Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWA SUCHA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam,

W odpowiedzi na Państwa zapytanie przesyłam następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie było takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Pozdrawiam,

Maciej Mońka

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na otrzymaną korespondencję elektroniczną i wniosek o
udostępnienie informacji publicznej, informujemy że :

1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

2) Sposób opracowania raportu :
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do
koordynatora - sekretarza gminy

3) Sposób informowania społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5. Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

6. Mieszkańcy nie wzięli udziału w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam serdecznie

Z upoważnienia Wójta Gminy Dabrowa

Ilona Lenart

Sekretarz Gminy

Informacja publiczna - raport o stanie gminy przez SIENIAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie w odpowiedzi na Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznych, który wpłynął w dniu 11 lutego 2020 r.
na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do
informacji publicznej, udzielając odpowiedzi na zadane w treści wniosku
pytania, przekazuje następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - Rada Miejska w Sieniawie nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymiotów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 1 radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - brak zgłoszeń mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - nie dotyczy (brak zgłoszeń mieszkańców).

Z poważaniem,

Barbara Matyja | Sekretarz Miasta i Gminy Sieniawa

Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie

tel: 16 6227301 wew. 24

fax: 16 6227301 wew. 35

<http://www.sieniawa.pl/> www.sieniawa.pl

email: <mailto:sekretarz@sieniawa.pl> sekretarz@sieniawa.pl

1

Odpowiedz na wniosek przez RZĄŚNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam,

w załączeniu przekazuje odpowiedź na Państwa pismo w sprawie udzielenia
informacji publicznej na temat raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam.

--
Urząd Gminy Rząśnik
ul. Jesionowa 3
07-205 Rząśnik
tel. (29) 59 29 260
www.rzasnik.pl
www.bip.rzasnik.pl

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Tarnobrzeg w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: um@um.tarnobrzeg.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 09:09

odczytano w dniu 11.02.2020 15:24.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARA BŁOTNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W ZAŁĄCZENIU WYSYŁAM ODPOWIEDZ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ.

PROSZĘ O POTWIERDZENIE OTRZYMANEJ WIADOMOŚCI.

Z POWAŻANIEM
MICHALAK BEATA
KANCELARIA OGÓLNA
GMINA STARA BŁOTNICA

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CEDRYWIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Or 1431.3.2020

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej uprzejmie informuję, iż:

Ad. 1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje do koordynatora – Sekretarza Gminy.

Ad. 3. Społeczność lokalną poinformowano poprzez umieszczenie artykułu na stronie internetowej gminy.

Ad. 4. Podczas debaty na temat raportu, głos zabrało 6 radnych.

Ad. 5. Nie było zgłoszeń mieszkańców w sprawie zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6. Z uwagi na brak zgłoszeń mieszkańców, w debacie nie wypowiedział się żaden z mieszkańców.

Z poważaniem

Elżbieta Prymaczek

Sekretarz Gminy

FW: Odpowiedź na petycje KO.1510.5.2020 przez ŚWINICE WARCKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na petycję z dnia 03.02.2020 r.
zarejestrowana pod numerem KO.1510.5.2020

Z poważaniem

Wójt Gminy Świnice Warckie

(-) Sylwia Bartczak

____________
Virus checked by G DATA ANTIVIRUS
Wersja: AVA 25.24856 z 10.02.2020
Informacje: www.gdata.pl

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DUBENINKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
_*b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
_*c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *1*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0*

Stanisław Kosiński sekretarz gminy 87 6158137, 606755208
www.dubeninki.pl; sekretarzug@dubeninki.pl s.kosinski@dubeninki.pl

W dniu 10.02.2020 o 13:25, sprawa-19689@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRZEŃ WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sz. P.

Szymon Osowski
Katarzyna Batko - Tołuć

Członkowie Zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

Stosownie do przepisów art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019r. poz.
1429), w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
9 lutego 2020 "Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy", podaję
poniżej odpowiedzi na zawarte w w/w wniosku pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza),

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem,

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji,

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami,

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi,

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki?

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców,

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,

d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej,

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta,

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami,

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Żaden radny nie zabrał głosu.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Nie zgłosił się żaden mieszkaniec Gminy.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec Gminy.

Z poważaniem
Kornelia Lauer-Konecka
Sekretarz Gminy Dobrzeń Wielki

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRWINÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego br. w sprawie
udzielenia informacji publicznej.

