Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez MORZESZCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z 10 lutego
2020r. informuję,
Ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE
Ad 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Ad 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
Ad 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - 4
Ad 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - 0
Ad 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? - 0
Nr sprawy SG.1431.2.2020
Z poważaniem
--
Z up. Wójta
Mariusz Wszelak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. Kociewska 12
83-132 Morzeszczyn
kom. 789-027-169
tel. (58) 536-27-24 wew. 12
Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IWKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłam skan pisma z odpowiedzią
na wniosek o udostępnieni informacji publicznej.
Z poważaniem
--
Katarzyna Dzięgiel
Gmina Iwkowa
32-861 Iwkowa 468
www.iwkowa.pl <http://www.iwkowa.pl/>
gmina@iwkowa.pl <mailto:gmina@iwkowa.pl>
tel. 14 6844010
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE MIASTO n. PILICĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 11.02.2020 r., nasz znak Or.1431.9.2020, Gmina Nowe Miasto nad Pilicą udziela odpowiedzi na poniższe pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
From: UMiG Nowe Miasto nad Pilicą [mailto:nowemiasto@nowemiasto.pl]
Sent: Thursday, February 13, 2020 9:25 AM
To: SEKRETARZ MiG Staniszewska <sekretarz@nowemiasto.pl>
Subject: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:50 PM
To: nowemiasto@nowemiasto.pl <mailto:nowemiasto@nowemiasto.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTAwMzg0LjM4MDY2LjUxOTc2NjUxOTkxNzAxMzMyNzhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTo1MDowMyAtMDAwMHxub3dlbWlhc3RvQG5vd2VtaWFzdG8ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
odpowiedź na wniosek przez MNIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
11.02.2020r. udzielam odpowiedzi na pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem**
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*3*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0 *
--
Pozdrawiam
Milena Miśta
kierownik referatu
organizacyjno-gospodarczego
Urząd Gminy Mniów
tel. 41 3737002/00
Udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy i Miasta Sokołów Małopolski przetwarza Państwa dane osobowe.
Więcej szczegółów na ten temat mogą Państwo uzyskać na naszej stronie
internetowej BIP w zakładce Ochrona danych osobowych (
<http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145>
http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145) lub w siedzibie Urzędu.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy przez adres e-mail:
iod@e-sokolow-mlp.pl
Informacja publiczna - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWY KAWĘCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuje poniżej odpowiedzi na zawarte w nim pytania:
Ad. 1. Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy.
Ad 2. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Ad. 3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
Ad. 4. 0
Ad. 5. 0
Ad. 6. 0
Z poważaniem
Sylwia Pijanka
Sekretarz Gminy
Bez tytułu
URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. Tel: 0-46 831-42-89, 0-46 831-41-41, Fax: 0-46 831-42-89
E-mail: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych . Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public w zakładce ochrona danych osobowych.
2
From: Sekretariat Gmina Nowy Kawęczyn [mailto:sekretariat@ugkaweczyn.pl]
Sent: Monday, February 03, 2020 2:35 PM
To: sekretarz@ugkaweczyn.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32
96-115 Nowy KawęczynTel: 46 831 42 89, 46 831 41 41,
Fax: 46 831 42 89
URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. Tel: 0-46 831-42-89, 0-46 831-41-41, Fax: 0-46 831-42-89
E-mail: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych . Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public w zakładce ochrona danych osobowych.
From: sprawa-18196@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18196@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 3, 2020 9:41 AM
To: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18196@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Witam
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję:
Ad. 1 Radni gminy nie określili w drodze uchwały szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2 Odp. 2a
Ad. 3 Odp. 3b i 3h – na tablicy ogłoszeń UG.
Ad. 4 Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 3 radnych.
Ad. 5 Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 6 Jak wyżej
Z poważaniem
Wanda Łakoma
Sekretarz Gminy Gubin
Sekretariat Wójta Gminy Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Tel. 68 359 16 40
e-mail: urzad@gminagubin.pl
From: sprawa-17917@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-17917@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 03, 2020 8:54 AM
To: urzad@gminagubin.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17917@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjQyODM0LjIzNDEyLjM2MzA2NjYxNTU2MDY2MzQ0NTNAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNzo1Mzo0OCAtMDAwMHx1cnphZEBnbWluYWd1YmluLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BURZENIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Małgorzata Wójciak
Sekretariat Wójta Gminy Burzenin
Urząd Gminy Burzenin
ul. Sieradzka 1,
98-260 Burzenin
odpowiedź na wniosek przez ZŁOCZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Witam
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 3
lutego 2020r. uprzejmie informuję, że:
Ad. 1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2. Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informację do koordynatora (odpowiedź a).
