Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez LUBRZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

*ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDZIELENIE INFORMACJI ( z dnia 11 lutego 2020r.)
*

Na podst. art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do
informacji publicznej ( Dz. U z 2016r. poz. 1764 z późn. zm.) przesyłam
odpowiedź na następujące pytania :

Treść wniosku( pytania) :

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*_Odpowiedź _*_:_*Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a)pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza),

b)powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem,

c)raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji,

d)raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami,

e)całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi,

f)raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*_Odpowiedź _*_:_***Raport napisała jedna osoba pracująca w gminie.*

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

*_Odpowiedź _*_:_*informacja umieszczona została na stronie Biuletynu
Informacji Publicznej.*

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*_Odpowiedź _*_:_*dwóch radnych*

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*_Odpowiedź _*_:_*do dnia poprzedzającego obrady sesji nie wpłynęły
żadne zgłoszenia od mieszkańców gminy.*

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*_Odpowiedź :_**nie dotyczy*

Z poważaniem

------------------------------------------------------
Z szacunkiem / Kind Regards

*Alina Woehl *
Biuro Rady Urzędu Gminy Lubrza

tel.: +48 77 4074650 | ul. Wolności 73, 48-231 Lubrza | web:
www.lubrza.opole.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Lubrzy z
siedzibą w Lubrzy przy ul. Wolności 73 (48-231), tel.: 774074650, adres
e-mail: <www.lubrza.opole.pl>urzad@lubrza.opole.pl <mail to: >Kontakt z
inspektorem ochrony danych: e-mail: iod@lubrza.opole.pl <mail to:
iod@lubrza.opole.pl> lub pisemnie na adres naszej siedziby.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Gminy w Lubrzy na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu realizacji zgłoszonej
sprawy, w tym celu komunikowania się na podany adres korespondencyjny i
mailowy.
Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Urząd Gminy w Lubrzy:
podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oaz organom lub podmiotom
publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym,
gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowna podstawę prawną.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
realizacji celu dla jakiego zostały zebrane i przetwarzane. Mogą być
usunięte po upływie okresu dla danej kategorii dokumentacji okresu
przechowywania, w zależności od kategorii archiwalnej danej
sprawy.Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
W związku z przetwarzaniem przez Urząd Gminy w Lubrzy Pani/Pana danych
osobowych, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do danych osobowych,
prawo do sprostowania danych osobowych, prawo usunięcia danych osobowych
(prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania,
oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, prawo do
cofnięcia zgody w przypadku, gdy Urząd Gminy w Lubrzy będzie przetwarzał
Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w
dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w
celu realizacji zgłoszonej sprawy. Informujemy, że nie korzystamy z
systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Dane
udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - udzielenie informacji publicznej przez BIAŁOŚLIWIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Białośliwie, 13.02.2020 r.

RO.1431.5.2020

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

sprawa-19864@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19864@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Udzielenie informacji publicznej

W odpowiedzi na wniosekz dnia 10.02.2020 r. ( data wpływu do Urzędu:
dnia10.02.2020 r. ) w sprawie udostępnienia informacji publicznej
informuję, że:

1)Radni Gminy Białośliwie nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2)Do przygotowania raportu został powołany Zarządzeniem Wójta Gminy
specjalny zespół ( odp.2b ).

3)Społeczność lokalną o możliwości zabrania głosu w sprawie raportu o
stanie gminy poinformowano ( odp.3b ).

4)Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos 1 radny.

5)Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

6)Żaden z mieszkańców Gminy Białośliwie nie wypowiedział się w debacie
na temat raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam
*Marlena Hajman
Zastępca Wójta Gminy Białośliwie*
ul. Ks. Kordeckiego 1
89-340 Białośliwie

--

1

Odpowiedź na wniosek o inf. publ. /13/ przez MIROSŁAWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

w załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o informację publiczna

--
Z poważaniem
------------------------------------------------------------------------
*Monika Kędzia*
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego

Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
*e-mail:* urzad@miroslawiec.pl <mailto:urzad@miroslawiec.pl> ||
www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Mirosławiec
------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO") informuję, że administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Mirosławca, ul. Wolności 37,
78-650 Mirosławiec, zwany dalej Administratorem, dane kontaktowe: tel.:
67-25-95-042, adres e-mail: urzad@miroslawiec.pl. Dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, w celach związanych z
komunikacją pomiędzy Administratorem a Panią/Panem, przez okres
niezbędny do zakończenia komunikacji. W razie konieczności dane mogą być
udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji
powyższego celu oraz uprawnionym organom. Przysługuje Pani/Panu prawo
dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu,
wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodne z prawem przetwarzanie, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne
jednak brak ich podania uniemożliwi komunikację z Administratorem.

