Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020r. przez NOWY TARG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020r.
--
Pozdrawiam
Renata Chmielak
Biuro Rady Miasta Nowy Targ
tel.(0-18)26-11-280
Re:Mieszkańcyi radni wobec raportu o stanie gminy przez WIŻAJNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Wiżajny, 18 lutego 2020 r.
SG.1431.3.2020
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z up. Wójta
Jadwiga Markowska
Sekretarz Gminy
Odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r przez ZAKRZEW (woj. mazowieckie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na informacje publiczną przez OLESZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczną z 11 lutego 2020 r.
Robert Brudniak
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁOBUCK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.
Z poważaniem
--
Magdalena Kuczera
Urząd Miejski w Kłobucku
ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck
tel. 34 31 00 170
Odpowiedz na informację publiczną przez OLESZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczną z 11 lutego 2020 r.
Robert Brudniak
Odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej GMINA MEDYKA przez MEDYKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu skan dokumentu stanowiącego odpowiedź na Wasze zapytanie.
Proszę o potwierdzenie odbioru.
Sekretarz Gminy Medyka
Monika Kozak
Odpowiedz przez PIENIĘŻNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączniku odpowiedź na pytania odnośnie raportu o stanie gminy.
Z poważaniem:
Daniel Piotrkowski - Sekretarz Gminy Pieniężno
tel. 55 237 46 03
kom. 722 220 696
e-mail: <mailto:msobieszczuk@pieniezno.pl> sekretarz@pieniezno.pl
Urząd Miejski w Pieniężnie
ul. Generalska 8,
14-520 Pieniężno
tel. 55 237 46 00, fax. 55 237 46 01
<http://www.pieniezno.pl> www.pieniezno.pl
<mailto:urzad@pieniezno.pl> urzad@pieniezno.pl
<http://www.facebook.com/GminaPieniezno> www.facebook.com/GminaPieniezno
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GÓROWO IŁAWECKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 11.02.2020 r.
Z wyrazami szacunku
Sylwia Staszewska
Urząd Miasta Górowo Iławeckie
ul. Plac Ratuszowy 18
11-220 Górowo Iławeckie
W dniu 2020-02-10 o 13:11, sprawa-19645@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19645@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRODNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
Z poważaniem
*Justyna Klimowska*
Sekretarz Gminy Brodnica
ul. Mazurska 13
87-300 BRODNICA
Tel. (56) 494 16 10
Faks (56) 494 16 40
E-mail: sekretarz@brodnica.ug.gov.pl
W dniu 10.02.2020 o 15:29, Sekretariat pisze:
2
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> From: 36 2020 <>
> X-Account-Key: account2
> X-UIDL: UID60418-1479816035
> X-Mozilla-Status: 0001
> X-Mozilla-Status2: 00000000
> X-Mozilla-Keys:
> Return-Path:
> <el.89817ae63e10789a059b0008555cce48.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>
>
> Delivered-To: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
> Received: from whm-03.i.media.pl by whm-03.i.media.pl with LMTP id
> mGXcKi9oQV71ugEAzgoM4w (envelope-from
> <el.89817ae63e10789a059b0008555cce48.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>)
> for <sekretariat@brodnica.ug.gov.pl>; Mon, 10 Feb 2020 15:26:55 +0100
> Return-path:
> <el.89817ae63e10789a059b0008555cce48.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>
>
> Envelope-to: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
> Delivery-date: Mon, 10 Feb 2020 15:26:55 +0100
> Received: from smtp2-87.emaillabs.net.pl ([185.70.38.12]:30723) by
> whm-03.i.media.pl with esmtps
> (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:256) (Exim 4.92) (envelope-from
> <el.89817ae63e10789a059b0008555cce48.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>)
> id 1j1A1X-000YD1-Lw for sekretariat@brodnica.ug.gov.pl; Mon, 10 Feb
> 2020 15:26:55 +0100
> Received: from smtp2-87 (smtp2-87.emaillabs.net.pl [185.70.38.12]) by
> smtp2-87.emaillabs.net.pl (SMTP) with ESMTP id 48GSrP5s9czF9tsD for
> <sekretariat@brodnica.ug.gov.pl>; Mon, 10 Feb 2020 14:26:13 +0000 (UTC)
> DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed;
> d=emaillabs.net.pl; s=emaillabs; t=1581344773;
