Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na informacje publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W imieniu Gminy Domaniewice przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

--
Z poważaniem, 

Magdalena Sut
INSPEKTOR
Urząd Gminy w Domaniewicach
ul. Główna 2
99-434 Domaniewice
te. 46 830-17-65

1

Udostępnienie informacji publicznej przez POKRZYWNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W nawiązaniu do wiadomości z dnia 09.02.2020 r. informuję, że:
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Raport był przygotowywany poprzez pracę poszczególnych pracowników wydziałów i składanie informacji do koordynatora.
3. Mieszkańców poinformowano poprzez informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

-------------------
Pozdrawiam serdecznie
Patryk Bobowski
Samodzielny referent ds. księgowości budżetowej oświatowej i EDG
bobowski@pokrzywnica.pl
Tel: 23 691 88 67
Fax: 23 691 85 55

Urząd Gminy Pokrzywnica
Aleja Jana Pawła II 1
06-121 Pokrzywnica
NIP Gminy: 568-152-46-51
REGON Urzędu: 000541776

www.pokrzywnica.pl
bip.pokrzywnica.pl

[ https://bip.pokrzywnica.pl/artykuly/962/klauzula-ogolna | Klauzula RODO ]

Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu. Prosimy także nie ujawniać nikomu otrzymanych informacji oraz nie sporządzać, nie zachowywać i nie dystrybuować żadnych kopii otrzymanych informacji.

Informacja publiczna przez ŚWIĘCIECHOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.

z poważaniem
Magdalena Jaraczewska-Wieczorek
Biuro Rady Gminy

Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel. 655 333 519

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej. Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Święciechowie, ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencjii/lub w innych celach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów. Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: http://bip.swieciechowa.pl/obowiazek-informacyjny.html

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej w zakresie opracowania i przyjęcia raportu o stanie gminy wraz z
załącznikami.

Z poważaniem

Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej

Barbara Gargasz

Tel. 74-8654620

3

informacja publiczna przez NOWE MIASTO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Anna Kawecka

Urząd Gminy Nowe Miasto

ul. Apteczna 8

09-120 Nowe Miasto

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry !

W odpowiedzi na wniosek uprzejmie informuję ze :

1. Rada Gminy Majdan Królewski nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Nad Raportem pracowali wszyscy kierownicy referatów oraz samodzielne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy i składali informacje do Sekretarza Gminy, która zajęła się opracowaniem raportu.

3. Poinformowano mieszkańców poprzez umieszczenie na stronie internetowej , kiedy odbędzie się debata i poinformowano mieszkańców o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu. Informacja została również wywieszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.

4. Raport został dokładnie przeanalizowany na posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.

5. Po przedstawieniu raportu przez Wójt a Gminy, Radzie Gminy w debacie nad raportem głos zabrał 1 radny.

6. Mieszańcy nie wypowiadali się na temat raportu.

Z poważaniem

Janina Wójtowicz

Urząd Gminy

Majdan Królewski

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Konin w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Sekretarza Miasta na Państwa wniosek.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.
Z poważaniem
Katarzyna Łubik
Biuro Prezydenta Miasta Konina
(See attached file: odpowiedź na wniosek.doc)(See attached file:
odpowiedz na wniosek.doc.xades)

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W dniu 13.02.2020 o 11:21, gmina@zator.pl pisze:

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej  poniżej 
przedstawiam  odpowiedzi na pytania  dotyczące raportu o stanie  gminy 
w Gminie Zator:

> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
*     Odpowiedź : NIE *
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **
> **b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem*
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> *b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej**
> **h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.*
>
*    Informacje na tablicach ogłoszeń. *

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Odpowiedź:  7 radnych*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odpowiedź:  0 mieszkańców
*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odpowiedź:  0 mieszkańców*

--
Pozdrawiam

Marta Fabin
Inspektor

URZĄD MIEJSKI
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
32-640 ZATOR
tel. 033-8412-215 wew.29
fax. 033-8410-206
radamiejska@zator.pl
NIP: 549-12-43-618

19781 przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Pozdrawiam
________________________________
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
ul. Jaszowskiego 3A
28-366 Małogoszcz

tel. (041) 38 60 135
e-mail: malogoszcz@eobip.pl

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOĆKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

*Szanowni Państwo,*

W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej, złożonego
przez Państwa stowarzyszenie, w dniu 10 lutego 2020 r. - w sprawie
raportu o stanie gminy, udzielamy Państwu odpowiedzi na Wasze zapytania.

1.Rada nie przyjmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy za 2018 rok, o którym mowa w art. 28
aa ustawy o samorządzie gminnym.