Ad. 3.**Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na
temat treści raportu poprzez umieszczenie informacji na stronie
internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej (odpowiedź b).
Informacja o możliwości zabrania głosu była umieszczona także na
zaproszeniach na sesję wysłanych gościom oraz rozwieszanych na słupach
ogłoszeniowych na terenie miasta i sołectw. Zaproszenie takie było
również umieszczone na tablicy ogłoszeń urzędu (odpowiedź h).
Ad. 4. Podczas debaty głos zabrało dwóch radnych.
Ad. 5. Do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.
Ad. 6. W debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.
Z poważaniem
Elżbieta Cała
Podinspektor ds. obsługi
Rady Miejskiej i spraw obywatelskich
Urząd Miejski w Złoczewie
Szkolna 16, 98-270 Złoczew
tel.(43) 820-22-70
e-mail:rada@zloczew.pl <mailto:rada@zloczew.pl>
www.zloczew.pl <http://zloczew.pl>
------------------------------------------------------------------------
/Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Złoczew z
siedzibą ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew. Kontakt z Inspektorem ochrony
danych możliwy jest drogą mailową: rodo@zloczew.pl. Dane będą
przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa
treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na
stronie internetowej Administratora danych pod adresem:
www.zloczew.pl/kontakt <https://zloczew.pl/kontakt>
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione. /
Odpowiedź na zapytanie o informację publiczną. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w odpowiedzi na zapytanie z dnia 10.02.2020 r. przekazuję następujące
informacje:
1. Radni Rady Miejskiej w Wilamowicach nie podejmowali uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretarza gminy.
3. Społeczność lokalną informowano na stronie internetowej gminy oraz w
BIP (informacja, raport, druk zgłoszenia do udziału w debacie).
Informował burmistrz podczas spotkań z mieszkańcami.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrał 1 radny.
5. Do zabrania głosu w debacie na temat reportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.
6. W debacie na temat reportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Ewa Smolarska
Inspektor Biura Rady Miejskiej w Wilamowicach
tel. 33/ 81 29 441
Message from KONICA_BOK przez NIWISKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSTRÓWEK (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Gmina Ostrówek
Ostrówek 115
98-311 Ostrówek
W odpowiedzi na podwójny wniosek o tej samej treści z dnia 3 lutego 2020r. o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję:
Ad. 1) Nie przyjmowali uchwały
Ad. 2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do sekretarza
Ad. 3) ) Informowano w Biuletynie Informacji Publicznej
Ad. 4) Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy
Ad. 5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie
Ad. 6) Nikt z mieszkańców się nie wypowiedział na temat raportu o stanie gminy
Z poważaniem
Mieczysław Pawlak
Sekretarz Gminy
From: sprawa-18200@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18200@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 9:41 AM
To: ug_ostrowek@interia.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18200@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18200@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxOTI2NzQzLjI4OTExLjQyNDAyMTMyODI0OTU3NzA0NkBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxNb24sIDAzIEZlYiAyMDIwIDA4OjQxOjA3IC0wMDAwfHVnX29zdHJvd2VrQGludGVyaWEucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkM>
odpowiedź na informację publiczną-gmina Rudnik nad Sanem przez RUDNIK NAD SANEM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem,
Sebastian Stój
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publcznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w przedmiocie tworzenia i procedowania Raportu o stanie gminy w załączeniu przesyłam odpowiedź. Iwona Latowska sekretarz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
--------------------------------------------------------------------------------
Iwona Latowska
Sekretarz Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44
32-120 Nowe Brzesko
www.nowe-brzesko.pl
tel. 12 3852054
--------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w tym danych adresowych oraz adresu email jest Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, pod numerem telefonu: 12-385-20-94 lub pod adresem e-mail: sekretariat@nowe-brzesko.pl Administrator będzie korzystał z Pani/Pana danych w celu wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa oraz w celu zapewnienia niezbędnego kontaktu. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru na zasadach wskazanych w RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w naszym Urzędzie znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Polityka Prywatności
OR.1431.3.2020 - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry,
Przesyłam w załączeniu skan pisma stanowiącego odpowiedź na Państwa
wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z przepisów z zakresu
ochrony danych osobowych, przesyłam w załączeniu klauzule informacyjne.
