Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie860
Kujawsko-Pomorskie520
Lubelskie590
Lubuskie310
Łódzkie720
Małopolskie710
Mazowieckie1500
Opolskie290
Podkarpackie470
Podlaskie400
Pomorskie540
Śląskie1610
Świętokrzyskie270
Warmińsko-Mazurskie410
Wielkopolskie900
Zachodniopomorskie500

Listy

Nowy katalog 2021 przez PANORAMA MORSKA HARATYK LESZEK w sprawie Żywienie w szpitalach #783

Jeśli nie widzisz poprawnie poniższej wiadomości, kliknij
[TUTAJ](http://www.lacosta.com.pl/news/id/0705/index.html).


Szanowni Państwo
Czy wyrażają Państwo zgodę na przesłanie atrakcyjnej propozycji oferty
odnośnie pobytu w Health Resort & Medical SPA Panorama Morska w Jarosławcu nad
polskim morzem?
Jeżeli tak to z chęcią zaprezentujemy specjalnie dla Państwa przygotowaną
ofertę bez żadnych zobowiązań.
W razie pytań proszę o kontakt.
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przesłanie oferty proszę wysłać e-mail
klikając [TUTAJ](http://panorama-
morska.eu/z.php?id=b5fadb82d97b7b4d7dc1d72fe83168c7) lub po prostu odesłać do
nas e-mail o treści TAK.

---
|
---
|

[ ![Obrazek 1](cid:img1) ](https://www.panorama-morska.pl/kamera-hotel-z-
aquaparkiem-nad-morzem)

|

[ ![Obrazek 2](cid:img2)
](https://www.facebook.com/panorama.morska.jaroslawiec)

|

[ ![Obrazek 3](cid:img3) ](https://www.instagram.com/panorama_morska)

|

[ ![Obrazek 4](cid:img4)
](https://www.youtube.com/channel/UC9pUcnlz3ggW1YSQWh4C6Eg)

---|---|---|---

![Obrazek 5](cid:img5)

[ ![Obrazek 6](cid:img6) ](http://panorama-
morska.eu/n.php?id=a&t=https://www.panorama-morska.pl/kontakt-rezerwacja-
hotelu-nad-morzem/skierowanie-na-rehabilitacje-nad-morzem-i-oferta-hotelu-nad-
morzem?utm_source=news_14112020|utm_medium=14112020|utm_campaign=katalog_2021_pl|utm_content=news_katalog_2021_pl)

![Obrazek 7](cid:img7)

|

[ www.panorama-morska.pl ](https://www.panorama-morska.pl)

|

![Obrazek 8](cid:img8)

|

tel. 94 34 82 100

---|---|---
|

[WYPOCZYNEK](https://www.panorama-morska.pl/hotel-nad-morzem-oferta/pakiety-
nad-morzem)

|

[REHABILITACJA](https://www.panorama-morska.pl/rehabilitacja-nad-morzem)

|

[AQUAPARK](https://www.panorama-morska.pl/hotel-z-aquaparkiem-nad-morzem)

|

[SPA](https://www.panorama-morska.pl/hotel-spa-nad-morzem)

|

[WELLNESS](https://www.panorama-morska.pl/hotel-spa-nad-morzem-z-
aquaparkiem/strefa-wellness)

---|---|---|---|---
Jeżeli nie chcą Państwo otrzymywać od nas e-maili lub uważacie,
że wysyłka została dokonana przez pomyłkę, przyjmijcie nasze przeprosiny
i zrezygnujcie proszę klikając
[TUTAJ](http://www.lacosta.com.pl/news/deaktywacja.php?w=b5fadb82d97b7b4d7dc1d72fe83168c7&p=0).


