Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYSOKIE MAZOWIECKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRZELIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W dniu 2020-02-03 o 07:52, sprawa-17756@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Witam serdecznie
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.
Z poważaniem
Alicja Jasińska
Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11
57-100 Strzelin
2W dniu 2020-02-03 o 07:52, sprawa-17756@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17756@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Witam serdecznieW załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.Z poważaniem
Alicja Jasińska
Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11
57-100 Strzelin
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBLINIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Lublińcu z L.dz. 04262 w dniu
10.02.2020r. informuję:
1)Rada Miejska w Lublińcu nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2)Przygotowywanie raportu o stanie gminy:
- odpowiedź a);
Pracowali nad nimposzczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora - Sekretarza Miasta.
3)Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu:
- odpowiedź b);
Informowano na stronie internetowej gminy www.lubliniec.eu
<http://www.lubliniec.eu> oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
4)Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy 13-stu Radnych zabrało
głos.
5)Do zabrania głosu w debacie na temat raportu zgłosiło się 6-ciu
mieszkańców miasta Lubliniec.
6)W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedziało się 4-ech
mieszkańców miasta Lubliniec.
--
Pozdrawiam
Józef Korpak
Sekretarz Miasta Lublińca
Urząd Miejski w Lublińcu
42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5
tel. 34 3530-100 wewn. 110
e-mail: sekretarz@lubliniec.pl
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne informacje.
Zakazane jest jakiekolwiek przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę te informacje prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PILAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Z poważaniem
Szyszko Marta
Insp. ds. obsługi sekretariatu i kadr
Tel. 25 685 61 10 wew. 31
1
From: sprawa-18671@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18671@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:52 PM
To: urzad@pilawa.com.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18671@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18671@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTEzMTE5LjM4MTQ1LjMyMTc1NDY0NzIwNjY1NzExNUBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxTdW4sIDA5IEZlYiAyMDIwIDIxOjUyOjExIC0wMDAwfHVyemFkQHBpbGF3YS5jb20ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Udostępnienie informacji w ramach informacji publicznej przez LUBOMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry!
W załączeniu Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu przesyła informację publiczną
dot. szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy , o którym
mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym wg punktów określonych przez
Państwa.
Z poważaniem
Mariola Laskowska
Biuro Rady Miejskiej Gminy Lubomierz
Tel. 75 - 78-33-166 w. 44
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUTKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@gminarutki.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 09:29
odczytano w dniu 2020-02-13 14:10.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W dniu 2020-02-10 o 14:56, sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
OR.1431.2.2020
W odniesieniu do powyższego wniosku ,udziela się następujących odpowiedzi :
I.**w zakresie pkt 1 zapytania:NIE,
II.w zakresie pkt 2 zapytania:odpowiedźa,
III. w zakresie pkt 3 zapytania:odpowiedź b, IV.w zakresie pkt 4
zapytania:4,V.w zakresie pkt 5 zapytania:0,VI.w zakresie pkt 6
zapytania: NIEDOTYCZY
Z poważaniem
--
ALICJA ZIMNA
Sekretarz Gminy Rzgów
tel. (63) 241-90-18 wew.21
kom. 795-505-559
sekretarz@gminarzgow.pl
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
tel. (63) 241-90-18
ug@gminarzgow.pl
W dniu 2020-02-10 o 14:56, sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
OR.1431.2.2020W odniesieniu do powyższego wniosku ,udziela się następujących odpowiedzi :
I.**w zakresie pkt 1 zapytania:NIE,
II.w zakresie pkt 2 zapytania:odpowiedźa,
III. w zakresie pkt 3 zapytania:odpowiedź b, IV.w zakresie pkt 4
zapytania:4,V.w zakresie pkt 5 zapytania:0,VI.w zakresie pkt 6
zapytania: NIEDOTYCZYZ poważaniem
--
ALICJA ZIMNA
Sekretarz Gminy Rzgów
tel. (63) 241-90-18 wew.21
kom. 795-505-559
sekretarz@gminarzgow.plUrząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
tel. (63) 241-90-18
ug@gminarzgow.pl
odpowiedź na wniosek przez ANDRYCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź .
Pozdrawiam
--
Agnieszka Gierszewska
Dyrektor Biura Burmistrza
Urząd Miejski w Andrychowie
Rynek 15
34-120 Andrychów
tel.33 842 99 02
agnieszka.gierszewska@andrychow.eu
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRYFINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 r.
Agnieszka Grzegorczyk
Biuro Obsługi Rady
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
tel. 91 416 20 11 wew.127
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest własnością Urzędu Miasta i
Gminy w Gryfinie i może zawierać informacje służbowe prawnie chronione.
Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali Państwo tę wiadomość
na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji jest zabronione.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Burmistrz
Miasta i Gminy Gryfino. Klauzule informacyjne dotyczące zasad przetwarzania
danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w
Gryfinie pod adresem http://bip.gryfino.pl/umgryfino/chapter_108442.asp
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZIONKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
> SO.1431.18.2020.