Informuję, że załączone pliki są zabezpieczone hasłem, które podam odrębnie.
Z wyrazami szacunku
Manuela Konieczka
--
OR.1431.3.2020 - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej HASŁO przez LUBSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Podaję hasło: Lubsko123.
Proszę o potwierdzenie otrzymania obu wiadomości
Z wyrazami szacunku
Manuela Konieczka
W dniu 13.02.2020 o 09:48, Manuela Konieczka pisze:
--
1Podaję hasło: Lubsko123.
Proszę o potwierdzenie otrzymania obu wiadomości
Z wyrazami szacunku
Manuela Konieczka
W dniu 13.02.2020 o 09:48, Manuela Konieczka pisze:
>
> Dzień dobry,
>
> Przesyłam w załączeniu skan pisma stanowiącego odpowiedź na Państwa
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.
>
> Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z przepisów z zakresu
> ochrony danych osobowych, przesyłam w załączeniu klauzule informacyjne.
>
> Informuję, że załączone pliki są zabezpieczone hasłem, które podam
> odrębnie.
>
> Z wyrazami szacunku
>
> Manuela Konieczka
>
> --
--
gmina Dolsk - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany w
dniu 10 lutego 20202 r. informuję, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Głos zabrał 1 Radny.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Zgłosił się 1 mieszkaniec.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
W debacie wypowiedział się 1 mieszkaniec.
Z poważaniem,
Mirella Godawa
Sekretarz Miasta i Gminy Dolsk
Urząd Miasta i Gminy Dolsk
Plac Wyzwolenia 4
63-140 Dolsk
61 28 25 001
606 230 492
sekretarz@umig.dolsk.pl
Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne
i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość
niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę
wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub
właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać,
ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dolsk
Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.
Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu
i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz
czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
przekazane do innych podmiotów.
Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: www.dolsk.pl
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dziękujemy, odpowiedź dotarła. KBatko
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-09 22:11:26.225753+00:00 z adresu ug@domaszowice.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli
> uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano
> ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim
> poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
> osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który
> dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport
> napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport
> przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak
> informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
> głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej
> gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub
> biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź
> telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
> przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g)
> informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
> spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu
> w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas
> debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do
> zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców
> wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o
> udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UJSOŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnianie danych.
Z poważaniem
Katarzyna Wydra
Sekretarz Gminy Ujsoły
Gmina Ujsoły
ul. Gminna 1
34-371 Ujsoły
tel. /33/8647-350
fax./33/8647-354
ujsoly.com.pl
Kluzula informacyjna zgodnie z RODO <http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=352&id=1692>
Klauzula zgodnie z obowiązkiem informacyjnym RODO <http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=352&id=1692>
1
From: sprawa-19458@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19458@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 10:53 AM
To: ugujsoly@ujsoly.com.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19458@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyODM1NDE4LjMyMTQyLjE0OTg5OTQxMzk3MTcwMTE5NzU0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDk6NTI6MzQgLTAwMDB8dWd1anNvbHlAdWpzb2x5LmNvbS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
informacja publiczna (raport) - gmina Kołaczyce przez KOŁACZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. wyjaśniam:
Ad. 1. Radni podjęli uchwałę w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Gminy Kołaczyce
Ad. 2. Raport przygotowywali poszczególni pracownicy i referaty a następnie składali informacje do sekretarza
Ad. 3. Informacja o możliwości zabrania głosu przez mieszkańców w debacie nad raportem została zamieszczona na stronie internetowej
Ad. 4. Czterech radnych zabrało udział w debacie nad raportem
Ad. 5. Jeden mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu w debacie na d raportem
Ad. 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z wyrazami szacunku,
Marta Baran
Sekretarz gminy
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyMDQ3MDI5LjM4MDY2LjEzNDUyNTU4MDA0MjQwNjE3Nzg3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDc6NDE6MTAgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGtvbGFjenljZS5pdGwucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ROZPRZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot.