> bh=ijID7+tANcJ/4sw6a0rqIl8N2yY=; h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
> b=XRFn/9yyk2Fb3DgrMYicW5MiBuimLnpV4xyJd272ydNR2gUBX/BL7qbqoncodVnX7
> 6pgqwtTjYJTaj6ZXTxE7CNac8uDb9F08IMQjJzgrNbajMpRVi43nTxyEscpKa2TA2m
> uDjq4ykzQEqjHXPd98+0o1h+lhub1KY+MT3qGEnY=
> Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1]) by
> app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id CD3D82810F for
> <sekretariat@brodnica.ug.gov.pl>; Mon, 10 Feb 2020 14:28:33 +0100 (CET)
> Content-Type: multipart/alternative;
> boundary="===============1372557803021324815=="
> MIME-Version: 1.0
> Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> From: sprawa-19869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> To: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
> Reply-To: sprawa-19869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Date: Mon, 10 Feb 2020 13:28:33 -0000
> Return-Receipt-To: sprawa-19869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Disposition-Notification-To: sprawa-19869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Message-ID:
> <158134131382.53817.11200689175931044247@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> Feedback-ID:
> :siecobywatelska.emaillabs.info.pl:1.siecobywatelska.smtp:emaillabs
> X-Sid: 89817ae63e10789a059b0008555cce48@emaillabs.net.pl
> X-Return-Path:
> <el.89817ae63e10789a059b0008555cce48.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>
>
> X-EsetId: 37303A29FEC4A969667C64
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19869@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Gmina Kamienica Polska przez KAMIENICA POLSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 roku.
Z poważaniem
Beata Górniak
Urząd Gminy
Kamienica Polska
Re: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADGOSZCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W dniu 2020-02-14 o 13:21, Urząd Gminy Radgoszcz pisze:
1
>
> *From:*sprawa-18401@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-18401@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Sunday, February 09, 2020 10:10 PM
> *To:* urzad@radgoszcz.pl
> *Subject:* Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18401@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <mailto:sprawa-18401@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
> www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
> www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
> www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> NIP 526282872
>
> Web Bug from
> http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MjYwMjU2LjQ2MDg1LjE4MzU5ODI4OTA1NzYxNDU2Mjg1QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFN1biwgMDkgRmViIDIwMjAgMjE6MTA6MDIgLTAwMDB8dXJ6YWRAcmFkZ29zemN6LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D
>
informacja publiczna przez PSZCZÓŁKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Pszczółki, 2020-02-17
SGP.1431.1.2020.OL
Pan Szymon Osowski
Pani Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie Zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
e-mail: sprawa-19195@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19195@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r. uprzejmie informuję, że:
1. Rada Gminy Pszczółki nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) (odpowiedź a).
3. Społeczność lokalną o tym kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
głos na temat treści ww. raportu informowano na stronie internetowej gminy
lub w Biuletynie Informacji Publicznej (odpowiedź b).
4. W debacie zabrało głos 3 radnych. Dodatkowo 1 radny wypowiadał się w
trakcie prezentacji treści raportu o stanie gminy.
5. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu nie zgłosił się żaden
mieszkaniec.
6. jw.
Z up. Wójta
/-/ Olga Laskowska
Sekretarz Gminy
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŁOBRZEG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W załączeniu zgodnie z Państwa prośbą przesyłam drogą elektroniczną skan
odpowiedzi zawierającej informacje, o które Państwo prosili we wniosku z
dnia 10.02.2020 r. o udostępnienie informacji publicznej "Mieszkańcy i radni
wobec raportu o stanie gminy".
