Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARTNICZKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień Dobry

W odpowiedzi na e-maila z dnia  20 stycznia 2020 roku dotyczącego
dostępu do informacji publicznej w sprawie Raportu o Stanie Gminy, Urząd
Gminy Bartniczka udziela następującej informacji:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *Odp. Tak **Uchwała Nr IV/24/19 Rady Gminy
Bartniczka z dnia    1 lutego 2019 roku *

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*Odp.  podpunkt a*
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi): *Odp. podpunkt  b i g *
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Odp. Na temat raportu o stanie gminy głos zabrało dwóch radnych.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

* Odp. Mieszkańcy nie zgłosili **się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odp. Nie wypowiedzieli się.*

*Z poważaniem*

Elżbieta Sargalska

Inspektor ds. Rady Gminy i Kadr

W dniu 2020-01-20 o 10:25, Sekretarz Gminy Bartniczka pisze:

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (1) przez SOŚNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Sośno przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

Danuta Zenel

Urząd Gminy Sośno

Ul. Nowa 1

89-412 Sośno

Tel. 52 389-01-16

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.Ta wiadomość
jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo
tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z
nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości,
to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie,
dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej
informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

Administratorem danych jest Urząd Gminy Sośno z siedzibą przy ul. Nowa 1 w
Sośnie (kod pocztowy: 89-412), tel.: 52 389 01 33, adres e-mail:
sekretariat@sosno.pl <mailto:sekretariat@sosno.pl> . Kontakt email do
inspektora ochrony danych p. Adama Ostrowskiego: <mailto:iod@sosno.pl>
iod@sosno.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych przez Urząd Gminy Sośno. Dane będą przetwarzane na podstawie art.
6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w celu
rozpatrzenia przesłanej korespondencji. Dane osobowe mogą być przekazywane
podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.
dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie przepisów prawa
powszechnie obowiązującego (przykład: na wniosek sądu, Policji). Dane będą
przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami dotyczącymi
narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do
Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

1

Gmina Nowe- informacja publiczna/ Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) Skarbnik Gminy
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0 mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0 mieszkańców

Odpowiedzi udzielił: Jerzy Wotkowski - skarbnik Gminy Nowe

__________ ESET NOD32 Antivirus __________

Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.

wiadomosc e-mail do: sprawa-17578@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
Gmina Nowe- informacja publiczna/ Mieszkancy i radni wobec raportu o stanie
gminy - nie zawiera zagrozen

Wersja silnika detekcji: 20713 (20200122)

https://www.eset.pl lub https://www.eset.com

Informacja publiczna przez CHEŁMŻA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

SOR.1431.2.2020

            W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji
publicznej, poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*X*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*X*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *1*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0*

Sekretarz Miasta
Janusz Wilczyński

--
*KLAUZULA POUFNOŚCI*
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Klauzula informacyjna na obsługę korespondencji przy użyciu
elektronicznych środków komunikacji
<https://www.bip.chelmza.pl/9819,klauzula-informacyjna-rodo?tresc=71628>
Urząd Miasta Chełmży
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Małgorzata Karpińska
bip@bip.chelmza.pl
tel. 56 639 23 43

Odpowiedz na wniosek - Gmina Koneck przez KONECK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

w załączniku odpowiedz na wnioske o udowstępnienie informcji publicznej dot. raportu o stanie gminy

Pozdrawiam

Monika IWińska
Urząd Gminy w Konecku
tel. 54 2722302 w.17

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez GĄSAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczącego raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam serdecznie,

Anna Kędziora

--
*Anna Kędziora*
referent ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki
tel. 52 303 62 26
Urząd Gminy w Gąsawie
ul. Żnińska 8
88-410 Gąsawa

1

odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHODECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam. W załączeniu odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--
Pozdrawiam
Daria Łukaszewicz
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
tel.054/2848070 wew.20

