Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŻABIA WOLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W dniu 2020-02-09 o 23:09,
[sprawa-18805@fedrowanie.siecobywatelska.pl](mailto:sprawa-18805@fedrowanie.siecobywatelska.pl)
pisze:

Dzień dobry, w załączniku odpowiedź.

\--

_______________________________________________________________

![Herb

Gminy](cid:part1.0E6A1E14.B6AC76DB@zabiawola.pl) Z poważaniem

Natalia Stępień

Stanowisko ds. kancelaryjnych

Urząd Gminy Żabia Wola

96-321 Żabia Wola, ul. Głowna 3

tel. 46 858 27 00, [www.zabiawola.pl](http://www.zabiawola.pl)

Ten dokument zawiera informacje poufne, ktore mogą być rownież objęte
tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego użytku adresata. Jeśli
nie są Państwo jego adresatem lub jeśli otrzymali Państwo ten dokument
omyłkowo, to wszelkie rozpowszechnianie, dystrybuowanie, reprodukowanie,
kopiowanie, publikowanie lub każde inne wykorzystanie tego dokumentu czy też
zawartych w nim informacji jest zabronione. Jeżeli otrzymali Państwo tę
wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nami oraz
usunięcie tej wiadomości z pamięci Państwa komputera.

Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o ochronie środowiska!

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POLANICA-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej otrzymany w dniu 03.02.2020 r.

Ewa Szwed

Inspektor ds. Obsługi Sekretariatu

Urząd Miejski w Polanicy-Zdroju

ul. Jarosława Dąbrowskiego 3

57-320 Polanica-Zdrój

tel. 748680600

faks.748681046

Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i mogą
podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
powyższej wiadomości, nie może jej Pan/Pani ujawniać, kopiować,
dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O
błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć wiadomość. Nie możemy zagwarantować, że elektroniczny sposób
transmisji wiadomości będzie bezpieczny i pozbawiony błędów, gdyż wiadomość
taka może zostać przechwycona, zmieniona, utracona lub zniszczona, a także
może dotrzeć z opóźnieniem, być niepełna lub zawierać wirusy. W związku z
powyższym, nadawca nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek błędy lub luki w
powyższej wiadomości, które mogły powstać w wyniku jej elektronicznej
transmisji. W razie jakichkolwiek wątpliwości, proszę zwrócić się o
przesłanie papierowej kopii odnośnej wiadomości. Informacje zawarte w treści
e-maila nie są stanowiskiem oficjalnym Burmistrza Miasta Polanica-Zdrój i
nie mogą być rozumiana jako jakakolwiek oficjalna decyzja Urzędu Miejskiego
w Polanicy-Zdroju. Mają jedynie charakter informacyjny. Odpowiedzialność za
ich treść spoczywa na osobie bezpośrednio wysyłającej e-mail. Podpis osoby
która wysłała wiadomość powinien znaleźć się na końcu wiadomości e-mailowej.

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZARĘBY KOŚCIELNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy w Zarębach Kościelnych uprzejmie informuję:

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Nie.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Dwóch Radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Nie było zgłoszeń.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Jedna osoba.

Z poważaniem

Jadwiga Mikołajczyk

Sekretarz Gminy

raport o stanie gminy Kępice przez KĘPICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na pismo z dnia 10 lutego 2020 r. przesyłam następujące
informacje:

1. Rada Miejska przyjęła uchwałę Nr V/54/2019 w sprawie określenia
szczegółowych wymogów raportu o stanie gminy.

2. Nad raportem o stanie gminy Kępice pracowali poszczególni
pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora/osoby
odpowiedzialnej.

3. Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości i terminie
zabierania głosu na temat treści ww. raportu, na stronie internetowej lub w
Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy Kępice żaden z
radnych nie zabrał głosu.

5. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się
żaden mieszkaniec.

Z poważaniem

Katarzyna Szwiec

Urząd Miejski w Kępicach

ul. Niepodległości 6

77-230 Kępice

RE: FW: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PUŁTUSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

       
Szanowni Państwo, 

w nawiązaniu do pisma o udostępnienie informacji na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, w załączniku przesyłam dokument z treścią odpowiedzi. 

Bernadeta Hamowska
 
Wydział Edukacji i Promocji
 
Urzędu Miejskiego w Pułtusku
 
ul. Staszica 35
 
06-100 Pułtusk
 
(23) 306 72 60
 

 
 
 
 
  

2

Odpowiedz przez OLESNO (woj. opolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.02.2020r.

