Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KAZIMIERZ BISKUPI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy

Kazimierz Biskupi

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.

Z poważaniem

Iwona Mąka

Inspektor

tel. 63 244 77 22

tel. 63 244 77 45 - sekretariat

e-mail: kazimierzbiskupi@kazimierz-biskupi.pl

1

odpowiedź na informację publiczną - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIAŁOGARD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

> W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, informuję iż:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
_*Rada Gminy Białogard podjęła*__*UCHWAŁĘ*__*NR VIII/59/2019*__**__*Rady
Gminy Białogard z dnia 25 marca 2019 r. w sprawie określenia zakresu
raportu o stanie gminy*_
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> *_h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób.  Była możliwość zabrania głosu na Sesji rady gminy
> _*
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19500@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADZIŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy odpowiadam:
Ad. 1.
Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.
Ad.2
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej (pracownika ds. obsługi rady)
Ad. 3.
Informowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Ad. 4.
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy żaden z radnych nie
zabrał głosu.
Ad. 5.
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
Ad. 6.
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

z poważaniem
E. Dymecka
UG Radziłów

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIELSK PODLASKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. przez KRYNICA-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej informuję:

1) Rada Miejska w Krynicy-Zdroju nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych warunków dotyczących raportu o stanie gminy,

2) a),

3) b),

4) podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 9 radnych,

5) nie było zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie o na temat
raportu o stanie gminy,

6) w debacie na temat raportu o stanie gminy nikt z mieszkańców się nie
wypowiedział.


Pozdrawiam,
Agnieszka Mikołajczyk
inspektor
------------------------------
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
ul. Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój
tel.(18)472 55 26
------------------------------
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i podlegać ochronione
prawnej. Jeśli nie jesteście Państwo adresatem tej wiadomości lub otrzymaliście
ją omyłkowo prosimy o usunięcie wiadomości nie kopiując jej, nie ujawniając
innym osobom, ani nie robiąc żadnego użytku z zawartych w niej informacji a
nadawcę wiadomości niezwłocznie powiadomić o tym fakcie.
------------------------------
Administrator danych osobowych: Burmistrz Krynicy-Zdroju (dane kontaktowe: ul.
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, e-mail:
ugukry@ns.onet.pl, tel.: 18 472 55 00). Dane kontaktowe inspektora ochrony
danych: iod@umkrynica.pl. Cel przetwarzania danych osobowych: rozpatrzenie
przesłanej wiadomości i prowadzenie korespondencji mailowej, na podstawie art. 6
ust. 1 lit. e RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie
internetowej pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/umkrynicazdroj,a,1713768,klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-w-zakresie-korespondencji-mailowej.html

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez POŁANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

...................

Agnieszka Janowska

Urząd Miasta i Gminy Połaniec

Biuro Rady Miejskiej

Inspektor ds. administracyjnych

ul. Ruszczańska 27

28-230 Połaniec

tel.(15) 865 07 42, pokój 205

e- mail.: agnieszka.janowska@poczta.polaniec.eu
<mailto:agnieszka.janowska@poczta.polaniec.eu>

Zgodnie z RODO informujemy, iż na stronie internetowej Administratora
znajduje się obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13 RODO), w którym
wskazujemy w jaki sposób Państwa dane osobowe przetwarzane są przez: Urząd
Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec. Prosimy o
zapoznanie się z niniejszą klauzulą informacyjną:
https://polaniec.bip.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzula-informacyjna-o
chrona-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-i-gminy-polaniec.html W przypadku
pytań lub wątpliwości co do zakresu przetwarzania Twoich danych przez
Administratora zalecamy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Panem
Andrzejem Strycharzem e-nail: andrzej@e-direction.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez POLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--

Urząd Miejski w Policach

ul. S.Batorego 3

72-010 Police

e-mail : sekretariat@ug.police.pl

tel.: 91 431 18 30

fax : 91 431 18 32

1

Odp. na wniosek o dostęp do inf. publicznej przez KOSTRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

OP.1431.15.2020

Sz. P.

Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Szanowni Państwo,

Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429) Urząd Miejski w Kostrzynie w odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 10.02.2020 r.) przesyła poniżej odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:

Ad 1. Nie.
Ad 2. Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do osoby odpowiedzialnej za całość raportu.

Ad 3. O możliwości zabrania głosu na temat treści raportu informowano na stronie internetowej gminy i/lub w Biuletynie Informacji Publicznej, a także informował Burmistrz podczas spotkań z mieszkańcami

Ad 4. Podczas debaty na temat raportu głos zabrało 3 radnych.

