Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIESZYNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany
drogą poczty elektronicznej w dniu 10.02.2020 o godzinie 11:11 informuję
jak poniżej:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź: Radni nie podjęli uchwały w powyższej sprawie.
2) Jak przygotowywano ww. raport? (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odpowiedź: pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odpowiedź:
- informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
- informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź - 0.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odpowiedź - 0.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź - 0.
Z poważaniem,
--
Marek Brzostko - Kierownik Referatu ds. Rozwoju, Promocji i Spraw Społecznych
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno
Tel: 690 990 161
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BULKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Bulkowo, dnia 19.02.2020 r.
USC.KU.1431.6.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.02.2020 r. przesyłam poniżej wnioskowane informacje.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odpowiedź: tak
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odpowiedź:
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odpowiedź:
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
- tablica ogłoszeń
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
Z poważaniem
Z up. Wójta Gminy
Robert Wiśniewski
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Bulkowie
Odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez ŁĘKA OPATOWSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020r. informuję, co następuje:
Ad. 1. Rada Gminy Łęka Opatowska nie przyjęła uchwały, o której mowa w
art. 28aa ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym
Ad. 2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczonymi
w Gminie osobami
Ad. 3. Informowano na stronie internetowej Gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
Ad. 4. 1 (jeden) radny
Ad. 5. o (zero) mieszkańców
Ad. 6. o (zero) mieszkańców
Z poważaniem
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy
--
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
tel. 62 78 14 523
odp na wniosek przez FILIPÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Pozdrawiam,
Aneta Waszkiewicz
Urząd Gminy Filipów
ul. Garbaska 2
tel. 87 5696081 w. 28
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MILANÓWEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
RM.1431.4.2020
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. (data wpływu do Urzędu Miasta Milanówka dnia 10.02.2020 r. zarejestrowany pod numerem 1582.2020) dotyczący udostępnienia następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy (Uchwała Nr 179/XVII/20 Rady Miasta Milanówka z dnia 30 stycznia 2020 r.)
Link do uchwały:
https://www.milanowek.pl/bip/menu-glowne-bip/rada-miasta/dokumenty/uchwaly-rady-miasta/13303-uchwala-nr-179-xvii-20-rmm-z-dnia-30-stycznia-2020-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowych-wymogow-raportu-o-stanie-gminy-milanowek
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Link do informacji
https://www.milanowek.pl/strefa-mieszkanca/rada-miasta/aktualnosci/12436-debata-podsumowujaca-2018 r<https://www.milanowek.pl/strefa-mieszkanca/rada-miasta/aktualnosci/12436-debata-podsumowujaca-2018%20r>
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Siedmiu (7) radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Sześciu (6) mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Czterech (4) mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Sekretarz Miasta Milanówka
-/-
Piotr Iwicki
Uprzejmie informuję, że jeżeli zamierza Pan wykorzystać uzyskaną informację w celu jej ponownego wykorzystania
w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, który stanowi, że przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej „użytkownikami”, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona, należy zwrócić się do Organu udostępniającego niniejszą informację, celem ustalenia warunków jej ponownego wykorzystania.
Jednocześnie informuję, iż nie ponoszę odpowiedzialności prawnej za niezgodne z prawem wykorzystanie informacji.
2From: sprawa-18630@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-18630@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18630@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 09, 2020 10:48 PM
To: Renata Soliwoda
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18630@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-18630@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Odpowiedź na zapytanie z dnia przez WOLSZTYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień Dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na pytania skierowane do Urzędu
Miejskiego w Wolsztynie - mail z 10.02.2020.
Z poważaniem
Maciej Ratajczak
odpowiedź na informację publiczną nr 8 przez ZAWIERCIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o informację publiczną
Z poważaniem
Katarzyna Merta-Wałek
Podinspektor
Wydział Obsługi Urzędu
tel. +48 32 67243 88
e-mail: k.merta-walek@zawiercie.eu <mailto:k.merta-walek@zawiercie.eu>
<http://www.zawiercie.eu/> www.zawiercie.eu
Gmina Zawiercie
ul. Leśna 2,
42-400 Zawiercie
<http://www.zawiercie.eu/> www.zawiercie.eu
<http://www.facebooc.com/zawiercie.eu>
<http://www.facebook.com/Zawiercie.eu> Join us on
<http://www.facebook.com/Zawiercie.eu> facebook
<http://www.facebook.com/Zawiercie.eu> Zawiercie
Udostępnienie inf. publicznej przez MIEŚCISKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry.