2.W przygotowaniu raportu uczestniczyli pracownicy Urzędu Gminy Boćki
merytorycznie odpowiedzialni za poszczególne zagadnienia, ze wszystkich
referatów. Składali oni opracowane wg. wcześniejszych wskazówek
informacje do koordynatora, którym był sekretarz gminy. Sekretarz był
odpowiedzialny za stworzenie ostatecznej zbiorczej wersji „Raportu o
stanie Gminy”

3.O możliwości i procedurze zabrania głosu przez mieszkańców gminy
informowano poprzez stronę internetową gminy Boćki i Biuletyn Informacji
Publicznej.

4.Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 4 radnych.

5.Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosiło
się 4 mieszkańców gminy.

6.W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedziało się 4
mieszkańców gminy i 4 radnych czyli w sumie 8-miu mieszkańców.

--
Pozdrawiam i łączę wyrazy szacunku
Walenty Korycki

Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Boćkach, ul. Plac Armii Krajowej 3
17-111 Boćki
tel. (85)731 96 14, e-mail: w.korycki@gminabocki.pl

Odpowiedź informację publiczną przez STRZAŁKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Przesyłam odpowiedz na emaila z dnia 10 lutego 2020 r. dotyczącego
przekazania informacji publicznej w nt. " Mieszkańcy i radni wobec raportu
o stanie gminy". Z poważaniem .Z.Skudzawski

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - informacja publiczna 1431.5.2020 Gmina Strachówka przez STRACHÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych z 10
lutego 2020 r. informuję, iż:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *
*

*NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. _sekretarza_) *

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*

http://strachowka.com.pl/index.php/component/content/article/2279

http://www.strachowka.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=5&id=142&x=15&y=98&n_id=281

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Radni nie zabierali głosu podczas debaty.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Mieszkańcy nie zgłosili się.*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.*

**Z poważaniem,

Joanna Jaszczur
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Strachówka
ul C. K. Norwida 6
05-282 Strachówka
tel. 25/756-28-31
fax 25/756-28-29
www.strachowka.com.pl

Odpowiedź na informację publiczną - Kańczuga przez KAŃCZUGA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Anna Wójcik

Kierownik Referatu Organizacyjnego

Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze
ul. M. Konopnickiej 2
37-220 Kańczuga
tel. 016 642 31 42 wew. 31
fax. 016 642 66 30

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy, iż Administratorem
Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w
Kańczudze (dalej: Urząd) jest Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, z siedzibą
przy ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w imieniu którego obowiązki
pełni Burmistrz. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a
także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować
się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu
<mailto:iod@kanczuga.pl> iod@kanczuga.pl

Więcej szczegółów na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Kańczudze
<http://www.kanczuga.pl/> www.kanczuga.pl w zakładce "dla mieszkańca -
ochrona danych osobowych" oraz na stronie BIP urzędu Miasta i Gminy w
Kańczudze <http://www.kanczuga.biuletyn.net/> www.kanczuga.biuletyn.net w
zakładce RODO

2

Odpowiedź na wniosek - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLKUSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

*OP.1431.12.2020*

**

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 *

*02-605 Warszawa*

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dot. raportu o stanie gminy informujemy co następuje:

Ad 1) Radni Gminy Olkusz nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym.

Ad 2) odpowiedź:

_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _

Ad 3) odpowiedź:
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_

Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 10
radnych.

Ad 5) Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Informacja:
Michał Latos, Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i
Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 310, tel. 32 626 01 60

Informację udostępnił:

Maciej Kaliś, Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i
Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 312, tel. 32 626 01 62

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZASNYSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam.

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych
poniżej przedstawiam informacje objęte wnioskiem.

*1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*

Rada Miejska w Przasnyszu nie podjęła takiej uchwały.

*2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):*
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało trzech Radnych.

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*

Żaden mieszkaniec nie zgłosił zamiaru zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*

Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Z wyrazami szacunku
Jarosław Szmulski
Sekretarz Miasta Przasnysz

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Sun, 09 Feb 2020 21:54:37 -0000
Nadawca: sprawa-18690@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18690@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: umprzas@przasnysz.um.gov.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18690@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Pielgrzymka przez PIELGRZYMKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

Przesyłam pismo w załączeniu.

Z poważaniem

Emilia Włodarczyk

Urząd Gminy Pielgrzymka

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu – podpisana elektronicznie odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Miasta Głowno przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesyłam
poniżej odpowiedzi na poszczególne pytania.