1

odpowiedź na mail z dnia 20.01.2020 r. przez JABŁONOWO POMORSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na wysłany przez Państwa e-mail z dnia 20.01.2020 r.
o udostępnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi na zadane w piśmie
pytania:

1. Odp. Tak

2. Odp. A

3. Odp. B

4. Odp. NIKT

5. Odp. Nikt

6. Odp. Nikt

Paulina Kucińska

Referat Organizacyjny

Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

ul. Główna 28

87-330 Jabłonowo Pomorskie

Tel. 56 69 76 801,

<mailto:paulina.kucinska@jablonowopomorskie.pl>
paulina.kucinska@jablonowopomorskie.pl

Klauzula informacyjna:

Ta wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają
ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek
jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są
ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu,
proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych
informacji.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
dalej "RODO" informuję, że: Administratorem Pana/Pani danych osobowych
przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie jest: Burmistrz
Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo
Pomorskie. Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Sylwia Osowska,
kontakt: <mailto:iodo@jablonowopomorskie.pl> iodo@jablonowopomorskie.pl
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e
RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem. Pana/Pani dane osobowe
będą udostępniane w oparciu o przepisy: kpa, ustawy prawo zamówień
publicznych,ustawy o dostępie do informacji publicznej,prawo budowlane,
kodeks cywilny. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, przez okres co
najmniej 5 lat lub na czas realizacji umowy. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że
przetwarzanie danych osobowych Pana/Panią dotyczących narusza przepisy RODO.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBIEŃ KUJAWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam. Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o informację publiczną.

W dniu 2020-01-20 o 09:48, sprawa-17566@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez RADZYŃ CHEŁMIŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na wniosek z dnia 20 stycznia 2020r.
1. nie
2. a)
3. b)
4. 4 radnych
5. 0 mieszkańców
6. 0 mieszkańców

z poważaniem
Grażyna Szałas
inspektor
tel. 56 / 6886001, 6886087 wew. 149
faks. 56 / 6886010 wew. 132

Urząd Miasta i Gminy
w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄPIELSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuję, co następuje:

Ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odpowiedź: Uchwała nie została podjęta.

Ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odpowiedź a

Ad. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*
*h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki - na sesji Rady Gminy
*

Odpowiedź g, h

Ad. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Radni nie zgłosili pytań.

Ad. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Ad. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

--
Agnieszka Matyjasik
Sekretarz Gminy Wąpielsk
tel (56)4938321
www.wapielsk.pl

informacja odnośnie raportu gminy przez LNIANO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 20 stycznia 2020
r. o udostępnienie informacji publicznej nt. raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam
Agnieszka Gaca
Sekretarz Gminy Lniano

Urząd Gminy w Lnianie

Bez nazwy
ul. Wyzwolenia 7

86 - 141 Lniano
tel. +48 52 332 37 48
email: <mailto:sekretarz@lniano.pl> sekretarz@lniano.pl

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych
jest: Wójt Gminy Lniano. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych
osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie:
<http://www.bip.lniano.pl/?cid=294> link

2

odpowiedź na zapytanie z dnia 20.01.2020 r. przez WARLUBIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Treść odpowiedzi w załączeniu

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHROSTKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek z dnia 20 stycznia 2020 r. Urząd Gminy w Chrostkowie
udziela informacji publicznej w formie odpowiedzi na pytania zawarte we
wniosku:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu
o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje

do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań
z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy
o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu

o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0

Z poważaniem

Beata Gawrońska

Podispektor ds. obsługi Rady Gminy

UG Chrostkowo

Tel. 54 306 75 47

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

*Urząd Gminy Osie*Osie , dnia 21.01.2020 r.