Ad 5. Jeden mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu.

Ad 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z wyrazami szacunku

Ł u k a s z S z a ł

Podinspektor ds. promocji i sportu

Urząd Miejski w Kostrzynie

ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn

tel. 61 8178 565 w. 18; kom. 601 513 451

<mailto:sport@kostrzyn.wlkp.pl> sport@kostrzyn.wlkp.pl <http://www.kostrzyn.wlkp.pl/> www.kostrzyn.wlkp.pl

Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kostrzyn, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: <mailto:inspektor@rodo-krp.pl> inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.

Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów.

Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: <http://www.kostrzyn.wlkp.pl/asp/pl_miesz.asp?typ=14&menu=633&strona=1> http://www.kostrzyn.wlkp.pl/asp/pl_miesz.asp?typ=14&menu=633&strona=1

3

FW: IP 7 przez LIPOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

Odpowiadając na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Cedyni dnia 11 lutego 2020 r., uprzejmie informuję, że:

Ad 1. Radni Rady Miejskiej w Cedyni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad 2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali informacje do Sekretarz Cedyni (odp A).

Ad 3. O sposobie możliwości zabrania głosu na temat treści raportu społeczność była informowana w Biuletynie Informacji Publicznej (odp. B).

Ad 4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrał jeden radny.

Ad 5. Mieszkańcy którzy zabrali głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy-0.

Obowiązek informacyjny wynikający z RODO znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego: http://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1058,ochrona-danych-osobowych-rodo.html.

Zgodnie z § 8. Zarządzenia nr 94/2016 Burmistrza Cedyni z dnia 14 czerwca 2016 r. w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej oraz wysokości opłat, podmiot wykorzystujący i przetwarzający informacje publiczne udostępnione przez Burmistrza Cedyni ponosi odpowiedzialność za ich wykorzystanie w sposób niezgodny z obowiązującym prawem.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAPROTNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Szanowni Państwo Sieć Obywatelska Watchdog Polska,

w załączeniu przesyłam skan pisma ORG.1431.2.2020 jako odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r., którą otrzymaliśmy drogą elektroniczną dnia 10 lutego 2020 r.

Odpowiedź przesyłamy drogą elektroniczną na adres sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania proszę o kontakt.

Z poważaniem

Marek Kordecki

Zastępca Wójta Gminy Paprotnia

----------------------------------------

ul. 3 Maja 2, 08-107 Paprotnia

tel. (+48) 25 63 121 10

kom. (+48) 504 002 663

e-mail: zastepcawojta@paprotnia.pl

Godziny pracy urzędu: poniedziałek-piątek 7:30 – 15:30

3

informacja publiczna - Raport o stanie GMS przez Szczecin w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa pismo z dnia 10 lutego 2020 r. w sprawie Raportu o stanie Gminy Miasto Szczecin.

Z wyrazami szacunku

[logo_magistrat]Adrianna Brodowicz
Główny Specjalista
Urząd Miasta Szczecin
Biuro Prezydenta Miasta
Stanowisko ds. obsługi narad i spotkań Prezydenta Miasta
Plac Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin
abrodow@um.szczecin.pl<mailto:abrodow@um.szczecin.pl> tel. 91 424 50 22

Klauzula informacyjna Urzędu Miasta Szczecin wynikająca z przepisów RODO: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_131142.asp

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WISŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

poniżej odpowiadam na pytania.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Tak, radni przyjęli uchwałę Nr XLV/630/2018 z dnia 18.10.2018 r.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ani jeden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Z poważaniem,
Tadeusz Chmiel
Urząd Miejski
Pl. B. Hoffa 3
43-460 Wisła
tel: 33 855 24 25
fax: 33 855 29 95
e-mail:um@wisla.pl

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSTRÓW MAZOWIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej złożony w dniu 9 lutego 2020 r. /data wpływu do Urzędu Miasta
11 lutego 2020 r./

1

Udostępnienie informacji Gmina Popów przez POPÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

w załączniku przekazujemy odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

--
Bartosz Wojtyra
Podinspektor d/s informatyzacji
Urząd Gminy Popów
Zawady, ul. Częstochowska 6
42-110 Popów
tel. 343177067 w. 226
e-mail: b.wojtyra@gminapopow.pl

Informacja zawarta w niniejszej wiadomości jest poufna i prawnie zastrzeżona.Jeżeli Pan/Pani nie jest jej właściwym adresatem
lub wiadomość została otrzymana przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nadawcy oraz o jej usunięcie.
Jakiekolwiek nieuprawnione kopiowanie tej wiadomości, jej ujawnienie lub wykorzystanie w inny sposób jest niedozwolone.
This e-mail and any attached files are confidential and may be legally privileged.If you are not the intended recipient,
any disclosure, reproduction, copying, distribution or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited.
If you have received this transmission by mistake please notify the sender immediately and than delete this email.

