Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku przez GDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku oraz klauzulę informacyjną RODO.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.

Z poważaniem
Aleksandra Stanak
Urząd Gminy Gdów

2

odpowiedż na informację publiczną przez JABŁONNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o uzupełnienie udzielonej informacji publicznej
(RP.1431.18.2020) przesyłam stosowne pismo organu.

________________________________________________

Z poważaniem

Mariola Kołdej Urząd Gminy Jabłonna

Inspektor ds. ul. Modlińska 152

Organizacyjnych i 05-110 Jabłonna

Informacji Publicznej tel: + 48 22 767 73 18

Zespół Prawny fax: + 48 22 774 38 34

www.jablonna.pl

Treść tej wiadomości może zawierać informacje prawnie chronione przeznaczone
wyłącznie do użytku służbowego adresata. Odbiorcą może być jedynie jej
adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem
niniejszej wiadomości lub pracownikiem upoważnionym do jej przekazania
adresatowi, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie
zabronione i może być karalne. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo,
prosimy niezwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź oraz trwale
usunąć tę wiadomość włączając w to wszelkie jej kopie wydrukowane lub
zapisane na dysku.

______

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Jabłonna. Pani/Pana dane są
przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i/lub a) RODO. Posiada
Pani/Pan dostęp do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych
danych, prawo do żądania sprostowania danych osobowych, prawo do żądania
usunięcia danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Kontakt z
Inspektorem Danych Osobowych: iod@jablonna.pl.

RODO Urząd Gminy Jablonna http://www.jablonna.pl/urzad/zawartosc/526/

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZTUM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa emaila z dnia 10.02.2020 r. z prośbą o udzielenie
informacji publicznej, przekazuję odpowiedzi na poszczególne pytania
dotyczące raportu o stanie gminy:

Ad.1) Nie,

Ad.2) odpowiedź a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza),

Ad.3) odpowiedź a) nie informowano o tym mieszkańców; raport został
opublikowany na stronie internetowej,

Ad.4) 4 radnych,

Ad.5) żaden mieszkaniec nie zgłosił się,

Ad.6) żaden mieszkaniec nie wypowiadał się.

Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------------
Mirosław Szczepanek
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum

Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
tel. (55) 640 63 20, faks (55) 640 63 00
<http://www.sztum.pl/> www.sztum.pl

P Zanim wydrukujesz tę wiadomość proszę rozważ jaki to może mieć wpływ na
środowisko.

Informacje zawarte w niniejszej wiadomości są przeznaczone jedynie do użytku
przez adresata.
Wiadomość może zawierać Informacje poufne, zastrzeżone, objęte tajemnicą
zawodową, których ujawnianie jest zabronione zgodnie z obowiązującym prawem.

Jeśli czytelnik wiadomości nie jest jej właściwym odbiorcą, nie ma prawa do
jej rozpowszechniania i powielania.

W przypadku otrzymania wiadomości przez pomyłkę należy natychmiast
powiadomić nadawcę telefonicznie i odesłać wiadomość pocztą.

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOŁUCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE W TRYBIE DOSTĘPU DO INFORMACJI PUBLICZNEJ

W związku z Państwa zapytaniem (wnioskiem) o udostępnienie informacji z dnia 10.02.2020r., stanowiącym informację publiczną w rozumieniu ustawy z 6 września 2001 r. o informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedź (skan).

Z poważaniem

Zdzisław Gorzeliński

Skarbnik Gminy Goluchów

63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1

tel.: 62 769-69-90

<http://www.goluchow.pl> www.goluchow.pl

3

WOU.1431.8.2020 Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ZAKROCZYM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o informację publiczną.

--
Z poważaniem
Anna Sobczak
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Zakroczymiu
tel. (22) 785 21 45 wew. 224

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020r. o udostępnienie informacji publicznej przez Ostrołęka w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na  wniosek z dnia 9
lutego 2020r. o udostępnienie informacji publicznej

--
Teresa Giers
Wydział Organizacji i Kadr
Urząd Miasta Ostrołęki

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIASTECZKO ŚLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Proszę o zwrotny e-mail z potwierdzeniem otrzymania wiadomości.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Proszę o zwrotny e-mail z potwierdzeniem otrzymania wiadomości.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Proszę o zwrotny e-mail z potwierdzeniem otrzymania wiadomości.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy BKM.1431.16.2020 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z 09.02.2020 roku uprzejmie informuję, że termin udostępnienia, zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do inf. publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1429), zostaje wydłużony do 2 miesięcy (do 09.04.2020 r.) ze względu na konieczność przygotowania danych w sposób oczekiwany przez wnioskodawcę.