raportu o stanie Gminy Rozprza, poniżej zaznaczam właściwe odpowiedzi:
--
Aleksandra Jarosz
Inspektor w Urzędzie Gminy w Rozprzy
tel. 44 649 61 08 wew. 10
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot.
raportu o stanie Gminy Rozprza, poniżej zaznaczam właściwe odpowiedzi:> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym? - *NIE*
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> *b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej**
> * c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym
> przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? -*2 osoby*
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? - *0 osób*
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? - *0 osób*
>
--
Aleksandra Jarosz
Inspektor w Urzędzie Gminy w Rozprzy
tel. 44 649 61 08 wew. 10
dot. raportu o stanie gminy przez STROMIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Barbara Kamińska
Urząd Gminy Stromiec
e-mail: barbara.kaminska@ugstromiec.pl
tel: 48/619 10 20 wew.212
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Stromiec.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych uzyskacie pod adresem:
www.ugstromiec.naszbip.pl/ochrona-danych-osobowych-w-urzdzie
odp. na wniosek o udip przez INOWŁÓDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek (sprawa 18114) o
udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Małgorzata Mierzwa
Inspektor ds. obsługi organów gminy
Urząd Gminy Inowłódz,
ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz
tel. (44) 710-12-33 wew. 16
Klauzula RODO
<https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=5
664>
https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=56
64
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAWŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa wniosek odpowiadam:
Ad. 1. Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym
Ad.2 . odpowiedź a)
Ad.3 odpowiedź a)
Ad4. radni nie zabierali głosu
Ad.5 żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu
Ad.6 żaden mieszkaniec nie wypowiadał się
Od: sprawa-19845@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: urzad@gmina-pawlow.pl
Data: 10 luty 2020 o 14:19
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-19845@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Urząd Gminy w Pawłowie
Pawłów 56, 27-225 Pawłów
http://www.gmina-pawlow.pl
---
Z poważaniem,
Szymon Kosiarski
Urząd Gminy w Pawłowie
Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 412721670 wew.111
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa wniosek odpowiadam:
Ad. 1. Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym
Ad.2 . odpowiedź a)
Ad.3 odpowiedź a)
Ad4. radni nie zabierali głosu
Ad.5 żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu
Ad.6 żaden mieszkaniec nie wypowiadał się> Dnia 13 luty 2020 o 09:09 "admin@pawlow.nazwa.pl" <urzad@pawlow.pl>
> napisał(a):
>
>
>
>
> ------ Oryginalna wiadomość --------
Od: sprawa-19845@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: urzad@gmina-pawlow.pl
Data: 10 luty 2020 o 14:19
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-19845@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Urząd Gminy w Pawłowie
Pawłów 56, 27-225 Pawłów
http://www.gmina-pawlow.pl
---
Z poważaniem,Szymon Kosiarski
Urząd Gminy w Pawłowie
Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 412721670 wew.111
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź gmina Andrzejewo przez ANDRZEJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuję
odpowiedzi dotyczące raportu o stanie gminy Andrzejewo opracowanym w
2019 r. :
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*-Nie*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*-
Tak. Koordynatorem był sekretarz gminy*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami *-Tak.*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 2
radnych.*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*- Żaden mieszkaniec gminy nie zgłosił się do
zabrania głosu w debacie **na temat raportu o stanie gminy.
*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?***Żad**en mieszkaniec gminy nie wypowiedział się w czasie debaty
na temat raportu o stanie gminy.
*
--
Sekretarz Gminy Andrzejewo
Robert Rosiak
tel/fax. 86 271 70 03, 86 271 70 49 wew. 32
rrosiak@andrzejewo.pl
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Wed, 12 Feb 2020 12:33:54 +0100
Nadawca: Gmina Andrzejewo <gmina@andrzejewo.pl>
Adresat: rrosiak@andrzejewo.pl
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Sun, 09 Feb 2020 21:19:17 -0000
Nadawca: sprawa-18496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: gmina@andrzejewo.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187