Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez MORZESZCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z 10 lutego
2020r. informuję,

Ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE

Ad 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Ad 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

Ad 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - 4

Ad 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - 0

Ad 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? - 0

Nr sprawy SG.1431.2.2020

Z poważaniem
--
Z up. Wójta
Mariusz Wszelak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. Kociewska 12
83-132 Morzeszczyn
kom. 789-027-169
tel. (58) 536-27-24 wew. 12

Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IWKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłam skan pisma z odpowiedzią
na wniosek o udostępnieni informacji publicznej.

Z poważaniem
--

Katarzyna Dzięgiel
Gmina Iwkowa
32-861 Iwkowa 468
www.iwkowa.pl <http://www.iwkowa.pl/>
gmina@iwkowa.pl <mailto:gmina@iwkowa.pl>
tel. 14 6844010

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE MIASTO n. PILICĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 11.02.2020 r., nasz znak Or.1431.9.2020, Gmina Nowe Miasto nad Pilicą udziela odpowiedzi na poniższe pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

odpowiedź na wniosek przez MNIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
11.02.2020r.  udzielam odpowiedzi na pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem**

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*3*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0 *

--
Pozdrawiam
Milena Miśta
kierownik referatu
organizacyjno-gospodarczego
Urząd Gminy Mniów
tel. 41 3737002/00

Udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy i Miasta Sokołów Małopolski przetwarza Państwa dane osobowe.
Więcej szczegółów na ten temat mogą Państwo uzyskać na naszej stronie
internetowej BIP w zakładce Ochrona danych osobowych (
<http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145>
http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145) lub w siedzibie Urzędu.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy przez adres e-mail:
iod@e-sokolow-mlp.pl

1

Informacja publiczna - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWY KAWĘCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuje poniżej odpowiedzi na zawarte w nim pytania:

Ad. 1. Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy.

Ad 2. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Ad. 3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

Ad. 4. 0

Ad. 5. 0

Ad. 6. 0

Z poważaniem

Sylwia Pijanka
Sekretarz Gminy

Bez tytułu

URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. Tel: 0-46 831-42-89, 0-46 831-41-41, Fax: 0-46 831-42-89
E-mail: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych . Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public w zakładce ochrona danych osobowych.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Witam

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję:

Ad. 1 Radni gminy nie określili w drodze uchwały szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2 Odp. 2a

Ad. 3 Odp. 3b i 3h – na tablicy ogłoszeń UG.

Ad. 4 Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 3 radnych.

Ad. 5 Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6 Jak wyżej

Z poważaniem

Wanda Łakoma

Sekretarz Gminy Gubin

Sekretariat Wójta Gminy Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20

66-620 Gubin

Tel. 68 359 16 40

e-mail: urzad@gminagubin.pl

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BURZENIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Małgorzata Wójciak
Sekretariat Wójta Gminy Burzenin

Urząd Gminy Burzenin
ul. Sieradzka 1,
98-260 Burzenin

1

odpowiedź na wniosek przez ZŁOCZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Witam

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej  z dnia 3
lutego 2020r. uprzejmie informuję, że:

Ad. 1.  Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2.  Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów  i składali informację do koordynatora (odpowiedź a).

Ad. 3.**Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na
temat treści raportu poprzez umieszczenie informacji na stronie
internetowej  gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej (odpowiedź b).

Informacja o możliwości zabrania głosu była umieszczona także na
zaproszeniach na sesję wysłanych gościom oraz rozwieszanych na słupach
ogłoszeniowych na terenie miasta i sołectw. Zaproszenie takie było
również umieszczone na tablicy ogłoszeń urzędu (odpowiedź h).

Ad. 4. Podczas debaty głos zabrało dwóch radnych.

Ad. 5. Do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad. 6. W debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.

