Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GARBATKA-LETNISKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry

Urząd Gminy Garbatka-Letnisko w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem

Izabela Szczepanek

Kierownik Referatu Współpracy Zewnętrznej

Urząd Gminy Garbatka-Letnisko

ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko

tel. 48 62 10 194 wew.26

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARE CZARNOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. dot. raportu o stanie gminy, informuję, iż:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd

d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki:

* poprzez wywieszenie informacji na tablicach ogłoszeń w poszczególnych miejscowościach.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty. Raport był wcześniej prezentowany radnym podczas komisji przedsesyjnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu podczas debaty.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu podczas debaty.

__________

Pozdrawiam

Paweł Kuźniar

Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty

Urząd Gminy Stare Czarnowo

ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo

tel. 693 368 827

tel. (91) 485 70 50

fax (91) 485 70 60

e-mail: <mailto:pkuzniar@stareczarnowo.pl> pkuzniar@stareczarnowo.pl

<http://www.stareczarnowo.pl/> www.stareczarnowo.pl

Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo z siedzibą: ul. Świętego Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo jest: Wójt Gminy Stare Czarnowo. Szczegółowe informacje znajdzie Pani/Pan na naszej stronie internetowej pod adresem: <https://www.stareczarnowo.pl/strona/menu/56_ochrona_danych_osobowych> https://www.stareczarnowo.pl/strona/menu/56_ochrona_danych_osobowych.

1

odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUREK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Turek, 12 lutego 2020 r.

OR-OG.1431.4.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:

Ad. 1) Rada Gminy Turek nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad. 2) Raport o stanie gminy Turek za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczoną w Urzędzie Gminy osobą/osobami.

Ad. 3) O tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści
ww. raportu informowano społeczność lokalną na stronie internetowej gminy
lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

Ad. 4) Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

Ad. 5) Mieszkańcy Gminy Turek nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6) Nie dotyczy.

Z poważaniem

/-/ Ewelina Pietrzak

Inspektor

Urząd Gminy Turek

ul. Ogrodowa 4

62-700 Turek

www.bip.gmina.turek.pl <http://www.bip.gmina.turek.pl/>

(63) 279 40 84

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOMASZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

2

odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUREK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Turek, 12 marca 2020 r.

OR-OG.1431.4.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:

Ad. 1) Rada Gminy Turek nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad. 2) Raport o stanie gminy Turek za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczoną w Urzędzie Gminy osobą/osobami.

Ad. 3) O tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści
ww. raportu informowano społeczność lokalną na stronie internetowej gminy
lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

Ad. 4) Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

Ad. 5) Mieszkańcy Gminy Turek nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6) Nie dotyczy.

Z poważaniem

/-/ Ewelina Pietrzak

Inspektor

Urząd Gminy Turek

ul. Ogrodowa 4

62-700 Turek

www.bip.gmina.turek.pl <http://www.bip.gmina.turek.pl/>

(63) 279 40 84

udostępnienie informacji publicznej nt. raportu o stanie gminy przez FRYSZTAK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

--
*Pozdrawiam - Ewelina Zajchowska*

Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich

Urząd Gminy Frysztak
ul. Ks. Wojciecha Blajera 20
38-130 Frysztak
tel. 17 2777110 w. 329
www.frysztak.pl/

1

Odpowiedź na informację publiczną przez GOWARCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Gowarczów 12.02.2020r.

Urząd Gminy

w Gowarczowie

Plac XX-lecia 1

26-225 Gowarczów

Znak: ORG.1431.2.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Urząd Gminy w Gowarczowie w odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku informuje, że:

1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informację do koordynatora.

3. Nie informowano mieszkańców o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści raportu.

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos w dyskusji
zabrało 5 radnych.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Renata Gwardecka

inspektor

dot. informacji publicznej z dnia 09.02.2020r. przez MSZANA DOLNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W załączeniu skan (OG.1431.8.2020) odpowiedzi na informację publiczną z dnia
09.02.2020r.