Urząd Gminy Mieścisko w załączniku przesyła odpowiedz na wniosek z dnia 10
lutego 2020 roku o udostępnienie inf. publicznej.
Z poważaniem,
Paulina Magda
Podinspektor ds. bezpieczeństwa publicznego
p.magda@miescisko.nowoczesnagmina.pl
<mailto:p.magda@miescisko.nowoczesnagmina.pl>
Urząd Gminy Mieścisko
Pl. Powstańców Wlkp. 13
62-290 Mieścisko
Informacje z Gminy Kazimierza Wielka przez KAZIMIERZA WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo, w którym udzielono informacji publicznych.
Katarzyna Oracz
Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej
Biuro Rady Miejskiej
tel: 413521937 wew. 128
Odpowiedź na wniosek przez KAMIONKA WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień Dobry Państwu,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej .
Z poważaniem
Krystyna Homoncik
------------------------------------------------------------------
Kierownik Referatu ds. Organizacyjnych i Obywatelkskich
URZĄD GMINY KAMIONKA WIELKA
33-334 Kamionka Wielka 5
tel. 18 445 60 17 wew. 26
<mailto:k.homoncik@kamionkawielka.pl> k.homoncik@kamionkawielka.pl
<http://www.kamionkawielka.pl/> www.kamionkawielka.pl
* Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Kamionka Wielka
reprezentowana przez Wójta Gminy Kamionka Wielka.
* Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe, przesłane do Urzędu Gminy w
Kamionce Wielkiej poprzez korzystanie
z poczty elektronicznej, są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu
prowadzenia korespondencji
z Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione. Podstawą
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora - art. 6 ust 1
lit f RODO
* Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez Urząd Gminy w Kamionce
Wielkiej zgodnie z instrukcją kancelaryjną
* W związku z przetwarzaniem przez Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej
przysługuje Panu/i prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia
przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych
* Informujemy iż przysługuje Panu/i również prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego
* kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
<mailto:iod@kamionkawielka.pl> iod@kamionkawielka.pl
* więcej informacji na stronie:
<https://bip.malopolska.pl/ugkamionkawielka,m,305638,ochrona-danych-osobowyc
h.html>
https://bip.malopolska.pl/ugkamionkawielka,m,305638,ochrona-danych-osobowych
.html
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOSZARAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?- nie
2) Jak przygotowywano ww. raport - a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do osoby odpowiedzialnej: Sekretarz Gminy i Skarbnika Gminy
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu - informowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń na terenie Gminy,
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0
Z poważaniem
Marcin Cebula
Sekretarz Gminy
From: sprawa-19449@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, February 10, 2020 10:51 AM
To: ugkoszarawa@gminakoszarawa.com
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19449@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚWILCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na niżej złożony wniosek Urząd Gminy Świlcza odpowiada: Ad.1)Tak. Ad.2) 2 a,b,c. Ad.3) 3b. Ad.4) 3. Ad.5) O. Ad.6)O.
Sekretarz Gminy Józef Wilga
From: Urząd Gminy Świlcza
Sent: Wednesday, February 19, 2020 10:45 AM
To: Józef Wilga
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: Urząd Gminy Świlcza [mailto:ug.swilcza@intertele.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 2:06 PM
To: 'sekretarz@swilcza.com.pl' <sekretarz@swilcza.com.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19027@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19027@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:09 AM
To: ug.swilcza@intertele.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19027@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
informacja publiczna z 10.02.2020 przez SKARSZEWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Joanna Hoffmann
Inspektor ds. administracji i kadr
Urząd Miejski w Skarszewach
Tel 58-588-22-01 wew. 22
odpowiedź w trybie dostępu do informacji publicznej przez GŁUCHOŁAZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
w załączeniu przekazuję odpowiedź w trybie dostępu do informacji publicznej
z poważaniem
--
Pozdrawiam
Piotr Wierzbicki
Sekretarz Miasta
tel. (77) 409 21 00, kom. 502 342 062
e-mail: sekretarz@glucholazy.pl <mailto: sekretarz@glucholazy.pl>
*Herb Gminy Głuchołazy Urząd Miejski w Głuchołazach*
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
tel. (77) 409 21 00, fax. (77) 409 21 01
www.glucholazy.pl <https://glucholazy.pl> Głuchołazy Miasto Orderu Uśmiechu
Wiadomość ta jest przeznaczona wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i
może zawierać informacje prawnie chronione.
