Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

informacja publiczna przez KONOPNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

----------

Z poważaniem

Mateusz Drab

Sekretarz Gminy

1

Dotyczy: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Nowa Ruda przez NOWA RUDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Nowa Ruda, dn. 06-02-2020 FG.1431.01.2020

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji na podstawie ustawy o
dostępie do informacji publicznej, informuję:

>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
    Odp. ad. 1) Rada Miejska w Nowej Rudzie *nie *podjęła uchwały w
sprawie szczególnych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
   Odp. ad. 2) Punkt a)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):

  Odp. ad.3) Raport o stanie gminy został zamieszczony w BIP na 7 dni
przed sesją na której podjęto uchwałę w sprawie jego przyjęcia

a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
    Odp. ad.4) W dyskusji dotyczącej raportu o stanie gminy brało
udział 5 radnych.
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
   Odp. ad.5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do wzięcia udziału w
debacie na temat raportu o stanie gminy.
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
   Odp. ad.6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na
temat raportu o stanie gminy*.*

--
Z poważaniem:

*Sebastian Dominiak*
z-ca skarbnika Miasta Nowa Ruda
Urząd Miejski w Nowej Rudzie
Wydział Finansów Gminnych
Rynek 1; 57-400 Nowa Ruda
tel. 74 872 03 14 fax. 74 872 22 68

Poprawiona informacja publiczna-Karpacz przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

RM.0004.18.2020.2                                                   
Karpacz, dnia 6 lutego 2020 r.

        W nawiązaniu do odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia
3.02.2020r. o dostęp do informacji publicznej dotyczącej raportu o
stanie gminy i udzielonej przeze mnie odpowiedzi przepraszam za błędną
informację dotyczącą pkt 1 (Rada Miejska Karpacza nie podejmowała
uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy. W związku z tym odpowiedzi na poszczególne pytania zawarte w ww.
wniosku brzmią:

ad. 1   nie

ad. 2   a

ad. 3   b

ad. 4   5 radnych

ad. 5   1 mieszkaniec

ad. 6   1 mieszkaniec.

Z poważaniem

Przewodniczący Rady Miejskiej Karpacza Tobiasz Frytz

Fwd: Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Nowa Brzeźnica przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Witam.

Dot.tematu: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu,

2. Nad raportem pracowali poszczególni kierownicy i pracownicy wydziałów
i składali informacje do koordynatora,

3. O raporcie informowano na stronie internetowej gminy, informacji
udzielał wójt podczas spotkań z mieszkańcami,

4. 5-ciu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu,

6. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu,

7. Jak w pkt 6.

Sekretarz Gminy
Król Radosław

W dniu 04.02.2020 o 07:30, Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy pisze:

Gmina Czastary - Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

--
Magdalena Wabnic
Inspektor ds. Rady Gminy i Oświaty
Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego, Oświaty i Zarządzania Kryzysowego

Urząd Gminy w Czastarach
ul. Wolności 29
98-410 Czastary
tel. 62 784 31 11 wew. 17
e-mail: przew_rady@czastary.pl

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Czastary.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.czastary.pl w zakładce ochrona danych osobowych.

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WARTKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska *

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Gminy Wartkowice  informuje:

/Pytanie 1 //Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?/

*Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy;*

/Pytanie 2  Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)/

*Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do Sekretarz Gminy;*

/Pytanie 3 Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu ( należy
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):/

*Na stronie internetowej Gminy Wartkowice i w Biuletynie Informacji
Publicznej  zamieszczony został Komunikat Przewodniczącego Rady Gminy w
sprawie zgłaszania się Mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o
stanie Gminy Wartkowice za 2018 r. W Komunikacie Przewodniczący Rady
Gminy poinformował : o terminie sesji na której Rada Gminy rozpatrzy
raport o stanie Gminy Wartkowice, podczas której podejmowana będzie
również uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi. Raport
rozpatrywany będzie w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem
przeprowadzona zostanie debata. Po zakończeniu debaty Rada Gminy
przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy wotum zaufania. W
debacie nad raportem, Mieszkańcy Gminy Wartkowice mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, musi złożyć do
Przewodniczącego Rady Gminy pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co
najmniej 20 osób. Zgłoszenia przyjmowane będą w biurze Obsługi Rady
Gminy Wartkowice (parter) w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku
do piątku w godzinach 7.45 - 15.45 do 19 czerwca 2019 r. włącznie.
Liczba mieszkańców  mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkańcy
są dopuszczani do głosu według kolejności zgłoszenia udziału w debacie
Przewodniczącemu Rady Gminy Wartkowice. Formularz zgłoszeniowy wraz z
listą osób popierających osobę biorącą udział w debacie dostępny jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wartkowice w zakładce raport o
stanie Gminy oraz w formie papierowej w Urzędzie Gminy Wartkowice -
biuro Obsługi Rady Gminy.
*

/Pytanie 4  Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie Gminy /?