Urząd Miasta w Mszanie Dolnej
Tel. 18 3310417

1

Informacja publiczna przez BELSK DUŻY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.

Joanna Otulak

UG Belsk Duży

1

informacja publiczna przez TUŁOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Iwona Węgrowska

--

PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE. Szczegółowe informacje dostępne są:
w naszej siedzibie: Tułowice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice
Na stronie internetowej:
http://tulowice.pl/2228/4367/ochrona-danych-osobowych.htm
<http://tulowice.pl/2228/4367/ochrona-danych-osobowych.html>

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PILZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedzi :

1. Tak za 2018 rok

2. a

3.b

4- 0

5-0

6-0

Pozdrawiam,

Dorota Larysz

W dniu 2020-02-10 o 08:58, sprawa-18996@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

odpowiedź na wniosek przez GONIĄDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Z poważaniem,

Żylińska Ewa

Inspektor ds. obsługi Rady i BIP
Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz
* Telefon +48 85 738 00 43 wew. 14
* E-mail: ewa.zylinska@goniadz.pl
* Faks: +48 85 738 03 07 wew. 26
* BIP: <http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl>
http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
* CU: <https://cu.wrotapodlasia.pl>
https://cu.wrotapodlasia.pl
___________________________________________________
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Goniądzu, ul. Plac 11
Listopada 38, 19-110 Goniądz.
Dane przetwarzane są na mocy obowiązującego prawa oraz na podstawie
wyrażenia zgody na przetwarzania swoich danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania,
uzupełnienia (aktualizowania) danych osobowych, ograniczenia przetwarzania
danych, przeniesienia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
usunięcia danych oraz cofnięcia wyrażonej zgody dotyczącej przetwarzania
danych. Uzupełnienie, uaktualnienie i sprostowanie danych jest możliwe w
przypadku, gdy dane są niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.
Usunięcie danych jest możliwe w przypadku, gdy są zbędne do realizacji celu,
dla którego zostały zebrane. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego.
Więcej na: <http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/rodo.html>
http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/rodo.html

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 przez PIERZCHNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020r.

Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica

ul. Urzędnicza 6

26-015 Pierzchnica

Tel. 41 353 80 46

Fax. 41 353 81 07

e-mail: urzad@pierzchnica.pl

Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica z
siedzibą ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, tel: 41 353 80 46 oraz 41
353 80 031, 41 353 81 41, 41 3538600,e-mail:urzad@pierzchnica.pl Inspektor
Danych Osobowych Anna Rubinkiewicz tel. 602 779 754 e-mail:
<javascript:void(0)> abcrodo@op.pl Dane osobowe przetwarzane są na potrzeby
komunikacji na podstawie Art.6 lit. e) Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane osobowe
będą przetwarzane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu
Administratora, do czasu załatwienia sprawy, której komunikacja dotyczyła
lub zostaną usunięte na prośby Osoby, której dane dotyczą. Każda osoba ma
prawo żądać od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych
osobowych oraz może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, ma
również prawo do przenoszenia swoich danych osobowych poprzez wysyłanie
maila na adres <javascript:void(0)> abcrodo@op.pl Każda osoba, której dane
dotyczą ma prawo zgłosić skargę do UODO jeśli uzna iż przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Źródłem informacji o danych
osobowych jest osoba której dane dotyczą.

1

informacja publiczna przez KRAMSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

SG.1431.2.2020
Kramsk, 12 lutego 2020 r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:
1) radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
2) Raport napisała jedna osoba pracująca w Urzędzie Gminy Kramsk,
3) nie informowano mieszkańców o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos nad treścią Raportu. 29 maja 2019 r. Raport został umieszczony na stronie internetowej Gminy w zakładce BIP,
4) Radni nie zabierali głosu w debacie na temat Raportu,
5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat Raportu,
6) Nikt z mieszkańców nie zabierał głosu w debacie na temat Raportu.