1

Odpowiedź na wniodek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIERZAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej

--
Beata Sosnowska
Inspektor ds. obsługi biura i archiwum zakładowego
Urząd Miejski w Świerzawie
Plac Wolności 60 59-540 Świerzawa
tel. 75 7135 388 wew. 33

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Świerzawa z siedzibą Plac Wolności 60, 59-540 Świerzawa, tel.: 75 7135360
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie: http://bip.swierzawa.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=455&menu_id=230&page=2

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JEDNOROŻEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@jednorozec.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 09.02.2020 22:41

odczytano w dniu 13.02.2020 15:19.

Odpowiedź BBM.1431.9.2020 na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULEJÓWEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu
przesyłam skan odpowiedzi BBM.1431.9.2020 . Zwracam się z prośbą o
potwierdzenie otrzymania niniejszej odpowiedzi.

Z poważaniem

Arkadiusz Śliwa

Burmistrz Miasta Sulejówek

Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego adresata i może zawierać informacje,
które są prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź
otrzymali ją przez pomyłkę, należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez
odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość, usunąć wiadomość w całości,
nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w
jakikolwiek sposób w całości lub w jej jakiejkolwiek formie.

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy o zasadach
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, których Administratorem jest Urząd
Miasta Sulejówek, oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Szczegółowe zasady dostępne są na portalu
<https://www.sulejowek.pl/klauzula_informacyjna>
https://www.sulejowek.pl/klauzula_informacyjna

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KRASNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Odpowiedź na wniosek

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp: nie

2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza),

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem,

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji,

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami,

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi,

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp: pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do koordynatora - sekretarza,

3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd

d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Odp: informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp: 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp: 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp: 0

Pozdrawiam

Jan Wołosz - sekretarz

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej WO.1431.5.2020 przez ZIĘBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,

w odpowiedzi na Pana wniosek o udostępnienie informacji publicznej w
załączeniu przesyłam odpowiedź.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z wyrazami szacunku
Dominika Dryk

--
Dominika Dryk
Urząd Miejski w Ziębicach
ul. Przemysłowa 10
57-220 Ziębice
tel. 74 8163 870
@:urzad@ziebice.pl

1

odpowiedź na wniosek przez WIECZFNIA KOŚCIELNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek .

Pozdrawiam

Krystyna Kownacka

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUTKA-TARTAK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na Wasz wniosek uprzejmie informuję, że:

Ad. 1 Rada Gminy Rutka-Tartak nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2. Na raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy i
składali informacje do Sekretarza Gminy.

Ad. 3 Raport o stanie gminy był umieszczony na stronie internetowej.

Ad. 4. Nikt z obecnych na Sesji Rady Gminy  nie zabrał głosu na temat
raportu o stanie gminy.

Ad. 5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu  na temat
raportu o stanie gminy.

Ad. 6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się na temat raportu o stanie
gminy.

Z poważaniem

Wójt Gminy

Piotr Sinkiewicz

tel. 87 5 687 256

W dniu 10.02.2020 o 09:26, sprawa-19146@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedz na informację publiczną przez RACZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

PRO. 1431.2.2020
Raczki, dnia 13 lutego 2020r.

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02 - 605 warszawa

Urząd Gminy Raczki na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r.
o dostępie do Informacji publicznej (Dz.U.z 2018r. poz.1330 z późn. zm.)
przesyła w załączeniu odpowiedz na informacje publiczną.

Proszę o potwierdzenie otrzymania i odczytania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem

Elzbieta Sieńkowska

Urząd Gminy Raczki

ELŻBIETA SIEŃKOWSKA

INSPEKTOR

Urząd Gminy Raczki

Plac Kościuszki 14

16 - 420 Raczki

tel. 87 568 64 12

herb_raczki_dobry

3

odp. na zapyt. dot. udzielnia informacji publicznej przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

 w nawiązaniu do Państwa zapytania przesyłam w załączeniu odpowiedź.

Pozdrawiam

--
Ewa Guzińska
Inspektor ds. promocji i strategii

Rzecznik prasowy Gminy Słupsk

www.gminaslupsk.pl
https://www.facebook.com/Gmina.Slupsk/
www.dzialki.gminaslupsk.pl

T: (+48)59 842 84 60 wew.48

Mobile: (+48)667 813 424

30 lat Samorządu Terytorialnego. Gmina Słupsk.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienia informacji publicznej przez LUTOMIERSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam
W załączniku przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r.