*Nikt z Radnych nie zabierał nie zabierał głosu w debacie.*

/Pytanie 5  Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy?/

*Nikt z Mieszkańców nie zgłosił swojego udziału w debacie nad raportem o
stanie gminy.
*

/Pytanie 6  Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu
o stanie gminy?/

*Nikt z Mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.*

Wiesława Lewicka inspektor ds. Obsługi Rady Gminy

43 678 51 05 wew. 33

*
*

*
*

*
*

Odpowiedź na wniosek o udzieleni informacji publicznej przez SIEMKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Urząd Gminyw SiemkowicachSiemkowice, dnia 06.02.2020r.

Plac Wolności 1

98-354 Siemkowice

OK.1431.3.2020

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03.02.2020 r. informuję, że:

1) Radni Rady Gminy Siemkowice nie podejmowali uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;

2) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informację do Sekretarza i do Wójta Gminy;

3) o terminie i sposobie wzięcia udziału w debacie nad raportem,
poinformowano społeczność lokalną na stronie internetowej gminy;

4) podczas debaty nad raportem o stanie gminy głos zabrał jeden radny;

5) nie było zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie nad
raportem o stanie gminy;

6) nie odnotowano wypowiedzi mieszkańców w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

--



Edyta Drab
Inspektor ds. samorządu terytorialnego

Urząd Gminy w Siemkowicach
Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice
tel.(43) 841-72-69
e-mail:edrab@gminasiemkowice.pl <mailto:edrab@gminasiemkowice.pl>
www.gminasiemkowice.pl <http://gminasiemkowice.pl>

------------------------------------------------------------------------
/Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Siemkowice z siedzibą
Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych
możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w
celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli
informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie
internetowej Administratora danych pod adresem:
www.gminasiemkowice.pl/index.php/kontakt
<https://www.gminasiemkowice.pl/index.php/kontakt>

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione. /

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

Ad 1) NIE

Ad 2) a

Ad 3) b

Ad 4) 0 radnych

Ad 5) 0 mieszkańców

Ad 6) 0 mieszkańców

Marzena KOMARNICKA

inspektor ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy

Urząd Gminy Bolesławiec

ul. Teatralna nr 1a, 59-700 Bolesławiec

Tel.: 75/732-32-21 do 23 wewn. 123

Bez nazwy-1.jpg

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOLESŁAWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

Ad 1) NIE

Ad 2) a

Ad 3) b

Ad 4) 0 radnych

Ad 5) 0 mieszkańców

Ad 6) 0 mieszkańców

Marzena KOMARNICKA

inspektor ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy

Urząd Gminy Bolesławiec

ul. Teatralna nr 1a, 59-700 Bolesławiec

Tel.: 75/732-32-21 do 23 wewn. 123

Bez nazwy-1.jpg

1

Re: odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIĘDZYBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W nawiązaniu do przesłanej odpowiedzi informuję, że przesłałem błędny
link do protokołu z sesji 17.06.2019 r. za co przepraszam.
Właściwy protokół znajduje się pod linkiem
http://www.bip.miedzyborz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1756&dok_id=4970

--
Przemysław Sadowski
Sekretarz Miasta i Gminy Międzybórz
sekretarz@miedzyborz.pl
tel. 62 785 60 26

Urząd Miasta i Gminy Międzybórz
ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
umig@miedzyborz.pl
tel. 62 785 60 19
Klauzula informacyjna RODO:
http://www.bip.miedzyborz.pl/content.php?cms_id=1619||m=3

W dniu 05.02.2020 o 14:52, Przemysław Sadowski pisze:

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIĘDZYBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Międzybórz, dnia 5.02.2020 r.

Or. 1431.3.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 02-605 Warszawa

sprawa-17859@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-17859@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W odwiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej złożony w dniu
3.02.2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej informuję, że:

1. Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym.
2. Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i przekazywali informacje do koordynatora – sekretarza.
3. O możliwości zabrania głosu nad raportem przez społeczność lokalną
informowano mieszkańców w biuletynie informacji publicznej oraz na
gminnych tablicach ogłoszeń.
4. Dane dotyczące punków 4, 5, 6 wniosku stanowią informację publiczną
udostępnioną w biuletynie informacji publicznej Gminy Międzybórz.
Informacje te zawarte są protokole z obrad Sesji Rady Miejskiej w
Międzyborzu z dnia 17.06.2019 r., który dostępny jest pod adresem
http://www.bip.miedzyborz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1756&dok_id=5031

--
Przemysław Sadowski
Sekretarz Miasta i Gminy Międzybórz
sekretarz@miedzyborz.pl
tel. 62 785 60 26