Z poważaniem,
Maria Kordyl
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Kramsk
ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk
tel. 63 247 00 04 wew. 229

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEŹNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi na poniższe pytania:

Ad1) Nie

Ad2) a

Ad3) b

Ad4) 0

Ad5) 0

Ad6) 0

Z poważaniem

Barbara Klęczar

Sekretarz Gminy Brzeźnica

W dniu 09-02-2020 o 21:47, sprawa-18291@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KARLINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku,
dotyczący przesłania informacji na temat przyjęcia uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Z wyrazami szacunku

Ewa Tomczyk

podinspektor ds. koordynacji działań, kontroli zarządczej i informacji
turystycznej

Urząd Miejski

ul. Jana Pawła II 6

Karlino 78-230

tel. 94 311 9513

2

Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C22720021208320.pdf przez TARNÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
SKM_C22720021208320.pdf

1

Dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KIJE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek Urząd Gminy w Kijach przesyła informacje.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - *odpowiedz: NIE
*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) -
*odpowiedź: "a"

**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowanie
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi): *odpowiedź "b"*
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *Odpowiedź: żaden radny nie zabrał głosu

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy *Odpowiedź: jeden mieszkaniec

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? *Odpowiedź: jeden mieszkaniec

*z poważaniem

Grazyna Kasperek

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AUGUSTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na informację publiczną z dnia 10.02.2020r.

Z poważaniem

W dniu 10.02.2020 o 09:12, sprawa-19051@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
________________________________________
Gmina Augustów
ul.Mazurska 1C
16-300 Augustów
NIP: 846-15-95-610
REGON: 790670929
tel.(+48 87)643 30 56
gmina-augustow@gmina-augustow.eu
www.gmina-augustow.eu
Numer konta Bankowego:
PKO Bank Polski SA II Regionalne
Centrum Korporacyjne w Białymstoku, nr:
74 1020 1332 0000 1502 1049 0235
_________________________________________

KLAUZULA POUFNOŒCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)

Ta wiadomoœć pocztowa i wszelkie załšczone do niej pliki
sš poufne i podlegajš ochronie prawnej. Jeœli nie jesteœ
jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie,
sš œciœle zabronione. Jeœli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

This message is confidential and may also be legally
privileged. If you are not the intended recipient,
please notify the sender by return email and then
delete this message from your system. You should not
copy or forward this message or disclose its contents to any person.

1

(bez tematu) przez GODZIESZE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych.

Mirosława Kubacka
Urząd Gminy Godziesze Wielkie

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRABÓW NAD PROSNĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Odpowiadają&nbsp;na&nbsp;Państwa&nbsp;wniosek&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;informacji&nbsp;publicznej&nbsp;informuję,&nbsp;że:
&nbsp;
Ad.1.&nbsp;NIE
&nbsp;
Ad.2.&nbsp;a
&nbsp;
Ad.3.&nbsp;b,e
&nbsp;
Ad.4.&nbsp;2
&nbsp;
Ad.5.&nbsp;0
&nbsp;
Ad.6.&nbsp;0
&nbsp;
 
&nbsp;
Z&nbsp;poważaniem
&nbsp;
 
&nbsp;
EWA&nbsp;KRZYKAŁA
&nbsp;
Sekretarz&nbsp;Miasta&nbsp;i&nbsp;Gminy&nbsp;Grabów&nbsp;nad&nbsp;Prosną
&nbsp;
 
&nbsp;
URZĄD&nbsp;MIASTA&nbsp;I&nbsp;GMINY&nbsp;W&nbsp;GRABOWIE&nbsp;NAD&nbsp;PROSNĄ
&nbsp;
www.grabownadprosna.com.pl
&nbsp;
ul.&nbsp;Kolejowa&nbsp;8&nbsp;63-520&nbsp;Grabów&nbsp;nad&nbsp;Prosną
&nbsp;
tel.&nbsp;+&nbsp;48&nbsp;62&nbsp;732&nbsp;12&nbsp;84
&nbsp;
e-mail:&nbsp;sekretarz@grabownadprosna.com.pl
&nbsp;
 