Jeżeli przez pomyłkę otrzymali Państwo tę wiadomość, prosimy o
poinformowanie nadawcy o tym fakcie i usunięcie wiadomości wraz z
załącznikami. Kopiowanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej
informacji bez zgody jej nadawcy jest zabronione.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz. Dane
osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia korespondencji.
Szczegóły na stronie BIP Gmina Głuchołazy
<http://bip.glucholazy.pl/464/594/rodo.html>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie miasta - odpowiedź na informację publiczną przez GRAJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo
w załączeniu wysyłam odpowiedź Urzędu Miasta Grajewo na Państwa e-mail z
dnia 10 lutego 2020 r. dotyczące udostępnienia informacji publicznej w
sprawie mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie miasta.
Z wyrazami szacunku,
Żaneta Surawska
Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6A
19-200 Grajewo
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Starcza, dnia 19.02.2020r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną z dnia 10 lutego
2020r. przekazuję poniższe informacje.
Ad.1. Radni podjęli uchwałę Nr 203.XXXI.2018 z dnia 19 października 2018r.
w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie gminy.
Ad.2. Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy wydziałów
i składali informacje do Sekretarza Gminy.
Ad. 3. Informacja o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu
Gminy oraz na stronie BIP Urzędu Gminy.
Ad. 4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6
radnych.
Ad. 5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
Ad. 6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem
Ewa Urbaniak
Biuro Rady Gminy
Urząd Gminy w Starczy
ul. Gminna 4
42-261 Starcza
tel./fax. 34 31 40 334
odpowiedź na wniosek przez NOWA SARZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję jak niżej:
Ad. 1 Nie,
Ad. 2 a,
Ad. 3 a,
Ad. 4 6,
Ad. 5 i 6 Mieszkańcy nie zgłosili chęci udziału w debacie.
--
*Pozdrawiam
Grażyna Wołoch*
______ ****** ______
Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie
Tel.: (17) 24 13 177 wew. 307
www.nowasarzyna.eu
_____________________
/Dokument ten zawiera informacje poufne, które mogą być również objęte
tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego użytku adresata.
Jeśli nie są Państwo jego adresatem, to wszelkie rozpowszechnianie,
dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie tego
dokumentu lub informacji jest zabronione. Jeśli otrzymali Państwo tę
wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nami
oraz usunięcie wiadomości z Państwa komputera./
/This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If
you are not the intended recipient (or have received this e-mail by
mistake) please notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in
this e-mail is strictly forbidden./
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez KĘPNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W związku z przesłanym wnioskiem o udzielenie informacji publicznej, jaki wpłynął do Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie drogą mailową w dniu 10 lutego 2020r., poniżej przekazuję odpowiedzi na przesłany wniosek:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odpowiedź: NIE, radni nie podjęli takiej uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
Właściwa odpowiedź została podkreślona.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
Właściwa odpowiedź została podkreślona.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
ODPOWIEDŹ: nikt z radnych nie zabrał głosu na temat raportu o stanie gminy.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
ODPOWIEDŹ: nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
ODPOWIEDŹ: nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Katarzyna Kołcio-Kraus
Sekretarz Miasta i Gminy Kępno
_____
Urząd Miasta i Gminy Kępno
ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno
NIP : 619-10-75-844 Regon : 000524588
tel.: 627825824 fax.: 627825801
e-mail: <mailto:sekretarz@um.kepno.pl> sekretarz@um.kepno.pl
<http://www.um.kepno.pl/> http://www.um.kepno.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO − informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Kępnie jest Burmistrz Miasta i Gminy Kępno z siedzibą w Kępnie, przy ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania przez Urząd Miasta i Gminy w Kępnie Państwa danych osobowych znajdują się na stronie <http://bip.kepno.pl/?p=document&action=show&id=22227&bar_id=12420> Biuletynu Informacji Publicznej ( <http://bip.kepno.pl/> http://bip.kepno.pl).