Pozdrawiam,
Danuta Nowak
Kierownik Biura Rady Miasta
tel. 94 35 51 601
e-mail: brm1@um.kolobrzeg.pl
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Miasta Kołobrzeg jest Prezydent Miasta Kołobrzeg. Szczegółowe informacje
dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kołobrzeg dostępnym pod adresem strony
internetowej <http://um.kolobrzeg.pl/> http://um.kolobrzeg.pl/
Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na informacje publiczną. przez LIBIĄŻ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną dotycząca raportu o stanie gminy
Agnieszka Dobrowolska
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego RODO informuję, iż: Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Libiążu danych osobowych jest Burmistrz Libiąża. Adres Urzędu Miejskiego w Libiążu: ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, tel. 32 627 13 11. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD – można kontaktować się pod adresem mailowym iod@libiaz.pl, tel. 32 627 13 11. Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane z ogólno dostępnych żródeł (internet) w celu zapytania o cenę, zgodnie z zadaniami publicznymi gminy określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w tym w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Dane będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO na podstawie przepisów prawa, w szczególnych przypadkach na podstawie zgody. Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. W szczególnych przypadkach na podstawie właściwie skonstruowanych, zapewniających bezpieczeństwo danym osobowym, umów powierzenia danych do przetwarzania, jeżeli jest to niezbędne do wykonywania zadań Urzędu. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: dostawcy systemów informatycznych i usług IT na rzecz Administratora, operatorzy pocztowi i kurierzy, banki w zakresie realizacji płatności i inne podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa i instrukcji kancelaryjnej. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (możliwość istnieje jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, a nie na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podanie przez Panią/Pana jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w pkt. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych zostanie Pani/Pan o tym fakcie poinformowana/y. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia. Pani/Pana dane osobowe Klientów Urzędu nie będą podlegały decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka) oraz nie będą podlegały profilowaniu.
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub linkami):
Odpowiedź na informacje publiczną.
informacja publiczna dot. raportu o stanie gminy przez ŚRODAŚLĄSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam W załączeniu przesyłam informację na temat raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
U. Miskiewicz
--
Urszula Miskiewicz
Kierownik Biura Rady Miejskiej
tel. 71 39 60 762
e-mail: brm@srodaslaska.pl
Urząd Miejski w Środzie Śląskiej
Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska
tel. 71 39 60 715
fax. 71 317 34 05
e-mail: um@srodaslaska.pl
www.srodaslaska.pl [1]
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję: Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Środy Śląskiej;
2. Z naszym inspektorem ochrony danych można skontaktować się przez
e-mail: iod.um@srodaslaska.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą pozyskiwane w celach zapewnienia
komunikacji a podstawą prawną ich
przetwarzania jest: Art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016.
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu żądania
usunięcia ze zbioru
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty
uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych,
do ich sprostowania;
7. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uważa
Pani/Pan przetwarzanie Pani/Pana danych narusza Pani/Pana prawa lub
rozporządzenie;
Links:
------
[1] http://www.srodaslaska.pl
odpowiedź na wniosek przez LUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 3 lutego 2020 roku.
Z wyrazami szacunku,
*Piotr Pawłowski*
/Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska/
*Urząd Miejski w Leśnej*
/Rynek 19, 59-820 Leśna/
/tel: +48 75 72 11 239 fax: +48 75 72 42 368/
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
<http://bip.umlesna.nv.pl/m,857,klauzula-informacyjna.html>
Odpowiedź na informację publiczną przez WIERZCHOSŁAWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W związku ze złożonym przez Państwa wnioskiem o udzielenie informacji
publicznej w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości
Z wyrazami szacunku
Joanna Bocoń
Sekretariat
Urząd Gminy Wierzchosławice
tel. 14 631 90 12
e-mail: <mailto:ug@wierzchoslawice.pl> ug@wierzchoslawice.pl
<http://www.wierzchoslawice.pl/> www.wierzchoslawice.pl
cid:ba4431605e11d4c5b40435534ecbc1f2@wierzchoslawice.pl
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wierzchosławice z siedzibą
w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe przetwarzane są w zakresie
określonym przepisami prawa lub dobrowolnie podanym w formularzach
zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
przysługuje Państwu prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich
danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
<https://www.wierzchoslawice.pl/klauzula-informacyjna-rodo/> Klauzula
informacyjna RODO
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wierzchosławice z siedzibą