Z poważaniem



Elżbieta Cała
Podinspektor ds. obsługi
Rady Miejskiej i spraw obywatelskich

Urząd Miejski w Złoczewie
Szkolna 16, 98-270 Złoczew
tel.(43) 820-22-70
e-mail:rada@zloczew.pl <mailto:rada@zloczew.pl>
www.zloczew.pl <http://zloczew.pl>

------------------------------------------------------------------------
/Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Złoczew z
siedzibą ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew. Kontakt z Inspektorem ochrony
danych możliwy jest drogą mailową: rodo@zloczew.pl. Dane będą
przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa
treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na
stronie internetowej Administratora danych pod adresem:
www.zloczew.pl/kontakt <https://zloczew.pl/kontakt>

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione. /

1

Odpowiedź na zapytanie o informację publiczną. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w odpowiedzi na zapytanie z dnia 10.02.2020 r. przekazuję następujące
informacje:

1. Radni Rady Miejskiej w Wilamowicach nie podejmowali uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretarza gminy.
3. Społeczność lokalną informowano na stronie internetowej gminy oraz w
BIP (informacja, raport, druk zgłoszenia do udziału w debacie).
Informował burmistrz podczas spotkań z mieszkańcami.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrał 1 radny.
5. Do zabrania głosu w debacie na temat reportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.
6. W debacie na temat reportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.

Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.

Ewa Smolarska

Inspektor Biura Rady Miejskiej w Wilamowicach

tel. 33/ 81 29 441

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSTRÓWEK (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Gmina Ostrówek

Ostrówek 115

98-311 Ostrówek

W odpowiedzi na podwójny wniosek o tej samej treści z dnia 3 lutego 2020r. o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję:

Ad. 1) Nie przyjmowali uchwały

Ad. 2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do sekretarza

Ad. 3) ) Informowano w Biuletynie Informacji Publicznej

Ad. 4) Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy

Ad. 5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie

Ad. 6) Nikt z mieszkańców się nie wypowiedział na temat raportu o stanie gminy

Z poważaniem

Mieczysław Pawlak

Sekretarz Gminy

odpowiedź na informację publiczną-gmina Rudnik nad Sanem przez RUDNIK NAD SANEM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem,

Sebastian Stój

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publcznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w przedmiocie tworzenia i procedowania Raportu o stanie gminy w załączeniu przesyłam odpowiedź. Iwona Latowska sekretarz Gminy i Miasta Nowe Brzesko

--------------------------------------------------------------------------------

Iwona Latowska
Sekretarz Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko

ul. Krakowska 44

32-120 Nowe Brzesko
www.nowe-brzesko.pl
tel. 12 3852054

--------------------------------------------------------------------------------

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w tym danych adresowych oraz adresu email jest Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, pod numerem telefonu: 12-385-20-94 lub pod adresem e-mail: sekretariat@nowe-brzesko.pl Administrator będzie korzystał z Pani/Pana danych w celu wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa oraz w celu zapewnienia niezbędnego kontaktu. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru na zasadach wskazanych w RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w naszym Urzędzie znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Polityka Prywatności

1

OR.1431.3.2020 - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,

Przesyłam w załączeniu skan pisma stanowiącego odpowiedź na Państwa
wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z przepisów z zakresu
ochrony danych osobowych, przesyłam w załączeniu klauzule informacyjne.

Informuję, że załączone pliki są zabezpieczone hasłem, które podam odrębnie.

Z wyrazami szacunku

Manuela Konieczka

--

4

OR.1431.3.2020 - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej HASŁO przez LUBSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Podaję hasło: Lubsko123.

Proszę o potwierdzenie otrzymania obu wiadomości

Z wyrazami szacunku

Manuela Konieczka

W dniu 13.02.2020 o 09:48, Manuela Konieczka pisze:
--

1

gmina Dolsk - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany w
dniu 10 lutego 20202 r. informuję, co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Głos zabrał 1 Radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Zgłosił się 1 mieszkaniec.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

W debacie wypowiedział się 1 mieszkaniec.

Z poważaniem,

Mirella Godawa

Sekretarz Miasta i Gminy Dolsk

Urząd Miasta i Gminy Dolsk

Plac Wyzwolenia 4

63-140 Dolsk

61 28 25 001

606 230 492

sekretarz@umig.dolsk.pl

Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne
i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość
niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę
wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub
właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać,
ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dolsk
Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.

Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu
i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz
czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
przekazane do innych podmiotów.

Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: www.dolsk.pl

12

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dziękujemy, odpowiedź dotarła. KBatko
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UJSOŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnianie danych.

Z poważaniem

Katarzyna Wydra

Sekretarz Gminy Ujsoły

Gmina Ujsoły

ul. Gminna 1

34-371 Ujsoły

tel. /33/8647-350

fax./33/8647-354

ujsoly.com.pl

Kluzula informacyjna zgodnie z RODO <http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=352&id=1692>

Klauzula zgodnie z obowiązkiem informacyjnym RODO <http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=352&id=1692>

1

informacja publiczna (raport) - gmina Kołaczyce przez KOŁACZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. wyjaśniam:

Ad. 1. Radni podjęli uchwałę w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Gminy Kołaczyce

Ad. 2. Raport przygotowywali poszczególni pracownicy i referaty a następnie składali informacje do sekretarza

Ad. 3. Informacja o możliwości zabrania głosu przez mieszkańców w debacie nad raportem została zamieszczona na stronie internetowej

Ad. 4. Czterech radnych zabrało udział w debacie nad raportem

Ad. 5. Jeden mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu w debacie na d raportem

Ad. 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z wyrazami szacunku,

Marta Baran

Sekretarz gminy

<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyMDQ3MDI5LjM4MDY2LjEzNDUyNTU4MDA0MjQwNjE3Nzg3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDc6NDE6MTAgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGtvbGFjenljZS5pdGwucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ROZPRZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot.
raportu o stanie Gminy Rozprza, poniżej zaznaczam właściwe odpowiedzi:

--
Aleksandra Jarosz
Inspektor w Urzędzie Gminy w Rozprzy
tel. 44 649 61 08 wew. 10

dot. raportu o stanie gminy przez STROMIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Barbara Kamińska
Urząd Gminy Stromiec
e-mail: barbara.kaminska@ugstromiec.pl
tel: 48/619 10 20 wew.212

Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Stromiec.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych uzyskacie pod adresem:
www.ugstromiec.naszbip.pl/ochrona-danych-osobowych-w-urzdzie

1

odp. na wniosek o udip przez INOWŁÓDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek (sprawa 18114) o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam,

Małgorzata Mierzwa

Inspektor ds. obsługi organów gminy

Urząd Gminy Inowłódz,

ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz

tel. (44) 710-12-33 wew. 16

Klauzula RODO


<https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=5
664>
https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=56
64

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAWŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa wniosek odpowiadam:
Ad. 1. Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym
Ad.2 . odpowiedź a)
Ad.3 odpowiedź a)
Ad4. radni nie zabierali głosu
Ad.5 żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu
Ad.6 żaden mieszkaniec nie wypowiadał się

Od: sprawa-19845@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: urzad@gmina-pawlow.pl
Data: 10 luty 2020 o 14:19
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-19845@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Urząd Gminy w Pawłowie
Pawłów 56, 27-225 Pawłów
http://www.gmina-pawlow.pl


---
Z poważaniem,

Szymon Kosiarski
Urząd Gminy w Pawłowie
Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 412721670 wew.111

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź gmina Andrzejewo przez ANDRZEJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuję
odpowiedzi dotyczące raportu  o stanie gminy Andrzejewo opracowanym w
2019 r. :

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*-Nie*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*-
Tak. Koordynatorem był sekretarz gminy*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami *-Tak.*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 2
radnych.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*- Żaden mieszkaniec gminy nie zgłosił się do
zabrania głosu w debacie **na temat raportu o stanie gminy.
*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?***Żad**en mieszkaniec gminy nie wypowiedział się w czasie debaty
na temat raportu o stanie gminy.
*

--
Sekretarz Gminy Andrzejewo
Robert Rosiak
tel/fax. 86 271 70 03, 86 271 70 49 wew. 32

rrosiak@andrzejewo.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Wed, 12 Feb 2020 12:33:54 +0100
Nadawca: Gmina Andrzejewo <gmina@andrzejewo.pl>
Adresat: rrosiak@andrzejewo.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Sun, 09 Feb 2020 21:19:17 -0000
Nadawca: sprawa-18496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18496@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: gmina@andrzejewo.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18496@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

1