Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MALCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3
lutego 2020 r. w załączeniu przesyłam informacje:

1) Rada Gminy Malczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Nad raportem o stanie gminy pracowało kilku pracowników urzędu gminy,
przekazywali oni nformacje wyznaczonemu pracownikowi,który opracował
raport w formie graficznej.

3) Nie informowano społeczności lokalnej o tym kiedy i w jaki sposób
można zabrać głos na temat treści raportu.

4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy nikt z radnych nie
zabrał głosu.

5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6) Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w w/w debacie.

Z poważaniem

--

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Ustrzyki Dolne przez USTRZYKI DOLNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. nt. “Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy” informuję jak niżej:
Ad. 1) Rada Miejska w Ustrzykach Dolnych nie przyjęła uchwały o której mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym;
Ad. 2) a;
Ad. 3) b, f;
Ad. 4) Podczas debaty głos zabrał jeden radny;
Ad. 5) Nie wpłynęło zgłoszenie żadnego mieszkańca;
Ad. 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.
Z poważaniem
Karol Lenard
Koordynator ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
k.lenard@ustrzyki-dolne.pl
13 460 80 09, 880 916 340
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych
ul. Mikołaja Kopernika 1
38-700 Ustrzyki Dolne

FW: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARA BIAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, zawarty we wiadomości e-mail z dnia 9 stycznia 2020 r. dot. raportu o stanie Gminy Stara Biała uprzejmie informuję, że:

Ad 1).

Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odpowiedź: Nie

Ad 2).

Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza),

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem,

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji,

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami,

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi,

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Ad 3).

Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców,

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd

d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej,

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta,

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami,

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Ad 4).

Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 2

Ad 5).

Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 0

Ad 6).

Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 0

Biała, dn. 13.02.2020 r.

SO.1431.10.2020

Z poważaniem

z up. Wójta

Monika Lisicka

Sekretarz Gminy Stara Biała

Realizując obowiązek wynikający z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) uprzejmie informuję:

1. Podmiot udostępniający informację: Wójt Gminy Stara Biała.

2. Tożsamość osoby, która wytworzyła informację i odpowiada za jej treść: Małgorzata Bornińska Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi rady i promocji gminy;

3. Tożsamość osoby, która udostępniła informację: Adrian Portalski Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Starej Białej.

4. Data udostępnienia: 13.02.2020 r.

----------------------------------------------------------------------------------------

Adrian Portalski
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
tel. 24 366-87-23, fax 24 365-61-65
<mailto:a.portalski@starabiala.pl> a.portalski@starabiala.pl
<http://www.starabiala.pl/> www.starabiala.pl

2

odpowiedz przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie dot. Raportu końcowego. Wcześniej niepełna odpowiedź była przesłana w dniu 2020-02-04 14:20.
W razie pytań proszę o kontakt.

Aneta Thiede
Wydział Promocji, Kultury i Sportu
Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim
tel. 54 282 68 30

Treść tej wiadomości, w tym załączniki, przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści objęte tajemnicą handlową oraz inne treści o charakterze poufnym lub zastrzeżonym oraz chronione przed ujawnieniem i rozpowszechnianiem. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy, odesłanie jej z powrotem wraz z załącznikami i usuniecie tego materiału z komputera oraz innych nośników danych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim, reprezentowany przez Burmistrza Miasta ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, tel.: 54 282 68 20, e-mail: um@aleksandrowkujawski.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iodo@aleksandrowkujawski. w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych wynikającego z z ustawowych zadań gminy jak również realizacji zadań zleconych z zakresu administracji publicznej.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów (operatorzy pocztowi, usługi IT).
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u Administratora.
6. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej.
7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne.
9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.
10. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

1

odpowiedź na wniosek przez PRZEDECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na wniosek z dnia 10 lutego 2020r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej - udzielam odpowiedzi wg kolejności na zadane pytania:

Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

NIE

Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Z poważaniem

Paulina Nitecka

Sekretarz Miasta

Gmina SZYDŁÓW - odpowiedź przez SZYDŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam uprzejmie.

Odpowiadając na prośbę z dnia 11.02.2020 r. UMiG Szydłów przedstawia
następujące informacje:

*Ad. 1.*

Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.

*Ad. 2.*

Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza gminy.

*Ad. 3. *

Mieszkańców gminy poinformowano o czasie i sposobie zabierania głosu na
temat treści raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r. poprzez:
- informację na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej,
- informacje Burmistrza Gminy przekazywane podczas spotkań z
mieszkańcami gminy.

*Ad. 4. *

Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy Szydłów za 2018 r.

***Ad. 5. *

Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.

***Ad. 6. *

Żaden z mieszkańców gminy nie wypowiedział się w debacie na temat
raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.

Z poważaniem - Janusz Sowa - UMiG Szydłów

odpowiedź na wniosek przez DRAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie danych z dnia: 11.02.2020r.

Pozdrawiam
Ewelina Wiśniowska

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia br. w sprawie raportu o stanie gminy przez ZŁAWIEŚ WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na ww. wniosek wyjaśniam co następuje:

1. Uchwała w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy nie była przedmiotem obrad żadnej sesji w związku z czym Radni nie
przyjęli ww. uchwały.
2. Odpowiedź a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3. Odpowiedź b) informowano na stronie internetowej gminy lub w BIP
4. Podczas debaty o stanie gminy nikt z radnych nie zabierał głosu.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie.

