raport o stanie Gminy.docx.XAdES
odpowiedź IP — raport o stanie Gminy.docx

1

Re: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IŃSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W nawiązaniu do wniosku  o udzielenie informacji publicznej udzielam
następującej informacji:

Ad.1

Odp.: Nie, Rada Miejska w Ińsku nie podjęła uchwąły w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2

Odp.: a

Ad.3

Odp.: b

Ad. 4

Odp.: Żaden radny nie zabrał głodu w debacie.

Ad. 5

Odp.: Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu.

Ad.6

Odp.: Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.

Informacje przygotował Jarosław Leśkiw - Sekretarz Gminy

Z poważaniem

Jarosław Leśkiw

Sekretarz Gminy
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Ińsku
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
pow. stargardzki, woj. Zachodniopomorskie
tel. 91 562 10 26
fax. 91562 30 63

W dniu 2020-02-11 o 12:03, UGiM Ińsko pisze:

udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesłany w dniu 10.02.2020r. dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Ewelina Siwek

Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Korfantowie

tel. 77 4343820 wew. 33, fax. 77 4343817

<mailto:rm@korfanow.pl> rm@korfanow.pl; ewelina.siwek@korfantow.pl
<mailto:ewelina.siwek@korfantow.pl>

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIEK MAŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres osiek.maly@wokiss.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁONIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, udostępniam następujące informacje publiczne:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 3

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0

Pozdrawiam,

Justyna Bartyzel
Sekretarz Gminy Łoniów

----------------------------------------------------------------
Łoniów 56
27-670 Łoniów
E-mail: jbartyzel@loniow.pl <mailto:jbartyzel@loniow.pl>
Tel.: +48 15 866 91 03 wew. 24
<http://www.loniow.pl/> www.loniow.pl <https://nowapoczta.ogicom.pl/#NOP>
----------------------------------------------------------------

Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten e-mail przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie nadawcy o zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne korespondencyjnie oraz w siedzibie Urzędu Gminy Łoniów. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem: <mailto:iodo@loniow.pl> iodo@loniow.pl.

Odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznejz dnia 10.02.2020r. przez MASZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Maszewa. Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na stronie: http://bip.maszewo.pl/dokumenty/108

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚNIADOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam serdecznie,

Odpowiadając na Państwa e-maila poniżej przesyłam następującą informację:

Ad. 1 - Nie

Ad. 2 - a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do Sekretarza Gminy

Ad. 3 - a) nie informowano o tym mieszkańców

Ad. 4 - 2 radnych

Ad. 5 - żaden mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu.

Ad. 6 - żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.

Pozdrawiam

Wiesław Jemielity

Sekretarz Gminy Śniadowo

Odpowiedź informacja publiczna przez KORYCIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję iż:
1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.
2) a) (pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziału i składali
informacje do Sekretarza Gminy.
3) b) poinformowano na stronie internetowej gminy i w BIP.
4) Na BIPie jest dostępny protokół z sesji, w którym można zapoznać się z
przebiegiem obrad. Na stronie internetowej gminy dostępny jest film z obrad
sesji.
5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu.
6) Żaden z mieszkańców nie zabrał głosu, nie wypowiedział się w temacie
raportu.
W załączeniu - Klauzula RODO

Joanna Kulesa - Nasuta
Sekretarz Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2A
16-140 Korycin

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy Korycin w związku
z realizacją zadań publicznych, wynikających z przepisów prawa. Szczegółowe
informacje związane zarówno z ich przetwarzaniem i realizacją praw osób,
których dane podlegają przetwarzaniu znajdują się na stronie BIP Urzędu w
zakładce "ochrona danych".

1

Gmina Sienno odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIENNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Gmina Sienno udzielam niniejszym odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) -X
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców - X
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Zamieszczona na https://bip.sienno.pl/index.php?ids=1559

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Zamieszczona na
https://bip.sienno.pl/index.php?ids=1559

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Zamieszczono na
https://bip.sienno.pl/index.php?ids=1559

Z poważaniem

Piotr Dąbrowski - sekretarz gminy

sekretarz@sienno.pl <mailto:sekretarz@sienno.pl>

517 530 115

odpowiedź przez KLUCZEWSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi Urząd Gminy Kluczewsko przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Sekretarz Gminy

Bożena Nowak

1

odpowiedz na inf. publiczną- Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERNICE BOROWE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Trzebielino przez TRZEBIELINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1