Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

GMINA KAMIENICA

                                                Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
                                                ul. Ursynowska 22/2 |
02-605 Warszawa

 W odpowiedzi na pismo w sprawie raportu o stanie Gminy Kamienica
przesyłam w załączeniu odpowiedzi na pytania

Z poważaniem   W.Sadowski - Wójt Gminy

1

wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy. przez TARNOWO PODGÓRNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedź w sprawie.

Łączę wyrazy szacunku,
Tomasz Musielak
Podinspektor
w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115
62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 618959215
fax. 618146120

www.tarnowo-podgorne.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie Gminy przez ŻABNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

ORG.1431.3.2020 Żabno, dnia 13 lutego 2020r.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020. Urząd Miejski w Żabnie informuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie Gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

TAK - https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,1587497,uchwala-nr-vi7619-rady-miejskiej-w-zabnie-z-dnia-4-kwietnia-2019-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowyc.html

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej Gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy?

Żaden z Radnych nie zabierał Głosu

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy?

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie Gminy?

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie

Z poważaniem

Mateusz Libera

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Klauzula informacyjna – dostęp do informacji publicznej Suchań.pdf, SKM_C300i20021307420.pdf przez SUCHAŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r., w sprawie raportu o
stanie gminy.

Z poważaniem

Grażyna Siwek

Urząd miejski w Suchaniu

ul. Pomorska 72

73-132 Suchań

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
Klauzula informacyjna – dostęp do informacji publicznej Suchań.pdf
SKM_C300i20021307420.pdf

2

Odpowiedź na wniosek przez GÓRNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10.02.2020 r. Urząd Gminy Górno
informuje co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o

którym mowa wart. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad. 1 Radni nie przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Ad. 2 a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) .

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

Ad. 3 Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Ad. 4 Trzech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Ad. 5 Nie wpłynęło zgłoszenie od mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Ad. 6 Mieszkańcy  nie wypowiadali się w debacie na temat raportu ostanie
gminy.

Pozdrawiam

Marek Kaleta

U.G. Górno

Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OPALENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

SK.1431.6.2020

Dzień Dobry.

W odpowiedzi na poniższy wniosek, przesyłam odpowiedzi.

Ad. 1. Nie

Ad. 2. Raport powstał w kilku etapach. Najpierw bazowaliśmy na
dokumencie stworzonym przez WOKiSS. Następnie w zespole dyskutowaliśmy
co należy zmienić, dodać itd. W wyniku tego poszczególni pracownicy
wydziałów przesyłali dane do Sekretarza, który był odpowiedzialny za
końcowy efekt.

Ad. 3.

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

Ad. 4. Czterech

Ad. 5. Zero

Ad. 6. Zero

Pozdrawiam,
Tomasz Matusiak
Sekretarz Gminy
tel. 667 691 261
e-mail: sekretarz@opalenica.pl
Ochrona danych osobowych: _klauzula informacyjna_
<http://bip.opalenica.pl/opalenica/zasoby/files/um/rodo/obowiazek-informacyjny-klienci-um.pdf>

Urząd Miejski w Opalenicy <https://www.opalenica.pl>

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Tue, 11 Feb 2020 07:55:25 +0100
Nadawca: Urząd Miejski w Opalenicy <info@opalenica.pl>
Adresat: sekretarz@opalenica.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 10 Feb 2020 13:49:54 -0000
Nadawca: sprawa-19970@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-19970@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: info@opalenica.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19970@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŹMIN WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MTk4NDYzLjUzODE3LjQwMzY4MjEyOTAyNTYyOTU5OTNAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAxMzozOTo0NCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBrb3ptaW53bGtwLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ>

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy- Gmina Mściwojów przez MŚCIWOJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020r. w sprawie raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

Małgorzata Tomczuk

Urząd Gminy Mściwojów

tel. 76/878-85-20

"Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki stanowią tajemnicę przedsiębiorstw i są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu. Nie powinni Państwo także ujawniać otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji.

Przetwarzanie danych osobowych w Urzędzie Gminy w Mściwojowie.

Zapoznaj się z klauzulą informacyjną, wynikającą z RODO.

Sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe:

<https://www.msciwojow.pl/urzad-gminy/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-msciwojow/> https://www.msciwojow.pl/urzad-gminy/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-msciwojow/

2

odpowiedz na złożony wniosek z dn. 03.02.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

    W załączeniu przesyłam odpowiedź    na złożony wniosek datowany z
dnia 3.02.2020r. w spawie udzielenia informacji publicznej

--
Z poważaniem
Krystyna Kumek
Sekretarz Gminy
Tel. 683604045 w.17

Gmina Wymiarki
ul. Księcia Witolda 5
68-131 Wymiarki

1

Potwierdzenie otrzymania wniosku o udzielenie informacji publicznej przez OSIEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_308e20021307240.pdf przez DOMINOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

SKM_308e20021307240.pdf

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GŁUCHOŁAZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@glucholazy.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na maila z dnia 10.02.2020 roku w załączeniu.
--
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Gminę Jedwabno
znajduje się na stronie: https://www.jedwabno.pl/23737/rodo