Jednocześnie wypełniając obowiązki nałożone przez RODO Informujemy, że Państwa
dane osobowe znajdujące się w naszej bazie przetwarzane są w celu obsługi i
realizacji zamówień, umów, marketingu bezpośredniego - przesyłania
newsletterów, w uzasadnionych przypadkach w celach rachunkowych i podatkowych
na podstawie art. 6 pkt 1 lit. a) b) c) RODO.
\- Administratorem danych jest La Costa sp. z o.o. NIP 499 065 79 64, adres do
korespondencji: 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15. Aby skontaktować się z
nami, w sprawach ochrony danych wyślij wiadomość pod e-mail:
lacostarodo@panorama-morska.pl lub zadzwoń pod numer tel. 94 348 2100.
\- Odbiorcami danych osobowych są podmioty przetwarzające dane na zlecenie
administratora danych, w tym podmioty wspierające wykonanie umów, zamówień,
rezerwacji takie jak obsługa techniczna, podmioty świadczące na rzecz
Administratora usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną,
podatkową i rachunkową, marketingową oraz podmioty uprawnione do uzyskania
danych na podstawie obowiązującego prawa.
\- Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu,
maksymalnie przez okres 11-stu lat od daty zakończenia świadczenia usług (dane
służące do obsługi i realizacji zamówienia, umowy, rezerwacji), 6-ciu lat
(informacje, rozliczeniowe)dane zbierane w celach marketingowych, rekrutacji,
do chwili rezygnacji z otrzymywania informacji, komunikatów, newsletterów.
\- Państwa dane zostały pozyskane podczas kontaktów państwa z nami, z ogólnie
dostępnych źródeł oraz z baz zakupionych.
\- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu
wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego.
\- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanych
wyżej celów. Decyzje dotyczące realizacji działań marketingowych nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany. Niepodanie tych danych uniemożliwi
realizację wskazanych wyżej zadań.
Przesłane informacje w wiadomości newsletteru są tylko informacją handlową i
same w sobie nie stanowią oferty.

Pamiętaj.
Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania: informacji - newsletterów i wykreślić
swoje dane z bazy adresów - prosimy o kliknięcie w powyższy link na dole
mailingu.

Mailing wysłany przez Lacosta sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec, ul. Uzdrowiskowa
15, newsletter@lacosta.com.pl, NIP 4990657964, Regon 364828317 KRS 0000625935.

b5fadb82d97b7b4d7dc1d72fe83168c7

8

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-16963@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez CENTRUM MEDYCZNE BORUTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Żywienie w szpitalach #558

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-16963@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-16798@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRALNY SZPITAL KLINICZNY UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI w sprawie Żywienie w szpitalach #393

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-16798@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ w sprawie Żywienie w szpitalach #1044

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-17449@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-17369@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU w sprawie Żywienie w szpitalach #964

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-17369@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-16463@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez "NZOZ MED-LASER BORZĘCKI SPÓŁKA JAWNA" w sprawie Żywienie w szpitalach #58

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-16463@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-17260@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH w sprawie Żywienie w szpitalach #855

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-17260@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

RE: DHL Awb: 1334537013 / DOKUMENTY WYSYŁKOWE 24.07.2020 FORsprawa-17086@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez MED - POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Żywienie w szpitalach #681

Szanowny Kliencie / Nadawca sprawa-17086@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Prosimy o poinformowanie, że przesyłka DHL ma dotrzeć wraz z przesyłką 24
lipca 2020 r. Pełne szczegoły przesyłki można zobaczyć w załączonym (DOKUMENTY
GRAFICZNE) Oficjalny poświadczony rachunek za przychod i faktury kopię, Mamy
nadzieję, że pomoże to w wytycznych dotyczących wczesnego rozliczenia i
dostawy przesyłki.




[![](cid:dhlarrivaldocuments.png)](https://cdn.discordapp.com/attachments/732845343078875181/737068451952197697/DHL_DOCS.IMG)__

__ __

Dziękujemy za wybranie firmy wysyłkowej DHL


**Lucian Sofrac**

**Dispatch Service Manager**

** ** **DHL International Worldwide**

Str. Traian Vuia Nr. 149,

Cluj, Poland

Phone: +40 021 2221777

Mobile: +40 753 305 015

lucian.sofrac@dhl.com

[www.dhl.com](http://www.dhl.com)

![](cid:image005.jpg)

|

2

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez POWIATOWY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w sprawie Żywienie w szpitalach #806

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@pzzoz.bedzin.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 17.10.2019 10:39

odczytano w dniu 17.06.2020 14:56.