Z poważaniem

--
<http://www.olesno.pl>
*Karolina Wiktor*
/inspektor ds. obsługi Komisji Rady Miejskiej/

mail: rada@olesno.pl <mailto:rada@olesno.pl>

tel: +48 343509155 <tel:+48 343509155>

*Urząd Miejski w Oleśnie*
ul. Pieloka 21
46-300 Olesno

www.olesno.pl <http://www.olesno.pl>

Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnianie są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r. przez RASZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji 
publicznej z dnia 10.02.2020 r w sprawie Mieszkańców i Radnych wobec
raportu o stanie gminy.

Kancelaria Urzędu Gminy i Miasta Raszków

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARCZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo

Katarzyna Batko-Tołuć  i Szymon Osowski

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
drogą elektroniczną dnia 10.02.2020r.  zatytułowany : Mieszkańcy i radni
wobec raportu o stanie gminy, informuję, że:

1. Rada Miejska w Barczewie nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu.

2. Sekretarz Miasta koordynował wszystkie czynności począwszy od
zebrania z poszczególnych Wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy
informacji z realizacji zadań za rok 2018 oraz opracował zbiorczo raport
o stanie gminy.

3. Raport zamieszczono na stronie internetowej Gminy  i na stronie  BIP
Gminy oraz przesłano elektronicznie Państwu radnym celem zapoznania.
Burmistrz Barczewa  zapraszając mieszkańców do zapoznania się z
dokumentem prosił o uwagi i wnioski  oraz udział w debacie nad raportem.

4. Podczas debaty nad raportem o stanie gminy - radni nie zabierali głosu.

5. Mieszkańcy nie zgłaszali wniosków o zabranie głosu podczas debaty nad
raportem o stanie gminy.

Z poważaniem

Danuta Tarasiewicz

Sekretarz Miasta

Informacja publiczna - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#S.1431.00006.2020] przez RADLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: PO.KW.00007.2020
Znak sprawy: S.1431.00006.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.002211.2020
Wysłane przez: Piotr Absalon

Odpowiadając na Państwa wniosek przesyłamy odpowiedzi zawarte przy poszczególnych punktach wniosku
Piotr Absalon
Sekretarz Miasta Radlin

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców TAK informowano jedynie o sesji i jej programie na stronie i w gablotach
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 3
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19467@fedrowanie.siecobywatelska.pl
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.7.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry, w załączniku przesyłam odpowiedzi na wniosek.

______________________________
Sekretariat Urzędu Gminy w Poświętnem

ul. Akacjowa 4
26-315 Poświętne

tel. (44) 756 40 34
fax (44) 756 40 34
<http://www.poswietne.pl/> www.poswietne.pl
<mailto:sekretariat@poswietne.pl> sekretariat@poswietne.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.5.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIERKLANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.6.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00

2

gm. Skulsk: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKULSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na wniosek z
dnia 10.02.2020 roku   o udzielenie
informacji publicznej w trybie art. 2 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U z 2001 nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) na wskazane zagadnienia udzielam następujących odpowiedzi: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE przyjęto takiej uchwały. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej : gmina-skulsk.pl gmina-skulsk.pl c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1 radny. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców. W razie pytań lub wątpliwości. proszę o kontakt. Z poważaniem. Paweł Walczak UG Skulsk tel: 632682018 w 228   From: sprawa-20013@fedrowanie.siecob [mailto:sprawa-20013@fedrowani Sent: Monday, February 10, 2020 2:58 PM To: ug.skulsk@wp.pl Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy   Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-20013@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org www.informacjapubliczna.org NIP 526282872

Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dn. 09.02.2020 r. przez BRZESZCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dn. 09.02.2020 r.

1

raport przez ŚWIEBODZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na Państwa pytania przesłane drogą mailową 03.02.2020r.
dotyczące raportu o stanie gminy informuję iż:

1) radni Gminy Świebodzice nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu,

2) raport  przygotowywała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą,

3) informację jak i kiedy można zabrać głos na temat raportu umieszczona
na stronie internetowej i BIP,

4) 8 radnych zabrało głos na temat raportu,

5) 1 mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu,

6) 1 mieszkaniec zabrał głos na temat raportu.

