Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SŁAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@ugslawno.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:44

odczytano w dniu 03.02.2020 13:35.

Odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam scan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 3 lutego 2020r. w sprawie Raportu o stanie Gminy Opoczno.

Z poważaniem,

B. Kędziora

Biuro Rady Miejskiej w Opocznie

_____

Bogumiła Kędziora
Inspektor
Biuro Rady Miejskiej

Gmina Opoczno - Urząd Miejski w Opocznie
ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno
tel. /+ 48 44/ 786 01 09, fax. /+48 44/ 786 01 11

<http://www.opoczno.pl/> www.opoczno.pl
<http://bip.opoczno.pl/> bip.opoczno.pl

_____

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie chrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z
udostępnioną na stronie internetowej: <http://bip.opoczno.pl/rodo>
http://bip.opoczno.pl/rodo informacją na temat przetwarzania przez Urząd
Miejski w Opocznie danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Opoczna. Dane
przetwarzane są wyłącznie w celu wykonywania zadań Gminy. Posiada Pani/Pan
prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania swoich danych
osobowych.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KLONOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Szanowni Państwo

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r.

Z poważaniem

Jacek Lesiak

Sekretarz Gminy Klonowa

tel. 43 8208493

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLEŚNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznych podaję informacje:

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Radni nie podjęli takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) Nad raportem pracowali pracownicy Urzędu Miasta Oleśnicy i miejskich jednostek organizacyjnych; składali informacje do koordynatora – skarbnika, skarbnik opracowała zebrane informacje, scaliła w raport w formie jednego dokumentu, posługując się wytycznymi Fundacji Stefana Batorego i Związku Miast Polskich.
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców (z ustawy o samorządzie gminnym nie wynika taki obowiązek)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 14 z 21 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 2

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 2

Niniejsza odpowiedź dotyczy dwóch identycznych w treści wniosków stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z dnia 3 lutego 2020 r. wysłanych z dwóch adresów mailowych:
sprawa-17729@fedrowanie.siecobywatelska.pl
sprawa-17874@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Z poważaniem
Joanna Jarosiewicz, skarbnik Miasta Oleśnicy

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTORYJA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedzi dot. udzielenia informacji
publicznej_raport o satnie gminy

Z poważaniem

Agnieszka Nowodyła

Biuro Rady Miejskiej

Urząd Miejski w Złotoryi

Tel. /76 8779111

__________ ESET Endpoint Antivirus __________

Ta wiadomość e-mail została przeskanowana. Nie znaleziono zagrożeń.

wiadomość e-mail do: sprawa-17891@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej - nie zawiera zagrożeń

Wersja silnika detekcji: 20777 (20200203)

https://www.eset.pl lub https://www.eset.com

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚWIERADÓW-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Zapytanie nie dotyczy naszj działalności

pozdrawiam

\---------------------------------------------------------------------------------------------------

**Dorota Marek - Dyrektor**

**Miejskiego Centrum Kultury, Aktywno ści i Promocji Gminy**

**"Stacja Kultury" w ** **Ś wieradowi-Zdroju**

**ul. Dworcowa 1**

**59-850 Świeradow-Zdroj**

**tel. 75 71 36 482 lub 483**

**www.swieradowzdroj.pl**

**www.swieradowzdroj.pl**

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GORZKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej informujemy że:

1. W Gminie Gorzkowice nie podjęto uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2.Raport o stanie gminy przygotowano w następujący sposób:
- pracowali nad raportem poszczególni kierownicy wraz ze swoimi pracownikami składali informację do koordynatora działań nad raportem
3.Mieszkańcy informowani byli o możliwości zabrania głosu nad raportem poprzez sołtysów z terenu gminy, przedstawicieli stowarzyszeń oraz radnych gminy Gorzkowice
4. Podczas debaty głos zabrało 5 radnych.
5.Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu.
6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie nad raportem o stanie gminy.
z poważaniem Wioletta Mielczarek tel. 44 68-18-006

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@rzgow.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:42

odczytano w dniu 03.02.2020 14:14.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZEWÓZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy w Przewozie podaje poniżej informacje:

1. Radni nie podejmowali uchwały.
2. Odp. C.
3. Odp. H: informacja wywieszona na tablicach ogłoszeń na terenie gminy i w Urzędzie Gminy.
4. Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do debaty.
6. Nie dotyczy.

Kazimierz Kurpiel

Sekretarz Gminy

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BEŁCHATÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@ugbelchatow.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie otrzymania: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PARADYŻ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: gmina@gminaparadyz.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 2020-02-03 09:42

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

*Biuro Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego*

**

informuje, że wiadomość została przesłana

do komórki merytorycznie odpowiedzialnej za załatwienie sprawy.