Wniosek o informację publiczną przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach w sprawie Żywienie w szpitalach #894

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych wskazuję jak
niżej:

1. Czy w szpitalu zatrudniono dietetyka/dietetyków? (chodzi o bezpośrednie
zatrudnienie przez szpital, a nie przez firmę cateringową). Jeżeli tak, to
wnosimy o udostępnienie zakresu jego/ich obowiązków.

Zatrudniono 2 dietetyków

. Opracowywanie diet pacjentom przebywającym na oddziałach
szpitalnych

. Sporządzanie jadłospisów dekadowych dla chorych z uwzględnieniem
diet leczniczych

. Realizowanie zmian diet w terminie zleconym przez lekarzy

. Sporządzanie codziennych zapotrzebowani w produkty do
przygotowywania potraw

. Obliczanie wartości odżywczej posiłków

. Uzgadnianie rodzajów diet z lekarzem kierującym oddziałem lub
pielęgniarką oddziałową

. Udział w kontrolach przeprowadzanych w kuchni przez uprawnione
organy państwa wraz ze składaniem wyjaśnień organowi kontrolującemu

. Nadzór nad pobieraniem próbek ze wszystkich przygotowywanych
posiłków i raportowanie wszelkich odchyleń od normy bezpośredniemu
przełożonemu

. Realizacja wykonania zaleceń pokontrolnych - sanitarnych

. Prowadzenie rejestrów HACCP, instrukcji dobrej praktyki
higienicznej, instrukcji praktyki produkcyjnej oraz sporządzanie i
prowadzenie odpowiedniej dokumentacji

. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na dostawy artykułów
żywnościowych po konsultacji z magazynierem oraz koordynatorem kuchni

2. Ilu pacjentów przypada na jednego zatrudnionego dietetyka?

Średnio 80 pacjentów na 2 dietetyków.

3. Czy w szpitalu istnieje możliwość uzyskania indywidualnej porady
dietetyka? Jeżeli tak, to w jaki sposób informuje się o tym pacjentów?

Pacjenci mają możliwość uzyskania indywidualnej porady dietetyka. Informują
ich o tym lekarze oraz pielęgniarki pracujące na danym oddziale.

4. Jaka jest wysokość całościowej dziennej stawki żywieniowej przypadającej
na 1 pacjenta szpitala?

16,70 zł.

5. Czy szpital korzysta z usług zewnętrznej firmy cateringowej? Jeżeli tak,
to czy w podpisanej umowie określono minimalną kwotę/procent przeznaczone na
zakup składników użytych do przygotowania posiłków?

Nie.

6. Czy szpital posiada dokumentację regulującą jakość produktów używanych do
przygotowania posiłków - chodzi o wartość odżywczą i kaloryczną posiłków
oraz dopuszczalną ilości konserwantów, barwników, dodatków? Jeśli tak,
wnosimy o jej udostępnienie.

Tak. W Załączniku

7. Czy w szpitalu kontroluje się jakość posiłków podawanych pacjentom? Kto
(stanowisko) odpowiada za te kontrole i jak często one się odbywają?

Tak, codziennie pobierane są próbki żywności, przez osoby zatrudnione na
kuchni oraz monitorowane przez dietetyka. Dietetyk codziennie(oprócz sobót,
niedziel i świąt) monitoruje temperaturę pobranych próbek żywności i wpisuje
do zeszytu kontrolnego.

8. Czy w szpitalu kontroluje się, czy pacjent spożywa odpowiednią ilość
pokarmu? Kto (stanowisko) odpowiada za te kontrole i jak często one się
odbywają?

Tak. Pracownicy (pielęgniarki) które rozdają posiłki.

9. Czy w umowie z zewnętrzną firmą cateringową określono wymóg zatrudnienia
dietetyka?

Nie ma umowy z zewnętrzną firmą cateringową.

10. Czy w szpitalu istnieje procedura zgłaszania skarg dotyczących
niewłaściwego żywienia bądź zatrucia? Czy wyznaczono osobę odpowiedzialną za
kontakt w sprawie zgłoszenia ww. skarg?

Tak istnieje taka możliwość poprzez badanie satysfakcji pacjenta w punkcie 5
ankiety "Ocena posiłków podawanych przez szpital" tj. ich smak, wielkość
porcji, różnorodność i temperatura podania.