Z poważaniem

Jarosław Jurkowski

Biuro Komunikacji Medialnej

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Rzeszów w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem,

Barbara Szałęga
Oddział Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców i Informacji Publicznej
Urząd Miasta Rzeszowa

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NIDZICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OSO.1431.11.2020 KW.1974.2020 Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

2

Re: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UŚCIE GORLICKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Urząd Gminy Uście Gorlickie, przesyła w załączeniu odpowiedź na

Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Marek Oleś

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Uście Gorlickie

38-315 Uście Gorlickie 80

tel. 18 351-60-41, 18 351-60-42 wew.34

E-mail: _gmina@usciegorlickie.pl <mailto:gmina@usciegorlickie.pl>_

Web: _www.usciegorlickie.pl <http://www.usciegorlickie.pl>_

Administratorem danych osobowych (ADO) przetwarzanych w ramach
prowadzonej korespondencji jest Urząd Gminy Uście Gorlickie, 38-315
Uście Gorlickie 80.

Z ADO można się kontaktować: telefonicznie pod numerem: 18 351-60-41,
listownie na adres: 38-315 Uście Gorlickie 80, lub za pośrednictwem
poczty e-mail, na adres:_sekretariat@usciegorlickie.pl
<mailto:sekretariat@usciegorlickie.pl>_.

Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych (w tym prawo do uzyskania
kopii tych danych), sprostowania danych (w przypadku gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne), usunięcia danych („prawo do bycia
zapomnianym”), ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu,
przenoszenia danych.

Aby sprawdzić pełną informację w jakim celu i na jakiej podstawie
przetwarzamy dane osobowe proszę kliknąć_tutaj
<http://www.usciegorlickie.pl/klauzula-informacyjna-rodo2>_.

W dniu 2020.02.09 o 22:15, sprawa-18477@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLECKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam informacje, zgodnie z zapytaniem z dnia 10 lutego
2020 roku.

Z poważaniem

Aneta Milczarek

Kierownik Wydziału Strategii i Rozwoju

E-mail: a.milczarek@olecko.eu

Tel.: 570 100 146

---------------------------------------------------------------

Opis: Rysunek1

<http://www.olecko.pl/> www.olecko.pl

2

OA.1431.7.2020 - informacja publiczna przez MIEJSCE PIASTOWE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Gminy Miejsce Piastowe w dniu 10.02.2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy informuję, że :

- Rada Gminy Miejsce Piastowe nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,

- raport o stanie gminy był przygotowywany przez poszczególnych
pracowników urzędu, którzy składali informacje do koordynatora
odpowiedzialnego za jego ostateczne opracowanie,

- mieszkańcy byli informowani o tym kiedy i gdzie będzie można zabrać
głos na temat treści raportu poprzez stronę internetową Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miejsce Piastowe oraz na tablicach
ogłoszeń w poszczególnych sołectwach,

- informacje dotyczące przedstawienia raportu o stanie Gminy Miejsce
Piastowe za 2018 rok oraz debacie nad raportem zostały udostępnione na
stronach Biuletynu Informacji Publicznej w protokole Nr XII/2019 z XII
sesji Rady Gminy Miejsce Piastowe odbytej w dniu 26 czerwca 2019 r.
(bezpośredni
link:http://bip.miejscepiastowe.pl/?c=mdPliki-cmPobierz-9395-cHJvdG9rb2wtWElJLTIwMTktMjYwNjIwMTkucGRm
). Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 poz. 1429) jedynie informacja
publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji
Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek,

Informacja zgodnie z Państwa prośbą, zostanie przesłana jedynie w
postaci elektronicznej (skan oryginału odpowiedzi w załączeniu) .__

--
Z poważaniem:

Mariusz Dynowski
Urząd Gminy Miejsce Piastowe
38 - 430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
tel. 134353012 wew 139

1

odpowiedz przez TULISZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu odpowiedz dotycząca raportu o stanie gminy.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZYWIDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy.