Z poważaniem
Magdalena Łuczak
Sekretariat
Urząd Gminy Lutomiersk
Plac Jana Pawła II nr 11
95-083 Lutomiersk
Tel. 43 677 50 11 wew. 111

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SŁUPCA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy w Słupcy przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Magdalena Kaczorowska

Inspektor ds. organizacyjnych, kadr i płac

Urząd Gminy w Słupcy

ul. Sienkiewicza 16,

62 - 400 Słupca

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYSOKIE MAZOWIECKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej na temat:
" Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy", który wpłynął do
Rzędu Gminy Wysokie Mazowieckie drogą elektroniczną w dniu 10.02.2020 r.
w załączniku pismo WS.1431.4.2020 z dnia 12.02.2020 r.

Z poważaniem,

insp. Anna Szepietowska

Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
ul. Mickiewicza 1A, 18-200 Wysokie Mazowieckie
tel. 086 275 26 27 wew.488

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego br. (data wpływu do Urzędu
Miejskiego w Złotowie).

Z poważaniem,

Aleksandra Zachęć

--
Aleksandra Zachęć
Sekretarz Gminy Miasto Złotów
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
tel. 67 263 26 40 wew. 21
fax. 67 265 00 25

------------------------------------------------------------------------

Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne oraz / lub prawnie
chronione. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem (lub otrzymali
Państwo tą wiadomość na skutek pomyłki) prosimy o tym fakcie
niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć otrzymaną wiadomość.
Kopiowanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji bez
zgody jej nadawcy jest zabronione.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej: RODO), informuję, że:

Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie
z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, e-mail:
urzad@zlotow.pl, tel. 67 263 26 40.

Przedstawiciel administratora danych:
Przedstawicielem administratora danych osobowych jest Burmistrz Miasta
Złotowa Pan Adam Pulit, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, e-mail:
urzad@zlotow.pl, tel. 67 263 26 40.

Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Beata Lewandowska, e-mail:
iodo@iodopila.pl.

Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące
przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Pana/Panią zgoda.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu/celach:

* wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6
ust. 1 lit. c RODO),
* wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6
ust. 1 lit. e RODO),
* wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu
określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu
przetwarzania i przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo
do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich
przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Wobec prawa do usunięcia
danych, ich przenoszenia oraz sprzeciwu mają zastosowanie ograniczenia
wynikające z art. 17 ust. 3, art. 20, art. 21 RODO.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych z naruszeniem przepisów RODO, przez Administratora do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).

Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem realizacji
celów, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania
zadań oraz obowiązków prawnych ciążących na administratorze.

Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być nasi partnerzy oraz inne
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie zawartych
umów powierzenia (np. firmy usługowe, prawnicze, informatyczne).
Ponadto ujawnianie Pani/Pana danych osobowych organom publicznym odbywa
się w ramach konkretnego postępowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz w celu realizacji zadań, o których mowa w punkcie
dotyczącym celu przetwarzania danych osobowych oraz podstawy prawnej
przetwarzania.

Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i
nie będą profilowane.

--
Aleksandra Zachęć
Sekretarz Gminy Miasto Złotów
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
tel. 67 263 26 40 wew. 21
fax. 67 265 00 25

------------------------------------------------------------------------

Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne oraz / lub prawnie
chronione. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem (lub otrzymali
Państwo tą wiadomość na skutek pomyłki) prosimy o tym fakcie
niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć otrzymaną wiadomość.
Kopiowanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji bez
zgody jej nadawcy jest zabronione.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej: RODO), informuję, że:

Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie
z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, e-mail:
urzad@zlotow.pl, tel. 67 263 26 40.

Przedstawiciel administratora danych:
Przedstawicielem administratora danych osobowych jest Burmistrz Miasta
Złotowa Pan Adam Pulit, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, e-mail:
urzad@zlotow.pl, tel. 67 263 26 40.

Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Beata Lewandowska, e-mail:
iodo@iodopila.pl.

Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące
przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Pana/Panią zgoda.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu/celach:

* wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6
ust. 1 lit. c RODO),
* wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6
ust. 1 lit. e RODO),
* wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu
określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu
przetwarzania i przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo
do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich
przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Wobec prawa do usunięcia
danych, ich przenoszenia oraz sprzeciwu mają zastosowanie ograniczenia
wynikające z art. 17 ust. 3, art. 20, art. 21 RODO.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych z naruszeniem przepisów RODO, przez Administratora do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).

Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem realizacji
celów, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania
zadań oraz obowiązków prawnych ciążących na administratorze.

Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być nasi partnerzy oraz inne
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie zawartych
umów powierzenia (np. firmy usługowe, prawnicze, informatyczne).
Ponadto ujawnianie Pani/Pana danych osobowych organom publicznym odbywa
się w ramach konkretnego postępowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz w celu realizacji zadań, o których mowa w punkcie
dotyczącym celu przetwarzania danych osobowych oraz podstawy prawnej
przetwarzania.

Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i
nie będą profilowane.

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, który wpłynął do Urzędu Miasta w dniu 9 lutego 2020r.

Z poważaniem

Ilona Rosłaniec

Inspektor ds. dokumentacji organu wykonawczego

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMPINOS w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź.

Pozdrawiam

Aneta Wojcieska

Inspektor ds. obsługi Rady i Komisji

Urząd Gminy Kampinos

ul. Niepokalanowska 3

05-085 Kampinos

tel: (22) 725 00 40 w. 220

1

odpowiedź na wniosek Sieć Obywatelska.pdf przez BRZEG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 09.02.2020 roku.
Z poważaniem
Ewa Rutkowska-Woźniczko
Biuro Organizacyjno-Prawne
Urząd Miasta w Brzegu

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

SE.1431.1.2020.ŁN

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

sprawa19949@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do tut. urzędu w dniu 12.02.2020 r., informuję:

1. Nie

2. f – Sekretarz zebrał dane ze sprawozdań i uzupełnił je o brakujące informacje pozyskane od kierowników i pracowników merytorycznych

3. b

4. 0

5. 0

6. 0

Z poważaniem

Łukasz Nowak

Sekretarz Gminy

<mailto:kierownikro@malanow.pl> sekretarz@malanow.pl

+48 667 022 663

Urząd Gminy w Malanowie

+48 (63) 288-30-83 wew. 22

<http://www.malanow.pl/> www.malanow.pl

Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i może zawierać informacje zastrzeżone oraz prawnie chronione. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy o tym fakcie i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami z wszelkich komputerów.

Informujemy, że Wójt Gminy Malanów jako Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe w związku z realizacją zadań statutowych oraz świadczonymi usługami. Każda osoba przesyłając wiadomość zawierającą jej dane osobowe drogą elektroniczną ma prawo dostępu do tych danych, żądania ich usunięcia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://www.bip.malanow.pl/?c=714.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie Gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie Gminy.

Z poważaniem

Małgorzata Jarecka

Podinspektor
Biuro Rady Miejskiej
tel. + 48 17 7874092
Malgorzata.Jarecka@um.mielec.pl<mailto:Malgorzata.Jarecka@um.mielec.pl>

[stopka_UM]

3

Odpowiedz na informację publiczną gmina Łącko przez ŁĄCKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany
e-mailem w dniu 09.02.2020 r.Gmina Łącko przesyła odpowiedzi na poniższe
pytania :

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Nie została podjęta taka uchwała.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Żaden z radnych nie zabrał głosu w sprawie raportu o stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Pozdrawiam

Wojciech Jamro

Sekretarz Gminy

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#SO-VII1431.8.2020] przez SŁAWKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: SO-VII.KW.000028.2020
Znak sprawy: SO-VII1431.8.2020
Rej. koresp. wych.: rkw-EMAIL-000101/20
Wysłane przez: Ewa Dróżdż

--
Urząd Miasta Sławkowa
Rynek 1
41-260 Sławków
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Przedłużenie terminu udzielenia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej CRWIP.1083.20 przez Warszawa w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączeniu przekazuję pismo Urzędu m.st. Warszawy, nawiązujące do nadesłanego przez Państwa w dniu 9 lutego 2020 r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej dotyczącego raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

--
Mirosław Sokolnicki
Główny specjalista
URZĄD M.ST. WARSZAWY
Gabinet Prezydenta (GP)

Wydział Informacji Publicznej

ul. Niecała 2, pokój 9, 00-098 Warszawa
tel. +48223259211
faks +48224439965
msokolnicki@um.warszawa.pl
www.um.warszawa.pl
[cid:Syrenka1.png]

Wiadomość ta jest przeznaczona tylko dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.

3

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiedź została udzielona w dniu 12.02.2020 r. na adres:
sprawa-17796@fedrowanie.siecobywatelska.pl.

W dniu 03.02.2020 o 07:50, sprawa-17652@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Pozdrawiam
Joanna Jasiak
Inspektor ds. administracyjnych i promocji gminy
Urząd Gminy Czarny Bór
ul. Główna 18
58-379 Czarny Bór
tel. 74/ 8450139
fax: 74/ 8450006

www.czarny-bor.pl