11. Prosimy o podanie liczba skarg dotyczących niewłaściwego żywienia
/zatrucia w szpitalu zgłoszonych do szpitala w 2017 i 2018 roku.

Nie

12. Czy w 2018 r. lekarze przechodzili jakiekolwiek szkolenie z zakresu
zasad prawidłowego żywienia chorych w szpitalu?

Nie

13. Prosimy o podanie liczby i rodzajów diet stosowanych przez szpital wraz
ze wskazaniem źródeł ich opracowania (wiedza lekarza/wiedza
dietetyka/publikacje naukowe/źródła internetowe/wewnętrzne regulacje
szpitala).

W szpitalu jest opracowanych 25 diet, są to diety podstawowe, łatwostrawne

Źródła :

. "Dietetyka Żywienie zdrowego i chorego człowieka" Helena
Ciborowska, Anna Rudnicka

. Praktyczny podręcznik dietetyki, Mirosław Jarosz, IŻŻ

14. Jeśli szpital nie jest w stanie zapewnić pacjentowi diety wskazanej
przez lekarza (np. bezmlecznej czy bezglutenowej), to w jaki sposób zapewnia
wówczas posiłki pacjentowi?

Każdy jadłospis dekadowy posiada informację o występowaniu alergenów.
Pacjenci np. bezmleczni czy bezglutenowi mają stosowane odpowiednie
zamienniki żywieniowe.

15. Czy na życzenie pacjenta szpital zapewnia dietę wegetariańską lub
wegańską?

Nie

16. Czy szpital zapewnia chorym doustne suplementy pokarmowe wspomagające
powrót do zdrowia (np. wspomagające gojenie ran, dostarczające dodatkowe
ilości białka)?

Nie

Pozdrawiam
Paweł Szynkowski
Kierownik Działu Higieny i Żywienia
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
ul. Janusza Korczaka 23, 18-100 Łapy

e-mail: p.szynkowski@szpitallapy.pl <mailto:p.szynkowski@szpitallapy.pl>

Telefon: 691 106 108

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej w Łapach, ul. Janusza Korczaka 23, 18-100 Łapy.
Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania danych osobowych,
przysługujących Pani/Pana praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych
oraz pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych może
Pan/Pani uzyskać klikając w poniższy link:

http://szpitallapy.pl/dokumenty/

1

odpowiedź na informację publiczną przez SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PARCZEWIE w sprawie Żywienie w szpitalach #905

--
Pozdrawiam,
Joanna Szwaj
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie
Sekretariat

Tel. 83 355 21 02
Faks 83 355 21 00

1

FW: FW: Wniosek o informację publiczną przez WOJEWÓDZKI SZPITAL REHABILITACYJNY DLA DZIECI W AMERYCE w sprawie Żywienie w szpitalach #250

2

odpowiedź na informację publiczną przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Kielcach w sprawie Żywienie w szpitalach #155

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem

r. pr. Patrycja Skonieczna

WSZZ KIELCE

1

Nieprzeczytane: Wniosek o informację publiczną przez Areszt Śledczy w Krakowie w sprawie Żywienie w szpitalach #512

Twoja wiadomość

Do: Sekretariat AŚ_Kraków
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: czwartek, 17 października 2019 10:19:53 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została usunięta nieprzeczytana: wtorek, 4 lutego 2020 08:31:54 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Not read: Wniosek o informację publiczną przez Areszt Śledczy w Poznaniu w sprawie Żywienie w szpitalach #513

Twoja wiadomość

Do: Małgorzata Sikora
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: czwartek, 17 października 2019 10:19:53 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została usunięta nieprzeczytana: środa, 22 stycznia 2020 14:27:49 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Nie przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez CENTRUM MEDYCZNE REDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Żywienie w szpitalach #573

Twoja wiadomość

Do: biuro@cm-reda.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-10-17 09:22

usunięto w dniu 2020-01-16 20:33.

Nie przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez CENTRUM MEDYCZNE REDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie Żywienie w szpitalach #573

Twoja wiadomość

Do: biuro@cm-reda.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-11-26 21:12

usunięto w dniu 2020-01-16 20:33.