Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez NISKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej

pt. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy.

--
==========================
Katarzyna Dubiel - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Urząd Gminy i Miasta Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
tel. +48 15 8415 634
fax +48 15 8415 630
www.nisko.pl

1

raport o ..... przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, że:

Ad.1. Rada Miejska Legnicy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;

Ad.2. a;

Ad.3. b i c. Zaproszenia na sesję były rozpowszechniane wraz z porządkiem obrad, jednakże nie zawierały one informacji nt. sposobu zabierania głosu w tej sprawie na sesji;

A.4. W trakcie omawiania raportu podczas sesji w dniu 24.06.2019 r. głos zabrało kilku radnych. Przebieg sesji jest dostępny na stronie Urzędu Miasta w BIP-ie, w zakładce Transmisje z sesji Rady Miejskiej;

Ad.5. Nie zgłosili się mieszkańcy aby zabrać głos w debacie;

Ad.6. j.w.

--------------------------------------------------------------------------------

ZBIGNIEW WRÓBLEWSKI
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Urząd Miasta Legnica
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica
tel. 76 72-12-174
fax. 76 72-12-115
e-mail: zwroblewski@legnica.eu
www.legnica.eu


Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JORDANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Witam,

W nawiązaniu do przesłanego wniosku o udzielenie informacji publicznej w załączeniu odpowiedź.

z poważaniem

Piotr Pudo

Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego i Gospodarki Przestrzennej

Urząd Miasta Jordanowa

Rynek 1

34-240 Jordanów

Tel. (18)26 91 717

e-mail.: piotr.pudo@jordanow.pl <mailto:piotr.pudo@jordanow.pl>

2

Odpowiedź na informacje publiczną z dnia 03.02.2020 r. przez BĘDKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

znak sprawy: 1431.2.2020

w załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczną z dnia 03.02.2020 r.

Z poważaniem
Patrycja Rozpędek

1

Odpowiedź na wniosek przez KOCZAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Koczała w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Marzanna Wysocka

Sekretariat
Urząd Gminy Koczała
tel. 59 857 4258, 59 857 4259

Fax 59 857 4073

Email koczala@koczala.pl

www.koczala.pl <http://www.koczala.pl/>

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RAJGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Urząd Miejski w Rajgrodzie, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony przez Sieć Obywatelska Watchdog Polska, ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa, tel: 22 844 73 55 w dniu 10.02.2020 r. - na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej - udzielając odpowiedzi na zadane w treści wniosku pytania, przekazuje się następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Rada nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Trzech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Dwóch mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Natalia Pogorzelska

Urząd Miejski w Rajgrodzie

ul. Warszawska 32

tel. 86 272 19 48

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁODYGOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na Pastwa wniosek informujemy:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - odpowiedź - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - odpowiedz - TAK

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- odpowiedź- 4 RADNYCH

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - odpowiedź - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - odpowiedź - 0

Marta Stanowska

Sekretarz Gminy Łodygowice

Urząd Gminy Łodygowice

ul. Piłsudskiego 75, 34 - 325 Łodygowice

Tel. 33 8630503

Kom. 785 185 360

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HORYNIEC-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na zapytanie w trybie informacji publicznej udzielam następujących odpowiedzi:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

ODP CHARSZNICA przez CHARSZNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Witam.

w odpowiedzi na wniosek z dnia 9 02 .

Urząd Gminy Charsznica informuje:

ad 1    nie

ad2   a - sekretarz

ad3    e , g

ad4    5

ad5    0

ad6    0

Piotr Pacia

UG Charsznica

Informacja przez TROJANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w nawiązaniu do wniosku o udzielenie informacji publicznej,

uprzejmie informuję że;

Ad.1. Rada Gminy Trojanów nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2. Raport o stanie gminy przygotowywali poszczególni pracownicy i
składali informacje do sekretarz gminy.

Ad.3. O terminie i sposobie, w jaki można zabrać głos, na temat treści
raportu o stanie gminy informowano mieszkańców na stronie internetowej
gminy.

Ad.4. Nikt z radnych nie zabierał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

Ad.5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

Ad.6. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Pozdrawiam.

Jarosław Ryszkowski

Sekretarz Gminy Trojanów

tel. 25 682 71 20 wew. 38

Wysyłanie wiadomości e-mail: Obraz (169).jpg przez WOŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

przesyłam w załączeniu odpowiedź na złożony wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

--
Z poważaniem

Anna Mądrzycka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
i Spraw Obywatelskich

Urząd Miejski w Wołowie
Rynek 34
56-100 Wołów
tel. 71 319 13 28

1

Odpowiedź przez DWIKOZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź odnośnie udzielenia inf. publicznej.