w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe przetwarzane są w zakresie
określonym przepisami prawa lub dobrowolnie podanym w formularzach
zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
przysługuje Państwu prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich
danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
<http://www.wierzchoslawice.pl/klauzula-informacyjna-rodo/> Klauzula
informacyjna RODO
____________________________________________________________________________
________________________________________________
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
Odpowiedź na informację publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W związku ze złożonym przez Państwa wnioskiem o udzielenie informacji
publicznej w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości
Z wyrazami szacunku
Joanna Bocoń
Sekretariat
Urząd Gminy Wierzchosławice
tel. 14 631 90 12
e-mail: <mailto:ug@wierzchoslawice.pl> ug@wierzchoslawice.pl
<http://www.wierzchoslawice.pl/> www.wierzchoslawice.pl
cid:ba4431605e11d4c5b40435534ecbc1f2@wierzchoslawice.pl
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wierzchosławice z siedzibą
w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe przetwarzane są w zakresie
określonym przepisami prawa lub dobrowolnie podanym w formularzach
zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
przysługuje Państwu prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich
danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
<https://www.wierzchoslawice.pl/klauzula-informacyjna-rodo/> Klauzula
informacyjna RODO
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wierzchosławice z siedzibą
w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe przetwarzane są w zakresie
określonym przepisami prawa lub dobrowolnie podanym w formularzach
zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
przysługuje Państwu prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich
danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
<http://www.wierzchoslawice.pl/klauzula-informacyjna-rodo/> Klauzula
informacyjna RODO
____________________________________________________________________________
________________________________________________
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄDROŻEWIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Odpowiadając na poniższy Wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:
Pytanie :1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp.: Nie
Pytanie: 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Pytanie: 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi).
Odp. :b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Pytanie: 4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: nie zabrano głosu
Pytanie: 5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: nie zgłoszono się do zabrania głosu.
Pytanie: 6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: Nikt nie wypowiedział się.
Halina Sprysak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Wądroże Wielkie
tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25
www.wadrozewielkie.pl
From: sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 3, 2020 7:52 AM
To: urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxMjc0NjIyLjE4OTAzLjE0MTI1MjgxMTYyMTA4ODQ3MjE0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMDMgRmViIDIwMjAgMDY6NTI6MjYgLTAwMDB8dXJ6YWRAd2Fkcm96ZXdpZWxraWUucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRnc>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy- odpowiedż przez KOBIERZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.
Pytanie nr 1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź - Taka uchwała nie została przyjęta.
.Pytanie nr 2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
Odpowiedź - d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
wyznaczoną w gminie osobą/osobami
Pytanie nr 3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odpowiedź- b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
Pytanie nr 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?
Odpowiedź - 5 radnych
Pytanie nr 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź - 0 mieszkańców
Pytanie nr 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Odpowiedź - 0 mieszkańców
Monika Śliwińska
Kierownik Referatu
Środków Zewnętrznych i Zamówień Publicznych
Urząd Gminy Kobierzyce
Al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce
tel. (71) 369 82 26, fax (71) 311 12 52
e-mail: msliwinska@ugk.pl
www.ugk.pl
Pani/Pana dane, ujawnione w korespondencji, przetwarzamy w celu
zrealizowania Pani/Pana sprawy, tj. przede wszystkim prowadzenia
korespondencji w określonej sprawie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce
reprezentowana przez Wójta Gminy Kobierzyce z siedzibą w Kobierzycach
55-040, al. Pałacowa 1, e-mail: info@ugk.pl
Dane posiadamy bezpośrednio od Pani/Pana lub z baz danych, do których
dostęp mają pracownicy Urzędu Gminy Kobierzyce (w takiej sytuacji
przetwarzamy je w zakresie niezbędnym do realizacji celu).
Dane przetwarzamy do czasu realizacji danej sprawy, a później do upływu
okresu przedawnienia w danej sprawie, a następnie archiwizujemy na
podstawie przepisów prawa.
Ma Pani/Pan prawo do: dostępu dod anych, uzyskania ich kopii,
sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa UODO, informacji o
przetwarzanych danych, a w zależności od sytuacji także do: wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania,
cofnięcia zgody lub usunięcia danych.