From: Urząd Miasta i Gminy Kępno <kepno@um.kepno.pl>
Sent: Monday, February 10, 2020 3:52 PM
To: Katarzyna Kołcio- Kraus <katarzyna.kolcio-kraus@um.kepno.pl>; Robert Kaczor <robert.kaczor@um.kepno.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Pozdrawiamy
Punkt Obsługi Interesantów
_____
Urząd Miasta i Gminy Kępno
Punkt Obsługi Interesantów
ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno
NIP : 619-10-75-844 Regon : 000524588
tel.: 627825800 fax.: 627825801
e-mail: <mailto:kepno@um.kepno.pl> kepno@um.kepno.pl
<http://www.um.kepno.pl/> http://www.um.kepno.pl
From: sprawa-19909@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19909@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19909@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:36 PM
To: kepno@um.kepno.pl <mailto:kepno@um.kepno.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19909@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19909@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MTc1Nzg1LjU2ODI2LjEzMjUyMDAyNDg1OTEzMjE3MDgxQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTM6MzU6NTcgLTAwMDB8a2Vwbm9AdW0ua2Vwbm8ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
ROR.0004.90.2020 BR przez STRZELNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z wyrazami szacunku
Przewodniczący Rady Miejskiej w Strzelnie
Piotr Dubicki
dot. Raportu o stanie gminy przez MIRZEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Urząd Gminy w Mircu w załączeniu przesyła odpowiedź na e-maila z dnia
10.02.2020r.
--
Anna Piątek
Urząd Gminy w Mircu
Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec
tel. 41 276 71 70
fax. 41 276 71 90
odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedz na Państwa wniosek o informację
publiczną z dnia 09.02.2020
„Administratorem Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta Podkowa Leśna
Państwa dane przetwarzamy w celu którym Państwo do nas się zwróciliście.
Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są
poufne i podlegają prawnej ochronie. Niniejsza korespondencja jest
przeznaczona wyłącznie dla Adresata. Jeżeli nie są Państwo jej
adresatem, informujemy, iż ujawnianie, dystrybuowanie lub inne
wykorzystywanie tej korespondencji jest niedozwolone. Jeżeli nasza
korespondencja została Państwu doręczona omyłkowo prosimy o usunięcie
jej oraz o niezwłoczny kontakt .Każda osoba, której dane dotyczą może
skorzystać z przysługujących jej praw wynikających z RODO. Zapraszamy do
zapoznania się informacjami z zakresu ochrony danych osobowych na
stronie internetowej bip.podkowalesna.pl w zakładce RODO oraz z Polityką
Prywatności.
W dniu 09.02.2020 o 22:53, sprawa-18680@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18680@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
FW: Wysłanie odp. na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez PRAŻMÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Urząd Gminy przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 09.02.2020.
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek informuję:
Ad. 1) Nie
Ad. 2)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Ad. 3)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
Ad. 4)
2 radnych
Ad. 5)
1 mieszkaniec
Ad. 6)
1 mieszkaniec
Z poważaniem
Joanna Gniewkowska
Urząd Gminy Osiek
ul. Kwiatowa 30
83-221 Osiek
tel. 58 582 12 82 wew. 14
www.osiek.gda.pl
W dniu 12.02.2020 o 09:52, Urząd pisze:
--
Z poważaniem
Joanna Gniewkowska
Urząd Gminy Osiek
ul. Kwiatowa 30
83-221 Osiek
tel. 58 582 12 82 wew. 14
www.osiek.gda.pl
ZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę, usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy Osiek jest zobowiązany do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę: http://osiek.biuletyn.net/?bip=1&cid=197&bsc=N lub skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@osiek.gda.pl
W odpowiedzi na wniosek informuję:
Ad. 1) Nie
Ad. 2)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Ad. 3)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
Ad. 4)
2 radnych
Ad. 5)
1 mieszkaniec
Ad. 6)
1 mieszkaniecZ poważaniem
Joanna GniewkowskaUrząd Gminy Osiek
ul. Kwiatowa 30
83-221 Osiek
tel. 58 582 12 82 wew. 14
www.osiek.gda.plW dniu 12.02.2020 o 09:52, Urząd pisze:
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 10 Feb 2020 08:53:53 -0000
> Nadawca: sprawa-19265@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-19265@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: urzad@osiek.gda.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19265@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Z poważaniem
Joanna GniewkowskaUrząd Gminy Osiek
ul. Kwiatowa 30
83-221 Osiek
tel. 58 582 12 82 wew. 14
www.osiek.gda.plZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę, usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy Osiek jest zobowiązany do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę: http://osiek.biuletyn.net/?bip=1&cid=197&bsc=N lub skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@osiek.gda.pl
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRZYŻÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Burmistrza Strzyżowa na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o udostępnienie informacji publicznej.
Gmina Strzyżów
2
From: sprawa-19025@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19025@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:09 AM
To: gmina@strzyzow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19025@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187