&nbsp;
Zgodnie&nbsp;z&nbsp;art.&nbsp;13&nbsp;Rozporządzenia&nbsp;Parlamentu&nbsp;Europejskiego&nbsp;i&nbsp;Rady&nbsp;(UE)&nbsp;2016/679&nbsp;z&nbsp;dnia&nbsp;27&nbsp;kwietnia&nbsp;2016r.&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;ochrony&nbsp;osób&nbsp;fizycznych&nbsp;w&nbsp;związku&nbsp;z&nbsp;przetwarzaniem&nbsp;danych&nbsp;osobowych&nbsp;i&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;swobodnego&nbsp;przepływu&nbsp;takich&nbsp;danych&nbsp;oraz&nbsp;uchylenia&nbsp;dyrektywy&nbsp;95/46/WE&nbsp;(RODO),&nbsp;informuje&nbsp;Pana/Panią,&nbsp;że:&nbsp;Administratorem&nbsp;przetwarzanych&nbsp;Pana/&nbsp;Pani&nbsp;danych&nbsp;osobowych&nbsp;jest&nbsp;Burmistrz&nbsp;Miasta&nbsp;i&nbsp;Gminy&nbsp;Grabów&nbsp;nad&nbsp;Prosną,&nbsp;ul.&nbsp;Kolejowa&nbsp;8,&nbsp;63-520&nbsp;Grabów&nbsp;nad&nbsp;Prosną.&nbsp;Dodatkowe&nbsp;informacje&nbsp;dotyczące&nbsp;ochrony&nbsp;danych&nbsp;osobowych&nbsp;mogą&nbsp;Państwo&nbsp;znaleźć&nbsp;na&nbsp;stronie&nbsp;Biuletynu&nbsp;Informacji&nbsp;Publicznej
&nbsp;
http://bip2.wokiss.pl/grabownp/zasoby/files/dane_osobowe/informacjaod.pdf
&nbsp;
Od:&nbsp;sprawa-19894@fedrowanie.siecobywatelska.pl&nbsp;
Do:&nbsp;urzad@grabownadprosna.com.pl&nbsp;
DW:&nbsp;
&nbsp;BCC::&nbsp;
&nbsp;Data:&nbsp;2020-02-10&nbsp;13:33:22&nbsp;
Temat:&nbsp;Mieszkańcy&nbsp;i&nbsp;radni&nbsp;wobec&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy&nbsp;
Załączniki:&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;
Na&nbsp;podstawie&nbsp;art.&nbsp;61&nbsp;ust.&nbsp;1&nbsp;i&nbsp;Konstytucji&nbsp;RP&nbsp;i&nbsp;art.&nbsp;10&nbsp;ust.&nbsp;1&nbsp;ustawy&nbsp;o&nbsp;dostępie&nbsp;do&nbsp;informacji&nbsp;publicznej,&nbsp;stowarzyszenie&nbsp;Sieć&nbsp;Obywatelska&nbsp;Watchdog&nbsp;Polska&nbsp;wnosi&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;następujących&nbsp;informacji&nbsp;publicznych:
&nbsp;
1)&nbsp;Czy&nbsp;radni&nbsp;przyjęli&nbsp;uchwałę&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;szczegółowych&nbsp;wymogów&nbsp;dotyczących&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy,&nbsp;o&nbsp;którym&nbsp;mowa&nbsp;w&nbsp;art.&nbsp;28&nbsp;aa&nbsp;ustawy&nbsp;o&nbsp;samorządzie&nbsp;gminnym?
&nbsp;
2)&nbsp;Jak&nbsp;przygotowywano&nbsp;ww.&nbsp;raport&nbsp;(należy&nbsp;wybrać&nbsp;właściwą&nbsp;odpowiedź)
&nbsp;a)&nbsp;pracowali&nbsp;nad&nbsp;nim&nbsp;poszczególni&nbsp;pracownicy&nbsp;wydziałów&nbsp;i&nbsp;składali&nbsp;informacje&nbsp;do&nbsp;koordynatora&nbsp;lub&nbsp;osoby&nbsp;odpowiedzialnej&nbsp;(np.&nbsp;sekretarza)&nbsp;
b)&nbsp;powstał&nbsp;specjalny&nbsp;zespół,&nbsp;który&nbsp;dyskutował&nbsp;o&nbsp;zawartości&nbsp;raportu&nbsp;przed&nbsp;jego&nbsp;przygotowaniem
&nbsp;c)&nbsp;raport&nbsp;napisała&nbsp;jedna&nbsp;osoba&nbsp;pracująca&nbsp;w&nbsp;gminie&nbsp;lub&nbsp;gminnej&nbsp;instytucji
&nbsp;d)&nbsp;raport&nbsp;przygotowała&nbsp;firma&nbsp;zewnętrzna&nbsp;we&nbsp;współpracy&nbsp;z&nbsp;wyznaczoną&nbsp;w&nbsp;gminie&nbsp;osobą/osobami