---

Z poważaniem

Anna Kozłowska

_____

cid:part1.04000408.01040808@brwinow.pl

Urząd Gminy Brwinów ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów

Sekretarz Gminy Brwinów

tel. 22 738 26 21, e-mail: <mailto:sekretarz@brwinow.pl>
sekretarz@brwinow.pl

Niniejsza korespondencja jest przeznaczona tylko dla określonych adresatów i
może zawierać informacje prawnie chronione. Zakazane jest rozpowszechnianie,
a także wykorzystywanie informacji przez osoby nieuprawnione. Osoba, która
otrzymała wiadomość omyłkowo, proszona jest o jej skasowanie.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MORDY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Potwierdzam otrzymanie wiadomości

1

dot. Raportu o stanie gminy przez KULESZE KOŚCIELNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

*RG.1431.3.2020*

W odpowiedzi na pismo z dnia 10 luty 2020 roku Urząd Gmin Kulesze
Kościelne przesyła informację publiczną na temat:

*1.**Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu**o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*

Radni Rady Gminy Kulesze Kościelne nie przyjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Raport został przedstawiony i rozpatrzony na Sesji Rady Gminy w dniu 24
czerwca 2019 roku w formie oddzielnego punku w porządku obrad.

*2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
_b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):*
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*

Radni Rady Gminy Kulesze Kościelne nie zabrali głosu podczas debaty na
temat raportu o stanie gminy.

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*

Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*

Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu gminy.

--

Paulina Grodzka

Referent ds. Obsługi Rady Gminy

Gmina Kulesze Kościelne
ul. Główna 6
18-208 Kulesze Kościelne
tel. (+48 86) 4769 010
www.kuleszek.pl

1

odp. na wniosek przez DUBICZE CERKIEWNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020r. o udzielenie
informacji publicznej.

Z poważanie
M. Ławrynowicz- Sekretarz Gminy
17-204 Dubicze Cerkiewne
ul. Główna 65 tel 85 682 79 93

1

Gm. Męcinka - raport o stanie gminy przez MĘCINKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Przesyłam odpowiedź na wniosek  o udostępnienie informacji publicznej.

--
Małgorzata Rodzeń
insp. ds. rady gminy i edukacji
tel.: 76 8713442

1

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWA SŁUPIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@nowaslupia.pl> o 2020-02-10 14:09

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-11 14:54

Odpowiedź na pytania-Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Gmina Garwolin przez GARWOLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,
w związku z otrzymaniem prośby o udostepnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy, poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp. NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp. a

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Odp. b

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 0

Pozdrawiam

Magdalena Dębecka

Urząd Gminy Garwolin

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy -odpowiedź przez KARNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Poniżej odpowiedzi  na zadane pytania o udzielenie informacji publicznej
na temat Raportu o Stanie Gminy:

ad.1. Nie

ad.2. b.

ad.3. b.f

ad.4.  4 radnych

ad.5.  0 mieszkańców

ad.6. 0 mieszkańców

Małgorzata Rudź

Inspektor

tel. 913877220
fax. 913868219
ug@karnice.pl
Adres do korespondencji:
Urząd Gminy Karnice
ul. Nadmorska 7
72-343 Karnice

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w
Urzędzie Gminy jest Wójt Gminy Karnice.
Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy Karnice pod adresem
http://bip.karnice.pl/pliki/karnice/File/Klauzula.pdf

W dniu 10.02.2020 o 11:06, sprawa-19521@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RAKONIEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej (znak sprawy : OR.1431.3.2020.MCh)
Z poważaniem
Magdalena Chojnacka

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KARNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@karnice.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZEREMCHA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na Państwa zapytania Urząd Gminy Czeremcha udziela odpowiedzi :

Ad 1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2.odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza
Ad.3 odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami,
Ad.4. radni nie zabierali głosu w debacie
Ad.5. nie było zgłoszeń mieszkańców
Ad.6. żaden mieszkaniec nie zabrał głosu

Sporz. M. Iwaniuk

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIELESZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: gmina@mieleszyn.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 11:50

odczytano w dniu 11.02.2020 14:39.

(bez tematu) przez OLSZTYNEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na złożony wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu przesyłam odpowiedź.

Sekretariat

Urzędu Miejskiego w Olsztynku

Natalia Orzechowska

(89) 519-54-53

3

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NARUSZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Naruszewo, 11.02.2020 r.

RSO 1431.2.2020

Urząd Gminy w Naruszewie przesyła w załączeniu odpowiedź na pismo z dnia 9 lutego 2020 roku o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem

Tomasz Konczewski

Sekretarz Gminy

1