>
> W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> *Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy.*
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> *b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej;
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
> Informacja o możliwości zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie
> gminy została wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Radzionków
> oraz na tablicach informacyjnych na terenie miasta.*
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
> *W debacie nad raportem o stanie gminy głos zabrało 5 radnych. *
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? *- 0*
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? *- 0.*
>
> ***Sekretarz Miasta*
>
> */-/mgr inż. Rudolf Sobczyk*
>
Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KARTUZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na mailz dnia 10.02.2020r. w sprawie Raportu o stanie
Gminy Kartuzy.
Ad 1) Tak.
Ad 2) Nad raportem o stanie Gminy Kartuzy za 2018 rok pracowali
poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do osoby
odpowiedzialnej.
Ad 3) Informowałburmistrz podczas spotkań z mieszkańcami.
Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy Kartuzy głos
zabrało 12 radnych Rady Miejskiej w Kartuzach.
Ad 5) Do zabranie głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy
Kartuza zgłosiło się 18 mieszkańców.
Ad 6) W debacie na temat raportu o stanie Gminy Kartuzy wypowiedziało
się 16 mieszkańców.
Z poważaniem
--
Karolina Stawiarska-Kocent
Wydział Rozwoju
Urząd Miejski w Kartuzach
ul. gen. J. Hallera 1
83-300 Kartuzy
Tel. 58 69 45 215
k.kocent@poczta.kartuzy.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy [Sprawa#BSE.1431.000002.2020] przez RYDUŁTOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: BSE.KW.000019.2020
Znak sprawy: BSE.1431.000002.2020
Rej. koresp. wych.: KW.001664.2020
Wysłane przez: Krzysztof Jędrośka
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. w załączeniu przekazujemy naszą odpowiedź. Plik odpowiedzi podpisany jest zaawansowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą certyfikatu dostawcy usług zaufania.
z poważaniem
Krzysztof Jędrośka
Sekretarz Miasta Rydułtowy
--
Urząd Miasta Rydułtowy
tel.: (32) 45 37 411
faks: (32) 45 37 410
e-mail: um@rydultowy.pl, gmrydultowy@sekap.pl
www: http://www.rydultowy.pl
bip: http://bip.rydultowy.pl/
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedz "Raport o stanie Gminy Drohiczyn za 2018 r." przez DROHICZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął
do Urzędu Miejskiego w Drohiczynie w dniu 10.02.2020 r. zgodnie z art. 6
ust.1 pkt 3 lit. c ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej. (T. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późń. zm.) w załączeniu
przesyłam odpowiedz.
Radosław Konobrocki
Sekretarz Gminy Drohiczyn
Urząd Miejski w Drohiczynie
Ul. J.I. Kraszewskiego 5
17 - 312 Drohiczyn
Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust.
1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Sieciechów przez SIECIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Szanowni Państwo,
Urząd Gminy Sieciechów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Małgorzata Wrona
Inspektor
Urząd Gminy Sieciechów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NURZEC-STACJA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
Zgodnie z wnioskiem z dnia 10.02.2020 r. (data wpływu do Urzędu Gminy),
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Proszę o potwierdzenie odbioru.
Jowita Radzikowska
--
Jowita Radzikowska
mł. referent ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
Urząd Gminy Nurzec-Stacja
tel. 856575078 wew.37
Gmina Osieczna przez OSIECZNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie w trybie dostępu do informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Sławomir Kosmalski
UG Osieczna
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź - gmina Gierałtowice przez GIERAŁTOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry,
odpowiadając na Państwa wniosek, przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odp: Rada Gminy Gierałtowice nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Jak przygotowywano ww. raport
Odp: pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - zastępcy wójta
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu
Odp: informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp: w dyskusji zabrało głos dziewięciu radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Odp: do debaty zgłosiło się dwóch mieszkańców.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odp: w debacie zabrało głos dwóch mieszkańców.
Z poważaniem
Re: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOLBUDY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Z poważaniem
Jolanta Dawidowska
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
tel. 58 691 05 68
email: jolanta.dawidowska@ug.kolbudy.pl
Informujemy, że na stronie
http://www.kolbudy.pl/urzad/tablica-ogloszen/informacje-i-komunikaty-urzedowe/3646-klauzula-informacyjna-dla-klientow-gminy-kolbudy
można zapoznać się z właściwą klauzulą informacyjną dot. przetwarzania
Państwa danych osobowych w związku ze skierowaniem powyższego e-mail.
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i/lub kierowana jest
tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie do jego
użytku.
Jeśli Państwo nie jesteście odbiorcą, do którego wiadomość jest
skierowana, Prosimy odpowiadając zwrotnie na tę wiadomość przekazać
informację do nadawcy, a następnie usunąć tę wiadomość z Państwa
skrzynki odbiorczej i nadawczej.
Zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie
lub inne postępowanie dotyczące przedmiotowej wiadomości, pod rygorem
uznania takiego postępowania za naruszające prawo.
2> Witam ,
>
> w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r.
>
> w sprawie udzielenia informacji dot. raportu o stanie gminy.
>
> Bardzo proszę o potwierdzenie odebrania wiadomości.
„Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy” przez WOŁCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w temacie
„/Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy/” informuję jak niżej:
1.
Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym? *Odpow**iedz:****TAK (Uchwała Nr
IV/36/2019 z dnia 29 stycznia 2019 r.)*
2.
Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź).
*Odpowiedź:* *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów
i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.*
3.
Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu. *Odpowiedź:
**h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób, **tj:****podczas transmitowanej sesji Rady Miejskiej w dniu
30 kwietnia 2019 r. i 31 maja 2019 r. *
4.
Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *Odpowiedź: 0 - radnych*
5.
Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *Odpowiedź: **0 – mieszkańców*
6.
Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? *Odpowiedź: **0 – mieszkańców. *
--
Julita Matelska
naczelnik Biura Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Wołczynie
ul. Dworcowa 1
46-250 Wołczyn
tel. 77 4 188 344 wew. 205
informacja publiczna - Gmina Bielice przez BIELICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry, poniżej przekazuję odpowiedzi na pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym? TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? 0
--
Z poważaniem
Krystyna Rutkowska
Inspektor ds. nieruchomości
Urząd Gminy Bielice
tel. 91 5644 235 w.23
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WARKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Karolina Sałyga
Urząd Miejski w Warce
1
From: sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:05 PM
To: um@warka.org.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTg3ODMzLjgyNjEuMTU2ODU3Mzc0NDAwMTkyMjYxNjFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjowNDozOCAtMDAwMHx1bUB3YXJrYS5vcmcucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁUBNIANY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
RO.1431.3.2020.PP
Łubniany , dnia 13.02.2020r.
W odpowiedzi na Wasz wniosek z dnia 09 lutego 2020r., złożony w trybie udzielenia informacji publicznej, której pełną treść zamieszczam poniżej, informuję.
Ad. 1. Radni Gminy Łubniany do dnia sporządzenia tej odpowiedzi nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy o samorządzie gminnym. Aktualnie nie pracuje się nad takim projektem.
Ad.2. „a” – Pracowali nad nim pracownicy poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy i składali informacje do koordynatora, w tym przypadku sekretarza gminy.
Ad.3. „b” – Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dodatkowo opracowano i opublikowano informację nt. wymogów zgłoszenia się mieszkańców do dyskusji nad raportem. Opublikowano wzory zgłoszenia oraz list z podpisami poparcia, jak również terminem zgłaszania się do dyskusji.
Ad.4. 1 (jeden ) radny zabrał głos w debacie.
Ad.5. 0 (zero) mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie.
Ad. 6. 0 ( zero) mieszkańców wypowiedziało się w debacie.
- -
Piotr Pośpiech
Sekretarz Gminy Łubniany
Urząd Gminy w Łubnianach
ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany
Tel.: 77 427 05 34
e-mail: <mailto:ug@lubniany.pl> ug@lubniany.pl
<https://www.facebook.com/gmina.lubniany/> <https://www.facebook.com/gmina.lubniany/> Facebook Gminy Łubniany
1
From: sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:14 PM
To: ug@lubniany.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NjQzNDc4LjM4MDY2LjM5OTU0MTQ3NDc1NDc2MTcxNjlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjoxMzo1NCAtMDAwMHx1Z0BsdWJuaWFueS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry. W odpowiedzi na kierowane zapytanie z dnia 03.02.2020 w
trybie dostępu do informacji publicznej dot. sporządzania raportu o
stanie gminy, w załączeniu przesyłam odpowiedź na kierowane pytania.
Biuro Rady Miejskiej w Międzylesiu
Aleksandra Nalborczyk
Inspektor
pok. Nr 15 (II p.), tel. 74 8 126 347 wew. 29
Udostępnienie informacji publicznej przez RADZYMIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek, przesyłam skan pisma - Nr sprawy: B.1431.18.2020.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej korespondencji.
Pozdrawiam
Aleksandra Bandachowska
Sekretariat Burmistrza Radzymina
e: umig@radzymin.pl<mailto:e:%20umig@radzymin.pl>
t: 22 667 68 00<tel:22%20667%2068%2037> <tel:>
Urząd Miasta i Gminy Radzymin
pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin
www.radzymin.pl<http://www.radzymin.pl>
www.facebook.com/GRadzymin<http://www.facebook.com/GRadzymin>
[http://www.intranet.radzymin.pl/stopka/style/stopka.png]
2From: sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:56 PM
To: Sekretariat UMIG <umig@radzymin.host-exchange.eu>
Subject: [Spam] [SPF Softfail] Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187