Pozdrawiamy BOM

W dniu 2020-02-03 o 09:40, sprawa-18174@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Podpis maili
------------------------------------------------------------------------
<www.piotrkow.pl>[Oficjalna strona miasta www.piotrkow.pl]
<http://www.piotrkow.pl>

*Kancelaria BOM*
Biuro Obsługi Mieszkańców

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb.
tel.:44 732 77 84
e-mail: e-urzad@piotrkow.pl <mailto:e-urzad@piotrkow.pl>
<http://www.facebook.com/piotrkowpl>
<http://www.youtube.com/user/piotrkowTV>

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Piotrków Trybunalski w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

*Biuro Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego*

**

informuje, że wiadomość została przesłana

do komórki merytorycznie odpowiedzialnej za załatwienie sprawy.

Pozdrawiamy BOM

W dniu 2020-02-03 o 09:42, sprawa-18211@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Podpis maili
------------------------------------------------------------------------
<www.piotrkow.pl>[Oficjalna strona miasta www.piotrkow.pl]
<http://www.piotrkow.pl>

*Kancelaria BOM*
Biuro Obsługi Mieszkańców

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb.
tel.:44 732 77 84
e-mail: e-urzad@piotrkow.pl <mailto:e-urzad@piotrkow.pl>
<http://www.facebook.com/piotrkowpl>
<http://www.youtube.com/user/piotrkowTV>

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GROMADKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

1. Nie
2. c
3. b
4. jeden Radny
5 brak zgłoszeń
6. jeden Radny

z poważaniem
Tomasz Matyjewicz
Sekretarz gminy

--- Treść przekazanej wiadomości --- Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 03 Feb 2020 06:54:24 -0000
Nadawca: sprawa-17812@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-17812@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: gmina@gromadka.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17812@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ROGÓŹNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

RO.1431.2.2020

W nawiązaniu do wniosku o dostęp do informacji publicznej z dnia

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOMIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Ewa Drawert

Sekretarz Gminy Radomin

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKĄPE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Twoja wiadomość

Do: urzad@skape.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 08:55

odczytano w dniu 03.02.2020 13:12.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20.01.2020 r. przez WAGANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W związku z wnioskiem z dnia 20 stycznia 2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1429) Gmina Waganiec
odpowiada na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odpowiedź:

Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odpowiedź:

f) Nad przygotowaniem materiałów do raportu pracowali poszczególni
pracownicy referatów Urzędu Gminy w Wagańcu, natomiast sam raport napisała
jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi)

Odpowiedź:

h) Z uwagi na fakt, iż nie ma obowiązku ustawowego nie informowano w sposób
oficjalny społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści przedmiotowego raportu. Informacje w
przedmiotowym zakresie osobom zainteresowanym udzielane były na bieżąco.

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odpowiedź:

5 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odpowiedź:
Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odpowiedź:

Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie
gminy, gdyż żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w tejże
debacie.

__

Z poważaniem,

Andrzej Bon

Inspektor ds. infrastruktury i inwestycji

tel: 54 283 00 44

kom: 883 644 411

Gmina Waganiec

1

Nie przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez POŚWIĘTNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: poswietne@poswietne.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:42

usunięto w dniu 2020-02-03 12:56.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KIJEWO KRÓLEWSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

RSO.1431.1.2020.PB

*Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
- członkowie zarządu *

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa*

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesłany
mailem w dniu 20.01.2020 r., zgodnie z zapisami ustawy z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429)
udzielamy odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*Odp.: NIE *

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
*b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
*a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Odp.: 1*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odp.: 0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odp.: 0
*

*
*

Z up. Wójta Gminy
Dorota Bukowska
sekretarz

--
Dorota Bukowska
sekretarz

Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie

tel./fax 56 686-70-56

KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymał(a) Pan(i) niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

---------------------------------------------------

KLAUZULA ZGODY

1. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Kijewo Królewskie.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby:
Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie,
e-mailowo urzadgminy@kijewo.pl, telefonicznie 56 686-70-56.

2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych,
z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@jumi2012.pl

Szczegóły na www.bip.kijewo.pl

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LGOTA WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Twoja wiadomość

Do: lgota@i-bip.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:07

odczytano w dniu 2020-02-03 12:46.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LGOTA WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej potwierdza otrzymanie wniosku

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Piotrków Trybunalski w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres e-urzad@piotrkow.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PĄTNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: gmina@patnow.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:42

odczytano w dniu 2020-02-03 12:36.

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOLUSZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Twoja wiadomość

Do: um@koluszki.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:06

odczytano w dniu 03.02.2020 12:24.