2

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy /odp. na udostępnienie informacji publicznej SE.1431.4.2020 przez GNIEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp. */Radni nie podjęli uchwały /**/w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy./*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_/*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) */_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*/b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej/*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_*/g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami/*_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. */Pięciu radnych zabrało głos podczas /**/debaty na temat raportu o
stanie gminy./*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odp. */Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty /**/na temat raportu
o stanie gminy./*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp.*/Podczas debaty/**/na temat raportu o stanie gminy wypowiadali się
tylko radni Rady Miejskiej w Gniewie./*

--

------------------------------------------------------------------------
*Karolina Liebrecht*
*Sekretarz*
Urząd Miasta i Gminy Gniew
tel. +48 58 530 79 22 fax +48 58 530 79 40
e-mail: sekretarz@gniew.pl
www.gniew.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Miasta i Gminy Gniew jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gniew, pl.
Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: Urząd Miasta i
Gminy Gniew, pl. Grunwaldzki 1, pok. nr 105, 83-140 Gniew, tel. (58)
530-79-73.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Postawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww.
Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie
zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach
przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
2) wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy
przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego
rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych
osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art.
22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

W dniu 12.02.2020 o 16:31, Joanna Wasielewska pisze:

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 10
lutego 2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy za 2018 r.  informuję, że:
Ad. 1 - Nie
Ad. 2 - odp. A
Ad. 3 - Odp. B i G
Ad. 4 - 0
Ad. 5 - 0
Ad. 6 - 0
Z poważaniem

Natalia Małecka
Sekretariat Urzędu Gminy Czarna

W dniu 2020-02-10 o 08:35, sprawa-18901@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZANIEMYŚL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

poniżej odpowiedzi na pytania postawione zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej:
Ad. 1. NIE
Ad. 2. d)
Ad 3. b) i f)
Ad 4. 5 radnych
Ad. 5. 0
Ad. 6. 0

z poważaniem

Marta Tomys
Sekretarz Gminy
tel. 61 285-75-80 wew. 34
e-mail: sekretarz@zaniemysl.pl
---------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Zaniemyśl
63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka 9
tel. 61 285-75-80, fax. 61 285-74-74
www.zaniemysl.pl
Zgodnie z obowiązującym RODO nasza Polityka Prywatności i Klauzula Informacyjna dla Klientów i Współpracowników Handlowych znajduje się tutaj

2

odpowiedź informacja publiczna - Gmina Stegna przez STEGNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Pozdrawiam

Małgorzata Furman

Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy



U R Z Ą D G M I N Y

W S T E G N I E

tel.: (55) 247 81 71 / 247 82 96
fax: (55) 247 83 95

Urząd Gminy w Stegnie

ul. Gdańska 34

82-103 Stegna

www.stegna.pl

____________________________________________________________________________
_____

Uwaga: Treść niniejszej wiadomości może być poufna i objęta zakazem jej
ujawniania. Jeśli czytelnik niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym
adresatem, pracownikiem lub pośrednikiem upoważnionym do jej przekazania
adresatowi, niniejszym informujemy że wszelkie rozprowadzanie, dystrybucja
lub powielanie niniejszej wiadomości jest zabronione. Jeżeli otrzymałeś tę
wiadomość omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę
wysyłającodpowiedź na niniejszą wiadomość i usunąć ją z poczty.

Dziękujemy.

3

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@gminaczarna.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE MIASTO n. WARTĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

Poniżej odpowiedź na informację publiczną z dnia 11 lutego br.:

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Uchwała nr V/32/2019 Rady Gminy Nowe Miasto nad Wartą z dnia 28 lutego 2019
r. w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie Gminy

2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

3 Radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

0 mieszkańców .

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

0 mieszkańców.

Z poważaniem

Podinspektor ds. rady gminy

Julita Ciarcińska-Wachowiak

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez MIEDZNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

SG.1431.2.2020

Urząd Gminy w  Miedznie  udziela odpowiedzi na wniosek o udzielenie
informacji publicznej z dnia 09.02.2020:

Ad. 1 Rada Gminy w Miedznie  nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy urzędu i składali
informacje do koordynatora - sekretarza gminy, który napisał raport.

Ad.3. Mieszkańców o debacie nad raportem i możliwości zabrania głosu w
tej sprawie  informowano na stronie internetowej gminy BIP.