*86-150 Osie*

*ul. Dworcowa 6*

ORG. 1431.2.2020*Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 *

*02-605 Warszawa

***

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 20.01.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej przekazujemy następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*NIE***

2) Jak przygotowywano ww. raport :

*Pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów oraz jednostek
organizacyjnych i składali informacjeosoby odpowiedzialnej*
- czy powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem

*NIE*
- raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

*NIE*
- raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami

*NIE
*- całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
*NIE*

*
*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu :
*Poinformowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Osie*
- władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób

*Zawiadomienie o planowanym terminie sesji na której miał być
przedstawiony Raport i debata nad nim było wywieszone na tablicy
ogłoszeń Urzędu Gminy Osie.*

**

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*W debacie nikt z radnych nie zabrał głosu.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Nie było zgłoszeń mieszkańców.***

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*W debacie nikt z mieszkańców nie zabrał głosu.*

--

*/Z poważaniem/**/
Beata Jagła/*//
/Sekretarz Gminy Osie
/
// herbosia
/Urząd Gminy Osie
//ul. Dworcowa 6/

/86 - 150 Osie
/

/ tel. +48 52 33 29 540
email: ug@osie.pl <cid:part3.4E345DFD.B7C90F85@osie.pl>///
<mailto:informatyk@osie.pl>//

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że: *Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani
danych osobowych jest: *Wójt Gminy /Osie/.**Dodatkowe informacje
dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie:link
<cid:part7.E9D3E6BB.A579FD54@osie.pl>

2

informacja publiczna przez KOWAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Szanowny Państwo

W odpowiedzi na Państwa wniosek, wyrażony w piśmie z dnia 20 stycznia 2020 r.,
gmina Kowal udziela następujących odpowiedzi:

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp.: NIE

2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora - sekretarza
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odp.: 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: 0

Z poważaniem

ZASTĘPCA WÓJTA
ANETA KWARCIŃSKA
tel. 884-797-009

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,
w odpowiedzi na mejla przesłanego w dniu 20 stycznia 20202 roku uprzejmie informuję:
Ad. 1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu.
Ad. 2. Nad raportem pracowali pracownicy wydziałów i składali informacje do Sekretarza.
Ad. 3. O zabraniu głosu w sprawie raportu, mieszkańcy byli informowani na stronie internetowej Urzędu.
Ad. 4. W sprawie raportu, radni na sesji nie zabrali głosu, dyskusja odbyła się na komisjach.
Ad. 5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat raportu.
Ad. 6. Żaden z mieszkańców nie zabrał głosu w sprawie raportu.

Pozdrawiam
Małgorzata Komorowska – Inspektor ds. obsługi Rady.

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KĘSOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

Ad.1) Radni Rady Gminy w Kęsowie nie  przyjmowali  uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2a) Nad raportem o stanie gminy pracowali   poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do  sekretarza.

Ad.3a)  Nie informowano mieszkańców  o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu.

Ad.4) 1 radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad.5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

Ad.6) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Bożena Stoltmann

Urząd Gminy w Kęsowie

W dniu 20.01.2020 o 09:53, Urząd Gminy w Kęsowie pisze:

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELKA NIESZAWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@wielkanieszawka.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-01-20 09:48

odczytano w dniu 2020-01-21 08:38.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄPIELSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@wapielsk.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Grudziądz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@um.grudziadz.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20.01.2020 09:48

odczytano w dniu 21.01.2020 08:16.

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAKRZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@zakrzewo.com.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20.01.2020 09:48

odczytano w dniu 21.01.2020 07:33.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

SG.1431.1.2020                                 Śliwice,21.01.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na złożony wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:

    Piotr Spica

Sekretarz Gminy

tel. 523340730
e-mail: sekretarz@sliwice.pl

<https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
tel. (52)3340710
e-mail: gmina@sliwice.pl
www: sliwice.pl

Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
e-mail: gmina@sliwice.pl, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
bip.sliwice.pl.

2

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@sliwice.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Read: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bydgoszcz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: Urząd Miasta Bydgoszczy
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20 stycznia 2020 09:48:40 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 20 stycznia 2020 15:58:50 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.