Urząd Miasta i Gminy Międzybórz
ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
umig@miedzyborz.pl
tel. 62 785 60 19
Klauzula informacyjna RODO:
http://www.bip.miedzyborz.pl/content.php?cms_id=1619||m=3

ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez TRZEBIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Odpowiadając na wniosek z dnia 3 lutego 2020r w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy informuję, że:

1) uchwała w sprawie wymogów raportu nie była podejmowana,

2) raport przygotowywano:

a) pracownicy Urzędu,

3) sposób informowania:

b) w BIP,

4) trzech radnych zabierało głos w sprawie raportu,

5) żaden z mieszkańców nie brał udziału w debacie,

6) żaden z mieszkańców nie wypowiadał się na temat raportu.

Wójt Gminy

Izabella Staszak

--  przesyła

*Wiktoria Ćwirko*

Sekretariat

urzad@trzebiechow.pl

tel. 68 351 41 31, fax 68 351 41 22

herb

*Urząd Gminy Trzebiechów*

ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów>

www.trzebiechow.pl

1

Odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROSNO ODRZAŃSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Szanowni Państwo,

Zgodnie z Państwa e-mailem w sprawie udostępnienia informacji publicznych,
informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Ad. 1 ) NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Ad. 2)

pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):

Ad. 3 )

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Ad. 4) 4

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Ad. 5) 1

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Ad. 6) 1

Z poważaniem,

Paulina Adułło-Mucha

Naczelnik Wydziału Organizacyjnego

tel. (68) 410 9706, fax (68) 383 5122

e-mail: <mailto:p.mucha@krosnoodrzanskie.pl> p.mucha@krosnoodrzanskie.pl

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie

<http://www.krosnoodrzanskie.pl/> www.krosnoodrzanskie.pl

logo

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez KOŻUCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnieni informacji
publicznej w trybie ustawy z dnia 6 września 2003 roku o dostępie do
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Edyta Ozgowicz

Wydział Organizacyjny

Urząd Miejski w Kożuchowie

Tel. 68 355 59 76; 502 260 020

edyta.ozgowicz@kozuchow.pl

logo kożuchów3

2

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIERUSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzien dobry

W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

\---

Z poważaniem

Alicja Ruta

sekretarz Gminy Wieruszow

KLAUZULA POUFNOŚCI
"Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie
wiadomość."

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MARCINOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W związku z zapytaniem o informacje publiczną, poniżej Urząd Gminy w Marcinowicach udziela inormację:

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad.1 Radni nie przyjęli uchwały.

2. Jak przygotowywano ww. raport
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Ad.4. Radni ze zabrali głosu w sprawie raportu o stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Ad.5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zebraniu głosu podczas debaty.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Ad.6 Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxMjk4NzM1LjIzNDEyLjUyNTA1NzMyMjE1NDQ4MDQ0NDBAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNjo1NjoyNyAtMDAwMHxnbWluYUBtYXJjaW5vd2ljZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>

Urząd Gminy w Marcinowicach

Ul. J. Tuwima 2

58-124 Marcinowice

Odpowiedź przez KUDOWA-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź.

Z poważaniem

Arkadiusz Sip

Informatyk

Referat Organizacyjny,Oświaty i Spraw Obywatelskich

tel/fax. +48748621705 ,e-mail: <mailto:informatyk@kudowa.pl>
informatyk@kudowa.pl

image001

Niniejsza wiadomość jest poufna i objęta tajemnicą korespondencji. Wiadomość
jest przeznaczona wyłącznie

dla adresata. Bez zgody nadawcy zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie,
kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne

postępowanie dotyczące tej wiadomości. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość
przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne

skontaktowanie się z nadawcą oraz usunięcie wiadomości z Państwa komputera i
serwera.

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZŁOTORYJA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

W dniu 2020-02-03 o 07:57, sprawa-17892@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem,
Sylwia Machaj

Urząd Gminy Złotoryja
Aleja Miła 4
59-500 Złotoryja

1

Odpowiedz na informację publiczną przez RZEPIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Witam,

W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną z dnia 03.02.2020
r.

Z poważaniem

Natalia Kliszczak

Sekretariat UM Rzepin

1

odpowiedż na wniosek przez BOGDANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Jolanta Dauksza
Sekretarz Gminy
tel. 95 723 73 96
tel. 605 781 293

Urząd Gminy Bogdaniec
ul. Mickiewicza 45
66-450 Bogdaniec
tel.95 7510 210, fax 95 7510 209

1

Informacja publiczna - raport o stanie gminy Karpacz przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

RM.0004.18.2020.1    Karpacz, dnia 5 lutego 2020 r.