1

odp. - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy-WO.1431.5.2020 przez CZERSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na e-mail z dnia 10 lutego 2020 r. - wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, udzielam odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

ODP: Nie.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź:

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

ODP: 0

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

ODP: 0

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

ODP: 0

Z poważaniem

Sekretarz Gminy

Grzegorz Zabrocki

Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez Urząd Miejski w Czersku
określone są w komunikatach dostępnych na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminy Czersk: <https://bip.czersk.pl/2053.html>
https://bip.czersk.pl/2053.html .

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam serdecznie,

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r. dot. udostępnienia
informacji publicznej, przekazuję niżej odpowiedzi na poszczególne
pytania zadane w przedmiotowym wniosku:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - *0***

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - *0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - *0*

pozdrawiam serdecznie

W dniu 10.02.2020 o 09:25, sprawa-19132@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZIEJOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 09.02.2020r (data wpływu 10.02.2020r.)

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem

Anna Szlaga

Urząd Gminy Radziejowice

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WILCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 2020-02-10 o 15:05, sprawa-20046@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12D
62-550 Wilczyn
tel. 63 268-30-32
www.wilczyn.pl
e-mail: gmina@wilczyn.pl

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. przez GOLESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Zabrodzie przez ZABRODZIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej ( data wpływu
11.02.2020 r.) informuję, że:

1. Radni NIE przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28a ustawy o
samorządzie gminnym.

2. Nad przygotowaniem w/w raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej
(odpowiedź a).

3. Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści w/w raportu informowano na stronie internetowej
gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w mediach
społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (odpowiedź b i e).

4. Żaden radny NIE zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

5. Żaden mieszkaniec NIE zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden mieszkaniec NIE wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Monika Wrona

Inspektor ds. obsługi rady i sekretariatu

Urząd Gminy Zabrodzie

Ul. Wł. St. Reymonta 51

07-230 Zabrodzie

Tel. 29 642 31 94

Fax. 29 757 12 61

e-mail. rada@zabrodzie.pl

www.zabrodzie.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zabrodzie z
siedzibą ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie. W sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych można skontaktować się z wyznaczonym
inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: ochronadanych@zabrodzie.pl. Treść
pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się pod adresem
http://www.bip.zabrodzie.pl/p,49,klauzula-informacyjna-rodo

Ta wiadomość i pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone
wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została
adresowana. Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji do osób
nieuprawnionych do ich otrzymania, a także wykorzystywanie tych informacji w
innym celu niż zostały przesłane. Jeśli wiadomość została otrzymana
pomyłkowo, prosimy zawiadomić nadawcę i usunąć otrzymane informacje.

Odpowiedź na informację publiczną przez JANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na informację publiczną.

Pozdrawiam

Monika Gałązka

Sekretarz Gminy Janów

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Message from 30BW-9
Data: Mon, 24 Feb 2020 11:29:58 +0100
Nadawca: kserokopiarka@wajpol.com.pl
Odpowiedź-Do: kserokopiarka@wajpol.com.pl
Adresat: monika.galazka@janow.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RYDZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry.

W odpowiedzi na pismo z 10 lutego br. Gmina Rydzyna udziela następującej odpowiedzi:

Ad.1.

Rada Miejska Rydzyny podjęła uchwałę w sprawie raportu o stanie Gminy

Ad.2.

Odp. ppkt. a) (w szczególności Skarbnik, Zastępca Burmistrza)

Ad.3.

Odp. ppkt. b, f, g

Informacja o dyskusji nad raportem była w ogłoszeniu o Sesji Rady Miejskiej umieszczona na słupach ogłoszeniowych, tablicy ogłoszeniowej w Urzędzie,

Ad.4.

Podczas debaty nie zabrał głos żaden radny. Radni wcześniej dyskutowali i zabierali głos podczas prac w komisjach rady.

Ad.5.

Do dyskusji nie zgłosił się żaden mieszkaniec,

Ad.6.

W debacie nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.

Z poważaniem

Wojciech Antoniak

Skarbnik Gminy