--
Pozdrawiam

Karolina Szymikowska / referent ds. kancelaryjnych
+48 58 682-51-46 / sekretariat@przywidz.pl

Urząd Gminy w Przywidzu
Tel: +48 58 682-51-46 / Fax: +48 58 682-52-25
ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz
www.przywidz.pl

Czy musisz wydrukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
Uprzejmie informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Przywidz. Na stronie https://przywidz.bip.gov.pl/ można zapoznać się z właściwą klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Państwa danych osobowych w Urzędzie Gminy Przywidz (na podstawie art. 6 RODO), w związku ze skierowaniem powyższego maila.
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i/lub kierowana jest tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie do jego użytku. Jeśli Państwo nie jesteście odbiorcą, do którego wiadomość jest skierowana, Prosimy odpowiadając zwrotnie na tę wiadomość przekazać informację do nadawcy, a następnie usunąć tę wiadomość z Państwa skrzynki odbiorczej i nadawczej. Zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne postępowanie dotyczące przedmiotowej wiadomości, pod rygorem uznania takiego postępowania za naruszające prawo.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHOSZCZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem

Agnieszka Tomczyk

Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Prawnego

Urząd Miejski w Choszcznie

95 765 93 12

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej RP.1431.84.2020 przez Leszno w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej RP.1431.84.2020

 z poważaniem

Paulina Janowicz
Główny specjalista
Biuro prasowe
Tel.: +48 65 529 81 28
Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno




Odwiedź nasze serwisy: www.leszno.pl facebook
<https://www.facebook.com/miastoleszno.official/>
twitter <https://twitter.com/MiastoLeszno>
linkedin <https://www.instagram.com/miastoleszno_official/?hl=pl>

Zanim wydrukujesz wiadomość upewnij się, czy jest to konieczne – Chroń
środowisko!

5

odpowiedź na wniosek przez KŁOMNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020r.

Z poważaniem

Barbara Sośniak

Inspektor ds. informacji publicznej

i nieruchomości

__________ ESET Endpoint Security __________

Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.

wiadomosc e-mail do: sprawa-19355@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
odpowiedz na wniosek - nie zawiera zagrozen

Wersja silnika detekcji: 20892 (20200224)

https://www.eset.pl lub https://www.eset.com

1

Odpowiedź na wniosek przez RANIŻÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Raniżów przesyła poniżej odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej

*Poniżej odpowiedzi na pytania*
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)_*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
*_a) nie informowano o tym mieszkańców_*
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *3 radnych*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?- *0*
*
*

*Z poważaniem
Marek Margański
Sekretarz Gminy*

*
*

*
*

Wysyłanie wiadomości e-mail: img20200224_0002 przez PRZEROŚL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
img20200224_0002

1

odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. przez KAMIEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r. przekazujemy wymagane
informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? odpowiedź NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
odpowiedź 2 Radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? odpowiedź 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? odpowiedź 0

odpowiedź na inf. publiczną (OR.1431.31.2020) przez MAŁA WIEŚ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Mała Wieś, dnia 24.02.2020 r.

OR.1431.31.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska


sprawa-18624@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.02.2020 r., doręczony drogą poczty elektronicznej w dniu 10.02.2020 r.,
zgodnie z treścią ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2018. poz. 1330 z późn. zm.), udzielamy
informacji zgodnie z treścią wniosku: proszę o udostępnienie informacji
publicznej w następującym zakresie:

1) "Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?"

Odpowiedź: Dnia 24 czerwca 2019 r. Rada Gminy Mała Wieś przyjęła uchwałę
nr 48/VII/2019 w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Mała Wieś wotum zaufania.

2) "Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)"
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) "Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi)":
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4.) "Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?"

Odpowiedź: Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy nikt z radnych
nie poprosił o głos.

5.) "Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?"

Odpowiedź: Nikt z mieszkańców gminy nie zgłosił Przewodniczącemu Rady Gminy
Mała Wieś chęci zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6.) "Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?"

Odpowiedź: Nie zgłoszono wcześniej chęci zabrania głosu w debacie, nikt z
mieszkańców nie wypowiadał się na temat raportu o stanie gminy.

Wójt Gminy Mała Wieś

/-/Zygmunt Wojnarowski

Sekretariat

Urząd Gminy Mała Wieś
ul.. Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś
tel. 24 269 79 60
fax 24 269 79 61
<http://www.malawies.pl/> www.malawies.pl

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. przez PRZELEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź znak OS.1431.5.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Anna Wolniakowska
Urząd Gminy Przelewice

sekretariat

1