W razie pytań prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres
e-mail: IOD@ugk.pl lub korespondencyjnie na podany powyżej adres.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej
https://www.ugk.pl/obowiazki-informacyjne-ugkobierzyce
Odpowiedź na informację publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W związku ze złożonym przez Państwa wnioskiem o udzielenie informacji
publicznej w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości
Z wyrazami szacunku
Joanna Bocoń
Sekretariat
Urząd Gminy Wierzchosławice
tel. 14 631 90 12
e-mail: <mailto:ug@wierzchoslawice.pl> ug@wierzchoslawice.pl
<http://www.wierzchoslawice.pl/> www.wierzchoslawice.pl
cid:ba4431605e11d4c5b40435534ecbc1f2@wierzchoslawice.pl
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wierzchosławice z siedzibą
w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe przetwarzane są w zakresie
określonym przepisami prawa lub dobrowolnie podanym w formularzach
zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
przysługuje Państwu prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich
danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
<https://www.wierzchoslawice.pl/klauzula-informacyjna-rodo/> Klauzula
informacyjna RODO
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wierzchosławice z siedzibą
w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe przetwarzane są w zakresie
określonym przepisami prawa lub dobrowolnie podanym w formularzach
zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
przysługuje Państwu prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich
danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
<http://www.wierzchoslawice.pl/klauzula-informacyjna-rodo/> Klauzula
informacyjna RODO
____________________________________________________________________________
________________________________________________
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
odpowiedź na informację publiczną przez RYCHTAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W nawiązaniu do wiadomości e-mail z dnia 10 lutego 2020 roku (wniosek o
udostępnienie informacji publicznej), przesyłam w załączeniu odpowiedź.
Z poważaniem
Katarzyna Kucharska
Sekretarz
tel. 62 781 68 22
kom. 502 439 354
e-mail: katarzyna.kucharska@ugrychtal.pl
<mailto:katarzyna.kucharska@ugrychtal.pl>
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych - dalej RODO - informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych
osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Rychtalu jest Wójt Gminy Rychtal
z siedzibą w Rychtalu, ul. Rynek 1 63-630 Rychtal.
Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania przez Urząd Gminy w Rychtalu Państwa
danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej:
<http://rychtal.nowoczesnagmina.pl/?a=4156>
http://rychtal.nowoczesnagmina.pl/?a=4156.
Fw: Wysyłanie wiadomości e-mail: 20200217154413760 przez DRWINIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
1From: Teresa Zelek
Sent: Monday, February 17, 2020 3:54 PM
To: Wójt Gminy Drwinia
Subject: Wysyłanie wiadomości e-mail: 20200217154413760Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub linkami):
20200217154413760
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERNICHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
(znak sprawy: SA.1431.15.2020)
Zakładając, że wniosek o udostępnienie informacji publicznej wysłany 9 lutego 2020 r. na adres poczty elektronicznej info@czernichow.pl <mailto:info@czernichow.pl> dotyczy Gminy Czernichów, pow. krakowski, woj. małopolskie, TERYT 1206012 – co w żaden sposób z treści tego wniosku nie wynika - zamieszczam odpowiedzi na poszczególne pytania, ponadto przekazuję link do protokołu sesji, na której przedkładany był pierwszy raport o stanie gminy:
https://bip.malopolska.pl/ugczernichow,a,1655208,protokol-nr-xi2019-sesji-rady-gminy-czernichow-z-dnia-24-czerwca-2019-r.html
Z poważaniem
Ewa Lipowczan
sekretarz gminy
Urząd Gminy Czernichów
32-070 Czernichów, ul. Gminna 1
pow. krakowski, woj. małopolskie
tel.: 122 702 104 wewn. 103
kom.: +48 509 959 241
e-mail: sekretarz@czernichow.pl
1
From: Gmina Czernichów - Urząd Gminy [mailto:urzad@czernichow.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 4:12 PM
To: sekretarz@czernichow.pl
Subject: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
Sun, 09 Feb 2020 20:48:40 -0000
Nadawca:
sprawa-18303@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18303@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-18303@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18303@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
info@czernichow.pl <mailto:info@czernichow.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
6
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
3
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
3
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18303@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18303@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187