&nbsp;e)&nbsp;całość&nbsp;przygotowania&nbsp;raportu&nbsp;została&nbsp;powierzona&nbsp;zewnętrznemu&nbsp;podmiotowi
&nbsp;f)&nbsp;raport&nbsp;powstał&nbsp;w&nbsp;inny&nbsp;sposób.&nbsp;Prosimy&nbsp;o&nbsp;opisanie,&nbsp;w&nbsp;jaki.
&nbsp;
3)&nbsp;Jak&nbsp;informowano&nbsp;społeczność&nbsp;lokalną&nbsp;o&nbsp;tym,&nbsp;kiedy&nbsp;i&nbsp;w&nbsp;jaki&nbsp;sposób&nbsp;będzie&nbsp;można&nbsp;zabrać&nbsp;głos&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;treści&nbsp;ww.&nbsp;raportu&nbsp;(należy&nbsp;wybrać&nbsp;wszystkie&nbsp;możliwe&nbsp;odpowiedzi):
&nbsp;a)&nbsp;nie&nbsp;informowano&nbsp;o&nbsp;tym&nbsp;mieszkańców
&nbsp;b)&nbsp;informowano&nbsp;na&nbsp;stronie&nbsp;internetowej&nbsp;gminy&nbsp;lub&nbsp;w&nbsp;Biuletynie&nbsp;Informacji&nbsp;Publicznej
&nbsp;c)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;gazecie&nbsp;lub&nbsp;biuletynie&nbsp;informacyjnym&nbsp;wydawanym&nbsp;przez&nbsp;samorząd
&nbsp;d)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;radiu&nbsp;bądź&nbsp;telewizji&nbsp;samorządowej
&nbsp;e)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;mediach&nbsp;społecznościowych&nbsp;prowadzonych&nbsp;przez&nbsp;gminę&nbsp;lub&nbsp;wójta/burmistrza/prezydenta
&nbsp;f)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;innych&nbsp;mediach&nbsp;funkcjonujących&nbsp;na&nbsp;terenie&nbsp;gminy,&nbsp;ale&nbsp;nieprowadzonych&nbsp;przez&nbsp;samorząd
&nbsp;g)&nbsp;informował&nbsp;wójt/burmistrz/prezydent&nbsp;lub&nbsp;inny&nbsp;przedstawiciel&nbsp;urzędu&nbsp;podczas&nbsp;spotkań&nbsp;z&nbsp;mieszkańcami
&nbsp;h)&nbsp;władze&nbsp;gminy&nbsp;informowały&nbsp;o&nbsp;możliwości&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;inny&nbsp;sposób.&nbsp;Prosimy&nbsp;o&nbsp;opisanie&nbsp;w&nbsp;jaki.
&nbsp;
4.&nbsp;Ilu&nbsp;radnych&nbsp;zabrało&nbsp;głos&nbsp;podczas&nbsp;debaty&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
5.&nbsp;Ilu&nbsp;mieszkańców&nbsp;zgłosiło&nbsp;się&nbsp;do&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
6.&nbsp;Ilu&nbsp;mieszkańców&nbsp;wypowiedziało&nbsp;się&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
Wnosimy&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;wskazanych&nbsp;informacji&nbsp;w&nbsp;formie&nbsp;elektronicznej&nbsp;na&nbsp;adres:&nbsp;sprawa-19894@fedrowanie.siecobywatelska.pl
&nbsp;
Szymon&nbsp;Osowski&nbsp;i&nbsp;Katarzyna&nbsp;Batko-Tołuć&nbsp;-&nbsp;członkowie&nbsp;zarządu,&nbsp;zgodnie&nbsp;z&nbsp;zasadami&nbsp;reprezentacji
&nbsp;
--
&nbsp;
&nbsp;
Sieć&nbsp;Obywatelska&nbsp;Watchdog&nbsp;Polska
&nbsp;ul.&nbsp;Ursynowska&nbsp;22/2&nbsp;|&nbsp;02-605&nbsp;Warszawa
&nbsp;tel:&nbsp;22&nbsp;844&nbsp;73&nbsp;55
&nbsp;www.siecobywatelska.pl&nbsp;
www.watchdogportal.pl
&nbsp;www.funduszesoleckie.pl
&nbsp;www.informacjapubliczna.org
&nbsp;NIP&nbsp;526282872
&nbsp;&nbsp;