Jolanta Drężek
Sekretarz Gminy
tel. 89/6213045 wew. 12

1

Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#OR-I.1431.2.2020] przez CIESZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: OR-I.KW.00065.2020
Znak sprawy: OR-I.1431.2.2020
Rej. koresp. wych.: EMW.000185.2020
Wysłane przez: Dagmara Kowol-Pońc

-------- Wiadomość oryginalna --------

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Drzewica - odpowiedź na wniosek przez DRZEWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

W załączeniu skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam,

Andrzej Krzyżanowski

Sekretarz Miasta Drzewica

Tel. 505 578 277, (48) 375 60 36

sekretarz@drzewica.pl

2

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZABŁUDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W pliku załącznika przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

W dniu 2020-02-12 o 15:21, Sekretariat pisze:

1

Odp. na wniosek przez GRABÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

Martyna Józwiak

Biuro Rady Gminy Grabów

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IZBICKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W związku z poniższym wnioskiem podaję odpowiedzi zgodnie z kolejnością zadawanych pytań.

Ad. 1 Rada Gminy Izbicko nie przyjmowała uchwałą wymogów dotyczących tworzenia raportu o stanie gminy.

Ad.2 Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informację sekretarzowi gminy

Ad. 3 Informację dla mieszkańców o możliwości uczestnictwa w debacie, sposobie zapisania się i terminie zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Izbicko

Ad. 4 Żaden radny nie zabrał głosu co do raportu o stanie gminy.

Ad. 5 Żaden mieszkaniec nie zgłosił chęci uczestnictwa w debacie.

Ad. 6 Nie wypowiadano się na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretarz Gminy Marzena Baksik

1

Odpowiedż na udostepninie informacji publicznej przez BRZEZINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r., Urząd Gminy Brzeziny w załączeniu przesyła odpowiedź.

Z poważaniem
Kamila Biernacik
UG Brzeziny
tel. 627698779

1

Odpowiedź na wniosek przez PRZYKONA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Sandra Buda
Urząd Gminy Przykona

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź przez IWANOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego br., w załączeniu przesyłam informację.

Z poważaniem,

--
Paulina Czekaj
Urząd Gminy Iwanowice
ul. Ojcowska 11
32-095 Iwanowice Włościańskie
www.iwanowice.pl

Klauzula Poufności

Niniejsza wiadomość e-mail i jej załącznik jest przeznaczona jedynie dla zamierzonego adresata.
Zawiera ona informacje, które mogą mieć charakter poufny i/lub są chronione przed rozpowszechnianiem
i udostępnianiem osobom trzecim pod rygorem konsekwencji prawnych. Jeśli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem niniejszej wiadomości nie powinien jej Pan/Pani czytać, kopiować lub używać czy tez przekazywać osobom trzecim.
Nieautoryzowane użycie, kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim jest surowo zabronione i może pociągnąć za sobą konsekwencje prawne.
W przypadku błędnego zaadresowania prosimy niezwłocznie powiadomić nadawcę mailem zwrotnym lub telefonicznie oraz wykasować wiadomość.

1

Odpowiedź przez BROK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Urząd Gminy Brok w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej.

Wiktoria Ryba
Urząd Gminy Brok

1

Odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej:

1. radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa, ustawy o
samorządzie gminnym,
2. nad raportem pracowali pracownicy poszczególnych komórek
organizacyjnych, którzy złożyli informacje do Sekretarz Gminy,
3. mieszkańcy zostali poinformowani przez stronę internetową gminy
Zawadzkie, BIP oraz pismem Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zawadzkiem -
zaproszenie na obrady sesji Rady Miejskiej w Zawadzkiem,
4. podczas debaty 1 radny zabrał głos na temat raportu o stanie gminy,
5. w trakcie debaty na temat raportu o stanie gminy, żaden mieszkaniec
nie zgłosił się do zabrania głosu,
6. w trakcie debaty na temat raportu o stanie gminy, żaden mieszkaniec
nie wypowiadał się.

Z poważaniem

Danuta Labus

sam. st. ds. OS

77 4623 106

Mieszkańcy i Radni wobec Raportu o stanie Gminy przez WIELEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na Państwa zapytanie udzielamy następujących informacji:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) TAK- pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

g) TAK informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Na Komisji Wspólnej ds. Budżetu i Gospodarki, Komisji ds. Społecznych i
Komisji Rewizyjnej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie raportu o stanie gminy
głos zabrali Radni: Jacek Duczyński, Anna Musarz, Henryk Helak, Mirosław
Myszkowski, Katarzyna Kędzierska, Marek Doczekalski, Grzegorz Wieczorek.

Na V Sesji Rady Miejskiej w Wieleniu w dniu 29 maja 2019 r., dwóch radnych
zabrało głos: Przewodniczący Rady Miejskiej Mirosław Myszkowski i
Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej Anna Musarz

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

NIE ZGŁOSZONO SIE

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

MIESZKAŃCY NIE WYPOWIADALI SIĘ