        W odpowiedzi ma Państwa wniosek z dnia 3.02.2020r. o dostęp do
informacji publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy, zgodnie z art.
1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) przedstawiam, co
następuje:

ad. 1   tak

ad. 2   a

ad. 3   b

ad. 4   5 radnych

ad. 5   1 mieszkaniec

ad. 6   1 mieszkaniec.

Z poważaniem

Przewodniczący Rady Miejskiej Karpacza Tobiasz Frytz

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Działając na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2002 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r., poz.1330) w odpowiedzi
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. dot.
raportu o stanie gminy, przesyłam informacje na temat żądanych informacji:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Odp.: Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy. Przepis art.28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o
samorządzie gminnym określa procedury związane z raportem o stanie gminy i
nie daje podstawy do uregulowania w formie uchwały takich szczegółowych
wymogów;

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp.: 2a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza;)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Odp.: Informację o możliwości zgłaszania mieszkańców do udziału w debacie
nad raportem o stanie gminy zamieszczono na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej oraz poinformowano na posiedzeniu sesji Rady Gminy Regnów;

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: W debacie nad raportem o stanie gminy żaden radny nie zabrał głosu;

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Odp.: Do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił się
żaden mieszkaniec;

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp.: Z uwagi na brak mieszkańców w debacie powyższe pytanie jest
bezprzedmiotowe.

Z poważaniem,

Agnieszka Rokicka-Bednarek

Sekretarz Gminy Regnów

sekretarz@ugregnow.pl

46 813-16-23

------------------------------------------------

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s.1), tzw. RODO,
informujemy, że Urząd Gminy w Regnowie jest Administratorem Pani/Pana danych
osobowych.
W celu udzielenia Państwu informacji dotyczących Administratora Danych,
Inspektora ochrony danych osobowych, celów i podstaw przetwarzania danych,
odbiorcach danych, okresu przechowywania danych, przysługujących Państwu
prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, przygotowaliśmy
dla Państwa specjalną stronę
http://www.bip.ugregnow.pl/382,ochrona-danych-osobowych, na której znajdą
Państwo informacje na wskazany powyżej temat. Prosimy o zapoznanie się ze
wskazanymi informacjami.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

2

Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Tomaszów Mazowiecki przez TOMASZÓW MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

BKS.1431.1.2020

Dzień dobry,

odpowiadając na pytanie przesłane do Urzędu drogą mailową 3 lutego,
poniżej przesyłam ankietę z zaznaczonymi odpowiedziami. W razie
wątpliwości oczywiście pozostaję do dyspozycji.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

_*NIE*_

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
_*f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd*_
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

_*14*_

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

_*1*_

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

_*1*_

Pozdrawiam
--
Joanna Budny
Rzecznik Prasowy
Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji
Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
+48 798 781 502
44 724 23 11 wew. 519
joanna.budny@tomaszow-maz.pl

<http://www.tomaszow-maz.eu><http://www.facebook.com/kochamtomaszow>

<https://twitter.com/tomaszow_maz>

--------------------------------

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz

UG Rzeczyca, informacja publiczna przez RZECZYCA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na pismo dot. dostępu do informacji
publicznej.

Z poważaniem,

--
Agata Wieczorek
Referent ds. zamówień publicznych
Urząd Gminy w Rzeczycy
ul. Tomaszowska 2
97-220 Rzeczyca
tel. 44 710 5111

1

odpowiedź na wniosek przez SKĄPE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
uprzejmie informuję:

Ad. 1 Rada Gminy Skąpe nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2 Raport opracował Sekretarz Gminy przy współpracy merytorycznych
pracowników urzędu gminy i jednostek organizacyjnych.

Ad. 3 Mieszkańcy zostali poinformowani poprzez stronę internetową gminy i
BIP.

Ad. 4 Podczas debaty zabrało głos 3 radnych.

Ad. 5 Do debaty nie zgłosił się żaden mieszkaniec gminy.

Ad. 6 -

Z poważaniem,

<http://www.skape.pl/>

Alicja Hoppen-Anyszko | Sekretarz Gminy Skąpe

a: Urząd Gminy Skąpe | Skąpe 65 | 66-213 Skąpe
e: <mailto:zastepca@skape.pl> zastepca@skape.pl | w:
<http://www.skape.pl/> www.skape.pl
p: + 48 68 34 19 227 m: + 48 609 560 333

Administratorem danych jest Wójt Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe.
Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: <mailto:iod@skape.pl>
iod@skape.pl , Skąpe 65, 66-213 Skąpe. Szczegółowe informacje o regułach
przetwarzania danych osobowych dostępne są pod adresem:
<http://bip.skape.pl/668/Ochrona_Danych_Osobowych/>
http://bip.skape.pl/668/Ochrona_Danych_Osobowych/

1