Pozdrawiam

Sylwia Suduł

podinspektor ds. obsługi rady gminy i jej organów

Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej

ul. Handlowa 7, 87 - 134 Zławieś Wielka

tel. (56) 674-13-17

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĘBE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry, odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej w załączeniu przekazuję pismo ZO.1431.8.2020 z 11 lutego 2020 r.

Aneta Chmielewska

Insp. ds. obsługi sekretariatu

tel 25 756 47 00

1

odpowiedź na informację publiczną przez ZALEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczna.

Urząd Miejski w Zalewie
tel. (89) 758 83 77

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport przez TYCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem ,

Joanna Włoch-Dłurzej

--
_____________________________________
Dorota Michalak
Biuro Rady Miejskiej w Tyczynie
ul. Tynek 18
36-020 Tyczyn

1

odpowiedź w sprawie raportu o stanie gminy przez GRÓDEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pytania dot. raportu o stanie gminy -
Gmina Gródek

Roman Łoziński

Sekretarz Gminy Gródek

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GROMNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry!

Urząd Gminy Gromnik przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostepnienie informacji publicznej

Sekretarz Gminy

Bogusława Maniak

W dniu 2020-02-09 o 21:50, sprawa-18316@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretarz Gminy Gromnik
Bogusława Maniak

www.gromnik.pl
ug@gromnik.pl
tel. 146514250

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DARŁOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W załączeniu przekazuję odpowiedź Wójta Gminy Darłowo na Państwa wniosek z
dnia 10 lutego 2020 roku w sprawie dotyczącej realizacji art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Z wyrazami szacunku

Iwona Kowalska

Biuro Rady

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZAWNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Tomasz Ciesielka

Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica

W dniu 2020-02-10 o 16:34, Urząd Miasta i Gminy Szczawnica pisze:
--
Z poważaniem
Tomasz Ciesielka
Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica
tel: 690 058 030 , 18 262 22 03 wew. 33

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 262 22 03. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych : iod@szczawnica.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie www.szczawnica.pl.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Nr RiP.1431.10.2020 przez ŚRODA WIELKOPOLSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej Nr RiP.1431.10.2020.

Z wyrazami szacunku,

Mateusz ŒŚlebioda
*Wydział Rozwoju i Promocji *
tel.667 907 411
e-mail: mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl
<mailto:mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl>
________________________________________________
Herb Œroda *Urząd Miejski w ŒŚrodzie Wielkopolskiej*
63-000 ŒŚroda Wielkopolska,ul.Daszyńskiego 5
tel. *61 286 77 00 *, fax.*61 286 77 02 *
www.sroda.wlkp.pl <http://www.sroda.wlkp.pl>

Zgodnie z obowiązującym RODO nasz Polityka Prywatnośœci i Klauzula
informacyjna znajdują się tutaj
<http://sroda.wlkp.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=1064&strona=1&sub=7>

2

Udzielenie informacji publicznej przez ZDUNY (woj. wielkopolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,
W załączniku przesyłam udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem
Agnieszka Nowacka

Urząd Miejski w Zdunach
Rynek 2
63-760 Zduny

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PĘCŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
W załączeniu Urząd Gminy Pęcław przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020r.

Julita Krzykała
Urząd Gminy Pęcław
Pęcław 28
67-221 Białołęka
tel. 76 831 71 35
www.peclaw.eu

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Urząd Gminy Pęcław.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami
zawartymi w zakładce "Ochrona danych osobowych" na stronie

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAPY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Bardzo proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Pozdrawiam,

Barbara Falkowska
Sekretariat

--------------------------------------------------------------------------------

URZĄD MIEJSKI W ŁAPACH
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy

tel: 85 7152749
e-mail: sekretariat@um.lapy.pl
Klauzula informacyjna RODO

1

Udostępnienie informacji publicznej. przez SIERAKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 11.02.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z
2019r., poz. 1429) przesyłam państwa pytania wraz z udzielonymi
odpowiedziami.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Ad1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Ad2):
a) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi)
Ad3):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad4. Podczas debaty głos zabrało czterech radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ad5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Ad6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.

--

Z poważaniem,

*Daria Kaczmarek*
Stanowisko ds działalności gospodarczej i spraw wojskowych

*Urząd Gminy Sieraków*
ul. 8 Stycznia 38, 64-410 Sieraków
tel. 61 29 55 865

www.sierakow.pl <http://www.sierakow.pl/>
www.facebook.com/gmina.sierakow <http://www.facebook.com/gmina.sierakow>
www.instagram.com/gmina.sierakow <http://www.instagram.com/gmina.sierakow>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PODGÓRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączeniu do niniejszego maila przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.

Z poważaniem,

Liwia Manthaj

Referat Rozwoju

Urząd Gminy Podgórzyn

tel. 75 75 48 131

2

odp. na wniosek o udip przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek (sprawa 18075) o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam,

Małgorzata Mierzwa

Inspektor ds. obsługi organów gminy

Urząd Gminy Inowłódz,

ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz

tel. (44) 710-12-33 wew. 16

Klauzula RODO


<https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=5
664>
https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=56
64

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZTUTOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam dane z
Gminy Sztutowo.

Pytanie 1 - TAK

Pytanie 2 - punkt 1

Pytanie 3 - punkt b i e

Pytanie 4 - 6 radnych

Pytanie 5 - 0 mieszkańców

Pytanie 6 - 0 mieszkańców

Z poważaniem

Renata Głąb

Sekretarz Gminy Sztutowo

tel. 55/247-81-51

fax 55/247-83-96

1