*1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*

Radni Rady Miejskiej w Głownie nie przyjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
**

*2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):*
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
_f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd_
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*

Podczas debaty na temat raportu wypowiedziało się dwóch radnych. *
*

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
**

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*

Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
**

--
Rafał Jaśkowski
kierownik
Referat Promocji i Komunikacji Społecznej

tel/fax. (42) 719 11 51 w. 213
e-mail: rjaskowski@glowno.pl

Urząd Miejski w Głownie
ul. Młynarska 15
95-015 Głowno
www.glowno.pl

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Głownie jest Burmistrz Głowna z siedzibą w Głownie przy ul. Młynarskiej 15, 95-015 Głowno
tel./fax: +48 (42) 719-11-51, e-mail: sekretariat@glowno.pl Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /UMGlowno/skrytka
Szczegółowe informacje pod adresem: http://glowno.bip.net.pl, w zakładce Ochrona danych osobowych

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - ODPOWIEDŹ przez USTRONIE MORSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

ORG.1431.4.2020.ORII

Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej:

Ad.1. NIE

Ad.2. a)

Ad.3. b)

Ad.4. 0

Ad.5. 1

Ad.6. 1

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

Katarzyna Czesmak

Urząd Gminy Ustronie Morskie

dotyczy udostępnienia informacji publicznej przez RUDA MALENIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam Państwa bardzo serdecznie
w załączeniu przesyłam informację publiczną na temat raportu o stanie
gminy. Pozdrawiam. M.Banasik

--
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd
Gminy w Rudzie Malenieckiej. Klauzula informacyjna znajduje się na
stronie http://www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/zalacznik/id/6020
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administratora".

1

Odpowiedź Urzędu Gminy Bochnia na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOCHNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

Poniżej przekazuję odpowiedź Urzędu Gminy Bochnia na przedmiotowy wniosek:

Ad.1. Nie

Ad.2. a

Ad.3. b

Ad. 4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy, głos zabrało trzech Radnych Rady Gminy Bochnia

Ad.5. Do Przewodniczącego Rady Gminy Bochnia nie wpłynęło żadne zgłoszenie w kwestii chęci wzięcia udziału mieszkańców w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Ad.6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.

Z poważaniem:

Agnieszka Trzaska

Sekretarz Gminy Bochnia

Urząd Gminy Bochnia

ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia

informacja publiczna dot. raportu o stanie gminy przez GRZEGORZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11 lutego 2020 r.
o udostępnienie informacji publicznych dotyczących
raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Beata Antkiewicz
Inspektor Urzędu Gminy w Grzegorzewie

--
Urząd Gminy Grzegorzew
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
62-640 Grzegorzew
Tel. 63 27 18 255, fax. 63 27 18 222
e-mail: grzegw@grzegorzew.pl
Strona Internetowa Gminy
www.grzegorzew.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
www.bip.grzegorzew.pl

----

Administratorem Państwa Danych Osobowych, jest Wójt Gminy Grzegorzew w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie,
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem http://bip.grzegorzew.pl/?a=3148
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać informacje poufne.
Niedozwolone jest przeglądanie, przesyłanie i rozpowszechnianie bądź w inny sposób wykorzystanie tej informacji.
Zabronione jest podejmowanie działań na jej podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeżeli Państwo otrzymacie taką informację przez pomyłkę, to prosimy, o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WAPNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień Dobry

odpowiadając na pytania informuję, że:

1) Radni Gminy Wapno nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje
do koordynatora (Sekretarza), którzy ujął wszystko w całość.

3) Raport był zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Gminy Wapno.

4) 0 Radnych

5) 0 Mieszkańców

6) 0 Mieszkańców

Z poważaniem

Marika Kosmowska

W dniu 2020-02-10 o 15:04, sprawa-20040@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
*Urząd Gminy Wapno*
*ul. Solna 1/3*
*62-120 Wapno*
tel. +48 67-2611-459
fax. +48 67-2611-019
www.wapno.pl

Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Wapno, ul.
Solna 1/3, 62-120 Wapno, tel. 67 26 11 459, wapno@wokiss.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
z Państwem korespondencji oraz w celu, dla którego zostały nam
udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania
Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach
z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej Gminy Wapno pod
adresem:http://bip.wapno.pl/content.php?cms_id=3111||m=121

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOMASZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: ug@domaszowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-13 10:00

odczytano w dniu 2020-02-13 11:56.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROTOSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do złożonego w dniu 10 lutego br. wniosku o udostępnienie
informacji publicznej w załączeniu przesyłamy odpowiedź.

--

/Z poważaniem/
/
/
/Wydział Ogólno-Organizacyjny/

Urząd Miejski w Krotoszynie
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
tel. +48 62 725 42 01

www.krotoszyn.pl <http://krotoszyn.pl/>

1