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.

Z wyrazami szacunku,

Dorota Paczyńska
Sekretarz Gminy
e-mail: sekretarz@janowo.pl <mailto:sekretarz@janowo.pl>
tel. +48 89 650 40 04

Urząd Gminy Janowo
13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14
tel. +48 89 626 44 80
fax +48 89 626 44 80 wewn. 100
www.janowo.pl <http://www.janowo.pl>

Niniejsza wiadomość została wysłana automatycznie i jest przeznaczona
wyłącznie dla zamierzonego adresata i może zawierać informacje o
charakterze poufnym. W razie stwierdzenia, że nie jesteś zamierzonym
adresatem, prosimy poinformować nadawcę oraz niezwłocznie usunąć wiadomość.

W dniu 10.02.2020 o 13:35, sprawa-19715@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@janowo.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 przez BRUDZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

OR.1431.2.2020

Poniżej udzielam odpowiedzi na wskazane pytania:

(odpowiedzi są zaznaczone czcionką pogrubioną, podkreśleniem i kursywą)

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

**_ Odp. NIE_**

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_**g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami**_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy
o opisanie w jaki.

4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
**_ODP. 3_**

5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? _**ODP: 0**_

6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? _**ODP. 0**_

Z poważaniem

**Agata Kujawa**

Inspektor ds. biura rady

Urząd Gminy Brudzew

ul. Turkowska 29

62-720 Brudzew

tel. 63 279 83 27

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej Rozporządzeniem,
informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy
Brudzew - siedziba Urzędu Gminy Brudzew przy ul. Turkowskiej 29, 62-720
Brudzew. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o
kontakt z Inspektorem Ochrony danych, pod numerem telefonu 63 279 83 27,
adresem e-mail: _[dpo@brudzew.pl.](mailto:dpo@brudzew.pl)_

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody, w celach związanych
z komunikacją pomiędzy Administratorem Danych a Państwem, przez okres
niezbędny do zakończenia komunikacji, nie dłużej jednak niż do momentu
cofnięcia zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane
podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz
uprawnionym organom państwowym. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści
swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego,
oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej
cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji
ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania
uniemożliwi współpracę i komunikację z Administratorem Danych.