Ad.4. Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

Ad.5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

Ad.6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Sekretarz Gminy

Anna Gorczyca

dot. udostępnienia inf. publicznej na wniosek z dnia 03 lutego 2020 r. przez LEGNICKIE POLE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przekazuję pismo nr KW.1431.11.2019 z dnia 10 lutego 2020r.
--
Natalia Sromecka
Sekretariat Gminy Legnickie Pole
Urząd Gminy w Legnickim Polu
tel. 76 858 28 10
www.legnickiepole.pl

---

Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Legnickie Pole
z siedzibą: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera
1. W Urzędzie Gminy został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym
można skontaktować się przez e-mail: iod@centrumbip.pl. Pełna treść
klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie internetowej Urzędu
Gminy Legnickie Pole pod adresem:
http://www.legnickiepole.pl/ochrona-danych-osobowych.html oraz w
sekretariacie Urzędu Gminy w Legnickim Polu.

2

dot. udostępnienia inf. publicznej na wniosek z dnia 03 lutego 2020 r. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przekazuję pismo nr KW.1431.11.2019 z dnia 10 lutego 2020r.
--
Natalia Sromecka
Sekretariat Gminy Legnickie Pole
Urząd Gminy w Legnickim Polu
tel. 76 858 28 10
www.legnickiepole.pl

---

Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Legnickie Pole
z siedzibą: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera
1. W Urzędzie Gminy został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym
można skontaktować się przez e-mail: iod@centrumbip.pl. Pełna treść
klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie internetowej Urzędu
Gminy Legnickie Pole pod adresem:
http://www.legnickiepole.pl/ochrona-danych-osobowych.html oraz w
sekretariacie Urzędu Gminy w Legnickim Polu.

2

Odp. na wniosek przez ZBÓJNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek z dnia 20.01.20 r. informuję:

Odp. na pkt 1) Tak.
Odp na pkt 2) Pkt a.
Odp. na pkt 3)Pkt b.
Odp. na pkt 4) 0.
Odp na pkt 5) 0.
Odp. na pkt 6) 0.

--
Jacek Foksiński
Sekretarz Gminy Zbójno

Urząd Gminy Zbójno
Zbójno 35A, 87-645 Zbójno
tel. 54 280 1921
www.zbojno.pl
e-mail: sekretarz@zbojno.pl

Ogólna klauzula informacyjna Urzędu Gminy Zbójno (RODO)

Informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZBÓJNO z
siedzibą w Zbójnie, Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, zwany dalej
Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych;
2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się
kontaktować poprzez e-mail: iod@zbojno.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań z
zakresu administracji publicznej przez Urząd Gminy Zbójno; odbiorcami
danych będą tylko podmioty upoważnione z mocy prawa;
4)podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
pkt b i c RODO;
5)podanie danych osobowych jest:
a)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt b, dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której
stroną jest Pani/Pan lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed
zawarciem umowy; w przypadku nie podania danych osobowych nie będzie
możliwe zawarcie i wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem
umowy,
b)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt c, niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze, w przypadku niepodania danych niemożliwe będzie
wypełnienie obowiązku prawnego ciażącego na Administratorze;
6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania danych osobowych; wniesienia sprzeciwu wobec takiego
przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu;
8)Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w
ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych.

Administrator Danych Osobowych.

ODPOWIEDŹ NA INFORMACJĘ PUBLICZNĄ - GMINA RECZ przez RECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek, przesyłam poniższe zapytania wraz z odpowiedziami:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
NIKT

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? NIKT

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? NIKT

--

Z poważaniem

Martyna Smus

Biuro Rady i Kadr

Urząd Miejski w Reczu

ul. Ratuszowa 17

tel. 95 765 44 61 wew. 104


<http://bip.recz.pl/pliki/recz/File/rodo/klauzula%20informacyjna%20rodo.pdf>
Klauzula informacyjna

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOBYLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W związku z przesłanym przez Państwa wnioskiem o udostępnienie
informacji uprzejmie informuję, że:

1) Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.

2)Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów, którzy składali informację Sekretarzowi Gminy
odpowiedzialnemu za opracowanie raportu.

3) Nie informowano mieszkańców o możliwości zabrania głosu na temat
treści raportu.

4) Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu.

5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu.

6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się na temat raportu.

Magdalena Nowakowska

inspektor ds. Rady i jej organów

Urząd Miejski w Kobylinie

W dniu 10.02.2020 o 14:37, sprawa-19914@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze: