Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BALIGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r.

--- Treść przekazanej wiadomości ---

Temat:

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Data:

Mon, 10 Feb 2020 07:33:18 -0000

Nadawca:

sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Odpowiedź-Do:

sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Adresat:

gmina@baligrod.pl <mailto:gmina@baligrod.pl>

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872

<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMxOTk5ODYwLjQyMTYxLjEyMTIwMjQxMTk3OTA4MjUxOTAwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDc6MzM6MTggLTAwMDB8Z21pbmFAYmFsaWdyb2QucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOBIELE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

ORG.1431.6.2020 Kobiele Wielkie, dn. 17.02.2020

Urząd Gminy w Kobielach Wielkich w odpowiedzi na e-mailowy wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. informuje
według układu postawionych pytań.
1) nie
2) odpowiedź d)
3) odpowiedź b) i h) ( zamieszczenie informacji w przedmiotowej sprawie
na tablicy ogłoszeń w urzędzie)
4) 4 radnych
5) nikt
6) nikt

Sekretarz Gminy
Józef Szpruch
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
ug@kobielewielkie.pl

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Kobiele
Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
* kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych
podmiotów,państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
--

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GILOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: uggilowice@gilowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 10:51

odczytano w dniu 2020-02-17 08:06.

Odpowiedź na dostęp do informacji publicznej Gmina Sadkowice przez SADKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

wniosek - informacja publiczna przez SZEPIETOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedz na Państwa wniosek.

Z poważaniem
Marzena Pabich

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam skan pisma dot. złożonego przez Państwa wniosku o dostęp do informacji publicznej –dot. raportu o stanie gminy.

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej odpowiedzi.

Pozdrawiam

Magdalena Ziętka

Sekretariat Burmistrza

Urząd Miejski w Gubinie

ul. Piastowska 24

66-620 Gubin

tel. 68 4558100

fax. 68 4558102

1

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej. przez SADKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Sieć Obywatelska Watchdog

Ul. Ursynowska 22/2

02-605Warszawa

W odpowiedzi na Pana wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
przesłany e-mailem w dnia 3 lutego 2020 roku do Urzędu Gminy Sadkowice,
zgodnie z art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej, przekazuję
Panu informacje zgodne z Pana wnioskiem.

Z poważaniem;

Krzysztof Starczewski,

Sekretarz Gminy Sadkowice.

1

odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego b.r. przez Orla w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10
lutego b.r.

--
Z poważaniem
Mariola Kubajewska
inspektor Urzędu Gminy Orla

1

Odpowiedź- informacja publiczna przez WYSZOGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną z dnia
09.02.2020r.

--

Z poważaniem

Sylwia Ziętara

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród

tel.:(24) 267 26 00

1

Gmina Czchów - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

w odpowiedzi na przesłane zapytanie w trybie informacji publicznej
przesyłam dane z Gminy Czchów.

Z poważaniem

Jarosław Gurgul

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *0*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0*

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ORŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@ugorly.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Odpowiedź przez BLIZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry ,

  Urząd Gminy w Blizanowie w  załączeniu  przesyła odpowiedź na
zapytanie z dnia 10 luty 2020 r.  temat : Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy .

 Z poważaniem

Marzena Kmieć

Urząd Gminy Blizanów

(62) 7512-108

1

Informacja publiczna dot. raportu o stanie gminy przez MICHAŁOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek z 10.02.2020r. dotyczącego pytań
w sprawie raportu o stanie gminy.

Urszula Bejda

kierownik biura rady

tel. 22 350 91 70

1

Gmina Jedwabne przez JEDWABNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek z dnia 12.02.2020 r. przesyłamy odpowiedzi na
pytania dot. informacji publicznej:
1) Rada Miejska w Jedwabnem nie przyjmowała do chwili obecnej uchwały w
tym zakresie.
2) Pracowali poszczególni kierownicy referatów Urzędu, kierownicy
jednostek organizacyjnych Gminy i składali do koordynatora.
3) Informowano na stronie internetowej oraz BIP Gminy.
4) Głos zabrał 1 radny.
5) 0
6) 0

Pozdrawiam
Sekretarz Gminy
Bogdan Iwanowski

Wysyłanie wiadomości e-mail: skan1 przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na e-maila z dnia 10.02.2020 r.
SEKRETARZ MIASTA
Maria Grzegorzewska

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej przesyłam odpowiedź. Jednocześnie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem

Aleksandra Spychaj

Pomoc administracyjna

Urząd Gminy Dolice

ul. Ogrodowa 16

73-115 Dolice

Tel.: 91 5640 129

Fax: 91 5640 237

e-mail: sekretariat@dolice.pl

Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Dolice.

Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dolice –http://bip.dolice.pl/strony/menu/119.dhtml

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Kluki przez KLUKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03.02.2020 r. przesyłam zeskanowany dokument.

Pozdrawiam

--
Pozdrawiam,

Anna Kieruzel

Podinspektor ds. Obsługi Biura Rady

Urząd Gminy w Klukach

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZGIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,
odpowiadając na Państwa wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej podaję następujące dane:
Ad. 1. Tak. Radni Rady Miasta Zgierza przyjęli uchwałę w 2019 roku, która będzie obowiązywała przy raporcie składanym do dnia 31 maja 2020 roku (https://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaZgierza/document/594169/Uchwa%C5%82a-XIV_171_2019).
Ad. 2. a.
Ad. 3. b,c,f.
Ad. 4 . Zgłosiło się 4 mieszkańców.
Ad. 5. W debacie na sesji wzięło udział 4 mieszkańców.
Ad. 6. W dyskusji na raportem wzięło udział 10 radnych (w tym 4 w imieniu Klubu Radnych RMZ).

Z poważaniem

Aleksandra Wiaderkiewicz
Naczelnik
Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Administrator BIP
tel. 42 714 31 56
kom. 503 008 046

[ http://www.miasto.zgierz.pl/ ]

Od: sprawa-18270@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: e-urzad@umz.zgierz.pl
Wysłane: poniedziałek, 3 lutego, 2020 9:46:02
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18270@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRALIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Ewelina Pieles

Sekretarz Gminy Bralin

tel. 62 78 11 215, 515 387 311

Urząd Gminy Bralin

ul. Rynek 3

63-640 Bralin

1

Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAKRZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Gminy w Zakrzewie przesyła żądane informacje.

1. Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) _pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrał jeden radny.

5. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.

6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiadał się żaden
mieszkaniec.

Aneta Buława-Żak
(sekretarz gminy)

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KĄTY WROCŁAWSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 r. informuję w stosunku do zadanych pytań:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Tak.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

f) Na podstawie zarządzenia nr 102/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie z dnia 24 kwietnia 2019 r. został powołany zespół ds. przygotowywania raportów o stanie gminy.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi)

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

9

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Z poważaniem

--

Monika Kwil-Skrzypińska

Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

ul.Rynek 1

55-080 Kąty Wrocławskie

tel. +48 71 390 72 15

fax +48 71 390 72 01

email: <mailto:sekretarz@katywroclawskie.pl> sekretarz@katywroclawskie.pl

<https://www.katywroclawskie.pl> https://www.katywroclawskie.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17828@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17828@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872

<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxMjg3MTA0LjIzNDEyLjE4MzE2MTYzNDkxNDkwNjU5MzAyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMDMgRmViIDIwMjAgMDY6NTQ6MzEgLTAwMDB8dXJ6YWRAa2F0eXdyb2NsYXdza2llLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#WOA.1431.5.2020] przez MIĘDZYRZECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dokumenty: WOA.KW.00019.2020
Znak sprawy: WOA.1431.5.2020
Rej. koresp. wych.: RKWe-00041/20
Wysłane przez: Marcin Rzepa
Tel. służbowy: (095) 742 69 55
Miejsce urzędowania: Rynek 1, pok. 301

Urząd Miejski w Międzyrzeczu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
--
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
informujemy, że:

1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań i obowiązków ciążących na administratorze.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Sekretariat-2020-02-14-135122.pdf przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

Sekretariat-2020-02-14-135122.pdf

1

Re: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JASTARNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

> ----- Original Message -----
> From: sprawa-19237@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> To: sekretarz@jastarnia.pl
> Sent: Monday, February 10, 2020 9:46 AM
> Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?Nie
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie
> informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?3 radnych
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?nikt się nie złosił
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?nikt się nie wypowiedział

Ewa Świątczak
Biuro Rady Miejskiej Jastarni

>
>