Z poważaniem

Grażyna Sikorska

Urząd Miejski Świebodzice

tel. 74 666 95 32

GOLINA - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOLINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429), w odpowiedzi na wniosek o udostępnianie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. dot. Raportu o stanie gminy Golina za 2018 rok informuję,
co następuje:

Ad. 1) Rada Miejska w Golinie nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad. 2) Raport o stanie gminy Golina za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą.

Ad. 3) Nie informowano społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu.

Ad. 4) Jeden radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z up. Burmistrza Goliny

Anna Górzna

Sekretarz Goliny

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENIEC ZĄBKOWICKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.

Z poważaniem,
Klaudia Michalik

W dniu 2020-02-03 o 07:54, sprawa-17824@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

odp.na wn. o inf. publ. dot. raportu o stanie gminy za 2018 rok-RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOŁAŃCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną dotyczącą raportu o stanie gminy za 2018 rok (załącznik).

Pozdrawiam

Alina Wachowiak

insp. ds. obsługi organów gminy i archiwizacji

Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz

tel. 67 26 83 303

Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Gołańcz. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia z Państwem korespondencji oraz w celu dla którego zostały nam udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz pod adresem: <https://bip.golancz.pl/wiadomosci/11390/klauzula_informacyjna> https://bip.golancz.pl/wiadomosci/11390/klauzula_informacyjna

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Raport o stanie gminy.pdf przez PADEW NARODOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. Raportu o stanie gminy

Małgorzata Brożyna

Sekretarz Gminy

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PROMNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień Dobry,

Odpowiedź na informację publiczną

Ad 1) Radni Gminy Promna nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy

Ad 2) Udzielona odpowiedź - ppkt a

Ad 3) Udzielona odpowiedź - ppkt b

Ad 4) Radni nie zabierali głosu na temat raportu

Ad 5) Mieszkańcy nie zgłosi się do zabrania głosu w debacie na temat raportu

Ad 6) Mieszkańcy nie wypowiadali się na temat raportu

Jolanta Borkowska

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, poniżej
podają odpowiedzi na poszczególne pytania:

1) Rada Miejska w Bolkowie podjęła uchwałę w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń,

4) Jeden radny zabrał głos.

5) Do debaty nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

--

Sekretarz Gminy
*mgr Katarzyna Szywała *
ul. Rynek 1,  59-420 Bolków
tel. 75 74 13 215
e-mail: [katarzyna.szywala@bolkow.pl] <mailto:[katarzyna.szywala@bolkow.pl>

1

Fw: Raport o stanie gminy przez KRZESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu – odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020.
Z poważaniem
Małgorzata Kwiatkowska
Sekretarz Gminy

przesłano odpowiedź na zły adres
2

Urząd Miasta Tarnowa przez Tarnów w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Tarnów, dnia 14 lutego 2020 r.
WOR-ROR.1431.14.2020
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej, poniżej udzielam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku:

Ad. 1

Wymogi dotyczące raportu o stanie miasta zostały określone w uchwale Nr LXI/629/2018 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 11 października 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów „Raportu o stanie Miasta Tarnowa” i zmianie niektórych uchwał.

Ad. 2

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) – zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i powyższą uchwałą.

Ad. 3

b) informowano na stronie internetowej gminy lub Biuletynie Informacji Publicznej.

Ad. 4

W debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok zabrało głos 14 radnych Rady Miejskiej (Protokół z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Tarnowie, która odbyła się 19 czerwca 2019 r., 27 czerwca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r.).

Ad. 5

Dwoje mieszkańców zgłosiło wolę zabrania głosu w debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok.

Ad. 6

Dwoje mieszkańców wypowiedziało się w debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok (Protokół z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Tarnowie, która odbyła się
19 czerwca 2019 r., 27 czerwca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r. ).

Krystian Krawczyk
Urząd Miasta Tarnowa
Zastępca Dyrektora Wydziału Organizacyjnego
33 - 100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
Tel. 14 688 24 86
E-mail : k.krawczyk@umt.tarnow.pl
Oficjalna strona internetowa: www.tarnow.pl
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne informacje poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i trwale usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być ono uznane za naruszające prawo.
Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na oficjalnej stronie miasta Tarnowa pod adresem https://tarnow.pl/Wiecej-informacji/Inne/Polityka-Prywatnosci-RODO